Oud 29-06-2004, 17:47
ModePopje
Avatar van ModePopje
ModePopje is offline
Ik wil dus heeeeeel graag model worden, maar het lukt me niet echt, iemand tips ervaring adresjes??

badankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2004, 19:00
Poppycock
Poppycock is offline
grow baby grow!

je moet nml >1.74 zijn en dat ben jij niet
of je wil al in de wehkamp komen ofzo.

en ja naar een modellenbureau ; max models bijv.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:04
Verwijderd
er zijn ook vaak van die westrijden bij tmf en mtv. dan kan je je inschrijven en wordt je opgeroepen. De winnaar krijgt een contract en mag al een beetje werk doen enzo.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:09
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
kijk eerst of je lang genoeg bent
belangrijk om lange benen te hebben!!
(tip)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:13
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Op dit moment is er een foto-wedstrijd bij schoolcampus www.schoolcampus.nl . Het is een begin
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:13
Verwijderd
Waarom wil je model worden?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:21
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
op de megafestatie is iemand die ik ken ontdekt en super-model geworden ( lijkt me niks... maar goed) Als je er echt tallent voor hebt wordt je wel een keer ontdekt... foto's insturen naar wedstrijden (in fancy ofzo) enjah... je hebt t of je hebt t niet
__________________
To eu zčn
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:22
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
uit het fotoboek van dolce
i luv D&G!
luv je ook van DG


miss is deze site wat voor je www.msn-babes.tk ,ik ken die jongen die de webmaster is en kan wellicht iets voor je regelen

pm me maar
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.

Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:25
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
DG schreef op 29-06-2004 @ 21:22 :
luv je ook van DG


miss is deze site wat voor je www.msn-babes.tk ,ik ken die jongen die de webmaster is en kan wellicht iets voor je regelen

pm me maar
ok kheb ff gekeken... niet doen.
__________________
To eu zčn
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:27
DG
Avatar van DG
DG is offline
hoezo dat?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:28
Muhfuk R.
Avatar van Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
Citaat:
DG schreef op 29-06-2004 @ 21:27 :
hoezo dat?
wat heeft t nou voor nut om op zo´n site te staan?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:31
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Jezelf laten uitrekken, je moet namelijk zoals al eerder is gezegd 1 meter 74 zijn en niet ingaan op van die domme sites als msn-babes.tk Je zal er niet door ontdekt worden, er zullen alleen vieze oude mannetjes op je geilen
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded

Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:31
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
nee wie wil er nou op die site staan dan
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:33
DG
Avatar van DG
DG is offline
toekomstige modelletjes
tis in ieder geval een begin

*grappig is toch dat de mensen die zo reageren er zelf meestal ook niet al te sjofel uitzien,en dat dus zo afreageren*
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:33
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
anders ga je eens naar deze site: http://www.ullamodels.com/ of naar http://www.maxmodels.com/, dat zijn bekende modellen bureaus, vraag aan je vader/moeder/vriendje/vriendin of ze mooie foto's van je willen maken (waar je helemaal opstaat en gewoon wat gezellige portret foto's) en stuur die naar hen op. maak er een nette zakelijke brief van en vertel gewoon dat je geinteresseerd bent om model te worden. je moet even op die websites bij 'contact' kijken, of bij 'model worden' of iets dergelijks, daar staat een adres/emailadres waar je je foto's heen kunt sturen en ook wat voor informatie je erbij moet zetten.

als je er echt heel serieus over bent kun je ook eerst professioneel foto's laten maken, alleen kost dat wel veel, en eigenlijk gaan die modellenbureaus er ook niet echt van uit dat je dat doet.

succes
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:36
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
zorgen dat je niet te wanhopig overkomt..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:45
DG
Avatar van DG
DG is offline
ik denk da ze wel model kan worden,ze heeft de looks in ieder geval vor zover ik gezien heb

Offtopic: pm me maar ,als je interesse heb
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:47
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Min 1.74m zijn en max 1.86m
Maatje 36/38
Cup B
Geeeen dikke kont.
Niet te grote voeten, en niet te klein. Ongeveer 38/39/40
Gaaf huidje (geen of weinig puistjes)
nutrale uitstraling hebben en er met geen of weinig make-up al beeldschoon uitzien. (dus niet geplamuurd)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-06-2004, 22:55
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-06-2004 @ 21:47 :
Min 1.74m zijn en max 1.86m
Maatje 34/36/38
Cup B
Geeeen dikke kont.
Niet te grote voeten, en niet te klein. Ongeveer 38/39/40
Gaaf huidje (geen of weinig puistjes)
neutrale uitstraling hebben en er met geen of weinig make-up al beeldschoon uitzien. (dus niet geplamuurd)
Dit dus.. En gewoon naar een modellenbureau gaan als je aan deze voorwaarden voldoet. En je hoeft niet beeldschoon te zijn, een hoop modellen zijn dat absoluut niet, het gaat meer om je uitstraling.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 01:15
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Aan je foto's te zien ben je echt knap, en bij het zien van veel van die modellen krijg ik het idee dat ze daar niet echt naar op zoek zijn.

maar waarom wil je model worden?

Als je bedenkt dat je aan een bepaalde lengte moet voldoen voordat ze uberhaupt kijken of je er leuk uitziet, lijkt me dat toch een behoorlijk vastgeroeste industrie.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:42
lso
Avatar van lso
lso is offline
Ik weet het niet... mijn zusje is model.. ze heeft een advertentie voor 'audities' gelezen in de krant.. die heeft ze meegedaan tot ze uiteindelijk doormocht. Dat betekende dat ze definitief een cursus met alles erop en eraan kon volgen. Nu heeft ze haar diploma.

Dus misschien daar eens oog voor hebben en verder.. idd een modellenbureau contacteren ofzo...

veel succes

x
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 19:24
luckyleo
luckyleo is offline
zorgen dat je iets speciaals hebt/krijgt.
Een aan verkiezingen meedoen van Elle, De Telegraaf, Miss Nederland enz.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 20:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn zusje had zich gewoon eens een keertje daar ingeschreven, zijn zelfs nog foto''s van haar gemaakt. Kun jij dus ook doen.
Ze hadden ook zelfs een opdracht voor haar, maar toen waren we net met vakantie doen. Daarna niets meer ervan gehoord. Je moet je dus realiseren dat als je misschien een paar keer een opdracht afzegt, dat je dan niets meer te horen krijgt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 22:23
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-06-2004 @ 20:15 :
Mijn zusje had zich gewoon eens een keertje daar ingeschreven, zijn zelfs nog foto''s van haar gemaakt. Kun jij dus ook doen.
Ze hadden ook zelfs een opdracht voor haar, maar toen waren we net met vakantie doen. Daarna niets meer ervan gehoord. Je moet je dus realiseren dat als je misschien een paar keer een opdracht afzegt, dat je dan niets meer te horen krijgt.
Dat laatste is idd waar.. Mijn zusje miste enkele castings wat van groot belang kan zijn..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 22:57
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
de meeste bureau´s zitten in amsterdam, soms moet je binnen een straal van 50 km wonen, t lijkt me lastig met een reistijd voor jou

model worden lijkt me wel wat, ooit aan wedstrijd via V _D meegedaan maar tijdens de finale was ik op vakantie dus ik moets afzeggen

Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 23:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 23:11
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
De Kantine ---> Werk, Geld & Recht
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:54
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 30-06-2004 @ 01:15 :
Aan je foto's te zien ben je echt knap, en bij het zien van veel van die modellen krijg ik het idee dat ze daar niet echt naar op zoek zijn.

maar waarom wil je model worden?

Als je bedenkt dat je aan een bepaalde lengte moet voldoen voordat ze uberhaupt kijken of je er leuk uitziet, lijkt me dat toch een behoorlijk vastgeroeste industrie.
De reden dat ze naar je lengte kijken is dat ze op de catwalk/ bij fotoshoots kleding hebben in maten voor lange mensen, als je te klein bent pas je daar simpelweg niet in. En met make-up kun je lelijke mensen een stuk minder lelijk maken, maar aan lengte kun je niks veranderen (ja je kunt beenverlenging laten doen, maar is nogal pijnlijk)
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 21:56
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Kijk eens op deze site:

http://www.dutchheaven.nl/

Je kunt hier een profiel aanmaken met foto's van jezelf, je maten etc, en welk werk je wel, of juist niet zou willen doen (denk aan, lingerie, naakt, badkleding etc, maar ook figuratie en acteren bv).
Je kunt gewoon lid worden, ook al heb je nog nooit iets in het 'model zijn' gedaan.
Proffesionele en amateur fotografen gaan de profielen langs, en als je ze bevalt, nodigen ze je uit voor een sessie.
Mensen moeten zich registeren om de profielen te bekijken, dus erg veel mensen die 'zomaar' je foto's zien zullen er ook niet zijn.
__________________
Keep on rockin'

Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 20:45
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
In de Trouw van vandaag (was dat vandaag, kweetnie cker) stond een artikel over een modellenwedstrijd, waar je aan mee zou kunnen doen. Je zou ook op www.Euromodel.nl kunnen kijken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:22
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Sketch schreef op 03-07-2004 @ 20:45 :
In de Trouw van vandaag (was dat vandaag, kweetnie cker) stond een artikel over een modellenwedstrijd, waar je aan mee zou kunnen doen. Je zou ook op www.Euromodel.nl kunnen kijken.

jaha en in de telegraaf oowk, een inschrijf iets, van de elite modellen wedstrijd ( das toch zeker een goed bureau)

want als je dat wint.. ben je (bijna) zeker een suc6 vol model..
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:47
Verwijderd
Meid, no offence, maar je hebt geen fotogeniek gezicht, geen uitstraling.
Begrijp me niet verkeerd - je hebt best een aardig gezicht, maar verder ook niet.
Dit zie je heel vaak; dat mensen in iemands omgeving menen dat iemand 'mooi' is en die persoon dan denkt een model te kunnen worden. Maar een model is niet per definitie 'mooi'. Een model heeft 'iets', de 'je ne sais quoi'-factor. Heeft een compleet symmetrisch gezicht. Trekt de camera naar zich toe. Dat zie ik niet bij jou terug.
Laat je vooral niet van de wijs brengen door wat ik zeg, ga naar modellenbureau's en vraag wat zij er van vinden, maar ik vrees dat je niet bij de goede bureau's aangenomen zult worden - als je al aangenomen zult worden.
Je wilt een mening en die geef ik je - doe er mee wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 00:04
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
alluman schreef op 03-07-2004 @ 23:47 :
long story
k ben t wel een beetje met je eens, je bent heus mooi, maar om je nou een model te noemen? maar goed, who am I, ik zal dr wel heus niet zo`n verstand van hebben, in ieder geval, net als de rest zegt: ga naar bureaus, doe mee aan wedstrijden, ENZ ENZ.
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 00:06
Verwijderd
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 04-07-2004 @ 00:04 :
maar goed, who am I, ik zal dr wel heus niet zo`n verstand van hebben, in ieder geval, net als de rest zegt
Ik ben dus wel model voor een zeer goed bureau geweest (Boekers).
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 13:01
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Hey,

Bij het verhaal van Alluman sluit ik volledig aan.
Maar je moet je wel beseffen dat er veel verschillende soorten buro's zijn.
Probeer het anders even bij www.skinagency.com , Maxmodels,Boekers,Ullah (als je nog 10cm groeit)

Ik ben zelf gewoon op straat aangesproken dus je kan ook gewoon ook gewoon de steden afstruinen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:20
ellaversa
ellaversa is offline
foto's laten maken en alle bureau's aflopen, tenzij je gescout word zoals bij mij het geval was, en ik ben eigenlijk ook te klein maar dat mag de pret niet drukken
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 11:46
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
opzich ben je een heel mooi meisje maar miss een beetje overmake-up't. ik denk dat, als het je droom is, je bij een goede fotograaf foto's moet laten maken. Deze mooie foto's meeneemt naar een bureau (max models, of een van de die hier genoemd zijn). Daar zullen ze verder commentaar geven.

Hier lopen namelijk geen prof scouts rond die echt kunnen zeggen of je geschikt bent. Dusss... succes dr mee
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2004, 14:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 29-06-2004 @ 19:17 :
Voldoe je aan deze eisen:

1) een lengte van van minimaal 1.74m en maximaal 1.85m?
2)Maatje 36?
3) Ben je fotogeniek?

Ga eens bij een modellenbureau langs.


Wat een loos topic eigenlijk
Maatje 36????? Zeg maar gerust maatje 34!! Want ik heb een tijdje maatje 36 gehad (nu 36/38, schommel altijd een beetje) en weet zéker dat ik toen nog dunner had moeten zijn om model te worden.

Trouwens, jouw foto's uit jouw fotoboek hebben me nou niet echt overtuigd. Waarom probeer je niet her en der in te schrijven? Dan kom je er vanzelf wel achter of je écht talent hebt. Model worden heeft echt niet allemaal maar met knap te maken, maar voornamelijk met talent. Een leuk koppie hebben wel meer mensen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:13
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 05-07-2004 @ 14:03 :
Maatje 36????? Zeg maar gerust maatje 34!! Want ik heb een tijdje maatje 36 gehad (nu 36/38, schommel altijd een beetje) en weet zéker dat ik toen nog dunner had moeten zijn om model te worden.

Volgens mij moet je meestal, zonder af te vallen maat 36 hebben. Waarschijnlijk vragen ze je daarna om af te vallen zodat je maatje 34 hebt
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:22
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=707049

Offtopic: flauwe reacties verwijderd, please people, zoek een chatbox op
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 20:49
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 05-07-2004 @ 14:03 :
Maatje 36????? Zeg maar gerust maatje 34!! Want ik heb een tijdje maatje 36 gehad (nu 36/38, schommel altijd een beetje) en weet zéker dat ik toen nog dunner had moeten zijn om model te worden.
Ligt er denk ik ook aan, je moet iig wel strak zijn zeg maar. En bij gewone modellen, die in bladen als fancy enzo staan is 36 ook goed, wil je echt topmodeshows lopen dan moet je meestal wel behoorlijk dun zijn.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 29-06-2004 @ 21:33 :
*grappig is toch dat de mensen die zo reageren er zelf meestal ook niet al te sjofel uitzien,en dat dus zo afreageren*
Je hoeft ook geen schrijver te zijn om boeken te kunnen recenseren.

Citaat:
da leentjuh schreef op 07-07-2004 @ 20:49 :
Ligt er denk ik ook aan, je moet iig wel strak zijn zeg maar. En bij gewone modellen, die in bladen als fancy enzo staan is 36 ook goed, wil je echt topmodeshows lopen dan moet je meestal wel behoorlijk dun zijn.
Terwijl ik die superdunne modellen eigenlijk alleen maar lelijk vind, en met mij wel meer mensen denk ik. Ze zijn zo dun dat er weinig figuur meer aanzit.

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 21:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
alle tips zijn al gegeven.. nu nog een vraag. no offence maar ik heb nooit kunnen begrijpen waarom meisjes model willen worden. zeker niet waarom ze heeeeeel graag model willen worden. sure makkelijke bijverdienste als je er toch goed uitziet. maar echt beroepsmodel zeg maar, waarom zou iemand dat in hemelsnaam willen zijn. het lijkt me net zo naar als hondentrimmer (ik heb hekel aan honden). dus nogmaals no offence maar waarom wil je model worden?
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 10:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 07-07-2004 @ 21:45 :
alle tips zijn al gegeven.. nu nog een vraag. no offence maar ik heb nooit kunnen begrijpen waarom meisjes model willen worden. zeker niet waarom ze heeeeeel graag model willen worden. sure makkelijke bijverdienste als je er toch goed uitziet. maar echt beroepsmodel zeg maar, waarom zou iemand dat in hemelsnaam willen zijn. het lijkt me net zo naar als hondentrimmer (ik heb hekel aan honden). dus nogmaals no offence maar waarom wil je model worden?
Ik snap het wel. Het is het wereldje. En ieder ziet zichzelf in een ander wereldje. Ik heb het op een andere manier: ik dans en voel me fijn als ik TV opnamens heb oid. Ik voel me gewoon prettig daarbij. Je voelt je belangrijk. Ik weet t niet. Het is moeilijk uit te leggen. Maar ik snap t wel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 11:15
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Catwalk modellen:
Graag geen kont en geen grote borsten en maximaal maatje 36. Lang, en ook lange benen.

De lengte, mijn benen en die kont kunnen bij mij. Ik ben weleens gevraagd, omdat mijn tante ook model is. Maar ik heb maatje 38 en van afvallen krijg ik lang geen 36 dus dat lukt niet. Mijn borsten gaan ook te groot worden volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 23:25
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
geeft ze zelf ook nog weer een reactie?
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 00:26
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-06-2004 @ 21:47 :
Min 1.74m zijn en max 1.86m
Maatje 36/38
Cup B
Geeeen dikke kont.
Niet te grote voeten, en niet te klein. Ongeveer 38/39/40
Gaaf huidje (geen of weinig puistjes)
nutrale uitstraling hebben en er met geen of weinig make-up al ((beeldschoon)) uitzien. (dus niet geplamuurd)
nou... zo te zien voldoe ik globaal overal aan dus zo makkelijk zal het niet zijn. Er komt nog heel veel fotogeniekheidwerk aan te pas . En uistraling is ook verschikkelijk belangrijk. Het is niet alleeeenmaar uiterlijk!
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 02:53
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-07-2004 @ 11:15 :
Catwalk modellen:
Graag geen kont en geen grote borsten en maximaal maatje 36. Lang, en ook lange benen.

De lengte, mijn benen en die kont kunnen bij mij. Ik ben weleens gevraagd, omdat mijn tante ook model is. Maar ik heb maatje 38 en van afvallen krijg ik lang geen 36 dus dat lukt niet. Mijn borsten gaan ook te groot worden volgens mij.
Ik zou jou nu juist wel een poging laten wagen als model... (itt de TS)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 10-07-2004 @ 02:53 :
Ik zou jou nu juist wel een poging laten wagen als model... (itt de TS)
Precies, duivelaartje? Heeft een mooie uitstraling
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 14:14
olijke otter
Avatar van olijke otter
olijke otter is offline
Citaat:
Dolce schreef op 29-06-2004 @ 17:47 :
Ik wil dus heeeeeel graag model worden, maar het lukt me niet echt, iemand tips ervaring adresjes??

badankt!
lol misschien moet je eerst knap worden
__________________
met je neus
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 14:18
kever
kever is offline
eerst 3 weken op een dieet van sla en champagne, dan 2 weken leven op water, dan ben je zeker op gewicht. Vraag bij de Middeleeuwse martelingen inc of ze je langer willen maken, ik denk dat ze daar de tools wel voor hebben, tenslotte moet je die lach van je smoel vegen en teringstoned vooruit kijken.
__________________
kaak
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Holland's Next Top Model 4
Verwijderd
271 28-04-2013 13:19
Verhalen & Gedichten Ode aan de forumer boven je.
fizzle-fluffy
101 02-04-2012 01:00
De Kantine Wat saai zeg #692
Martińo
500 15-09-2009 22:31
Films, TV & Radio Make me a Supermodel
Missy
4 12-06-2007 20:24
Lifestyle verkiezingen jawel!
merels
175 15-08-2006 20:35
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #4
Verwijderd
251 20-07-2005 02:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.