Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2019, 13:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het lifetime risico is 1 op 9 voor borstkanker, dus 11 op 100. 20 procent extra wordt dan 2 gevallen extra per 100.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Oud 10-08-2019, 13:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vond het zetten van mijn spiraaltje helemaal niet zo heftig geloof ik Had daarna nog iets van twee dagen kramp en de eerste 24 uur erna was ik wel moe maar dat was denk ik meer van de spanning dan van de pijn. Eruit halen heb ik nog geen ervaring mee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-08-2019, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Ik wil eigenlijk het liefst de pil blijven slikken omdat mijn astma het daar ook goed op doet en ik me op zich met pil niet anders voel dan zonder pil. Ik heb alleen zoveel last van doorbraakbloedingen vanaf de tweede helft van een strip. Ik ben al twee keer van pil gewisseld en dat maakt eigenlijk niets uit. Ik ben voor ik aan mijn huidige pil begon drie maanden zonder pil geweest en toen had ik nergens last van. Ik moet eigenlijk weer terug naar de huisarts maar die zou me dan doorsturen naar de gynaecoloog en daar heb ik geen zin in
Waarom wil je niet naar de gynaecoloog?
Oud 11-08-2019, 11:42
Verwijderd
Mijn leren broek past me trouwens niet meer. Ik baal hier zo van, niet omdat hij te klein is geworden, maar hij zit te ruim en het is het enige ding in mijn kledingkast dat ik niet weg kan doen.
Oud 11-08-2019, 15:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Waarom wil je niet naar de gynaecoloog?
Geen zin in weer vreemde artsen en ongemakkelijke onderzoeken enzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-08-2019, 15:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Geen zin in weer vreemde artsen en ongemakkelijke onderzoeken enzo.
Ik snap het, maar zo’n lichamelijk onderzoek is hooguit 2 minuten. Daarentegen kan zo’n gynaecoloog je best wel helpen met je problemen die je na die 2 minuten nog steeds hebt.
Oud 11-08-2019, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Geen zin in weer vreemde artsen en ongemakkelijke onderzoeken enzo.
Ach, het is pas ongemakkelijk als je na veel klachten toch iets mankeert.
Oud 12-08-2019, 12:39
Verwijderd
Oh gurlies ik verkoop lekker!

Iets heeft echt 12 uur op internet gestaan, en is zojuist door iemand weggekaapt bij een ander. Dat hangt maar wat in mijn kast en nu is er iemand anders heel blij mee.
Oud 12-08-2019, 13:40
Saiy
Saiy is offline
vrouwen waar kopen jullie je beha's?
Oud 12-08-2019, 14:15
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik gebruik al ruim een jaar geen hormonale anticonceptie en dat is echt zo fijn! Geen stemmingswisselingen meer, een menstruatie zonder klachten, mijn huid ziet er goed uit. Ik ben aan het denken om zo'n ding aan t schaffen dat je temperatuur meet en aan de hand daarvan bepaalt of je vruchtbaar bent. Zo'n lange termijn plan.
Dit schijnt echt behoorlijk onbetrouwbaar te zijn. https://nos.nl/op3/video/2213663-lad...ngerschap.html
Oud 12-08-2019, 14:33
Verwijderd
Citaat:
vrouwen waar kopen jullie je beha's?
Een speciaalzaak in Enschede waar ik een of twee bh's koop en diezelfde bh's dan in andere kleuren via internet.

En ik heb nog geen goed research gedaan naar de ladycomo of andere gelijksoortige methodes. Als ik dat wel doe, kom ik vanzelf wel ergens uit. Daarnaast heb ik wel een vaste, stabiele relatie en zijn we vooralsnog bereid einig risico op de koop toe te nemen. Als ik meerdere sekspartners zou hebben, zou het een ander verhaal worden.
Oud 12-08-2019, 14:35
Verwijderd
Citaat:
vrouwen waar kopen jullie je beha's?
In winkels waar ze Marie Jo en Prima Donna, Seafolly etccccc verkopen.
Oud 12-08-2019, 15:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik koop mijn bh's bij de Hema (de topjes van bamboeviscose).
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-08-2019, 15:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik bij de Zeeman of Esprit
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-08-2019, 16:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb er een aantal van de Esprit, maar sinds ik 1 prima donna heb, draag ik die nauwelijks meer
Oud 12-08-2019, 16:08
Saiy
Saiy is offline
thanks!

En girls, wat dragen jullie 's nachts?
Oud 12-08-2019, 16:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik draag ‘s nachts geen bh
Oud 12-08-2019, 16:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat ligt eraan hoe warm/koud het is. Ik heb een berg pyamabroeken en shorts en een berg aan shirts en tops die ik combineer.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-08-2019, 16:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben nog geen enkel meisje tegen gekomen dat graag naakt slaapt. Dus ben benieuwd of ze bestaan die schepsels.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-08-2019, 16:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb een hele fijne pyjama van de livera. Voor budgetpyjama’s is Hema een hele goeie om even te kijken
Oud 12-08-2019, 16:16
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik ben nog geen enkel meisje tegen gekomen dat graag naakt slaapt. Dus ben benieuwd of ze bestaan die schepsels.
ik slaap graag naakt als het niet te koud is
Oud 12-08-2019, 16:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik ben nog geen enkel meisje tegen gekomen dat graag naakt slaapt. Dus ben benieuwd of ze bestaan die schepsels.
Lees even alle andere topics door waarin het ging over meisjes en slaapkleding. Zoveel naakt slaapsters.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-08-2019, 16:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik slaap altijd in pyjama, afhankelijk van de temperatuur met lange of korte mouwen/pijpen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-08-2019, 17:05
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
thanks!

En girls, wat dragen jullie 's nachts?
Niets. Ik leg liever een extra deken op bed wanneer het koud is.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-08-2019, 17:39
Verwijderd
Ik draag ook het liefste niks
Oud 12-08-2019, 18:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb mezelf het naaktslapen afgeleerd omdat het brandalarm regelmatig ‘s nachts afging
Oud 12-08-2019, 19:09
Verwijderd
Ik slaap 's nachts het liefste naakt.

(Of blijkbaar een steen om mijn nek, want ik lig nogal te malen de laatste tijd hehe)
Oud 12-08-2019, 19:21
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooooh ik heb echt één van de genialere ingeving in tijden!
Ik moet pakken voor een week Nederland incluis Lowlands en met de weersverwachting en wel echt een backpack mee willen nemen leek dat even een dingetje, maar Oi! ik moet gewoon thermo-kleding meenemen! Dat kan onder alles en droogt in no time mocht t gaan regenen en ‘t is warm als t ‘s nachts afkoelt. Fuck meerdere vest/trui/lagen moeilijk veel inpakken. Daarnaast nemen 3 setjes net zoveel ruimte in beslag als 1 trui.
Ik ben even zo tevreden met mezelf
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-08-2019, 20:25
Saiy
Saiy is offline
Ik ben op zoek naar een goede winkel/website waar ze lange stoffen broeken verkopen. Ik houd er van om stoffen broeken te dragen die wat wijder zitten. Voel me daar goed in. Zeer belangrijk: met ritssluiting of knoopsluiting ipv touwtjes. Hebben jullie tips? Hoop het <3
Oud 13-08-2019, 21:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb 2 nieuwe lipsticks gekocht van Sleek! Ik vind Sleek! zo’n fijn merk voor make-up!
Oud 13-08-2019, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op zoek naar een goede winkel/website waar ze lange stoffen broeken verkopen. Ik houd er van om stoffen broeken te dragen die wat wijder zitten. Voel me daar goed in. Zeer belangrijk: met ritssluiting of knoopsluiting ipv touwtjes. Hebben jullie tips? Hoop het <3
Welk stof? Katoen? Linnen? Google eens op palazzo of culotte. Allebei wijd, allebei anders.
Oud 14-08-2019, 07:48
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Welk stof? Katoen? Linnen? Google eens op palazzo of culotte. Allebei wijd, allebei anders.
thanks!
Oud 14-08-2019, 08:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Linnen broeken uit hippiewinkels en kraampjes <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-08-2019, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Oooooh ik heb echt één van de genialere ingeving in tijden!
Ik moet pakken voor een week Nederland incluis Lowlands en met de weersverwachting en wel echt een backpack mee willen nemen leek dat even een dingetje, maar Oi! ik moet gewoon thermo-kleding meenemen! Dat kan onder alles en droogt in no time mocht t gaan regenen en ‘t is warm als t ‘s nachts afkoelt. Fuck meerdere vest/trui/lagen moeilijk veel inpakken. Daarnaast nemen 3 setjes net zoveel ruimte in beslag als 1 trui.
Ik ben even zo tevreden met mezelf


Helemaal vergeten hierop te reageren. Maar ja Zo doe ik dat ook altijd.

Oké ik spreek mezelf een beetje tegen met mijn inpakplanning-lijstje, maar die was ook een beetje gekleurd, omdat mijn reizen in combinatie zijn met werk-dingen en netjes doen, maar reizen voor mezelf en festivals ga ik lekker los zoals ik zelf wil.
Oud 14-08-2019, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Welk stof? Katoen? Linnen? Google eens op palazzo of culotte. Allebei wijd, allebei anders.
Oh thanks, dit maakt het voor mij ook makkelijker zoeken naar bepaalde dingen. Nooit geweten.
Oud 14-08-2019, 17:02
Verwijderd
Update betreft mijn experiment met TNC:

- Soms duurt het heel lang voordat een item goedgekeurd wordt, soms heel snel. Slaat echt nergens op.
- Er staat twee weken voor de uitbetaling, zodra deze persoon heeft gezegd dat het gekochte item is aangekomen.
- Hier krijg je blijkbaar geen bericht over van TNC.
- Als je enige mazzel hebt, en dat heb ik, wordt je item al dan niet duurder doorverkocht op de site door degene die je item gekocht heeft. Dit mag gewoon. Dus dit is een risico dat je loopt met goede items, en dat zijn mijn items, want ik ben heel zuinig.
- Als iemand niet tevreden is met de aankoop, ben je dus je item echt kwijt. Chiller zou zijn dat iemand het gewoon terug kon sturen naar je eigen huisadres. (Dit kan overigens wel met UW)
- Betaling is nogal wisselvallig blijkbaar, ben benieuwd hoe snel en of ik het krijg.
- Verder AVG nogal onbetrouwbaar.

Update met mijn experiment betreft UW:

- Kutsite
- Beter naar marktplaats

Conclusie:

Beide websites raad ik niet uiteindelijk toch niet aan. In het verleden deed ik dit gewoon bij marktplaats. Dit is dus een enorm gedoe, maar ik ben er wel weer mee begonnen met dingen in huis. Dat heeft nu ook een verzendkostendinges nu.

Ga mijn verdere aanbod bij TNC voorlopig annuleren, ga nu deze fase afwachten wat er gebeurt.

Laatst gewijzigd op 14-08-2019 om 17:25.
Oud 14-08-2019, 19:15
Saiy
Saiy is offline
Even een vet mooie sexy beha gekocht voor mezelf
Oud 16-08-2019, 17:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
HOERA!! Eindelijk mijn hele kledingkast uitgemest!

Twee grote tassen vol voor de kringloop en dan nog 14 jurkjes, 2 rokjes, 4 broeken een jasje en een hemdje om te verkopen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-08-2019, 19:36
Verwijderd
Caroline, Calvin Klein heeft hipsters met hoge taille
Oud 18-08-2019, 13:53
Verwijderd
Citaat:
enilorac

https://global.americanapparel.com/e...erial%20Purple

Kijk deze legging met high waist. Kan tot onder je BH, sta op het punt deze te bestellen.
Caroline!!! Deze zit zooooo lekker en zooooo comfy en zoooo hoog omg omg omg
Oud 18-08-2019, 13:54
Verwijderd
Citaat:
HOERA!! Eindelijk mijn hele kledingkast uitgemest!

Twee grote tassen vol voor de kringloop en dan nog 14 jurkjes, 2 rokjes, 4 broeken een jasje en een hemdje om te verkopen.
Waar verkoop jij die?
Oud 20-08-2019, 14:02
Verwijderd
omg caroline, ik heb een broek van https://www.kingkerosin.com/ voor 30 euro en omg waist tot aan de onderste rib en omg hij zit zo lekker en omg je moet even mijn high waist verzameling nu bekijken en even aanzitte
Oud 20-08-2019, 14:04
Verwijderd
omg die hele site omg
Oud 20-08-2019, 16:03
Verwijderd
Ik ga vanavond even reagerennnn!
Oud 20-08-2019, 18:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@veraIustitia en anderen die kleding willen verkopen, ik zag net een reclame op tv voor dit https://www.vinted.nl/ misschien is dat wat?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-08-2019, 19:22
Verwijderd
@ Vera, ik hou van leggings maar zie er niet zo charmant in uit! Ik ben echt enorm blij met mijn Levi's broeken die ook gewoon hoog zitten. Nu ben ik wat smaller en ziet het ook gewoon echt goed uit. Ik heb echt al te veel kleding op dit moment maar ik ga je dingen wel onthouden! OMg King Kerosin is wel echt awesome <3 <3 <3 Laat even een foto zien van je high waisted dingen zien dan!

Ik ga over anderhalve week naar mijn eigen goede hele fijne kapper. Naar hem, niet naar haar. Maar dan nog. Wel mijn eigen kapper die weet wat hij doet en wat ik wil en en en en en omg ik heb er zo'n zin in <3 Sowieso, naar Enschede <3 <3 <3 en nu Doris overdag geen borstvoeding meer krijgt, kan ik ook weer normale leuke fijne charmante mooie BH's aan. Dus als ik in Enschede dan toch geld aan het uitgeven ben, dan ook maar aan een BH <3 <3 <3
Oud 22-08-2019, 13:28
Verwijderd
Citaat:
@veraIustitia en anderen die kleding willen verkopen, ik zag net een reclame op tv voor dit https://www.vinted.nl/ misschien is dat wat?
Ja ken ik idd! Misschien eens proberen, maar mijn duurdere kleding komt daar niet op.

Heb mijn geld van TNC dus ik heb dat weer geactiveerd.
Oud 22-08-2019, 13:53
Verwijderd
Citaat:
@ Vera, ik hou van leggings maar zie er niet zo charmant in uit! Ik ben echt enorm blij met mijn Levi's broeken die ook gewoon hoog zitten. Nu ben ik wat smaller en ziet het ook gewoon echt goed uit. Ik heb echt al te veel kleding op dit moment maar ik ga je dingen wel onthouden! OMg King Kerosin is wel echt awesome <3 <3 <3 Laat even een foto zien van je high waisted dingen zien dan!

Ik ga over anderhalve week naar mijn eigen goede hele fijne kapper. Naar hem, niet naar haar. Maar dan nog. Wel mijn eigen kapper die weet wat hij doet en wat ik wil en en en en en omg ik heb er zo'n zin in <3 Sowieso, naar Enschede <3 <3 <3 en nu Doris overdag geen borstvoeding meer krijgt, kan ik ook weer normale leuke fijne charmante mooie BH's aan. Dus als ik in Enschede dan toch geld aan het uitgeven ben, dan ook maar aan een BH <3 <3 <3
Haha ik draag ook alleen leggings thuis en in de gym. Thuis loop ik alleen in hoodies, joggingpants en leggings.
Ik had een beetje te hard getraind en had heel veel last van mijn buik, dat was sowieso al, en toen zat die high waist echt niet lekker.

Maar foto's weet ik niet, ik ben weer helemaal ondergedoken nu qua social media, heb je snapchat hihi?

Ik ga morgen ook naar de kapper. <333 ik ga het verven, omdat ik het anders laat afknippen denk ik
Oud 22-08-2019, 18:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Voor dat type buikpijn zijn de zwarte stoffen flaired jeans van Coolcat ook echt goud!
Oud 23-08-2019, 17:32
Verwijderd
Bestaat dat nog? Coolcat? Ik weet dat ik altijd allerhande aanvallen daar kreeg.

Ik koop ook nooit meer bij Maison Scotch, omdat mijn tere neusje dat niet aan kan. Ik kan niet shoppen in winkels waar er zoveel sensaties zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.