Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2003, 18:52
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik weet eigenlijk niet echt waar ik moet beginnen met vertellen..
Maarja ik begin wel bij het begin (het wordt wel een heel verhaal)

In juni/juli ongeveer zag ik een hele leuke jongen in de kroeg. Hij was precies mijn type..omdat ik al een beetje aangeschoten was, stapte ik op hem af. We hadden even gepraat, het was echt een leuk gesprek.Helaas moest ik gaan en hadden we nummers uitgewisseld. Omdat mijn vriendin buiten nog even met haar vriendje aan het praten was, haalde ik hem ook nog even naar buiten. Toen zoenden we en het voelde echt heerlijk!!!! Ik was helemaal in de wolken! Maarja toen moest ik dus naar huis. Wat bleek, zijn nummer was niet juist. Ik kreeg een of andere vent aan de telefoon. Ik snapte er niets van en baalde echt. Van hem had ik ook niets gehoord. Net toen ik hem een beetje vergeten was, kwam ik heb weer tegen op een feestavond. We praatten weer zo leuk samen en later zoenden we dus weer... En ik was weer helemaal in een superhumeur. Dit keer kreeg ik wel het juiste nummer van hem. En helaas moest hij dit keer vroeg weg. Zodra hij thuis was kreeg ik al een smsje van hem. Hij had het heel leuk gevonden met me en hoopte dat hij me tegen zou komen op Mysteryland (daar gingen we die zaterdag allebei naartoe). Mijn avond kon echt helemaal niet meer stuk en de dagen erna liep ik met zo'n grijns op mijn gezicht...

Maarja het ging weer niet zoals ik had gehoopt... ik hoorde weer niets van hem. En als ik 100 smsjes had gestuurd kon ik er na een paar dagen misschien eentje terugverwachten..Ik dacht dat ik gek werd... Ik had hem op het gegeven moment maar gewoon opgebeld en gevraagd of we een keer wat konden afspreken, nadat ik hem weer een keer had gezien. Dat leek hem erg gezellig en leuk.. Dus tsja dat deden we dus (ik kon wel een gat in de lucht springen)... En het werd echt een superavond!!!! Echt om niet te vergeten. Dat vond hij ook.. de week daarna spraken we weer af en bleef ik slapen. S ochtends kreeg ik een ontbijtje op bed en kwam hij lekker bij me liggen.. Ik dacht dat ik gek werd.. Wat ik wel jammer vond, was dat hij zoveel blowde. Maarja..ik vond het niet zo erg.

Ik dacht echt yes!! eindelijk zijn we samen. Maar dit keer hoorde ik weer een hele tijd niets van hem. Dit keer was ik echt boos. Toen ik hem na ong. een maand weer zag ik de kroeg keek ik ook even boos naar hem en keerde me van hem weg. Maar ja ik ben gek op hem..dus zwijmelde ik weer weg toen hij me weer zoende. En we waren (ja hij ook ) weer helemaal gelukkig.. maar het ging weer zoals voor af aan...

Omdat hij tegenover het ziekenhuis was en ik moest worden geopereerd, vroeg ik of hij langs zou komen als ik er lag. Dat zou hij zeker weten doen..maar nee hoor, hij kwam niet opdagen.
Nu afgelopen donderdag bij het uitgaan zag ik hem weer...en tsja weer met mijn -stomme- dronken kop zoenden we... Hij bood zijn excuses aan...Hij voelde zich een eikel en hij had last van een allergie dus was zelf ziek..Hij liet het zelfs zien.

Toen stuurde ik hem weer een smsje! maar nee hoor weer hoorde ik niets... Ik bedoel zo kan je een meisje toch niet behandelen?! iedere keer doen alsof je zo verliefd bent en dan weer niets van je laten horen? Nu ben ik -heel kinderachtig- uit wraak met zijn beste vriend geweest. Zoiets is dus helemaal niets voor mij, maar het was gewoon een schreeuw om aandacht.

Nou toen hoorde ik wel wat van hem hoor...Ik kreeg een smsje dat hij klaar met me was... Toen stuurde ik terug dat het meer een hint was dat ik klaar ben met hem!
Maar later hoorde ik ook weer van hem dat hij zovaak gekwetst is door een meisje en dat hij daarom afstand van me nam. Ik zie nu in dat hij een beetje depressief is denk ik. Hij blowed zich suf...heeft een ontzettend drukke baan. Volgens mij heeft hij een soort muurtje om zich heengebouwd.. Hij laat meisjes niet te dicht bij komen. Wat moet ik nu doen? Zal ik hem een brief schrijven? Onderhand ben ik echt helemaal 100% verliefd...maar ik kan er niets mee zo! Ik hoop dat jullie een goed advies voor me hebben. En sorry voor het lange verhaal
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2003, 18:58
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Euh... beetje moeilijk om hier iets over te zeggen, maar ik zal het toch proberen.

Als hij moeite heeft om meisjes dichtbij te laten komen zal hij echt niet zomaar met je zoenen en je bij hem laten slapen. Want daar zou hij dan ook moeite mee hebben. Kortom trap hier niet zomaar in!!!

Enne over al dat gezoen als je gezopen hebt, wees een slimme meid en drink dan zoveel dat je nog nuchter bent. Dus daar moet ik over zeggen dat je dat een beetje zelf schuld bent. Maar dat spreekt zijn gedrag nog niet goed.

Oh, en als hij echt gek op je was en zo verliefd en weet ik veel wat, dan zou hij echt wel reageren op je smsjes e.d.
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:00
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
Euh... beetje moeilijk om hier iets over te zeggen, maar ik zal het toch proberen.

Als hij moeite heeft om meisjes dichtbij te laten komen zal hij echt niet zomaar met je zoenen en je bij hem laten slapen. Want daar zou hij dan ook moeite mee hebben. Kortom trap hier niet zomaar in!!!

Enne over al dat gezoen als je gezopen hebt, wees een slimme meid en drink dan zoveel dat je nog nuchter bent. Dus daar moet ik over zeggen dat je dat een beetje zelf schuld bent. Maar dat spreekt zijn gedrag nog niet goed.

Oh, en als hij echt gek op je was en zo verliefd en weet ik veel wat, dan zou hij echt wel reageren op je smsjes e.d.
Tsja het is zo moeilijk om het te laten begrijpen aan anderen
Ik heb zijn vrienden gesproken en die zeggen het ook.. Ik weet gewoon zeker dat hij depressief is. En dat dat vele geblow ook invloed heeft op zijn gedrag.
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
het klink meer of hij jou gebruikt, js sorry hoor. Maar allemaal smoesjes om jou niet te zien in het dagelijks leven, maar alleen maar bij het uit gaan.
Ik weet niet goed wat je moet doen. Maar als je echt zo verliefd bent is het wel moeilijk op objectief het spul te bekijken.

Het kan best zijn dat zijn 'smoesjes' allemaal echt zijn, maar daar heb ik geen vertouwen in, sommige (ik zeg sommige) mannen zijn varkens!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:04
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Qimm schreef:
het klink meer of hij jou gebruikt, js sorry hoor. Maar allemaal smoesjes om jou niet te zien in het dagelijks leven, maar alleen maar bij het uit gaan.
Ik weet niet goed wat je moet doen. Maar als je echt zo verliefd bent is het wel moeilijk op objectief het spul te bekijken.

Het kan best zijn dat zijn 'smoesjes' allemaal echt zijn, maar daar heb ik geen vertouwen in, sommige (ik zeg sommige) mannen zijn varkens!
Mag ik mij als man hierbij aansluiten... Alhoewel vrouwen dat ook kunnen zijn hoor... kunnen ook mooi op het gevoel spelen (believe me)...

Maar die jongen kan nog zo depressief zijn en weet ik veel wat allemaal, als hij gevoelens heeft voor je... zal hij (tenminste als tie een beetje normaal alle draadjes vast heeft e.d.) proberen je als vriendin te krijgen... en je niet alleen te "bewaren" voor tijdens het uitgaan...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:12
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
meis wordt ajb wakker....
sommige jongens lijken heel leuk
en natuurlijk komtie met allerlei smoesjes aanzetten!
want hij wil jou weerrr gebruiken
en daar ben je ook geschikt voor
(NIET beledigend bedoelt, wil je ff wakker schudden)

laat je niet gebruiken,
laat hem achter jou aanlopen!

en trouwens als die jongen zo zielig en depressief etc is,
(geloof er geen bal van)
dan kun je maar beter niks met hem nemen,
want straks trekt hij jou mee!(de put in)

en je verdient veeeeeeel beter dan zo'n depressieve meisjesgebruiker! Want ookal ken ik je niet, dat verdient namelijk ieder meisje!

knuffels.....
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:18
Verwijderd
Hoe hij echt denkt en wat hij voelt kan ik natuurlijk niet weten. Het was iig fout om met zijn vriend te zoenen...nu kan hij dat als reden gaan gebruiken...hij ziet dat toch niet zoals het bedoeld was..
Namelijk dat jij smoorverliefd op hem bent en de hele dag aan hem denkt en hij jou er niet zoveel voor teruggeeft...steeds laat hij je met zo'n rotgevoel achter. Hij komt z'n beloftes niet na.
Als hij zich normaal had gedragen was dat zoenen met die vriend niet gebeurd.
Maarjah zo ziet hij dat natuurlijk niet.

Ik wel, want ik weet hoe het is om zo gek van iemand te worden dat je met een ander gaat zoenen. :X

Je leert hier gewoon van. Honderd smsjes naar hem sturen en maar 1 smsje terugkrijgen is fout. Zo hoeft hij geen enkele moeite voor je te doen, je werpt jezelf gewoon in z'n armen!
En dan komt hij er ook niet achter of hij nou echt wat voor je voelt.
Daar komt hij pas achter als hij, net zoals jij, een paar keer in de spanning zit: "Waarom smst ze me nou niet terug? Zou ze me weer willen zien?"etc.
Als je hem steeds belt en smst dan ben je er toch altijd, hij kan met je zoenen wanneer hij daar weer eens zin in heeft.

Als hij depressief is en een lief meisje zoals jij nodig heeft die zijn hart toch kan veroveren, dat is 1 ding.
Maar jij hebt ook nog een eigen leven. En met de dingen die je gedaan hebt, daar help je jullie allebei niet mee, iig jezelf niet.
Ik zou het een tijdje laten rusten. Probeer minder te drinken tijdens het uitgaan. Probeer hem te negeren.

Ga hem geen brief schrijven, bellen, smsen, whatever. Laat hem uit zichzelf naar jou toekomen. Jij bent geen liefdadigheidsinstelling, je moet nu aan jezelf denken.
Want houdt hij zoveel rekening met jou? Nee.

Probeer wat afstand van hem te nemen. Ik weet dat het heel moeilijk is, maar laat het even rusten.

suc6

Liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:19
lieve
lieve is offline
Citaat:
Qimm schreef:
het klink meer of hij jou gebruikt, js sorry hoor. Maar allemaal smoesjes om jou niet te zien in het dagelijks leven, maar alleen maar bij het uit gaan.
Dat denk ik nu ook eerlijk gezegt wel hoor! Allé ja... dat is mijn eerste gedacht mor hé!!!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 18:50
evagirl
evagirl is offline
ik herken mezelf er wel in.. ik heb dat ook altijd als ik zo lang een jongen leuk heb gevonden..en dan als hij dichterbij komt ik zoiets heb van NEE..toch maar niet...., dat is gewoon omdat hij aan zichzelf twijfelt.., dat hij niet goed weet wat hij moet doen.. Ik heb het verhaal helemaal gelezen..maar ik zit natuurlijk niet indezelfde situatie. Maar ik zou niet iedere keer met m gaan zoenen weer. maar gewoon goed en vaak met m praten. en probeer ook echte vrienden te worden misschien word het daarna nog wel meer..maar hiermee moet je beginnen..sterkte!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 19:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik vind 't maar vreemd, ik zou als ik jou was die jongen al lang uit m'n hoofd gezet hebben, zoals hij jou behandelt... :/

'n brief schrijven is misschien wel 'n goed idee, waarin je alles uitlegt, hoe je je voelt, hoe dat zat met z'n vriend, wat je van hemzelf denkt enzo...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 15:50
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik ben het eigenlijk over het geheel genomen eens met alles wat hier is gezegd. Ik zou even afwachten of hij nog contact gaat opnemen met jou. En anders moet je misschien toch hard je best gaan doen om m te vergeten. Denk ook een beetje aan jezelf!
Hij heeft je nu een aantal keer laten zitten of weinig/niks van zich laten horen, en jou daarmee duidelijk gekwetst. Dat moet een keertje afgelopen zijn... Ik vind het eerlijk gezegd een raar idee dat hij wel elke keer met je zoent tijdens uitgaan, en je zelfs bij hem heeft laten slapen, maar vervolgens beweert dat ie bang is om te close te worden.
Sorry.. maar dat gaat er bij mij niet in! Laat je niet gebruiken!
Sterkte ermee,
liefs, Elisa
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 17:20
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
evagirl schreef:
ik herken mezelf er wel in.. ik heb dat ook altijd als ik zo lang een jongen leuk heb gevonden..en dan als hij dichterbij komt ik zoiets heb van NEE..toch maar niet...., dat is gewoon omdat hij aan zichzelf twijfelt.., dat hij niet goed weet wat hij moet doen.. Ik heb het verhaal helemaal gelezen..maar ik zit natuurlijk niet indezelfde situatie. Maar ik zou niet iedere keer met m gaan zoenen weer. maar gewoon goed en vaak met m praten. en probeer ook echte vrienden te worden misschien word het daarna nog wel meer..maar hiermee moet je beginnen..sterkte!
Dankje dit is de reactie waar ik eigenlijk op zat te wachten..(misschien omdat ik de waarheid niet wil horen of ook omdat ik zeker weet dat dit de reden is) Ik heb die brief toch maar geschreven en heb hem mijn gevoelens voor hem verteld en gevraagd waarom hij hiermee bezig is. Hij reageerde zó ontzettend leuk! Nu hebben we zondagavond afgesproken in een café om wat te drinken en een goed gesprek te voeren. Als hij me zou gebruiken dan sprak hij toch af bij hem thuis of niet soms . En gisteravond bij het uitgaan kwam ik hem toevallig tegen. Hij kwam helemaal naar me toe en vertelde hoe leuk hij die brief vond en vertelde wat dingen over zijn ex. Er is dus echt iets aan de hand, mijn vermoedens waren dus juist. Maar zondagavond praten we dus. Toen ik terugging van de wc gingen ze weg en toen we buiten stonden ging hij er helemaal vanuit dat ik mee zou gaan. Echt zo lief Heb ik er nou dus toch goed aan gedaan om die brief te schrijven?
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen :'(
nietpopulair
5 16-11-2015 06:59
Liefde & Relatie wat moet ik nu doen?
inges1234
11 10-04-2011 21:07
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?
Chantal072
8 22-02-2010 15:53
Psychologie Wat moet ik nu doen ???
Limburgertje
2 19-01-2005 19:08
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen???
ikben16
21 08-02-2002 14:40
Seksualiteit Wat moet ik nu doen???
ikben16
5 04-02-2002 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.