Oud 12-07-2004, 22:07
Jeopardize
Avatar van Jeopardize
Jeopardize is offline
Ik heb een pot waarin ik mijn kleingeld doe. Een groot deel van de inhoud bestaat uit eurocenten.

Is het noodzakelijk om die in te wisselen, met oog op de verdwijning van deze muntjes uit de winkels?
__________________
give up
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2004, 22:11
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ze moeten ze hoe dan ook nog aannemen alleen gaat de winkel ze niet meer in de samenleving terug laten vloeien...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 22:18
hendrie
Avatar van hendrie
hendrie is offline
en je gaat me tog niet vertellen dat je egt 1000 centjes hebt ofzo....andes is et denk ik beetje zinloos om di in te gaan leveren!
levert ni eg veel op...denk ik dan weer als kansloze financieel bij de grond zittende jongen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 22:21
Jeopardize
Avatar van Jeopardize
Jeopardize is offline
Sinds de invoering van de euro flikker ik bijv. na het uitgaan al het kleingeld dat ik heb in die pot, dus dat zijn er best veel j a. Ik heb geen zin in een stuiterdikke portemonnee vanwege die kleine kutmuntjes.
__________________
give up
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 22:23
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
ga naar de bank en zeg dat je et op je rekening wil hebben.... Het kost wel even wat werk maar dan heb je ook wat
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 22:34
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
never mind schreef op 12-07-2004 @ 23:23 :
ga naar de bank en zeg dat je et op je rekening wil hebben.... Het kost wel even wat werk maar dan heb je ook wat
jup, € 1,48
KETJING
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 08:32
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 12-07-2004 @ 23:11 :
ze moeten ze hoe dan ook nog aannemen alleen gaat de winkel ze niet meer in de samenleving terug laten vloeien...
Een winkel hoeft maar een beperkt aantal muntjes per betaling aan te nemen (hoeveel weet ik niet precies). Als jij iets van tien euro met losse centen wil betalen, dan mag een winkel(bediende) dat weigeren.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:09
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
inwisselen bij de bank. kost volgens mij ook nog wat geld maar als je die hele pot in 1 keer doet kan dat wel
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:29
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
nou ik heb mijn spaaarpot van al het domme klein geld ingewisseld bij de bank ( bij die machiene)


en ik had nog 193 euro aan klein geld






maar goed,

wat moet je anders met al dat kleine muntgeld,
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Of het geld kost weet ik niet maar ze hebben er machines voor die het geld tellen bij de bank :-) heel makkelijk.


Citaat:
Leonoor schreef op 13-07-2004 @ 09:32 :
Een winkel hoeft maar een beperkt aantal muntjes per betaling aan te nemen (hoeveel weet ik niet precies). Als jij iets van tien euro met losse centen wil betalen, dan mag een winkel(bediende) dat weigeren.
1. dat doen ze niet omdat ze blij zijn met kleingeld.
2. De regel is het volgende, de 3 winkel mag weigeren als het bedrag wat betaald moet worden niet evenredig is met het biljet waarmee betaald word.
v.b. Ik koop een mars van 0.55 en wil betalen met 200 euro, dan mag dat geweigerd worden
v.b. Ik koop aan 500 euro boodschappen en ga dat betalen met 50.000 1 eurocentjes dan mag dat tevens geweigerd worden
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:37
Verwijderd
Ga naar de lokale rabobank, daar kan je ook contact geld storten, iig hier in Groningen wel
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:56
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 12-07-2004 @ 23:34 :
jup, € 1,48
KETJING
als ze echt een hele pot vol heeft zal het zker niet 1,50 zijn
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 11:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Cosmo Kramer schreef op 12-07-2004 @ 23:07 :
Is het noodzakelijk om die in te wisselen, met oog op de verdwijning van deze muntjes uit de winkels?
Niet noodzakelijk. Ik doe het ook, gooi altijd alle bruine muntjes in een soort pot. Ik heb laatst een pot (die ik sinds 2002 had gevuld) naar de bank gebracht. Sommige banken hebben van die auto-tellers, dan is het zo gebeurd en kost het niets. Ik had toch weer even mooi 120 euro in die pot zitten. Kon ik weer een maandje van uit...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Plafondlampen en polysaaimie #1896
fizzle-fluffy
500 20-12-2013 18:37
De Kantine Wat zit er allemaal in jouw portemonnee?
Verwijderd
87 30-04-2007 07:30
Muziek Watskeburrt
mario
340 24-06-2005 22:53
Muziek Waardeloze songteksten
bracelance
55 17-05-2005 10:10
Muziek lyrics watskeburt
vixen
29 10-05-2005 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.