Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2010, 15:03
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
Hallo Mensen,

Ik heb een klein probleempje.
Probleempje .. probleempje.
Ik weet het niet zo hoe ik het moet aanpakken.

---

Ik heb rond augustus een Jongen leren kennen (F. noem ik hem even) via internet.
We kwamen al heel snel achter dat hij maar een plaatsje van mij vandaan woonden.
Dus maar 5 km.
Op het begin krabbelde we veel via hyves.
Hij had een vriendin en die vond dat niet erg leuk.
Ze werd boos op mij en begon te dreigen dat ik moest kappen bla bla bla..
Maar het waren helemaal geen slijm of klef krabbels?!
Naja, als zij dat zo erg vond stopte ik.
F vond dat jammer..
Na een week vroeg hij in een prive berichtje mijn 06 zodat we konden SMSen.
Dat deed ik.
Elke dag stuurde we wel meer dan 15 SMSjes.
In December begon het steeds erger te worden.
Het werden er meer dan 75 per dag. (Ik had zelf een abbonement van 1000 SMSjes p.m)
Op een gegeven moment begon ik zelfs 500/800/900 SMSjes over mijn abbonement heen te zitten vanwege hem.
Maar we SMSten zo leuk.
Toen zijn we op prive berichtjes via hyves maar wezen overstappen.
Ondertussen hebben we daar nu een combinatie van gemaakt.
SMSen en prive berichtjes sturen.
Vorige week had die het met zijn vriendin uitgemaakt.
Ik had het niet verwacht, omdat we gewoon als vrienden praatten.
En hij had het vanwege mij uitgemaakt...
Op het begin voelde ik me wel schuldig, want hij had al sinds Maart 2009 met dat ene meisje.
Mijn vriendinnen en vrienden om mij heen zeiden gewoon: Je hebt hem gewoon op een verkeerd moment ontmoet je kan er niks aan doen!
We houden allebij van dezelfde dingen.
Willen allebij later het zelfde worden denken met alles bijna het zelfde je zou zeggen dat het perfect is.

This alleen hij is 18... ik zelf word over 10 dagen 16 maar ik weet dus ook dat hij voor meer dingen misschien bereid is..
Is het slim om deze relatie aan te gaan?
Ook omdat hij het dus met zijn vriendin heeft uitgemaakt voor mij..
Het kan mij nu ook zo gebeuren misschien?!
Ik weet niet ...

Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2010, 15:17
JohnnyF.
Avatar van JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Heb je hem al in het echt ontmoet?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 15:21
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
Ja, hij reist met de bus en ik ook. We hebben elkaar al heel vaak op het busstation ontmoet en geklets enzo!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 15:57
WAT
WAT is offline
Citaat:
Is het slim om deze relatie aan te gaan?
Ook omdat hij het dus met zijn vriendin heeft uitgemaakt voor mij..
Het kan mij nu ook zo gebeuren misschien?!
Ik weet niet ...

Iemand tips?
heel kort door de bocht maar wil jij de kans lopen dat jou over een paar maanden hetzelfde overkomt als die meid?
Dit soort dingen zijn nooit eenmalige acties, als hij er een keer mee weg komt zal ie het vaker doen.
En dat zijn vriendin al eerder er zo naar over deed tegen jou kan heel goed betekenen dat zij het toen al niet vertrouwde.
Het lijkt namelijk een heel leuk staaltje "Ik maak het niet uit met de meid die ik eigenlijk al niet meer leuk vind omdat ik geen zin heb in vrijgezel zijn, maar nu heb ik een nieuwe meid te pakken"

owja, je moet je niet een schuldgevoel laten aanpraten door hem mocht hij ooit beginnen over "jamaar ik had het voor JOU met haar uitgemaakt" want (als je idd niks geflirt enzo gestuurd heb) ligt er bij jou geen schuld dat hij gewoon een mietje is.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 17:22
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
@WAT: persoonlijk ben ik er niet zo van overtuigd dat als iemand het uitmaakt voor een ander, en ook tijdens die relatie contact heeft gehad met die ander, dat altijd zal gaan gebeuren. Soms lopen dingen nou eenmaal zo.

16 en 18 is naar mijn idee niet een té groot leeftijdsverschil. Je moet kijken of je je er goed bij voelt. Ben je verliefd op hem en wil je wat met hem beginnen? Als je bang bent dat hij meer van je wil, waar jij nog niet klaar voor bent, kun je misschien beter in eerste instantie in openbare gelegenheden/bij ouders afspreken. Als het dan allemaal oke, zit weet je misschien beter of je echt een relatie wil enzo.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2010, 19:10
WAT
WAT is offline
Citaat:
@WAT: persoonlijk ben ik er niet zo van overtuigd dat als iemand het uitmaakt voor een ander, en ook tijdens die relatie contact heeft gehad met die ander, dat altijd zal gaan gebeuren. Soms lopen dingen nou eenmaal zo.
er is een verschil van "slechte timing" en "klootzakkerig zijn"
slechte timing kan iedereen overkomen en, vind ik persoonlijk dan, moet je direct voor uitkomen als jij niet meer zeker bent van de relatie waar je in zit.

Maar wat ik kan lezen uit TS's bericht gaat dit al veel langer dan zo iets en is deze jongen te veel bezig met een meid die niet zijn relatie is. Als hij vervolgens na een aantal maanden meld dat hij het met meid 1 uit maakt om haar, zonder dat zij laat weten dat zij eigenlijk meer wil zijn dan vrienden (dit met een ? omdat dat niet helemaal duidelijk word uit de tekst), vind ik het meer klinken naar methode klootzak.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 06:50
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
Maar ik vind hem zo leuk .. echt niet normaal. En hij doet nu super lief tegen mij enzo?! Zal ik er dan nog steeds nee tegen zeggen, omdat dit mij ook kan gebeuren?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 07:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik denk dat ik de sprong zou wagen. Tis niet netjes van 'm dat hij zoveel met jou heeft gesmst en gecontact terwijl hij nog met die ander samen was, maar shit happens en wie weet wat er verder tussen hen speelde.

Spreek een keer met 'm af (dus niet op het busstation) en kijk hoe het dan klikt. 15/16-18 is geen immens groot leeftijdsverschil. Misschien wil hij inderdaad wat verder dan jij nu wilt, maar daar kan je altijd over praten. Is hij een redelijke vent, kan hij dat wel hebben.

Spreek met 'm af en ga van daaruit verder
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 10:43
Micky
Avatar van Micky
Micky is offline
Citaat:
Maar ik vind hem zo leuk .. echt niet normaal. En hij doet nu super lief tegen mij enzo?! Zal ik er dan nog steeds nee tegen zeggen, omdat dit mij ook kan gebeuren?
Je weet nooit wat er kan gebeuren. Wie weet krijg je toch niet iets met hem, wie weet ben jij hem over een paar maanden wel zat. En voor hetzelfde geld krijgen jullie een hele leuke relatie! In het leven moet je risico's nemen en ik zeg niet of je het wel of niet moet doen, dat weet jij natuurlijk het beste. Maar maak geen beslissing op iets wat 'misschien' kan gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 14:38
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
Jaa oke.. want voor mijn gevoel klopt dit wel gewoon en gaat dit goed komen. Maarja dat is misschien ook omdat ik hem echt super leuk vind!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 14:56
Micky
Avatar van Micky
Micky is offline
Volgens mij heb jij je besluit al gemaakt ;-)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 15:17
xAnoniem
Avatar van xAnoniem
xAnoniem is offline
Jaa maar ik wilde even checken of het een goeie besluit was (A)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen :'(
nietpopulair
5 16-11-2015 06:59
Liefde & Relatie wat moet ik nu doen?
inges1234
11 10-04-2011 21:07
Psychologie Wat moet ik nu doen ???
Limburgertje
2 19-01-2005 19:08
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?!
Ilona1
11 04-01-2003 17:20
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen???
ikben16
21 08-02-2002 14:40
Seksualiteit Wat moet ik nu doen???
ikben16
5 04-02-2002 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.