Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2007, 15:00
FUNKALICIOUS
FUNKALICIOUS is offline
Mijn huidige vriend was voorheen bevriend met mijn ex, maar het is niet mijn schuld dat dat is stukgelopen. Die vriendschap stond al een langere tijd op een laag pitje. Ik moet zeggen dat ik mijn huidige vriendje altijd al ontzettend knap heb gevonden, maar ja, die was way out of my league natuurlijk (dacht ik toen). Totdat ik zo ongeveer een jaar geleden me zat te vervelen en hij vroeg of ik film kwam kijken. Ik dolgelukkig door hem opgehaald op naar zijn huis. Niks gebeurt, doodnormaal film gekeken. Tweede keer gekust, en begon hij mij ook wel leuker te vinden, ik kon wel 'n gat in de lucht springen. Na een tijd te hebben getwijfeld, omdat hij vond dat hij 't niet kon maken tegenover mijn ex, heeft hij toch voor mij gekozen. We zijn nu nog wel samen, maar hij twijfelt ontzettend over wat er tussen mij en mijn ex gebeurt is.

In de tijd van mijn ex, iedereen hier kende hem en mij dus ook, ging het verhaal rond dat wij alles al gedaan hadden (ik was 14/15) en weet ik't wat. Goed, niet álles was dus gebeurt, wel half geprobeerd, maar niet doorgezet. Maar mijn huidige vriendje denkt dus van wel. Daar heeft hij 't nog wel 'ns moeilijk mee. Terwijl hij zelf ook een ex heeft gehad waarmee hij dus wel zo onderhand iedere keer als zij elkaar zagen mee 't bed in dook. Ik vind 't niet leuk, maar ik denk er niet aan, het is toch niet voor niks z'n ex?

Ik krijg het maar niet uit hem, hij gelooft maar niet dat ik niet alles gedaan heb met mijn ex. En met alles wat hijzelf doet vergelijkt hij zich met mijn ex, en neemt dus aan dat mijn ex beter was. Soms zegt hij zelfs dat hij 't uit wil maken en dat ik beter terug kan gaan. Dat wil ik niet! Ik hou van mijn vriendje! Maar ik kan er zo langzamerhand ook niet meer tegen. Dat hij het moeilijk heeft kan ik soms nog wel begrijpen, maar waarom gelooft hij me nou niet.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, als hij er nu nog over begint word ik ontzettend boos, ik kan er niet tegenin blijven gaan toch?
__________________
Winterliefde: Want in want <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2007, 15:16
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Pff, wat maakt dat toch uit? Aan wat je precies met je ex hebt uitgespookt, kan je toch niets meer veranderen. Aan hetgeen hij nu nog daarover loopt te zeuren en te zagen kan hij wel nog iets veranderen.

Vriendjes of vriendinnetjes die te pas en te onpas in competitie willen gaan met zijn of haar voorganger(s)... pfff, afschaffen die boel.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:19
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Ja wat maakt dat uit? Hij heeft toch ook een verleden. Ik snap niet waarom hij je daar lastig mee blijft vallen.
Is hij te jaloers?

Hij komt op mij een beetje over alsof jij alleen maar van hem bent.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:20
Verwijderd
Ik snap sowieso niet waarom iemand eerder geroddel geloofd dan zijn vriendin

Klinkt een beetje als een onzeker iemand allemaal.. maargoed, je kan er niets aan veranderen dat je nou eenmaal een ex hebt, daar moet ie mee leven.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:21
Verwijderd
Het interesseert me nou werkelijk niets wat mijn vriendin met haar exen en scharrels heeft uitgespookt.

nou ja wel iets, maar dan gewoon uit interesse; ik zal daar nooit jaloers op zijn ofzo


Ik vind het erg raar dat hij daar zo moeilijk over doet. Ik zou er wel gewoon tegenin blijven gaan en hem duidelijk maken dat je van hem houdt etc.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 15-01-2007 @ 16:20 :
Ik snap sowieso niet waarom iemand eerder geroddel geloofd dan zijn vriendin

Klinkt een beetje als een onzeker iemand allemaal.. maargoed, je kan er niets aan veranderen dat je nou eenmaal een ex hebt, daar moet ie mee leven.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:29
FUNKALICIOUS
FUNKALICIOUS is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-01-2007 @ 16:20 :
Ik snap sowieso niet waarom iemand eerder geroddel geloofd dan zijn vriendin

Klinkt een beetje als een onzeker iemand allemaal.. maargoed, je kan er niets aan veranderen dat je nou eenmaal een ex hebt, daar moet ie mee leven.
Maar hij komt helemaal niet onzeker over, iedereen mag hem. De drie weken dat ik op vakantie was, en ik thuis kwam was er meteen weer 'n ander meisje verliefd op 'm. En dan mag ik natuurlijk niet klagen, ze heeft alleen maar bij 'm film gekeken, (dus in bed gelegen) maar er is niks gebeurd. Goed daar deed ik niet zo moeilijk over, had geen zin in gemeut. En áls we dan ruzie hebben, en ik loop te kwęken dat hij niet zo tegen me moet doen, en vraag waar ik 't aan verdien dat ie zo uit z'n vel springt, zegt ie dat ie wel 10 anderen voor mij kan krijgen. Waar hij dan uiteraard later weer op terug komt onder 't mom van, ik wil geen ander. Nou dan kan ik toch niet zeggen dat ie onzeker is ofwel, als ie dat al zegt.
Hij is normaal zó'n schatje, zo lief, maar hij kan zó ontzéttend moeilijk doen! En zó snel omslaan.
Ben ik nou zo blind?
__________________
Winterliefde: Want in want <3
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:40
deoxyribose
deoxyribose is offline
klinkt als een eikel, dumpen die hap.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:47
Verwijderd
Dat hij in het dagelijks leven niet onzeker is kan natuurlijk nog best betekenen dat hij dat in de relatie/in bed wel is
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
FUNKALICIOUS schreef op 15-01-2007 @ 16:29 :
Maar hij komt helemaal niet onzeker over, iedereen mag hem. De drie weken dat ik op vakantie was, en ik thuis kwam was er meteen weer 'n ander meisje verliefd op 'm. En dan mag ik natuurlijk niet klagen, ze heeft alleen maar bij 'm film gekeken, (dus in bed gelegen) maar er is niks gebeurd. Goed daar deed ik niet zo moeilijk over, had geen zin in gemeut. En áls we dan ruzie hebben, en ik loop te kwęken dat hij niet zo tegen me moet doen, en vraag waar ik 't aan verdien dat ie zo uit z'n vel springt, zegt ie dat ie wel 10 anderen voor mij kan krijgen. Waar hij dan uiteraard later weer op terug komt onder 't mom van, ik wil geen ander. Nou dan kan ik toch niet zeggen dat ie onzeker is ofwel, als ie dat al zegt.
Hij is normaal zó'n schatje, zo lief, maar hij kan zó ontzéttend moeilijk doen! En zó snel omslaan.
Ben ik nou zo blind?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:53
FUNKALICIOUS
FUNKALICIOUS is offline
Citaat:
Poggy schreef op 15-01-2007 @ 16:47 :
Dat hij in het dagelijks leven niet onzeker is kan natuurlijk nog best betekenen dat hij dat in de relatie/in bed wel is
In de relatie weet ik niet, maar in bed niet. Totaal niet. Het komt, om eerlijk te zijn, 7 van de 10 keer van zijn kant. Niet dat ik niet wil, nee helemaal niet, maar hij durft tenminste, ik niet. Hij heeft daar wel 'ns wat van gezegd, dat ik ook wel 'ns initiatief mag tonen, en mag laten zien dat ik 't ook wil. Misschien ligt het dan wel daar, maar denk je serieus dat, als ik meer initiatief toon hij ophoudt met zichzelf te vergelijken met m'n ex, waarvan ik hem verteld heb, dat die mij alleen maar pijn deed. En waarmee 't totaal niet fijn was.
(Al vindt hij 't moeilijk om dat te geloven, omdat hij zich afvraagt waarom ik 't dan vaker zou doen, maar ik was 'n beetje bang voor m'n ex, die was niet de vredelievendste. Kortom, ik deed 't omdat ik bang voor 'm was, dat ie mij wat aan deed. Dat gelooft mijn vriend uiteraard ook niet).
Zou 't dan kunnen zijn dat ik hem onzeker gemaakt heb in bed, omdat ik geen initiatief dúrf te nemen?
__________________
Winterliefde: Want in want <3
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 15:59
Verwijderd
Waarom gelooft hij jou niet?

Sorry, maar hij komt zo wel echt als een enorme loser over op mij.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 16:00
Verwijderd
Citaat:
FUNKALICIOUS schreef op 15-01-2007 @ 16:53 :
In de relatie weet ik niet, maar in bed niet. Totaal niet.


Oh, oke, kwam zo over door dit stukje: En met alles wat hijzelf doet vergelijkt hij zich met mijn ex, en neemt dus aan dat mijn ex beter was.


Citaat:
Misschien ligt het dan wel daar, maar denk je serieus dat, als ik meer initiatief toon hij ophoudt met zichzelf te vergelijken met m'n ex,
Nee, dat denk ik niet, het probleem ligt bij hem, niet bij jou.

Citaat:
Zou 't dan kunnen zijn dat ik hem onzeker gemaakt heb in bed, omdat ik geen initiatief dúrf te nemen?
Zie bovenstaande
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 17:05
madelief21
madelief21 is offline
Ken deze jongen niet maar jij gaat te veel accoord met wat hij denkt en voelt. Ga meer na wat jij zelf vindt word jij niet ontzettend moe van zijn gedoe en gezeur.... kies meer voor jezelf dan gaat hij ook wat meer met jou rekening houden!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 09:51
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Jeetje, als mijn vriend niet zou geloven dat ik het heb moeilijk gehad met mijn ex, dat ik schrik had van hem en daarom maar dingen deed die hij wou maar dat ik er geen seks mee heb gehad, dan zou ik echt wel kwaad worden. Het is al erg genoeg dat je een slechte ervaring hebt aan je ex, dan moet je vriendje het echt niet moeilijker gaan maken. Komt idd een beetje over "ik wil de enigste zijn voor je en ik wil het ook 100x per dag bevestigd krijgen!"
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.