Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 20:33
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Doen jullie al aan internet bankieren? Ik heb het nu een tijdje bij de postbank, en het bevalt me zeer goed. Alleen zijn er de laatste tijd wat problemen met de belasting van die server ofzo. Gisteren kon ik helemaal niet inloggen, vandaag wel maar nu is het niet mogelijk om overschrijvingen te doen.
Dit bericht krijg je bij het inloggen:
"Wegens veelvuldig gebruik van Mijn Postbank.nl duurt het langer dan normaal voordat de inlogpagina zichtbaar is. Wij verzoeken u vriendelijk om na het aanklikken van onderstaande link even te wachten tot de inlogpagina verschijnt."
En dit als je iets wil overschrijven:
Wegens drukte minder goed bereikbaar

"Vanwege het grote aantal bezoekers op Mijn Postbank.nl is het op dit moment niet mogelijk om uw rekeningen en andere producten te bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk om het over een half uur opnieuw te proberen, bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds .

U kunt wel gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, Postbank AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten."

Dit vind ik toch vrij matig, "bij voorkeur niet op werkdagen s'avonds" .

Jullie ervaringen met internetbankieren?
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2005, 20:38
muisje1986
Avatar van muisje1986
muisje1986 is offline
Ik wilde dus net vanavond ff mijn banksaldo checken.. kreeg ook dat bericht. Ik had vroeger nooit problemen met de site.. beetje stom allemaal.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 20:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb nog nooit problemen gehad met internet bankieren. Postbank noch ABN Amro.

De berichten die jij laat zien heb ik dan ook nog nooit gezien.

*klopt af*
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 20:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wordt aan gewerkt, er worden enkele complete loadracks toegevoegd en als het goed is, hebben we dat probleem dan niet meer.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:32
Verwijderd
Ach, als je zelf een server of grote website zou hebben dan zou je wel begrijpen dat dingen soms meer gebruiken (door meer bezoekers).
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
********** schreef op 25-01-2005 @ 22:32 :
Ach, als je zelf een server of grote website zou hebben dan zou je wel begrijpen dat dingen soms meer gebruiken (door meer bezoekers).
Wel is het natuurlijk bij een site als mijn postbank.nl vervelend en zelfs kwalijk te noemen als hij er regelmatig uit ligt alleen door overload. Ik ben inmiddels al eens op sites van andere banken gaan kijken, zegt genoeg, lijkt me.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-01-2005 @ 22:36 :
Wel is het natuurlijk bij een site als mijn postbank.nl vervelend en zelfs kwalijk te noemen als hij er regelmatig uit ligt alleen door overload. Ik ben inmiddels al eens op sites van andere banken gaan kijken, zegt genoeg, lijkt me.
Ik ben het mee eens dat dit te ver gaat..
Maar volgens mij staat er nog steeds ergens dat het in testfase oid is..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:53
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
meestalishet een dag later wel weer beter probeer het anders een gewoon op een rustig tijdstip. als mensen eten b.v. of werken.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:57
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik heb Rabobank Internetbankieren, dat heeft tot nu toe altijd perfect gewerkt.

En dat van de Postbank vind ik maar matig. Ze moeten gewoon geen diensten aan gaan bieden als ze niet 100% zeker weten dat het goed gaat werken, dat ze voldoende capaciteit hebben, enz. Het gaat hier wel om bankieren, niet om een of andere site die je voor de lol bezoekt. Ik vind het best een kwalijke zaak. Nou had ik toch al niet zo'n hoge pet op van de Postbank (langzaam met overschrijven, overschrijven naar het buitenland moet met één of andere kaart waarna het vervolgens weken duurt, je moet jaarlijks 10 euro betalen voor het gebruik van je pinpas ), daar niet van.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:16
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ik heb rabobank, die werkt wel
mn huisgenootje heeft postbank, die werkt gewoon nooit. dezelfde berichten als TS
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
********** schreef op 25-01-2005 @ 22:49 :
Ik ben het mee eens dat dit te ver gaat..
Maar volgens mij staat er nog steeds ergens dat het in testfase oid is..
Nee, dat is het allang niet meer. Ze proberen nu zelfs iedereen van girotel af te krijgen en op mpb.nl te krijgen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 23:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 25-01-2005 @ 22:53 :
meestalishet een dag later wel weer beter probeer het anders een gewoon op een rustig tijdstip. als mensen eten b.v. of werken.
ook om 00:07 doet ie het niet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 01:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb Postbank maar ik weet m'n wachtwoord niet meer en m'n gebruikersnaam ook niet . Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 02:03
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-01-2005 @ 21:44 :
Ik heb nog nooit problemen gehad met internet bankieren. Postbank noch ABN Amro.

De berichten die jij laat zien heb ik dan ook nog nooit gezien.
Ik ook niet. En daar hoef je echt geen nerd voor te zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 02:07
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
wammus schreef op 26-01-2005 @ 02:21 :
Ik heb Postbank maar ik weet m'n wachtwoord niet meer en m'n gebruikersnaam ook niet . Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen?
Ja die zul je opnieuw moeten aanvragen. Worden dan opnieuw aangetekend, en (afzonderlijk) opgestuurd.

(afzonderlijk)...Dit om veiligheids redenen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 09:29
Freestyler*
Freestyler* is offline
ligt er vrij regelmatig uit jah
beetje vervelend
maar ik heb goede ervaringen met de postbank in het algemeen
en betaal zeker geen 10euro per jaar voor pinpas
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 10:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Cornel schreef op 26-01-2005 @ 03:07 :
Ja die zul je opnieuw moeten aanvragen. Worden dan opnieuw aangetekend, en (afzonderlijk) opgestuurd.

(afzonderlijk)...Dit om veiligheids redenen.
Was bij mij alleen afzonderlijk, niet aangetekend.

Ik heb overigens nooit problemen gehad met internetbankieren (Rabo en Postbank) maar ik vind het internetbankieren van de Rabobank wel fijner.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 10:33
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ja, bij mpb.nl werkt t nog niet echt allemaal even lekker. lekker belangrijk, gewoon nog een keertje proberen, en waarschijnlijk is t over een maandje of twee of zo wel beter.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2005, 13:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Cornel schreef op 26-01-2005 @ 03:07 :
Ja die zul je opnieuw moeten aanvragen. Worden dan opnieuw aangetekend, en (afzonderlijk) opgestuurd.

(afzonderlijk)...Dit om veiligheids redenen.
Waarom de '' en de ''?
Het is toch alleen maar goed dat iemand niet én je gebruikersnaam én je wachtwoord krijgt wanneer ie jouw envelop in handen krijgt?

Maar bij mij was het overigens niet aangetekend.

En ik zag vandaag wel het scherm dat het langzamer kan gaan, maar de pagina was juist sneller geladen dan ooit. Volgens mij is het alleen maar een waarschuwing vooraf dat het mogelijk kán zijn dat de site iets trager is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:39
Verwijderd
Als ik met firefox mijn.ingbank.nl opstart kan ik geen opdrachten versturen. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
(ActiveX element is geinstalleerd)

Voor de rest vind ik het hartstikke handig. Hoef niet te wachten op afschriften, kan gelijk rekeningen betalen en overschrijvingen doen. (in explorer)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 25-01-2005 @ 22:57 :
Ik heb Rabobank Internetbankieren, dat heeft tot nu toe altijd perfect gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:58
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Jadis schreef op 26-01-2005 @ 14:39 :
Als ik met firefox mijn.ingbank.nl opstart kan ik geen opdrachten versturen. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Ja, Internet Explorer gebruiken. Die sites worden daar - helaas - nog vaak voor gemaakt, en ze kunnen meestal niet garanderen dat het in andere browsers ook goed werkt.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 14:01
Slametajuin!
Slametajuin! is offline
Internetbankieren via de Postbank gaat momenteel wel aardig snel, hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 14:15
Verwijderd
Citaat:
muisje1986 schreef op 25-01-2005 @ 21:38 :
Ik had vroeger nooit problemen met de site.. beetje stom allemaal.
Van de week dus wel, maar gister deed ie het wel weer goed.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 14:50
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
M@rco schreef op 26-01-2005 @ 19:58 :
Ja, Internet Explorer gebruiken. Die sites worden daar - helaas - nog vaak voor gemaakt, en ze kunnen meestal niet garanderen dat het in andere browsers ook goed werkt.
Het schijnt dat sommige virusscanners zoals ''Grisoft'' nogal eens problemen geeft bij bepaalde browsers.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2005, 18:18
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik krijg ook heel vaak die foutmelding, of ik het nou overdag, 's avonds of in het weekend probeer.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 14:55
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Bloem schreef op 27-01-2005 @ 19:18 :
Ik krijg ook heel vaak die foutmelding, of ik het nou overdag, 's avonds of in het weekend probeer.
Lees dit maar eens, kreeg ik net op het scherm toen ik wilde inloggen op ... Mijn Postbank.

Geachte Mijn Postbank.nl gebruiker,
U heeft wellicht gemerkt dat Mijn Postbank.nl de afgelopen dagen soms moeilijk bereikbaar is geweest. Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het tijdelijke ongemak. Postbank streeft naar perfecte dienstverlening en doet er dan ook alles aan om de bereikbaarheid van Mijn Postbank.nl. te verbeteren. Meer dan 1,1 miljoen klanten zijn het afgelopen jaar gebruik gaan maken van Mijn Postbank.nl. In 2004 hebben we de capaciteit dan ook al fors uitgebreid. De komende maanden zullen we de capaciteit nog verder uitbreiden. Daarnaast zullen we in 2005 nieuwe toepassingen aan Mijn Postbank.nl toevoegen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,

Directie Postbank

mr drs E.D. Drok

Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:00
Verwijderd
Overigens heeft dat Rabobank internet gebeuren ook dezelfde problemen kwa bereikbaarheid en werking...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 11:50
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Oh? Daar heb ik nou nog nooit iets van gemerkt, vertel
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 13:51
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Bij mij is op een of andere manier mijn adressenbestand (waar je rekeningnummers en zo kan kiezen) naar de eeuwige jachtvelden.
Als ik er een wil selecteren klapt de hele site eruit, in één keer alles weg.

Vrees dat dit meer met mijn Explorer te maken heeft (die al vaker volledig naar de maan geweest is) dan met postbank.nl zelf.
Maar het probleem is, dat ik niet in kan loggen met Mozilla Firefox !
Dan zegt 'ie iets over Java blabla, installeer ik dat (wat ik denk dat hij nodig heeft) gebeurd er nog nix... Lastig.
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 16:47
Sommetje
Sommetje is offline
Ja, daar had ik vorige week ook last van.

Zaterdag hebben ze er bij Kassa zelfs nog aandacht aan besteed. Dus we zijn niet de enige met het probleem. Er wordt aan gewerkt. En nu doettie het in elk geval.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:20
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Cornel schreef op 26-01-2005 @ 03:07 :
Ja die zul je opnieuw moeten aanvragen. Worden dan opnieuw aangetekend, en (afzonderlijk) opgestuurd.

(afzonderlijk)...Dit om veiligheids redenen.
Ik kreeg 4 brieven van de postbank, voor Mijnpostbank.nl op dezelfde dag Hoezo veilig?

Ik heb het 1 keer geprobeerd, en je raad het al...
Ik heb het dus bij die keer gelaten en doe het nooit meer. Tenzij er ze de zaken weer goed op orde hebben.

Verder bankier ik met de rabox van de rabobank, de e.dentifier van de abn en nog iets van de ing bank. Nooit problemen!!!

Trouwens, het systeem van spaarbeleg, robeco direct, postbank e.a. is best goed, geen geklungel met pasjes en van die calculatoren

groetjes en succes allemaal!
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 20:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
vichog schreef op 03-02-2005 @ 21:20 :
Ik kreeg 4 brieven van de postbank, voor Mijnpostbank.nl op dezelfde dag Hoezo veilig?

Ik heb het 1 keer geprobeerd, en je raad het al...
Ik heb het dus bij die keer gelaten en doe het nooit meer. Tenzij er ze de zaken weer goed op orde hebben.

Verder bankier ik met de rabox van de rabobank, de e.dentifier van de abn en nog iets van de ing bank. Nooit problemen!!!

Trouwens, het systeem van spaarbeleg, robeco direct, postbank e.a. is best goed, geen geklungel met pasjes en van die calculatoren

groetjes en succes allemaal!
waarom heb je zoveel internetrekeningen dan?

En je kan het ook overdrijven hoor... 'een keer en doe het nooit meer'. Alleen maar omdat de site het een keer niet deed?

Overigens vind ik het een pluspunt dat de postbank de code en je gebruikersnaam apart verstuurt. Dat het op dezelfde dag aankomt doet er niet toe: als d'r een brief verkeerd bezorgd wordt, dan heeft niet iemand al je gegevens. De kans dat precies beide brieven zoek raken of bij een verkeerd iemand terecht komen is wel behoorlijk klein.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 14:45
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-02-2005 @ 21:32 :
waarom heb je zoveel internetrekeningen dan?

En je kan het ook overdrijven hoor... 'een keer en doe het nooit meer'. Alleen maar omdat de site het een keer niet deed?

Overigens vind ik het een pluspunt dat de postbank de code en je gebruikersnaam apart verstuurt. Dat het op dezelfde dag aankomt doet er niet toe: als d'r een brief verkeerd bezorgd wordt, dan heeft niet iemand al je gegevens. De kans dat precies beide brieven zoek raken of bij een verkeerd iemand terecht komen is wel behoorlijk klein.
Ik vind het bankwezen uitermate interessant. Het zijn niet allemaal internetrekeningen, maar het kunnen ook privé rekeningen en beleggingsdepots zijn.

Ik heb héél weinig met de postbank, alleen een rekeningnummer met een heel mooi klein getal (komt misschien eens van pas) en een dito saldo. Dus zal ik mijnpostbank.nl heel soms gebruiken. En als het die keer is, en het niet werkt...

Maar je moet wel verder kijken dat je neus lang is, want er staat achter dat ik het wel wil, alleen als het goed werkt c.q. er positieve berichten van komen.

Ik dacht niet zozeer aan verkeerd bezorgen, maar aan de postbode zelf
Duidelijk?

groetjes
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 15:34
PowerFlower
Avatar van PowerFlower
PowerFlower is offline
Ik heb altijd inlogproblemen bij MijnPostbank, dat er zoiets staat als: U kunt niet inloggen.
__________________
Beestje.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:27
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik vind t wel handig.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-03-2005, 15:09
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
BCR schreef op 07-02-2005 @ 17:27 :
Ik vind t wel handig.
Handig dat niet kunnen inloggen?
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 15:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vichog schreef op 11-03-2005 @ 16:09 :
Handig dat niet kunnen inloggen?
Wat een kut-up...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 12:07
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-03-2005 @ 16:11 :
Wat een kut-up...
Hoe bedoel je?
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 13:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vichog schreef op 12-03-2005 @ 13:07 :
Hoe bedoel je?
Het is een domme opmerking...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 14:16
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-03-2005 @ 16:11 :
Wat een kut-up...
Het probleem met die Postbank site schijnt nog steeds actueel te zijn.

Gelukkig heb ik daar (momenteel) geen last meer van.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 14:29
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-03-2005 @ 14:21 :
Het is een domme opmerking...
Maar dan moet je wel kijken naar wie er begon
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 15:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Cornel schreef op 12-03-2005 @ 15:16 :
Het probleem met die Postbank site schijnt nog steeds actueel te zijn.

Gelukkig heb ik daar (momenteel) geen last meer van.
Ik heb ook nergens last van en het probleem is ook grotendeels opgelost. Alleen in de extreme pieksituaties willen de servers nog wel eens iets te loaded geraken en krijg je die foutmeldingen weer, maar er worden nog steeds servers bijgeplaatst.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 16:36
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-03-2005 @ 16:06 :
......, maar er worden nog steeds servers bijgeplaatst.
Waardoor de boel bij de Postbank nog verder overloaded raakt, en je steeds vaker foutmeldingen krijgt.

Dus uppen van dit topic zal voorlopig wel nodig blijven.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 16:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Cornel schreef op 12-03-2005 @ 17:36 :
Waardoor de boel bij de Postbank nog verder overloaded raakt, en je steeds vaker foutmeldingen krijgt.
Juist niet, lijkt me zo...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 16:54
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-03-2005 @ 17:45 :
Juist niet, lijkt me zo...
Normaal is dat ook zo, maarja het is ook niet voor niets...De Postbank.

Over uppen gesproken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.