Oud 04-04-2016, 17:49
toempoesz
toempoesz is offline
Hallo daar,

Ik ben dringend op zoek naar de titel van een bepaald boek. Ik weet dat deze tekst erin voorkomt;

"Een grijze zilvermanige mist heeft mijn kamer betrokken. Ik lig boven op de vloer van de slaapveranda met al mijn kleren aan en hoofd op de door de mist koud en ochtendglad geworden planken. Zo ben ik vaak wakker geworden in de maanden na het vertrek van X. Ik was dus volkomen uitgeteld door het lezen van catalogi in slaap gevallen op de bank, zoals gisteravond, uit in mijn bed of in de ontbijthoek **** werd dan wakker op de koude vl*** nog steeds in de kleren als een **** zonder dat ik me kan herinneren dat ik verhuisd was. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Destijds zag ik het niet per se als een slecht teken, en nog niet. Maar het verlangen waarvan de koude ochtend is doortrokken is vertrouwd genoeg en ik ben tevreden dat ik roerloos kan liggen luisteren naar het onschuldige bonzen van mijn hart. - Het is Pasen. Wat ik hoor zijn de typisch zondagse geluiden. Iemand in een nabijgelegen *** harkt de voorjaarsbladeren bij elkaar, maakt een **** af dat maanden eerder was begonnen een enkel fluitsignaal van de eerste *****. vroege vaders en moeders voor kerkdiensten op het m. plek van een dikke krant op de stoep. Geroezemoes van deffeves die in de eerste schemering met golfclubs in de weer zijn. Ik hoor het piep-kraken van B**** in zijn kamer......

Dit is ongeveer te vinden op blz 182 van het boek. De eerste bladzijde van hoofdstuk 9
Herken jij het? Dan ben je oprecht mijn held!

Het gaat hierom: Het gaat hierom: http://i65.tinypic.com/669oc7.png

Laatst gewijzigd op 04-04-2016 om 18:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2016, 15:31
Ben Strik
Ben Strik is offline
Het best kan je een deel van deze tekst in Google typen, dan heb je binnen de kortste keren de titel van het boek. Als je de naam van de schrijver weet en die erbij zet zal het iets makkelijker zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.