Oud 03-12-2008, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Biblio en Hoofdstuk II horen bij dezelfde 'keten'/eigenaar kwam ik achter

We zijn gisteren wezen lunchen bij Biblio en dat was zeker leuk en lekker Bedankt voor de tip
Dat klopt ja.. Er horen er nog meer bij geloof ik, hebben allemaal een naam die met boeken te maken heeft, wel leuk.
Mooi dat je lekker gegeten hebt. Ik heb daar op het terrein gewerkt (vanaf Biblio loop je er tegen aan, dat kantoor met al het glas, kleine ruimte) en wij gingen er vaak eten, erg lekker en gezellig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2008, 11:02
steffie073
Avatar van steffie073
steffie073 is offline
La cucaracha in den bosch een overheerlijke mexicaan!!!!
spare ribs moet je daar proeven!!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 23:46
Verwijderd
Ik vond tapasbar Y Mucho Mas in Den Haag wel erg lekker Met z'n tweeën voor vijftig euro een avondje gegeten, heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 16:05
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Dok2 in Leiden (Havenplein 2): een trendy restaurant waar je heerlijk kunt eten. Er is bovendien een bar voor na je diner. De bediening was overigens erg vriendelijk, toen ik er was.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 11:57
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Ik heb afgelopen woensdag gegeten bij: Tjankil, in het centrum van adam. Echt super lekker indisch eten! Nog betaalbaar ook en we hadden het bord in vijf minuten al voor onze neus staan. Heerlijk!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 11:30
Verwijderd
Sur Place in Venlo, erg leuk! Klein, ouderwets gezellig ingericht. Wat duurder dan het gemiddelde restaurant, maar het is zeer de moeite waard!

En Hemingway in Venlo is ook erg leuk. Er staan geen ingewikkelde dingen op het menu, geen duurdoenerij, en het eten is erg lekker. Prijs-kwaliteit verhouding ligt erg goed. Niet te duur, maar lekker eten.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 15:16
YOALLESGOED
YOALLESGOED is offline
Wok of Fame.
Dordrecht.
Je betaalt er een bedrag om binnen te komen, en als je de menudoosding omdraait word er gevraagd of je wat drinken wilt. En eten = onbeperkt! En aan het eind nog lekker een pepermuntje. HEERLIJK!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 16:01
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Ikea: Lekkere zweedse balletjes.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 12:44
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Pannenkoekenschip in Groningen aan het Schuitendiep
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 08:38
krootje
krootje is offline
Sam sam in Enschede!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 11:23
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Owjah, In Emmen de Wok By Ling. Zit in Barger-Oosterveld. Vast bedrag en onbeperkt eten en drinken. Was echt lache daar toen ik met vrienden ben wezen eten daar. Hele restaurant as dronken geloof ik. Wel gezellig dronken gelukkig
Iemand liet een glas vallen en meteen een geluidswave door het restaurant HEEEEEEEYYYYYY
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 10:42
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
Etenstijd in Tilburg. Wie van veel eten en drinken houdt, moet hier eens gaan buffelen! Echt geweldig gewoon.
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 15:52
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Afgelopen zaterdag gegeten in de Wok in het centrum van Emmen. Weet zo niet hoe dat ding heet. Zit daar achteraan bij de Toscane (de nieuwste van de 2). Lekker eten
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Etenstijd in Tilburg. Wie van veel eten en drinken houdt, moet hier eens gaan buffelen! Echt geweldig gewoon.
Ik vind het juist om te huilen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 13:18
MikeyBee
Avatar van MikeyBee
MikeyBee is offline
Amsterdam: Ieder Ethiopisch restaurant! Zijn abnormaal lekker. Je eet er met je handen - met een soort van zuurdesem pannekoekjes die Enjara heten en dan heb je allemaal groente en bonenprutjes (linzen, pompoen, bladgroente etc.) Tip: de vegetarische maaltijden zijn lekkerder dan die met vlees! Beter gekruid enzo.

Er zijn er een stuk of zeven in A'dam - heb het daarbuiten eigenlijk nog niet echt gezien - maar die zitten dan ook iedere avond stampvol! Zonder overdrijving.
__________________
Yiss - email fun site!
http://www.yiss.eu/
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:28
Denise05081993
Denise05081993 is offline
Lunchroom Paul en Riet in helmond
Charlie Brown in Helmond

Daar hebben ze allebei te lekker eten
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Amsterdam: Ieder Ethiopisch restaurant! Zijn abnormaal lekker. Je eet er met je handen - met een soort van zuurdesem pannekoekjes die Enjara heten en dan heb je allemaal groente en bonenprutjes (linzen, pompoen, bladgroente etc.) Tip: de vegetarische maaltijden zijn lekkerder dan die met vlees! Beter gekruid enzo.

Er zijn er een stuk of zeven in A'dam - heb het daarbuiten eigenlijk nog niet echt gezien - maar die zitten dan ook iedere avond stampvol! Zonder overdrijving.
Niet alle ethiopische restaurants zijn goed, ik weet niet in welke ik had gegeten, maar dat was alles behalve goed, 5 van de 6 mensen met wie ik aan tafel zat was de volgende dag ziek.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 21:32
Verwijderd
Eten met je handen vind ik sowieso een big nono
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 19:52
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Omdat?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 22:00
Verwijderd
Ik vind het gewoon helemaal niks maar als ik een patatje mayo met mes en vork eet kijken mensen mij ook vreemd aan dus waarschijnlijk is het wederzijds. Ik ga sowieso niet graag naar fast food restaurants maar de voornaamste reden is dat je met je handen letterlijk aan het vreten bent.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2009, 14:11
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Citaat:
Niet alle ethiopische restaurants zijn goed..
Addis Ababa op de Overtoom vindt ik heel goed, en daar ben ik al 4 keer geweest. Laatst bij Ibbsa geweest in de Blasiusstraat maar die vond ik echt een stuk minder.. wel gezond gebleven maar ik ga voortaan weer gewoon naar Addis.
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 19:35
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Nog leuke restaurantjes in Nijmegen die aan te raden zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 20:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Utrecht: De Goedheyd. Een restaurant wat ik ken omdat de bedrijfsleider/eigenaren oude collega's van me zijn. Het restaurant zit tegenover De Rechtbank, die is vooral erg groot en hoewel de kwaliteit van het eten goed is, is de sfeer daardoor minder. De Goedheyd is echter lekker klein (wel beetje gehorig) en heeft een hele leuke stijl, klassiek maar met een hippe/lounge tint. Héérlijk eten, keer op keer als ik daar kom verbaas ik me weer over hoe lekker het is. Zeker voor vegetariers is het erg leuk, geen laffe geitenkaas-salade of groentensoep maar echt originele en verrassende gerechten.Goede bediening die verstand van zaken heeft. Enige opmerking is dat ik er alleen kan gaan eten als ouders betalen want het is nogal prijzig (voor studenten), maar zeker de moeite waard!!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 20:12
JonathanMJ
JonathanMJ is offline
Ik was namelijk deze vakantie naar London gegaang en daar heb je echt OVERAL eten!!
Maar waar ik het lekkerst heb gegeten is toch bij de Nando`s Eeen kip restaurant die bekend staat om het Uitgebreide en hun secret Sauce: ``Peri Peri Sauce`` Zo lekker waanzinnig ook een keer naartoe gaan mijn Locatie was bij Wood Green
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Riva in Nijmegen aan de Waalkade. Vooral leuk als je student bent want een driegangenmenu kost je dan maar 13,95. Voor die prijs is het eten goed. De bediening laat soms nog wel wat te wensen over en als het druk is willen er nog weleens wat dingen misgaan. Maar het is er zo goedkoop dat je daar eigenlijk niet over mag klagen.
Goede tip! Echt prima eten en ook veel keus voor die 13.95. En snelle bediening zelfs al was het behoorlijk druk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 15:54
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Goede tip! Echt prima eten en ook veel keus voor die 13.95. En snelle bediening zelfs al was het behoorlijk druk.
Ben ik toevallig vorige week nog geweest. Ik had vooraf de pasta met pesto en pijnboompitten. De pasta was helaas erg doorgekookt (alsof ie uit de magnetron kwam), de pesto was goed van smaak, alleen zaten er wat grove stukken tomaat door die wat mij betreft ook wel wat verfijnder hadden gekund. Als hoofdgerecht had ik spareribs. Een enorme portie, wel met veel vlees eraan, maar helaas nogal vettig. Als garnituur wat diepvriesgroenten (wortel, sperzieboon, broccoli) die wat langer verwarmd hadden mogen worden. De frietjes en frietsaus waren okay! Nagerecht waren soesjes met bananenijs en pisangsaus oid, wel ok. Helaas was het soesjesdeeg niet vers maar het ijs was lekker.

Geen top-eten, maar voor de prijs OK.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 15:06
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Weet iemand hier iets in Rotterdam waar je leuk en betaalbaar kan lunchen op maandagmiddag? En dan het liefst in het centrum, rond de oude haven of de nieuwe binnenweg oid?
Even reclame maken voor m'n werk: de Bagels en Beans, vlakbij de bieb, goed bereikbaar met ov (want metro/tram/trein Blaak). Leuke sfeer, goeie koffie en superlekkere bagels. Oh, en gratis internet wat ook wel handig is als je je laptop bij je hebt en huiswerk en zo moet doen.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 00:21
Verwijderd
Ik vind dit toch wel een erg goede en goedkope japanse restaurant:

http://www.japanse-restaurants.nl/re...asenpachi.html
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 20:57
Luts
Avatar van Luts
Luts is offline
de blauwe tent in reduzum is een leuk wegrestaurantje
het is knus, gezellig en warm. ook krijg je er heel veel op je bord voor heel weinig. en het is ook nog lekker het is vooral geschikt als je vrijgezel bent en niet veel geld wilt uitgeven aan eten. want je kunt er dingen eten zoals stampot,gehaktbal en meer van die oerhollandse gerechten. wel om denken het restaurant is van de blauwe knoop, dus ze schenken geen alcohol, wel alcoholvrije bier enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 16:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben vorige week wezen eten bij furore in Rotterdam. Zit op de hoek van de Goudsesingel en de Jonker Fransstraat en is een tapas en fingerfood restaurant. Je krijgt een kaart met allemaal hapjes erop waarvan je vier rondes lang kunt bestellen. Wij waren met een grote groep, dan is het wel leuk om een keer te doen. Het eten was wisselend, sommige dingen waren erg lekkere, andere vielen een beetje tegen en ik vond het een beetje jammer dat veel dingen nogal overheersend smaken wat lastig te combineren is met andere hapjes maar het principe is zeker leuk om een keer te doen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 22:45
stouterd
Avatar van stouterd
stouterd is offline
Citaat:
Ik ben vorige week wezen eten bij furore in Rotterdam. Zit op de hoek van de Goudsesingel en de Jonker Fransstraat en is een tapas en fingerfood restaurant. Je krijgt een kaart met allemaal hapjes erop waarvan je vier rondes lang kunt bestellen. Wij waren met een grote groep, dan is het wel leuk om een keer te doen. Het eten was wisselend, sommige dingen waren erg lekkere, andere vielen een beetje tegen en ik vond het een beetje jammer dat veel dingen nogal overheersend smaken wat lastig te combineren is met andere hapjes maar het principe is zeker leuk om een keer te doen
Klinkt als een superleuk concept! Jammer dat ik zo ver van Rotterdam woon. Weet iemand een soortgelijk restaurant waar ook fingerfood geserveerd wordt?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 22:45
Verwijderd
Ik weet niet waar je woont, maar ik kan in Tilburg zo vier restaurants noemen met datzelfde concept. Oftewel; zo bijzonder is het niet.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 23:02
stouterd
Avatar van stouterd
stouterd is offline
ik woon in ubbena, drenthe. misschien dat er zoiets in assen bestaat? ik zal eens rondvragen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 15:07
Verwijderd
Die kans is best groot. Gewoon zoeken naar een tapasrestaurant.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 16:25
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
ik woon in ubbena, drenthe. misschien dat er zoiets in assen bestaat? ik zal eens rondvragen.
1 van de eerste hits op Google:
http://www.zusjesdeboer.nl/
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 17:37
Verwijderd
Hm, aan de kaart te zien is dat niet zozeer het concept van een (goed) tapasrestaurant, met rondes enzo.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 16:27
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
Pizzeria Italia
Kleine Pelsterstraat 2, 9711 KN Groningen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 21:08
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
@ Daantje: Furore is inderdaad leuk! Eigenlijk precies hetzelfde concept als Shabu-Shabu/Sumo, maar dan met tapas. En dat is weer eens wat anders dan all-you-can-eat sushi...

Daarnaast ben ik net wezen eten bij Tony's Place, aan het Noordplein (ook Rotterdam). En dat restaurant is zeker het aanraden waard! De bediening is vriendelijk & goed, het eten erg lekker en niet te duur. Voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, 1 salade, 1 toetje en 2 glazen wijn betaalden we 50 Euro. De glazen wijn zaten tjokvol, de porties eten waren zeker niet klein, maar ook niet overdreven groot. De kaart is gevarieerd, je zit er gezellig.

Daarnaast kregen we terloops de volgende dingen van het huis geserveerd:
- bodempje rode wijn bij binnekomst;
- bordje gemarineerde olijven bij binnekomst;
- bruschetta bij binnekomst;
- mandje ovenvers, huisgebakken brood met tapenade bij het voorgerecht;
- glaasje mousserende wijn bij het hoofdgerecht;
- glaasje limoncello bij het dessert.
- voorverpakte Italiaanse cake (1 per persoon) voor het weggaan.

Dat vind ik niet niks!
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 19:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ow, goed om te weten Dat restaurant stond ook nog op mijn lijstje waar ik eens wilde gaan eten, woon er namelijk vlakbij en loop er regelmatig langs Ga ik zeker nog eens eten dan. Restaurant Puur op de Noordsingel staat ook nog op mijn lijstje, ziet er ook wel leuk uit maar ook wel chic (en duur misschien).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 20:44
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Iemand nog een leuk betaalbaar restaurantje/eetcafeetje in Den Haag?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 16:19
lakells--
Avatar van lakells--
lakells-- is offline
Hmm echt voor herhaling vatbaar: Oriental Green House in Eindhoven, en Yasmine in Tilburg (In de buurt van de Besterd)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 15:48
Verwijderd
Nijmegen
Vurrukkulluk. Ietsje duur voor een student (denk rond de 30 euro p.p. inclusief drinken), maar ik vond het érg goed, en ze maken er een punt van om goed voedsel te gebruiken, weten waar hun eten vandaan komt
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 17:10
annBIZARRE
Avatar van annBIZARRE
annBIZARRE is offline
Citaat:
Up, mag deze of die andere sticky? Ik vind het wel nuttig.

Amersfoort
De Drie vrienden. Gezellig ingericht, de menukaart is beperkt maar het leuke is dat die om de drie maanden verandert en je dus telkens terug kunt komen. Alle gerechten zijn van de hoeveelheid van een voorgerecht, en je kunt dus zelf kiezen hoe veel je er neemt, afhankelijk van hoe veel je eet. Ik eet meestal twee hoofdgerechten en een toetje (ze hebben vaak erg lekkere toetjes).

En ik zou graag meer tips voor Amersfoort willen.
Inderdaad, ook een van mijn favorieten! Ik vind het zoo heerlijk dat alles zo klein is. Hoef je niet te kiezen ^^
__________________
--
HatersMakeMeFamous.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 15:58
jens_b
jens_b is offline
Groningen & Amsterdam: Wagamama; hippe Aziatische gezonde fastfoodtent met allerlei noodlegerechten, maar ook dingen met rijst e.d. Helaas alleen in Amsterdam en Groningen.

Berlijn Café-V; gezellig vegetarisch eetcafé.

JB

--
*reclame*

Laatst gewijzigd op 23-01-2010 om 15:56. Reden: reclame link verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 15:44
bart1979
bart1979 is offline
Waar kan ik in de omgeving Venlo goed en goedkoop eten?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 22:03
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
woon er vlakbij en loop er regelmatig langs Ga ik zeker nog eens eten dan. Restaurant Puur op de Noordsingel staat ook nog op mijn lijstje
Ha, dan wonen wij echt vlakbij elkaar. Ben je wel eens bij "Lof der Zoetheden" geweest, wat daar vlak naast zit? Wil ik ook nog wel een keer heen.

Puur ben ik één keer binnengelopen zonder te reserveren en toen zeiden ze dat het die avond al vol zat. Een paar weken later weer gebeld, om te reserveren voor dezelfde avond, maar weer werd gezegd dat ze al vol zaten. Dus ik raad je aan dan wel op tijd te reserveren, maar het lijkt mij zeker wel een goed restaurant.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 21:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nog niet geweest maar ook daar wil ik nog een keertje heen Op zondag ofzo met m'n vriend om te gaan lunchen

Ow, goed om te weten Ik fiets er regelmatig langs en dan zit het idd wel al vaak redelijk vol (en dat is dan om zes uur ofzo dus niet echt restaurant-spitsuur).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 10:22
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik vindt lotus in dordrecht top
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 16:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vorig weekend ben ik uit eten geweest bij Tapas Restaurant Deksels in Middelburg. Was erg leuk, erg lekker en heel gezellig. Het was heel druk, personeel liep op hun tenen maar ze brachten het erg leuk. Wij hadden gekozen voor het menu waarbij je vier gangen tapashapjes krijgt maar dus niet zelf alles bij elkaar hoeft te zoeken. De combinaties waren goed, porties ook en de hoeveelheid uiteindelijk was prima. Zo af en toe moesten we wel lang wachten op de volgende ronde maar omdat we met z'n vijven waren en we ook uit eten gingen voor de gezelligheid en om lekker bij te kletsen was het niet storend. Erg lekker gegeten, leuke avond gehad Zeker een aanrader.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 14:34
dennis018
dennis018 is offline
http://www.hajerestaurants.com/pages/home.aspx

Ik vind de haje restaurants (zijn er meerdere in NL) erg lekker en gezellige restuarants!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.