Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2003, 16:12
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Weet niet wat ik nou eigenlijk wil zeggen met dit stukje, maar denk dat ik het gewoon ff van me af moet schrijven ofzo.
Je moet zelf maar weten of je het wilt lezen, best lang denk ik... maar ik moet er gewoon vanaf.

Het is dus zo: ik heb een jaar terug ( gister/zondag was het precies een jaar terug ) een korte relatie gehad met een meisje. Kon haar op dat moment al 4 jaar, waarvan 1 jaar heel goed omdat ik bij haar in de klas zat. Alleen tot dat moment had ik nog nooit op die manier naar haar gekeken van dat het echt zon leuk meisje was. Zij vond mij echter een hele erge sukkel omdat ik alles belachelijk maakte wat los en vast zat, en dus ook haar.
Niet zo bedoeld geweest, maar maakt opzich niets uit.

Begin vorig schooljaar weet ik eigenlijk niet meer wat er gebeurde maar ik begon op een iets andere manier naar haar te kijken, maar nog niet echt verliefd denk ik.
Op zaterdagavond zit ik een keertje op msn met haar te praten, en beetje te praten wat ze ging doen enzo.. en dat ze als ze niks ging doen wel naar mij toe kon komen want me ouders waren toch weg. Was allemaal meer voor de gein ( ging eigenlijk al uit ) en had toch niet verwacht dat ze er op in zou gaan. Juist omdat ze wist dat ik dat dacht moest en zou ze zich bewijzen tegenover mij door ( met tegenzin ) juist wel te komen.
Natuurlijk maakte ik het heel erg gezellig, samen wat foto's en films gekeken van mijn vakantie ( was bijzondere vakantie met MTV-Kane-BNN- etc ) dusjah.. gewoon gezellig
Net op het moment dat wij weg willen gaan, en ik van plan was haar wel naar huis te brengen komen me ouders thuis. Minuut later komen me vrienden om me op te halen voor uitgaan. Beetje hectisch allemaal wat ze dus achteraf heel lullig vond dat ze de kans niet kreeg zich voor te stellen aan me ouders. Maargoed...

Onderweg op de fiets kreeg ik toch beetje gevoel van is dit nou het meisje dat ik echt leuk vind of niet.. Wat later overging in: ik moet het dan maar proberen en anders uit me hoofd zetten.
Bijna bij haar huis aangekomen zeg ik dus maar dat ik haar ontzettend leuk vind. Zij kwam echt niet bij van het lachen!.. haha
Bleek dus dat ze op dat moment dacht dat ik een weddenschap had met me vrienden om haar te scoren, wat dus absoluut niet zo was.
Ze fietst door, en bij haar huis aangekomen vraag ik dan maar heel lief: 'Mag ik je zoenen?' waarop ze mij vreemd aankijkt en maar 'ja' zegt. YESS, alleen ik brak het zelf vrij snel af, want voelde me helemaal niet op mijn gemak zo tegen het raam waar haar ouders achter tv zaten te kijken.

Het was toen 2 weken gewoon heel gezellig, nog paar keer gezoend. En toen maar gevraagd of ik aan me vrienden mocht antwoorden dat we wat hadden als ze vroegen hoe het nou zat.
Was opzich al wel logisch dat we wat hadden, maja.
Na 3 hele gezellige weken kom ik op een middag bij haar, en ik merk eigenlijk meteen al vanaf het begin dat er iets is. Alleen ik dacht eerder aan iets ergs ( overlijden ofzo ) dan dat ze het uit wilde maken.
Nooit verwacht dat ze na aandringen van mij om te vertellen wat haar dwars zat toch duidelijk maakte dat ze mij liever zag als een hele goede vriend. Opzich een standaard afwijzing, maar ik geloof wel dat het echt zo was.

De klap kwam pas echt een paar dagen later, en heb dus toen ontiegelijk zitten janken bij der. Luchte wel erg op.
Toen kwam er dus een hele lange periode waarin ik eigenlijk steeds maar meer verliefd op haar raakte. Waren ook ontzettend veel dingen waar ik het moeilijk mee had, en nog steeds als enigste bij haar kwijt kon. Denk niet dat ik lieg als ik zeg dat de maanden nadat het uit was, veel diepgaander waren dan de periode waarin we wat hadden.
Maar heel logisch wekte mijn verliefdheid bij beide kanten heel veel irritaties op waardoor we ontzettend vaak ruzie kregen. Zelfs enkele keren dat ik het er scheldend vanaf bracht.
Maar om een lang verhaal kort te maken.. van beide kanten waren we beide onmogelijk tegenover elkaar.
Om haar te vergeten ben ik toen eigenlijk een ontzettende player geworden, wat echt een kut gevoel is bij me.

Toen ik haar door de vakantie eindelijk niet meer elke dag moest aankijken, en naast haar zitten in de klas raakte het gevoel pas een beetje weg. Dat ze me verwijderd had op msn, kan ik achteraf ook alleen maar van zeggen dat ze daar goed aangedaan heeft.
Maar met het beginnen van het nieuwe schooljaar, en aagezien wij precies hetzelfde profiel en bijvakken hebben waren we weer verplicht bij elkaar in de klas te zitten. Ik had me zelf voorgenomen haar zo veel mogelijk te negeren en mijn gevoelens buiten te sluiten ( want die had ik wel weer jah, iemand waaraan je alles kwijt kan is zo belangrijk! ).
Dus weer enkele onrustige weken, totdat ze op de kermis zo goed tegen me begint te praten dat ik echt niet meer bot tegen haar kan doen. Ik wil zo ontzettend graag weten hoe het met haar is en wat ze allemaal gedaan heeft.
Zelfs totaal onverwachts geeft ze toe dat ook haar schuld is geweest waardoor we zo erg veel ruzie hadden. En het belangrijkste= ze had me gemist! Sjonge wat was dat lief.
( ze maakt het overigens een paar dagen later uit met haar toenmalige vriend, deels door mij )

Dus we gingen gelukkig weer goed met elkaar om, en natuurlijk kan ik mijn gevoelens echt niet verbergen voor der.
Op schoolkamp hebben we heel goed contact, maar toch maakt ze me duidelijk dat ze niks meer met me wil. Bijna midden op de dansvloer van de feestavond barst ik zowat in janken uit. Gelukkig ziet ze dat wel aankomen en we gaan praten buiten.
Het kwam er in ieder geval op neer dat ze niet zonder me kan, maar ook niet met me..... Wat heb ik zitten janken die avond! Alles moest er gewoon uit.

De week na kamp ( vorige week dus ) zijn we evengoed weer ontzettend leuk tegen elkaar, en ondanks dat ze zo duidelijk tegen me was kan ik niet stoppen met het laten zien van me gevoelens. Juist ook omdat ik aan haar ogen kon zien dat ze mij ook leuk vind.
Komt ze plots vrijdagmiddag met het idee dat ik zaterdag wel kan koken voor haar omdat haar ouders toch weg zijn.
Ik een filmpje gehaald ( Volle Maan & Lilo en Sticts ) en we hebben gewoon een ontzettend gezellig avond tijdens het eten.
Later op haar bed moet ik het er gewoon over hebben dat ik zo graag met haar wil zoenen. Na enkele minuten komen onze hoofden zo dicht bij elkaar dat we wel moeten.
Uiteindelijk hebben we de hele avond dicht tegen elkaar gelegen en gezoend. Ohhhhhhh wat voelde het goed, ik hou zo van haar, en wil haar niet kwijt.
Alleen het probleem is dat zij misschien wel hetzelfde voelt voor mij, maar gewoon geen relatie aan kan gaan...
Ik snap haar zo goed, maar vind wel dat ze het kan proberen. Ik weet dat het net uit is met der andere vriend, ik weet dat ze absoluut geen tijd heeft voor een vriend ( is echt zo ) en dat ze eigenlijk zoiezo niet toe is aan een relatie omdat voor haar de spanning er te snel af is.
Juist omdat ik haar zo goed ken, weet ik dat het zo is. Alleen ik zou willen dat ze haar best doet om wel volledig van me te kunnen houden.................

Is het vandaag op school toch een potje kut! Ik probeer wel beetje door te laten schermeren dat we er echt snel over moeten praten. Zegt ze dat het fout was, en ze toch me nooit meer wilt zoenen enzo...... jesus wat ben ik dan weer depri.. nu dus.. moest er echt uit.

Eindje is beetje vaag denk ik, maargoed.. heb geen zin om echt alle details te vertellen..

Jezus wat is dit lang denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2003, 16:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wow, wat een lap tekst... ik heb het dan ook niet gelezen Slecht van mij Maar ik zag het topic staan en ik wou even melden dat ik het iig met je titel eens ben
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:27
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
wat doe je als je je verveelt

Ik zou inderdaad met haar gaan praten, haar om duidelijkheid vragen.
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:29
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
SimPel:
Of liefde is leuk of niet.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:58
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Ik heb et helemaal gelezen, lastige situatie. Ik zou het toch maar proberen. Je weet zeker dat je veel gevoelens voor dr hebt, en zij blijkbaar ook voor jou. Jullie kunnen elkaar blijkbaar niet ontlopen. Ik zou haar toch vragen of ze het niet kan proberen, ook al zou je elkaar dan niet zo gek veel zien buiten schooltijd.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 15-09-2003 @ 17:29:
SimPel:
Of liefde is leuk of niet.
Lees dan tenminste het topic

Antwoord: Ze wil geen relatie. Als ik jou was zou ik dus ook niet meer proberen haar te zoenen, maak je het alleen maar moeilijker mee. Ja het is kut, maar je zult echt moeten proberen haar uit je hoofd te zetten, ben bang dat je geen andere keus hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 15-09-2003 @ 17:58:
Ik heb et helemaal gelezen, lastige situatie. Ik zou het toch maar proberen. Je weet zeker dat je veel gevoelens voor dr hebt, en zij blijkbaar ook voor jou.
Ja nou...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:15
Aniken.temp
Avatar van Aniken.temp
Aniken.temp is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 15-09-2003 @ 17:58:
Ik zou het toch maar proberen. Je weet zeker dat je veel gevoelens voor dr hebt, en zij blijkbaar ook voor jou.
Niet helemaal mee eens.. Natuurlijk moet je het een kans geven, maar voor mij is het in dit verhaal wel duidelijk dat zij het toch echt niet wil/kan/wat dan ook.
Als ze echt meer van 'm zou willen had ze echt wel tijd gevonden en er haar best voor gedaan!!

Lijkt me het beste om haar, hoe moeilijk ook, toch uit je hoofd te zetten. Je hebt veel meer aan een meisje dat WEL echt helemaal voor je gaat!

Wens je veel geluk in ieder geval..
__________________
1-d./j.E.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:29
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Aniken schreef op 15-09-2003 @ 18:15:
Niet helemaal mee eens.. Natuurlijk moet je het een kans geven, maar voor mij is het in dit verhaal wel duidelijk dat zij het toch echt niet wil/kan/wat dan ook.
Als ze echt meer van 'm zou willen had ze echt wel tijd gevonden en er haar best voor gedaan!!

Lijkt me het beste om haar, hoe moeilijk ook, toch uit je hoofd te zetten. Je hebt veel meer aan een meisje dat WEL echt helemaal voor je gaat!

Wens je veel geluk in ieder geval..
dat is ook wel weer zo....., maar het zou mij persoonlijk niet lukken zo iemand uit mn hoofd te zetten waar ik elke dag bij in de klas zit, maar misschien dat het hem wel lukt.....
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:33
Aniken.temp
Avatar van Aniken.temp
Aniken.temp is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 15-09-2003 @ 18:29:
het zou mij persoonlijk niet lukken zo iemand uit mn hoofd te zetten waar ik elke dag bij in de klas zit
Mij ook niet.. Is ook nogal een rotsituatie zo natuurlijk. Maar je kunt altijd nog beter proberen je ergens anders op te focussen dan jezelf helemaal gek maken door te blijven hopen op iets wat toch niet waar kan zijn.
Daar zou ik alleen maar doodongelukkig van worden uiteindelijk...
__________________
1-d./j.E.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:33
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Altijd leuk.. mensen met verschillenden meningen, wist ik ook wel van te voren hoor

Citaat:
Last Resort schreef op 15-09-2003 @ 17:58:
Ik heb et helemaal gelezen, lastige situatie. Ik zou het toch maar proberen. Je weet zeker dat je veel gevoelens voor dr hebt, en zij blijkbaar ook voor jou. Jullie kunnen elkaar blijkbaar niet ontlopen. Ik zou haar toch vragen of ze het niet kan proberen, ook al zou je elkaar dan niet zo gek veel zien buiten schooltijd.
Citaat:
Chimera schreef op 15-09-2003 @ 18:01:
Antwoord: Ze wil geen relatie. Als ik jou was zou ik dus ook niet meer proberen haar te zoenen, maak je het alleen maar moeilijker mee. Ja het is kut, maar je zult echt moeten proberen haar uit je hoofd te zetten, ben bang dat je geen andere keus hebt.
Als dit zinnetje begrijpbaar is: ze wil wel, maar kan het niet, en daardoor wil ze het niet ( haha, maar klopt wel opzich )
En opzich zit daar ook het probleem, want hoe wil je iemand waarvan je houdt uit je hoofd zetten terwijl je weet dat zij ook van jou houdt/leuk vind. ( En dat we elkaar op school elke dag zien maakt het echt kut jah )

En ik kan haar absoluut niet uit me hoofd zetten, is nou al een jaar bezig. En omdat ik weet dat ze van me houdt kan ik het al helemaal niet..

Maar hoeft verder niet echt adviezen te hebben hoor Ik weet dat de een zegt vergeten en de ander ervoor gaan.
Ik ben wel realistisch en zal mezelf niet kapot laten gaan eraan, of haar ergens toe dwingen.
Laat het aan het lot over, we zien wel....
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:37
Aniken.temp
Avatar van Aniken.temp
Aniken.temp is offline
Oke, dan houd ik voortaan mijn - overigens goedbedoelde - adviezen wel voor me

Neem aan dat je zelf wel zult weten wat het beste voor je is.. Maar na een jaar, tsja.. Als ze t dan nog niet kan, zou ik er nog maar eens goed over na gaan denken!

Als je echt van iemand houd dan ga je daar toch voor?
__________________
1-d./j.E.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:46
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Jah oke.. als je het zo zegt dan denk ik dat ook wel jah

Maar ik ben er van overtuigd dat ze er ook nog niet aan toe is zo serieus een relatie te hebben. Dat is gewoon zo.
Ze is 1,5 jaar jonger als mij, en misschien ook nog te jong. Vind ik mezelf opzich ook wel, alleen het voelt zo goed.
En traint 17 uur in de week topsport, moet daarvoor per training 3 uur reizen met de trein. Daarnaast nog wedstrijden en selecties. En een Atheneum opleiding.
Als je dan eens thuis bent kan ik begrijpen dat je niet echt ergens zin in hebt. En dat je het idee hebt dat je je vriend verwaarloost. Dat denkt ze dus ook, dat ze mij te kort doet dan.
Juist ook omdat we bij elkaar in de klas zitten, 5e klas VWO vraagt gewoon teveel van je, helemaal voor haar.

Misschien schets dat iets beter dat ze het ook niet KAN
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:51
Aniken.temp
Avatar van Aniken.temp
Aniken.temp is offline
VWO en relatie valt nog wel te combineren.. Wat ze er verder nog bij doet is inderdaad nogal wat..!!

Maar wat zou je daar zelf van vinden dan? Een vriendin die zo weinig tijd voor je heeft?
Zou ik persoonlijk toch ook niet echt prettig vinden, en bovendien niet goed voor je relatie.
__________________
1-d./j.E.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:56
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Ja oke.. maar het klinkt ook erger dan het is he.
Want je ziet elkaar wel de hele dag, vrijdagavond, zaterdagavond, en zondag hele dag de tijd.. dusjah. Niet dat het moet, maar de tijd is er wel.

Alleen is opzich wel logsich dat je naast die tijd dat je er echt met die dingen bezig bent, je er wel met je gedachten bij zit, of dingen voorbereid.. Dus dat ze er met haar gedachten bij zit.

Maar ik zou het niet erg vinden. Ik kan opzich heel afstandelijk zijn, en haar heel erg vrij laten. Alleen dat kan ik alleen als ik weet dat ze onvoorwaardelijk van mij is, en intiem met haar kan zijn als er wel de gelegenheid voor is. En dat gebeurd nou niet, dus zit ik er onbedoeld heel erg bovenop/achteraan.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:18
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
is indd wel n stuk tekst zeg
Maar kheb t helemaal gelezen.
Ze speelt n spelletje met jou (ook met zichzelf overigens). Ze weet namelijk dat jij wel van haar houd en dat ze dus wel alles kan maken zeg maar. Ze kan steeds weer naar je toe lopen.
Dat als eerste.
Wel ff allez door elkaar, sry daarvoor.
Maar jezus egt kut voor je. Lijkt me niet makkelijk om in die positie te zitten.
Maar zij weet zelf niet wat ze wil. Ik snap wel dat jij zoiets hebt van: probeer t nou even. Maar blijkbaar zit er nie veel pos. in
Het is ook makkelijker voor jezelf als je er gwoon mee kapt, je kunt indd niet tegen je gevoelens in gaan, maar je zulkt er wel mee moeten leven dat zij blijkbaar nie wil. Dan kan ze wel af en toe naar je toe komen, maar dan slingert ze jou ook heen aan weer en da lijkt me ook nie lekker voelen. Kijk, je moet nat. zelf wetn wat je prcies doet allemaal, maar t beste lijkt mij om haar gwoon voor de keuze te zetten: ja of nee. En dat dan ook gwoon volgen. Je komt er eg nie zomaar overheen, das logisch, maar je zult toch wel moeten (dan ga ik dus ff uit van nee). Als het ja is zal dat ook zo moeten blijven lijkt mij.
Mmm, nie helemaal neergezet wat ik wou maaja.
Ehm,
Ze geeft wel om je blijkbaar, maar het maakt t nat. ook nie egt makkelijker van. Als zij je steunt en jij voelt daar ook liefde bij, dat werkt nat. niet.
Dus eig moeten jullie er samen 'of voor 100% voor gaan, of er gwoon mee kappen.
Klinkt nat. wel hard, maar anders doet het nog meer pijn.

Kweet ff nie meer wak nog meer wou zeggen, hoop iig dat je er wa aan hebt. Ik denk dat je er iig met haar over moet praten en als t even kan da dat dan ook kan eindigen met n antwoord, zowel voor jou als voor haar.
Mayb komt dit stukkie text (wel btje lang gelloof k: ( ) wel n btje vaag over, jah, kweenie egt prcies.
Maaja

Heel veel suc6 iig.

Liefs, Sara.
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:12
Verwijderd
tja liefde is nou eenmaal raar. leer er mee leven zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:43
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 15-09-2003 @ 19:18:
ook een lang verhaal
Opzich zie je het wel redelijk goed. Alleen denk dat voor de buitenwereld moeilijk te snappen is dat ze wel erg veel van me houdt, maar gewoon niet KAN. Snap het zelf maar amper.
Jah ik kan het ook niet zo goed uitleggen, maar echt kappen ermee kan niet. Want we weten alles van elkaar, en doordat we elkaar elke dag zien, zullen we ook alles aan elkaar blijven vertellen. Dus dat is gewoon kut.
Maja zoals ik al eerder zei, zolang ik ook zonder al te veel gevoelens met haar om kan gaan gaat het wel, alleen jah, nu ff is het flink kut.. Moeten gewoon ff snel praten, maja dat is zoiezo niet voor het weekend, en dan zit je wel nog 4 dagen tegen elkaar aan te kijken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-09-2003, 19:58
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
In het weekend praten dus, of in de pauze een rustige plek opzoeken om even met haar te praten. En gewoon lang praten, zeggen dat je liever iets met haar hebt terwijl ze minder tijd heeft dan dat je niets met haar hebt. Praten, praten, praten. Tot je eruit bent.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 21:29
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
kijk ik heb gewoon bijna t zelfde ghad, ik heb dan wel 16 maandjes iets met dr gehad, maar toen het uit was, hebben we zeker n maand of 3 a 4 half wel half niet wat gehad, dan weer wel, dan weer niet, toen kwam t goed, krijg je hoop en zoen je, trok zij zich weer terug...paar dagen later wou ze weer wel, zoenen enzo, daarna toch maar weer niet, en dat n paar keertjes achter elkaar, nou ik verzeker je dat je dat echt ontzettend sloopt !!!!
ik heb nu bij mezelf zoiets iets gehad van..neej die pijn hoef ik mezelf niet steeds weer opnieuw aan te doen, en ik heb dr dan ook vanaf toen genegeerd, en dat is t beste!
ik ga nu (ik hoop eigk wel maar heel eventjes..) genieten van het vrijgezel zijn, alhoewel er al weer meisjes naar me toe kwamen met het uitgaan,dus ik hoop dat daar toch wel snel veranderng in komt!!

maar als ik jou was zou ik dr echt totaal mee kappen en dr een tijd (begin eens met n maand...) te negeren en naar andere meisjes op zoek te gaan ofzo, iig niet met haar bezig houden,das heeeel moeilijk,maar ik denk wel t beste

succes en sterkte
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 07:24
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Marsel schreef op 15-09-2003 @ 20:43:
Opzich zie je het wel redelijk goed. Alleen denk dat voor de buitenwereld moeilijk te snappen is dat ze wel erg veel van me houdt, maar gewoon niet KAN. Snap het zelf maar amper.
Jah ik kan het ook niet zo goed uitleggen, maar echt kappen ermee kan niet. Want we weten alles van elkaar, en doordat we elkaar elke dag zien, zullen we ook alles aan elkaar blijven vertellen. Dus dat is gewoon kut.
Maja zoals ik al eerder zei, zolang ik ook zonder al te veel gevoelens met haar om kan gaan gaat het wel, alleen jah, nu ff is het flink kut.. Moeten gewoon ff snel praten, maja dat is zoiezo niet voor het weekend, en dan zit je wel nog 4 dagen tegen elkaar aan te kijken.
wat de buitenwereld vind, boeit niet, heel simpel maar die hebben er nix mee te maken.
Kvin dat je t wel goe uitgelegd hebt hoor,
Je kunt vragen of ze je in n andere klas willen plaatsten, tis nog vroeg in t jaar, dus.....
Als t je lukt om met haar om te gaan, gwoon als vrienden, zonder dat jij er ietsbij voelt zeg maar, vink dat heel knap want dat lijkt me vrijwel onmogelijk...

Nou heel veel suc6 dan, hoop dat t n btje makkelijker word,
mayb moet je gwoon in de tussentijd alles n btje van je afzetten... ga naar bios met vrienden, ga lekker nix doen thuis, whatever, gwoon beetje onzin, maar als t maar ff helpt je ged88 op ander spoor te zetten.
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 07:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marsel schreef op 15-09-2003 @ 20:43:
Opzich zie je het wel redelijk goed. Alleen denk dat voor de buitenwereld moeilijk te snappen is dat ze wel erg veel van me houdt, maar gewoon niet KAN.
Is dat 100% de waarheid, of wil jij dat gewoon graag geloven? Het spijt me, maar als ze veel van je houdt, gaat ze er gewoon voor.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 20:03
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 16-09-2003 @ 08:24:
wat de buitenwereld vind, boeit niet, heel simpel maar die hebben er nix mee te maken.
Kvin dat je t wel goe uitgelegd hebt hoor,
Je kunt vragen of ze je in n andere klas willen plaatsten, tis nog vroeg in t jaar, dus.....
Als t je lukt om met haar om te gaan, gwoon als vrienden, zonder dat jij er ietsbij voelt zeg maar, vink dat heel knap want dat lijkt me vrijwel onmogelijk...
Met buitenwereld bedoel ik gewoon ff de mensen hier, naast een paar echt hele goede vrienden weet niemand echt hoe het zit tussen ons, die denken dat we mekaar beetje fokken enzo.
Maarre overplaatsen gebeurd echt neit hoor. Zo zwak ben ik echt niet, kom op zeg.. ( ).. het is moeilijk, maar ik ben wel een sterk persoon en zou me er over heen kunnen zetten.
En om als vrienden om te gaan, jah weet niet, maar zijn momenten waarop ik echt niets van haar hoef en echt ontzettend goed zitten te praten.

Maar dat ze een spelletje speelt met mij en zichzelf zei je wel goed, dank je. Dat ga ik ook ff gebruiken in mijn spraakwaterval tegen haar Heb wel wat meer bedacht enzo, alleen niet echt zin om het zo uitgebreid te vertellen.
Waarschijnlijk wordt het zaterdag praten, gaat weer een avondje uit

Citaat:
Chimera schreef op 16-09-2003 @ 08:59:
Is dat 100% de waarheid, of wil jij dat gewoon graag geloven? Het spijt me, maar als ze veel van je houdt, gaat ze er gewoon voor.
Ik snap waarom je dat zegt, maar jah... vind ik opzich ook wel ja.
Alleen ik weet eigenlijk wel zeker dat het wel waar is, denk niet dat ik mezelf dan voor de gek hou.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 04:33
NocturaL
NocturaL is offline
j0,

Ik denk dat het bindingsangst is. Is nogal moeilijk iets aan te doen. Je kan het altijd blijven proberen maar misschien is het voor jezelf beter het achter je te laten. Just my 2 cents.

Kind Regards,
NocturaL
__________________
Philosophy is at once the most sublime and the most trivial of human pursuits. -William James
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 13:45
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Marsel schreef op 16-09-2003 @ 21:03:
1-Met buitenwereld bedoel ik gewoon ff de mensen hier, naast een paar echt hele goede vrienden weet niemand echt hoe het zit tussen ons, die denken dat we mekaar beetje fokken enzo.
2-Maarre overplaatsen gebeurd echt neit hoor. Zo zwak ben ik echt niet, kom op zeg.. ( ).. het is moeilijk, maar ik ben wel een sterk persoon en zou me er over heen kunnen zetten.
3-En om als vrienden om te gaan, jah weet niet, maar zijn momenten waarop ik echt niets van haar hoef en echt ontzettend goed zitten te praten.

4-Maar dat ze een spelletje speelt met mij en zichzelf zei je wel goed, dank je.
5-Dat ga ik ook ff gebruiken in mijn spraakwaterval tegen haar Heb wel wat meer bedacht enzo, alleen niet echt zin om het zo uitgebreid te vertellen.
6-Waarschijnlijk wordt het zaterdag praten, gaat weer een avondje uit
Kheb ff genummerd, iz handiger voor mij, ben btje moe nu, btje ziek, dus das handiger.
Ehm 1e dus: Jah, daar ging ik van uit, maar zou mij dus nie boeien ofzow wat anderen er van vinden, maarja, kijk o benk meestal wel, k doe toch wat ik zelf wil en t boeit me nie wat anderen vindne, kijk dan snap ik wel dat anderen miss wel n beetje geintresserd zijn naar andermans mening.
2- Overplaatsten zou ik zelf ook nie doen, maar het maakt het nat. wel makkelijker als het egt niet meer gaat. Ik ken mensen in mijn klas dus, die overplaatsing vragen om dat er te weinig meisjes in die klas zaten maar als je vdr denkt geen problemen mee te hebben.., kzei t nl omdat jij iets schreef van dat je haar elke dag tegen kwam in de klas enzow en dat dat het moeilijk maakte ofzow, dus naja, kijk als je haar gwoon wil zien of als je er tegen kan zou ik indd nie naar andere klas gaan
3- kijk dat scheelt dan dus wel weer, maar als t niet altijd is zeg maar, tja, kijk da kan n ander ook nie voor jou beslissen nat.
4- jah denk ook wel da da zo is. asje
5- doe dat. Neej hoeft ook niet.
6- tja,
moet je zelf wetn eig

He heel veel suc6, kga nu 8tr comp weg
khoop dat het n btje goed uitpakt

bye

Liefs, Sara
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2003, 13:59
teufelmiri
teufelmiri is offline
ik wilde eerst ook geen relatie met m'n vriend, omdat ik dacht dat ik er niet tegen zou kunnen hem alleen in het weekend te zien (hij woont aan de andere kant van nederland). hij heeft me een tijdje gegund om erover na te denken en me toen gewoon helemaal met rust gelaten.. na een weekje of 2 merkte ik dat ik toch wel dusdanig van hem hield (en hou) dat het niet uitmaakt of je elkaar veel of weinig kan zien.. zolang je van elkaar houdt hoef je ook niet bang te zijn dat je elkaar tekort doet o.i.d.
gun haar dus een beetje tijd, als ze echt van je houdt, zal ze vanzelf merken dat het op deze manier niet werkt en wil ze waarschijnlijk toch wel een relatie met je..

wish u good luck!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 16:48
Gurly-05
Gurly-05 is offline
Ik heb eigelijk een beetje hetzelfde probleem! Een jongen die ik leuk vind zei dat hij niks met me wou omdat hij alleen vriendschap voelde, maar ondertussen zegt/doet hij wel dingen waarvan ik denk... dat doe je echt niet bij iemand waar je alleen vriendschap voor voelt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:22
Imke_BF
Avatar van Imke_BF
Imke_BF is offline
Wat ben JIJ ontzettend LIEF!!!!!! *knuff*
__________________
Beter in je mond dan in je kont toch!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:02
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
liefde is kut!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:01
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 18-09-2003 @ 17:02:
liefde is kut!
Mee eens!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 11:56
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 18-09-2003 @ 17:02:
liefde is kut!

eg nie, naja, niet altijd
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [vraag] Wat is liefde?
wudong
49 15-11-2011 10:46
Verhalen & Gedichten gedichten over liefde
immortelle
26 18-08-2011 12:49
Verhalen & Gedichten Liefde
DeadGod
2 30-09-2003 19:07
Verhalen & Gedichten liefde is......................
Mi$$L@dy
1 20-11-2001 19:37
Verhalen & Gedichten Liefde.......
vetje
2 17-09-2001 15:52
Verhalen & Gedichten Liefde is onbegrijpbaar
halve gare
2 13-09-2001 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.