Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Opties:
Architect 3 8.11%
Logicus 2 5.41%
Bevelhebber 0 0%
Debater 3 8.11%
Advocaat 3 8.11%
Bemiddelaar 6 16.22%
Protagonist 2 5.41%
Campagnevoerder 4 10.81%
Logisticus 0 0%
Verdediger 2 5.41%
Leidinggevende 2 5.41%
Consul 3 8.11%
Virtuoos 1 2.70%
Avonturier 2 5.41%
Ondernemer 3 8.11%
Entertainer 1 2.70%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2016, 15:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jouw persoonlijkheidstype is:

“Verdediger”

(ISFJ-t)

Herken heel erg veel en zo te lezen heb ik ook wel een passend beroep bij mijn persoonlijkheid gekozen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2016, 16:24
Verwijderd
“Campagnevoerder”
(ENFP-t)

Mwah.

Edit: Oh, je kon ook nog verder klikken Oké, misschien toch wel herkenbaar.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 20:47
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“PROTAGONIST”
(ENFJ-T)

ENFJ’s zijn ook in een ander opzicht kwetsbaar: ze hebben een onvoorstelbare capaciteit om hun eigen gevoelens te overdenken en te analyseren
Herkenbaar as fuck lmao, best gek.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 07:20
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Jouw persoonlijkheidstype is:

“Verdediger”

(ISFJ-t)

Herken heel erg veel en zo te lezen heb ik ook wel een passend beroep bij mijn persoonlijkheid gekozen
Je hoeft je beroepskeuze niet meteen te verdedigen hoor
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 08:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens is dat citaat aan het begin, "“Het interesseert me niet wat u doet om rond te komen. Ik wil weten waar u naar verlangt, en of u durft te dromen dat u uw hartenwens zult vervullen. Het interesseert me niet hoe oud u bent. Ik wil weten of u riskeert om er als een dwaas uit te zien – voor liefde – voor uw dromen – voor het avontuur van in leven zijn.”, heel passend. Ik vraag heel vaak aan mensen of wat ze doen ook is wat ze echt zouden willen doen, wat hun droomberoep is, wat ze zouden doen als geld geen thema was enzo.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 11:49
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik voel me in goed gezelschap als "Campagnevoerder"
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 11:23
Verwijderd
Ik heb deze weer eens gedaan om te kijken of ik stabiel ben en: ja.

Jouw persoonlijkheidstype is:
Logicus
INTP-A


74% INTROVERT
77% INTUÏTIEF
63% OP LOGICA GERICHT
58% ZOEKEND
78% ASSERTIEF

Citaat:
Het persoonlijkheidstype Logicus is vrij zeldzaam, slechts drie procent van de bevolking. Dat werkt ook in hun voordeel, want er is niets waar de Logicus ongelukkiger van wordt dan ’doorsnee’ zijn. De Logicus is trots op zijn inventiviteit en creativiteit, zijn unieke perspectief en krachtig intellect. De Logicus staat meestal bekend als de filosoof, de denker, of de dromerige professor, en is verantwoordelijk voor vele wetenschappelijke ontdekkingen in de geschiedenis.


Citaat:
Het niet-onderzochte leven is niet waard om te worden geleefd
De Logicus staat bekend om zijn briljante theorieën en onverbiddelijke logica – in feite wordt ze beschouwd als de meest logische en nauwkeurige persoonlijkheid.
De Logicus houdt van patronen en het spotten van verschillen tussen beweringen zou bijna als hun hobby gezien kunnen worden, zodat anderen beter maar niet kunnen liegen tegen de Logicus. Dit maakt het ironisch dat de woorden van de Logicus zelf altijd met een korreltje zout moeten worden genomen – het is niet dat ze oneerlijk zijn, maar ze hebben de neiging om gedachten die niet volledig zijn uitgekristalliseerd te delen met anderen die als klankbord voor ideeën en theorieën dienen, in een debat met zichzelf in plaats van met de werkelijke gesprekspartner.
Zeer accuraat.

Citaat:
Dit kan er dan wel voor zorgen dat dit persoonlijkheidstype onbetrouwbaar lijkt, maar in werkelijkheid zijn ze als allerbeste en het enthousiast in staat een probleem te ontrafelen. Ze gaan de diepte in voor het bovenhalen van alle belangrijke factoren en details die met de kwestie samenhangen. Ze komen tot een unieke en haalbare oplossing, maar verwacht geen punctuele voortgangsrapportage. Mensen met dit persoonlijkheidstype zijn niet geïnteresseerd in de praktische, dagelijkse activiteiten en onderhoud, maar als ze een omgeving vinden waarin hun creatieve genialiteit en potentieel tot bloei kunnen komen, staat er geen stop op de tijd en energie die ze aan het ontwikkelen van een inzichtelijke en onpartijdige oplossing besteden.
Ja.

Citaat:
“Logicus” persoonlijkheid (INTP-A / INTP-T)
Verwondering is het begin van wijsheid
Ze lijken weg te drijven in een oneindige dagdroom, maar het denkproces van de Logicus is onophoudelijk, en vanaf het moment dat ze wakker worden spelen er allerlei ideeën in hun hoofd op. Dit constante denken kan tot gevolg hebben dat ze er peinzend en afstandelijk uitzien, omdat ze vaak debatten in hun hoofd voeren. Maar de Logicus is eigenlijk heel ontspannen en vriendelijk als ze met mensen die ze kennen omgaan of met anderen die hun interesses delen. Dit kan echter omslaan in een overweldigende verlegenheid als ze zich tussen onbekende gezichten bevinden, en vriendelijk geklets kan dan snel strijdlustig worden wanneer ze denken dat hun logische conclusies of theorieën worden bekritiseerd.


Citaat:
Wanneer de Logicus bijzonder enthousiast is, kan het gesprek bijna onsamenhangend worden als ze proberen de keten van de logische conclusies die hebben geleid tot de vorming van hun laatste idee proberen uit te leggen. Vaak zal de Logicus, in plaats van te proberen om dingen uit te leggen in eenvoudige termen, dan gewoon overstappen op een ander onderwerp voordat iemand maar ook iets begrijpt van wat de Logicus eigenlijk bedoelde.


Citaat:
Het omgekeerde kan ook het geval zijn wanneer mensen hun denkprocessen aan de Logicus proberen uit te leggen in termen van subjectiviteit en gevoel. Stel je een enorm gecompliceerd uurwerk voor en neem alle feiten en ideeën in je op. Verwerk ze met een flinke dosis creatief redeneren en kom tot de meest logische conclusies – dit is hoe de geest van een Logicus werkt. De Logicus heeft weinig tolerantie voor emotionele saboteurs die hun patronen verknallen.


Citaat:
Laat diegenen die de wereld willen veranderen zelf de eerste stap zetten
Het is bovendien onwaarschijnlijk dat de Logicus emotionele klachten begrijpt. Hun vrienden vinden geen steun-en-toeverlaat in hen. Mensen met dit persoonlijkheidstype doen veel liever een aantal logische suggesties voor hoe het onderliggende probleem opgelost kan worden, een perspectief dat niet altijd wordt gewaardeerd door hun gevoeligere metgezellen. Dit wordt meestal ook op de meeste sociale conventies en doelen toegepast, zoals trouwen en het plannen van diners, omdat de Logicus veel meer bezig is met originaliteit en efficiënte resultaten.
Hmm die klopt voor een deel.

Citaat:
Het enige dat de Logicus echt terughoudt is hun onrustige en alomtegenwoordige faalangst. De Logicus is extreem gevoelig voor de herijking van de eigen gedachten en theorieën, bang dat ze een cruciaal stukje van de puzzel hebben gemist. Ze kunnen daardoor stilstaan, verloren in een ongrijpbare wereld waar hun gedachten nooit echt worden toegepast. Het overwinnen van deze onzekerheid wordt gezien als de grootste uitdaging waarmee de Logicus wordt geconfronteerd, maar hun intellect zorgt, wanneer ze deze onzekerheid overwinnen, dat de wereld veel aan hen heeft.
Klopt ook voor een deel.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 11:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
welke test was dat? mag ik een linkje?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 13:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
thx
ik ga eens kijken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2019, 13:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
56% Introvert (Geest)
73% Realistisch (Energie)
53% Op logica gericht (Natuur)
90% Zoekend (Tactiek)
72% Assertief (Identiteit)

Citaat:
“Virtuoos” persoonlijkheid
Citaat:
De Virtuoos wil graag verkennen met zijn handen en ogen, de wereld om zich heen aanraken en onderzoeken met een koel rationalisme en levenslustige nieuwsgierigheid. Mensen met deze persoonlijkheid zijn natuurlijke Makers, gaan van project tot project en bouwen aan het nuttige en het overbodige voor de lol, en leren onderweg van hun omgeving. De Virtuoos is vaak monteur of ingenieur en vindt geen grotere vreugde dan de handen vuil maken aan het uit elkaar te trekken en weer in elkaar zetten, en dan net iets beter dan de vorige keer.
deels mee eens, ik ben zeker geen bouwer

Citaat:
De Virtuoos verkent ideeën door middel van het creëren, het oplossen van problemen, met vallen en opstaan en uit eerste hand. Deze persoonlijkheden genieten ervan als anderen interesse in hun projecten hebben, en vinden het zelfs niet erg als ze in hun persoonlijke ruimte komen. Dit is natuurlijk onder de voorwaarde dat die mensen zich niet bemoeien met de beginselen en de vrijheid van de Virtuoos, en ze zullen moeten open staan voor het feit dat de Virtuoos zijn interesse in natura laat blijken.
eens

Citaat:
De Virtuoos wil graag een handje helpen en zijn ervaringen delen, vooral met de mensen waar hij om geeft. Het is jammer dat ze zo ongewoon zijn, samen maken ze slechts circa vijf procent van de bevolking uit. De vrouwelijke Virtuoos is al helemaal zeldzaam, en de typische rolpatronen die de maatschappij verwacht passen slecht bij deze groep vrouwen. Ze worden van jongs af aan vaak gezien als jongensachtige meisjes.
ik ben zeldzaam
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Urusaaaay heeft verloren! Nederland - Duitsland in de fisaaie #1039
Verwijderd
500 07-07-2010 19:53
Studeren Hotelschool 3
ChenT
257 07-01-2010 09:07
Psychologie Persoonlijkheidstest.
Signy
50 25-10-2008 22:23
Psychologie [Test] Wat voor persoonlijkheid heb jij?
Missy
26 17-06-2007 21:17
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie DRINGEND - test jezelf
lso
5 23-03-2005 21:32
Algemene schoolzaken toelating KLS
Floppy the Rabbit
4 20-06-2004 01:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.