Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2004, 21:37
JNR
JNR is offline
Zijn in groningen bijbaantjes (voor naast mn studie volgend jaar) goed te vinden. Of is er een groot te kort aan?

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het daar is en of er veel vraag is naar studenten voor bijbaantjes.

Ik ben namelijk een beetje aan het begroten wat ik bij zou moeten verdienen volgend jaar enz ect.

Kan iemand me hier wat info over geven?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2004, 23:06
Verwijderd
Ik denk niet dat er meer of minder aanbod is dan ergens anders. Wat voor werk lijkt je leuk?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 10:47
JNR
JNR is offline
In een cafe ofzo lijkt me erg leuk werk, maar heb ik verder geen ervaring mee.

Maar aangezien ik ook maar max 10 uur doordeweeks wil werken heb ik verder ook niet zo heeel veel eisen. Gewoon om wat bij te verdienen. Maakt het me opzich niet zo heeel veel uit. Alhoewel kassa-werk ofzo me wel erg jammerlijk lijkt.

Maar geen probleem dus?! Want ik hoor de laatste tijd zo vaak van mensen om me heen dat het (waar ik woon dan) zo lastig is om bijbaantjes te vinden.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 11:12
Verwijderd
Citaat:
JNR schreef op 14-07-2004 @ 11:47 :
In een cafe ofzo lijkt me erg leuk werk, maar heb ik verder geen ervaring mee.
Het schijnt vrij zwaar te zijn en het verdient niks. Dat je het even weet.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:25
Verwijderd
Ja, ik zoek daar ook nog werk, maar ik wil absoluut niet in de horeca.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 11:06
oddball55
Avatar van oddball55
oddball55 is offline
10 uur p/w is niet heel veel. Volgens mij beland je dan iid al snel achter de kassa. Als je meer tijd vrij weet te maken(zeg 16u p/w) dan kun je zo in een call-center terecht als je dat zou willen..
Je verdient dan vrij veel en het is geen vermoeiend werk.
Alle uitzendbureaus in Groningen hebben er nu vacatures voor
__________________
-Veritas, Aequitas-
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 11:50
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Waarom 16 uur. Mijn broertje heeft 4 uur per week tijd en werkt ook in een call center. Zoveel tijd heb je daarvoor niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 21:07
oddball55
Avatar van oddball55
oddball55 is offline
Ben ik wel benieuwd in welk call center jouw broer dan werkt in Groningen en via welk uitzendbureau?
Eerst was het zo dat elk uitzendbureau 12u p/w vroeg, inmiddels is dat bij mijn weten inmiddels al 16u
__________________
-Veritas, Aequitas-
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 20:31
Black Soul
Black Soul is offline
hmmz miss wel heel domme vraag hoor maar wat doe je nou om precies te zijn in zo'n call center?
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 20:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Black Soul schreef op 19-07-2004 @ 21:31 :
hmmz miss wel heel domme vraag hoor maar wat doe je nou om precies te zijn in zo'n call center?
Mensen opbellen op de meest achterlijke tijden (etenstijd bijvoorbeeld) en ze dan dingen aansmeren of enquetes afnemen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 22:00
oddball55
Avatar van oddball55
oddball55 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-07-2004 @ 21:33 :
Mensen opbellen op de meest achterlijke tijden (etenstijd bijvoorbeeld) en ze dan dingen aansmeren of enquetes afnemen.
Offtopic
ee achter de kassa zitten en dingen langs een scanner halen is intelligent werk

aan Daantje_0705: ik weet niet hoor maar ik ga er niet vanuit dat jij 8u per dag constant aan het eten bent en als dat wel zo is: Get a life! De reden dat jij gebeld wordt om etenstijd is dat je opneemt op etenstijd. Dat klinkt heel dom, maar het is heel logisch. Als ik jou om 15u bel en je neemt niet op dan kom je een paar uur later weer naar boven rollen. dat kan idd toevallig om etenstijd zijn en omdat er dan heel veel mensen opnemen, gaat het aantal calls dan heel snel omhoog. Maar ik heb het om 13u net zo druk als om 17u als om 21u. Als je niet tevreden bent met deze uitleg PM je me maar, dan zal ik je alles vertellen


Ontopic: Callcenter werk kun je onderscheiden in twee soorten:
1. Inbound. Dit wil iedereen! hierbij word je gebeld en moet je vragen van klanten beantwoorden(denk aan een klantenservice of helpdesk) Hiervoor zijn vaak weinig vacatures.
2. Outbound. Hierbij bel je als agent klanten. Dit kan automatisch, dan belt de computer voor je of handmatig waarbij je zelf ook het nummer moet intypen. Het kan gaan om groene stroom of om gesprekskosten op de vaste lijn of hypotheken.
Hiervoor zijn veel vacatures, het betaald ook wel goed en het is wel relaxed werk(vind ik)
__________________
-Veritas, Aequitas-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Ervaringen met dit soort bijbaan
Marianne1995
2 18-01-2016 15:55
Werk, Geld & Recht Werk in Groningen?
Verwijderd
15 21-06-2006 15:58
Werk, Geld & Recht Bijbaantje Groningen (Stad)
SimplyABoy19
7 25-02-2005 11:48
Studeren International Economic Studies vs. International Business
-::SyrinX-NL::-
27 12-10-2004 17:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Universiteit Groningen selecteert studenten voor vier topopleidingen
Mariebel
7 15-03-2003 17:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.