Oud 10-08-2018, 11:52
isgewoonlekker
Avatar van isgewoonlekker
isgewoonlekker is offline
Hey,

kijk ik app nu een tijd met een meisje. ik vind haar niet leuk en zij mij niet.
Opeens zegt een vriend zo van; leuk dat jullie wat betere vrienden worden. en hij zei ook dat het kwam omdat hij ( hij was al een goede vriend van haar) haar had gezegd om betere vrienden met mij te worden. ze zegt zelf dat ze het ook wil, maar alsnog is het flink kut voor mij dat onze vriendschap uitgedacht word. mijn vriend zegt dat hij het deed omdat ik ook had gezegd dat ik mijzelf te verlegen vond en vrienden wilde worden met een meisje. ik noemde haar als voorbeeld. ik ken haar van school en praate af en toe een beetje akward.


weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik wel echt vrienden word met haar en het niet bepaald wordt hoe het gaat door een vriend. zie dit niet als een liefdes verhaal ofz

Gert
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2018, 13:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Uiteindelijk bepalen jij en dat meisje hoe jullie relatie/ vriendschap werkt. Hoe jullie contact is, etc. Als het goed klikt maakt het niet zo veel uit wie jullie aan elkaar voorgesteld heeft. Dan kunnen jullie vanaf daar gewoon zelf bepalen hoe of wat.

Hoe minder je je daarin laat leiden door de vriend en zijn advies, hoe meer het jouw ding is. Je hoeft niet alles met hem te delen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-08-2018, 19:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zie eigenlijk geen probleem? Soms stellen je vrienden je aan leuke mensen voor, of helpen ze met 't vervullen van wensen/behoeftes die je met ze deelt. Jouw vriendschap is nu niet opeens nep ofzo he, als het niet klikte tussen jou en dat meisje dan waren jullie geen vrienden geworden.

Maar als je het vervelend vindt kun je dat wel bespreken met je vriend. Bijvoorbeeld zeggen dat je 't fijn vindt dat je nu bevriend bent met dat meisje, maar dat je graag had gehad dat het natuurlijker was verlopen, of dat hij met jou had overlegd. Meestal als je wordt voorgesteld aan iemand dan spreek je eerst met z'n drieën af, of met een groepje. Zeggen van 'word betere vrienden met die-en-die' vind ik op jullie leeftijd niet raar, maar het is inderdaad wel wat gekunsteld.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2018, 11:40
isgewoonlekker
Avatar van isgewoonlekker
isgewoonlekker is offline
Citaat:
Ik zie eigenlijk geen probleem? Soms stellen je vrienden je aan leuke mensen voor, of helpen ze met 't vervullen van wensen/behoeftes die je met ze deelt. Jouw vriendschap is nu niet opeens nep ofzo he, als het niet klikte tussen jou en dat meisje dan waren jullie geen vrienden geworden.

Maar als je het vervelend vindt kun je dat wel bespreken met je vriend. Bijvoorbeeld zeggen dat je 't fijn vindt dat je nu bevriend bent met dat meisje, maar dat je graag had gehad dat het natuurlijker was verlopen, of dat hij met jou had overlegd. Meestal als je wordt voorgesteld aan iemand dan spreek je eerst met z'n drieën af, of met een groepje. Zeggen van 'word betere vrienden met die-en-die' vind ik op jullie leeftijd niet raar, maar het is inderdaad wel wat gekunsteld.
bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2018, 11:40
isgewoonlekker
Avatar van isgewoonlekker
isgewoonlekker is offline
Citaat:
Uiteindelijk bepalen jij en dat meisje hoe jullie relatie/ vriendschap werkt. Hoe jullie contact is, etc. Als het goed klikt maakt het niet zo veel uit wie jullie aan elkaar voorgesteld heeft. Dan kunnen jullie vanaf daar gewoon zelf bepalen hoe of wat.

Hoe minder je je daarin laat leiden door de vriend en zijn advies, hoe meer het jouw ding is. Je hoeft niet alles met hem te delen.
bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag, part trois
Qimm
500 05-12-2010 17:33
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #133
rare kwast
498 17-08-2008 22:28
Liefde & Relatie Rare situatie
Brammetje-88
16 12-05-2005 17:49
Liefde & Relatie Klein (groot) probleempje..
Stefy
76 01-06-2004 07:00
Psychologie MPS / schizofrenie?
WanderingSpirit
85 03-01-2004 13:14
Liefde & Relatie Liefde VS Vriendschap...
Lindatje
23 20-01-2003 17:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.