Oud 13-12-2017, 18:29
CrazyTeen
CrazyTeen is offline
twee maanden geleden heb ik een jongens ontmoet ik zag hem meteen zitten en dat vertelde zijn vrienden aan hem. Inmiddels heeft hij mijn nummer gevraagt en gingen we een beetje praten maar meer werd het niet. Ik ben altijd wel de gene die het gesprek begint en dan praten we maar niet al te lang. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad of hossel/flow. Zijn vrienden zeggen wel dat hij me wilt leren kennen maar dat hij niet weet hoe en dat ie super verlegen is. Maar ik heb wel het gevoel dat het niet zo is. Hij tagt me wel zomaar op insta en als zijn vrienden vragen wat hij van me vindt vermijd hij het vraag. Dus zou ik het hierbij laten en niet tegen hem praten of hem een x vragen om af te spreken. En is hij nou verlegen of ziet hij mij niet zitten want als hij dat niet vondt had hij het wel tegen zijn vrienden gezegt want zo is hij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2017, 20:08
Nite
Avatar van Nite
Nite is offline
Over het algemeen zijn er ook jongens die slecht zijn in verbale communicatie en met moeite een gesprek kunnen aanknopen. Herinner dat niet alles wat "vriendjes" zeggen klopt. Het kan, maar de zekerheid bestaat nooit.

Verlegenheid kan één van de redenen zijn waarom hij de vraag probeert te vermijden wat hij van jou vindt. Aan de ene kant wilt hij waarschijnlijk in één keer zeggen wat hij allemaal voor je voelt, maar als jij hem niet zou zien zitten dan zou hij dat natuurlijk erg beschamend vinden en omdat hij zijn interesse in jou met waarschijnlijk al zijn vriendjes heeft gedeeld, komt er ook nog een stukje groepsdruk bij kijken.

Zoals het gezegde luidt; "niet geschoten is altijd mis."
Probeer eens een gesprek met hem aan te knopen, tussen jullie twee alleen, en vraag hem wat hij echt voor je voelt. En stel als hij de vraag dan weer vermijdt, vraag het dan nog een keer. Moeilijk dat hij er dan nog omheen kan dansen =]
__________________
"I want you to know, as cliché as it sounds: it gets better."
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 20:22
CrazyTeen
CrazyTeen is offline
awh dankje dit helpt echt zo erg ik ga hem wel een bericht sturen x
Met citaat reageren
Oud 14-12-2017, 10:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Als hij het blijkbaar niet durft zelf doen. Neem lekker initiatief ! Ik kan dat altijd wel waarderen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vind hij mij leuk?
katnisseverdeen
11 29-04-2013 12:46
Liefde & Relatie Friendzone of toch niet?
WeAreOne
3 13-04-2013 18:36
Liefde & Relatie Ik weet niet of hij mij ziet zitten...
Dipsaaus
39 18-11-2011 15:09
Liefde & Relatie Hmm jongens, moeilijk of niet?
Camillebloeme
11 05-08-2010 01:10
Liefde & Relatie Hij heeft meer contact met zijn ex dan met mij..
Kinky girl17
13 23-09-2003 21:26
ARTistiek ~ Liefde ~ * "hij is twintig jaar ouder" * ~ ! ~
Anne
9 21-03-2002 09:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.