Oud 23-07-2010, 12:59
Hockeygirl$
Hockeygirl$ is offline
De een gaat naar de Zeeman de ander naar de PC Hooft en vroeg me af wat jullie gemiddeld tijdens het shoppen uitgeven..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2010, 15:18
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Is heel wisselend! De ene keer heb ik een jas en een paar schoenen nodig, dan geef ik behoorlijk veel uit. De andere keer alleen wat shirtjes/hempjes, dat kost minder dus ben je minder kwijt. En of ik ergens veel voor wil betalen ligt aan de stof, het merk, of het lang mee gaat, etc, etc. Bij mij is er niks gemiddelds.. Soms veel, soms een beetje en soms kan ik helemaal niks vinden .
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 17:06
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ligt er idd maar net aan waarvoor ik ga shoppen.. Voor 'n jeans geef ik pakweg 50 euro uit, voor 'n shirtje 10 euro en voor schoenen loopt dat sterk uiteen.

Vandaag bijvoorbeeld 60 euro uitgegeven aan lingerie .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 20:57
Hockeygirl$
Hockeygirl$ is offline
ja bij mij ook verschillend, maar zal eigenlijk nooit naar C&A, wibra, zeeman etc gaan
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 00:58
Verwijderd
Niets. Ik doe niet aan shoppen. Ik koop alleen wat nodig is.

Broeken, schoenen, T-shirts worden gedragen totdat ze helemaal kapot zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 23:19
Verwijderd
Ik stap weldegelijk nu en dan de C&A of zelfs de zeeman binnen.
Ik heb graag een grote kleerkast en kledingmerken zeggen me weinig. Liever veel waar voor mijn geld.

Maar als ik iets echt wil hebben, durf ik soms wel eens grote bedragen neertellen. Soms
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 12:15
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hangt er vanaf. Soms 200 euro, soms 20. Maar ik shop redelijk vaak, dus alles bij elkaar opgeteld -in één maand- is het weer een groter bedrag.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 12:16
Verwijderd
Mijn budget dit jaar is 780 euro voor het hele jaar. Maar ik ga niet zo vaak, dus ik geef ongeveer 150-200 euro per keer uit.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 14:16
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik zou het echt niet weten. Ik gok iets tussen de 50-150 per maand. Een paar maanden geleden zag ik een leuk leren jasje wat ik per se wilde hebben, daar heb ik toen flink in de buidel voor moeten tasten, dus de afgelopen maanden heb ik niet zoveel uitgegeven. Volgens mij vorige maand alleen een spijkerbroek van 20 euro. Deze maand alleen een topje van 13 euro, een vestje van 20 en een rokje van 17. De laatste tijd denk ik vaak als ik iets wil kopen: het lijkt op iets wat ik al in de kast heb liggen (ja die ligt behoorlijk vol) dus dan koop ik het maar niet
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 14:15
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
oh, als ik het daarover ga hebben wordt het genant. I don't kiss and tell. Laten we het erop houden dat het een aardig kapitaal weer is, iedere maand.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 19:31
Verwijderd
Het verschilt heel erg door wat ik nodig heb of welke leuke dingen ik toevallig tegenkom.
De winkel waar ik het meeste koop is toch wel (origineel hoor) de H&M. Maar in andere winkels ben ik ook wel te vinden en als ik iets duurs tegen kom wat ik écht leuk vind, dan heb ik het er wel voor over.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 02:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik koop eigenlijk erg weinig kleding als ik ga 'winkelen'. De meeste kleding koop ik online, omdat ik dan sneller vind wat ik zoek. Als ik in de stad op zoek ga naar een nieuwe outfit, kom ik alleen maar gefrustreerd en teleurgesteld weer thuis. (Normaal heb ik problemen met kleren vinden in mijn maat, maar afgelopen weekend vond ik zelfs geen gewonen schoenen in mijn maat! Grrr)
Het meeste geld gaat op aan DVD's, boeken/tijdschriften, koffie/thee, ondergoed en 'prullaria', maar dat is zeker minder dan 100,- in de maand.
Als ik online kleren koop, zoek ik naar de aanbiedingen, dus ik ben denk ik gemiddeld zo'n 40,- in de maand daaraan kwijt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 10:50
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik koop de meeste kleding ook online. Vooral bij schoenen doe ik een vergelijkend warenonderzoek op de websites van schoenenwinkels waar ik veel kom voordat ik tot aankoop over ga.

Ik heb een ontieglijke hekel aan shoppen voor broeken, ik heb een nogal moeilijk figuur waardoor het meeste me niet past en ik echt bij specifieke winkels moet gaan zoeken (meestal de Cheap & Awful), waar vaak de helft ook niet past. Zeer frustrerend. Maar mijn broeken slijten wel snel (ik heb korte beentjes dus de achterkant hangt vaak op de grond) dus ik zal toch eens in de 2 maanden weer op zoek moeten naar een nieuwe spijkerbroek (kost meestal 35 euro).

Ik kijk ook elke dag even op MP of er nog wat leuks tussen staat. Onbegrijpelijk wat mensen soms weg doen. Zo heb ik meerdere vesten van Esprit gescoord die er nog prima uit zagen voor bedragen tussen de 5 en 15 euro...

Shirts e.d. koop ik ook meestal van Esprit, maar de winkels in Groningen hebben mijn maat niet. Dus dan kijk ik op de site of die het wel hebben, en als ze het niet hebben houd ik de site in de gaten of het er misschien nog op komt. Als ik echt iets leuks zie dan bel ik ze op om te vragen aan welke winkels in de buurt ze mijn maat uitgeleverd hebben En of de Wehkamp het misschien ingekocht heeft, nog makkelijker...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2010, 12:28
Verwijderd
als ik ga shoppen krijg ik geld van mijn moeder mee.
meestal 100€ ofzo.
alleen jammer dat zij steeds zegt dat ik genoeg spijkerbroeken heb.
zijn net nonnendingen. van die super wijde pijpen.
zeg ik dat ik skinnys wil zegt ze weer ja je hebt zat enzo blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 03:10
Fairy1981
Fairy1981 is offline
Persoonlijk vind ik kleding (met name schoenen en jassen) veel te duur in Nederland, slaat helemaal nergens op. Belachelijk om 145 euro uit te geven aan een winterjas die maar 20 euro kost om te maken, vandaar dat ik veel online via ... koop. Goede kwaliteit en vaak voor de helft van de prijs. Het enige nadeel is dat je een week tot twee weken moet wachten op je spullen.

Ik geef normaal 0 euro per maand uit maar breek eens per jaar uit in een koopwoede. Ik geef dan in een keer 500 euro uit. 90% online gekocht waardoor je veel meer voor minder krijgt. Als ik dus al wat in de winkel koop is het in de uitverkoop.

Laatst gewijzigd op 26-08-2010 om 20:01. Reden: reclame
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 13:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Persoonlijk vind ik kleding (met name schoenen en jassen) veel te duur in Nederland, slaat helemaal nergens op. Belachelijk om 145 euro uit te geven aan een winterjas die maar 20 euro kost om te maken, vandaar dat ik veel online via ... koop. Goede kwaliteit en vaak voor de helft van de prijs. Het enige nadeel is dat je een week tot twee weken moet wachten op je spullen.

Ik geef normaal 0 euro per maand uit maar breek eens per jaar uit in een koopwoede. Ik geef dan in een keer 500 euro uit. 90% online gekocht waardoor je veel meer voor minder krijgt. Als ik dus al wat in de winkel koop is het in de uitverkoop.
reclame?
__________________
I love mittens made out of kittens

Laatst gewijzigd op 26-08-2010 om 20:01.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 13:44
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik krijg ongeveer 50 euro per maand aan kleedgeld, en geef dit eigenlijk bijna altijd meteen uit als ik het heb.

Ik geef meestal ook zakgeld uit aan kleding (zo'n 20 euro per maand?)
Merkengeil ben ik niet, maar ik houd wel van kwaliteit. Ik koop geen troep, maar laat de duurste dingen ook liever hangen. Ik koop verder ook gewoon wat ik mooi vind, volg de mode niet echt.
__________________
Je bent zelf een signature.

Laatst gewijzigd op 24-08-2010 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 14:40
*flawless*
*flawless* is offline
Hoeveel het precies is, I have no idea. In het begin van het seizoen koop ik gewoon mijn kleding bij H&M, Zara, Mango, dat soort winkels. Geen superdure kleding iig. En als ik mijn hele gardarobe bijeen heb, ga ik op koopjesjacht in bijvoorbeeld de C&A.
__________________
A word is dead when it is said, some say. I say it just begins to live that day.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-08-2010, 14:51
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Gemiddeld ongeveer 225 euro in de maand, waarvan ongeveer de helft wordt gedekt door mijn ouders. (kleedgeld). Ik vind het belangrijk om er leuk gekleed bij te lopen en geef daardoor veel geld uit aan kleding. Uiteraard zal ik daardoor minder uitgeven aan andere dingen zoals dvd's enz.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Niets. Ik doe niet aan shoppen. Ik koop alleen wat nodig is.

Broeken, schoenen, T-shirts worden gedragen totdat ze helemaal kapot zijn.

Ik snap ook niet wat er leuk aan is om een hele dag door allelei kledingwinkels te struinen.

Citaat:
reclame?
Even kijken naar haar andere berichten en je weet het. Ze heeft 3 berichten gepost, waarvan er in 2 die (Chinese?) website wordt genoemd en in het andere bericht probeert ze (Chinese) spullen te verkopen, met een vrij ongeloofwaardig verhaal.

Laatst gewijzigd op 25-08-2010 om 12:03.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2010, 12:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Even kijken naar haar andere berichten en je weet het. Ze heeft 3 berichten gepost, waarvan er in 2 die (Chinese?) website wordt genoemd en in het andere bericht probeert ze (Chinese) spullen te verkopen, met een vrij ongeloofwaardig verhaal.
Ik weet het. Maar ik ben hier geen fb meer, dus kan het niet weghalen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 20:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik weet het. Maar ik ben hier geen fb meer, dus kan het niet weghalen.
Dan mogen jullie ook op het rapporteer knopje drukken, want ik zie niet alles (zeker niet als het zo verstopt staat in een post) en ik heb niet altijd evenveel tijd om alles door te lezen.
Maarrr, het is weg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 19:44
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Gister nog naar Maastricht geweest,

Pfoe, 410,- lichter. (Bij de sting en incl 110,- schoenen)
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 10:00
Verwijderd
ik probeer zoveel mogelijk voor het bedrag te kopen dat ik meekrijg, aangezien mijn moeder mij niet zoveel meegeeft.
ik ben zelf echt fan van de H&M, en de sting enzo, en de women@work, alleen jammer dat de new yorker maar op zo weinig plaatsen in nederland zit
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 19:28
mr.sven
mr.sven is offline
450 euro per half jaar altijd zuid-plein lekker dicht bij en soms in het centrum van rotterdam als er in zuid-plein niks is

Laatst gewijzigd op 15-09-2010 om 19:29. Reden: vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2018, 16:52
Maionaisa
Maionaisa is offline
500 euro per week soms meer
Met citaat reageren
Oud 14-01-2018, 16:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
500 euro per week soms meer
Dat is een hoop geld! Wat en waar koop je dan zoal?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 21:16
Nienke24
Nienke24 is offline
Eigenlijk shop ik alleen wanneer ik echt iets nodig heb. En over het algemeen hoef ik niet perse merkkleding te hebben dus ik denk dat ik per jaar ongeveer 200 tot 300 euro kwijt ben aan kleding. Alleen als het om sportschoenen gaat kies ik meestal wel voor merk dus dan komt de prijs wel iets hoger te liggen. Maar sportschoenen draag je over het algemeen ook wel minimaal 1 jaar of langer.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 21:27
Verwijderd
Volgens Grip heb ik in december ruim €3250 euro uitgegeven aan shoppen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 21:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Volgens Grip heb ik in december ruim €3250 euro uitgegeven aan shoppen
Alleen aan kleding of heb je nu koele technische shit?

Ik heb zelfs overigens echt geen idee hoeveel ik gemiddeld uitgeef per maand. Ligt er ook aan wat je allemaal meerekent. Ik denk dat ik rond de €30-€40 p/m uitgeef aan kleding. Ik geef niet veel om merkbekendsheid maar betaal gerust wat meer voor kwaliteit. Ik heb wel altijd dure schoenen omdat ik goeie wil, maar daar doe ik dan ook vrij lang mee.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2018, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Alleen aan kleding of heb je nu koele technische shit?
High end 55" 4K TV, nieuw beveiligingscamerasysteem, nieuwe amplifier, alarmsysteem op de losse apparaten, een berg kleding, speelgoed voor de hond, een nieuw locomotiefje voor de treinbaan, een nieuwe mediaspeler, vliegtickets, een smoking, patch panels, een 24-poorts switch, 12 dubbele outlets, een nieuwe tweedehands scooter en Heel Veel Lekkere Dingen om te snacken en een weekend naar Kopenhagen.

Citaat:
Ik heb zelfs overigens echt geen idee hoeveel ik gemiddeld uitgeef per maand. Ligt er ook aan wat je allemaal meerekent. Ik denk dat ik rond de €30-€40 p/m uitgeef aan kleding. Ik geef niet veel om merkbekendsheid maar betaal gerust wat meer voor kwaliteit. Ik heb wel altijd dure schoenen omdat ik goeie wil, maar daar doe ik dan ook vrij lang mee.
Gemiddeld per maand zou ik het niet weten maar ik kan rustig in één klap 600 euro aan kleding uitgeven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.