Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 20:44
Madita
Madita is offline
het is net uit met mijn vriend, totaal onverwacht. Ik dacht dat het de ware zou zijn, het ging heel serieus, en we hadden al toekomstplannen. Ik studeer in het buitenland, en ben op vakantie bij mijn ouders, en ben nu op meer dan 1000 km van hem en van mijn studentenleven af.

We belden elke dag, maar op een dag zei hij dat hij niet de vakantie met mij, in mijn ouders huis zou doorbrengen.. Hij en ik hadden al vrij gevraagd op het werk, en alles al georganiseerd.

Hij begon met smoesjes, en toen ik het zat werd en zei dat ie niet zo moest lullen en de waarheid moest zeggen, kwam het er uit, hij zag het opeens niet meer... De volgende dag mailde ik hem, en zei dat ie zich vrij moest voelen, en ik hem tijd zou geven, deze zomer om na te denken. Ik zei hem geen drastische dingen te doen, zo ver van elkaar, dat we in september rustig praten... Hij mailde me terug dat het niet mijn schuld was, het was zijn schuld, maar dat hij me niet kan geven wat ik nodig heb, dat ie me niet gelukkig kan maken... Dat hij het heel moeilijk heeft, en hij gewoon geen vriendin kan hebben. En maakte me duidelijk dat ik geen contact met hem moest zoeken.

Ik was helemaal kapot,3 weken later, ging ik met mijn ouders dingen regelen in de stad waar ik studeer en woon.