Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2010, 22:03
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
ik heb laatst nog een heel duur armbandje van zilver gekregen van mijn vriendje en zijn naam stond er zelfs op gegraveert.
dus ik wil heel graag wat terug geven voor als hij straks van vakantie komt.
iets speciaals.
maar ik kan zo gouw niet bedenken wat.
hebben jullie miss een idee?
tnx
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2010, 22:08
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ketting, ring?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wellicht dat je dit niet boven aan de pagina hebt zien staan?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:12
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Het zou heel tof zijn als je een bepaald creatief talent had (tekenen, musiceren, dichten) en daarmee wat speciaals voor je vriend kon maken. En als je wat minder talent hebt, maar je vindt het wel heel leuk, kan het natuurlijk ook. Iets persoonlijks heeft vaak toch wat extra's... je zou ook nog een boekje samen kunnen stellen met foto's en herinneringen aan bepaalde momenten en wat je van 'm vindt en hoe geweldig het is. Maar misschien ben ik veel te veel een meisje en vinden jongens dat te zoet. (Hoewel ik niet geloof dat je zoiets niet leuk kunt vinden van degene van wie je houdt! Maar wie ben ik.)

Anders zou je inderdaad hetzelfde als hem kunnen doen, zoiets tenminste. Dus inderdaad een die ketting, ring, whatever.

Of is er nog iets waar hij van heel veel van houdt? Iets speciaals? Je zou natuurlijk ook kunnen inspelen op zijn hobby's.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:17
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Ketting, ring?
hmm vraaag me af... weet niet echt of hij sieraden gaat dragen.
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Het zou heel tof zijn als je een bepaald creatief talent had (tekenen, musiceren, dichten) en daarmee wat speciaals voor je vriend kon maken. En als je wat minder talent hebt, maar je vindt het wel heel leuk, kan het natuurlijk ook. Iets persoonlijks heeft vaak toch wat extra's... je zou ook nog een boekje samen kunnen stellen met foto's en herinneringen aan bepaalde momenten en wat je van 'm vindt en hoe geweldig het is. Maar misschien ben ik veel te veel een meisje en vinden jongens dat te zoet. (Hoewel ik niet geloof dat je zoiets niet leuk kunt vinden van degene van wie je houdt! Maar wie ben ik.)

Anders zou je inderdaad hetzelfde als hem kunnen doen, zoiets tenminste. Dus inderdaad een die ketting, ring, whatever.

Of is er nog iets waar hij van heel veel van houdt? Iets speciaals? Je zou natuurlijk ook kunnen inspelen op zijn hobby's.
Iets persoonlijks wordt altijd gewaardeerd. Het gaat niet om hoeveel geld erin zit, het gaat erom hoeveel moeite erin zit. Dat kun je laten zien door iets persoonlijks te kopen of zelf te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:20
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Boys willen niks, jongens hebben vaak een voorkeur voor videogames of iets dergelijks. Een ring of ketting zou ik hem niet mee lastigvallen.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:22
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
nee had ik idd niet zien staan. tnx ik laat weten als ik er wat heb gevonden.
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:23
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Boys willen niks, jongens hebben vaak een voorkeur voor videogames of iets dergelijks. Een ring of ketting zou ik hem niet mee lastigvallen.
d8 ik idd ook, maar ik wil hem wel wat geven.
want hij heeft wel in 7 dagen tijd iets van 200 euro aan me uit gegeven.
en dan heb ik zo''n gevoel van ik wil wat terug doen. dan vind ik kusjes en knuffels al lang niet genoeg meer
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:27
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
want hij heeft wel in 7 dagen tijd iets van 200 euro aan me uit gegeven.
Dan zou ik als ik jou was maar eens wat vraagtekens bij hem gaan zetten.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:30
Verwijderd
Hmmm, ik wil dit eigenlijk sluiten omdat er een topic over is. Maar dit roept wel vragen bij me op:

Citaat:
d8 ik idd ook, maar ik wil hem wel wat geven.
want hij heeft wel in 7 dagen tijd iets van 200 euro aan me uit gegeven.
en dan heb ik zo''n gevoel van ik wil wat terug doen. dan vind ik kusjes en knuffels al lang niet genoeg meer
Je bent 7 dagen samen en hij heeft al zoveel voor je uitgegeven? En jij vindt dat normaal? En wat denk je dat hij gaat verwachten?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Boys willen niks, jongens hebben vaak een voorkeur voor videogames of iets dergelijks. Een ring of ketting zou ik hem niet mee lastigvallen.
Klinkt erg stereotype/kortzichtig?
Alsof meisjes alleen maar van make-up en sieraden houden. Er zullen vast jongens zijn die een ketting niet waarderen, maar er zijn er ook genoeg die dat wel doen. Dat kan de TS zelf waarschijnlijk het best inschatten. En niet elke jongen die veel geld uitgeeft is per se een loverboy, lijkt me.

Oh, ik vatte 7 dagen niet op als '7 eerste dagen van een relatie' maar gewoon willekeurig een week waarin hij veel aan haar uitgaf. Als het echt de eerste 7 dagen zijn zou ik het ook iets minder ehm, vertrouwen. Iets meer opletten.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:31
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Dan zou ik als ik jou was maar eens wat vraagtekens bij hem gaan zetten.
ach hij is zeg maar beetje te rijk maar dat kan me niet schelen.
ik hou echt helemaal niet van rijke mensen maar hij is zo leuk.en lief
maar ik denk dat ik wel wat heb bedacht.
ik kan mega goed tekenen dus ik ga een tekening maken ff in lijsten lief knuffelbeertje er bij.
dat is wel voldoende
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:37
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Klik


Citaat:
Klinkt erg stereotype/kortzichtig?
Alsof meisjes alleen maar van make-up en sieraden houden. Er zullen vast jongens zijn die een ketting niet waarderen, maar er zijn er ook genoeg die dat wel doen. Dat kan de TS zelf waarschijnlijk het best inschatten. En niet elke jongen die veel geld uitgeeft is per se een loverboy, lijkt me.
Er zullen er niet veel zijn die een ring of ketting op prijs stellen al zullen ze het niet direct zeggen uit angst om je te kwetsen. Verder zeg ik ook niet dát hij een loverboy is, alleen dat ze eens wat vraagtekens moet gaan zetten waarom hij het doet. Liefde is niet te koop.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:39
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
ach hij is zeg maar beetje te rijk maar dat kan me niet schelen.
ik hou echt helemaal niet van rijke mensen maar hij is zo leuk.en lief
maar ik denk dat ik wel wat heb bedacht.
ik kan mega goed tekenen dus ik ga een tekening maken ff in lijsten lief knuffelbeertje er bij.
dat is wel voldoende
Dat klinkt als een prima kado. Maar was je écht pas 7 dagen samen toen hij dat gaf? Dan vertrouw ik het ook niet zo. Hoe komt hij zo rijk?

(En hé, ik gun je de allerbeste tijd met hem, maar dan ook de állerbeste en ik wil niet dat hij verpest wordt doordat je dingen moet doen die je niet wilt. Dus pas alsjeblieft goed op jezelf.)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:42
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
@Karlijn: Hoe oud ben je eigenlijk?
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:47
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Dat klinkt als een prima kado. Maar was je écht pas 7 dagen samen toen hij dat gaf? Dan vertrouw ik het ook niet zo. Hoe komt hij zo rijk?

(En hé, ik gun je de allerbeste tijd met hem, maar dan ook de állerbeste en ik wil niet dat hij verpest wordt doordat je dingen moet doen die je niet wilt. Dus pas alsjeblieft goed op jezelf.)
maak je over mij maar geen zorgen hoor ben blij dat je naja jullie allemaal ijgelijk zo bezorgd zijn.
maar ik ken zijn ouders mega goed.
en hem zelf ken ik ook al wel wat langer dan 7 dagen.
hun oom had een hele rijke wijngaard en die is dus pas overleden en nu hebben hun een ervenis gekreegen dat was dus die wijngaard en al dat geld.
licht ingewikkelt in elkaar.
maar goed daar steek ik verder mijn neus niet in
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:48
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
@Karlijn: Hoe oud ben je eigenlijk?
vreeselijke leeftijd 14 jaar
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-07-2010, 22:51
Verwijderd
Hij hoeft niets. Als je hem dan toch per se iets wil geven, geef hem dan iets functioneels. Iets wat met zijn hobby's te maken heeft. Geen sieraden of "iets persoonlijks", bah bah. Dan dwing je hem alleen maar om te doen alsof hij het leuk vindt, en als het uit is gooit hij het meteen in de kliko.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:53
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Denk je dat hij nog wacht tot het uit is? Bij mij zou het dezelfde dag nog de kliko ingaan met het excuus dat ik het ben verloren.

@karlijn: Dan zou ik al helemaal oppassen gezien dat geen normale leeftijd is om dusdanige bedragen aan elkaar te spenderen.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:54
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Hij hoeft niets. Als je hem dan toch per se iets wil geven, geef hem dan iets functioneels. Iets wat met zijn hobby's te maken heeft. Geen sieraden of "iets persoonlijks", bah bah. Dan dwing je hem alleen maar om te doen alsof hij het leuk vindt, en als het uit is gooit hij het meteen in de kliko.
ja idd drm maar goed had al een ideetje als het af is maak ik wle een pic en zet ik het hiet op dit forum als voorbeeld voor anderen dan miss hebben die er wat aan
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Denk je dat hij nog wacht tot het uit is? Bij mij zou het dezelfde dag nog de kliko ingaan met het excuus dat ik het ben verloren.


Ja, ik was dan nog zo paranoïde dat ik dacht dat ze erop terug zou komen, dus ik bewaarde die dingen dan tot het uit was.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 22:57
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:


Ja, ik was dan nog zo paranoïde dat ik dacht dat ze erop terug zou komen, dus ik bewaarde die dingen dan tot het uit was.
whaha slimm
naja ik zou het ook wel bewaren en als het uit was zou ik het niet weggooien maar terug geven of als ik boos ben terug gooien
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 23:23
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
whaha slimm
naja ik zou het ook wel bewaren en als het uit was zou ik het niet weggooien maar terug geven of als ik boos ben terug gooien
geef em iets wat ie altijd bijzich kan dragen, bv ketting, horloge, (condooms als je sex wilt)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 23:39
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Komaan, ze is 14...
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2010, 07:20
Verwijderd
en meisjes van 14 willen geen sex?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 10:37
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
en meisjes van 14 willen geen sex?
naja sommige meiden van 14 wel.
maar neej ik nog ff niet
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 10:37
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
geef em iets wat ie altijd bijzich kan dragen, bv ketting, horloge, (condooms als je sex wilt)
hij heeft condooms zat
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 11:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga er maar vanuit dat je zelf wel in kan schatten of hij wel of niet iets te hoge verwachtingen van je krijgt als hij zoveel geld aan je uitgeeft. Is hij zelf ook 14 of is hij ouder? Vooral als hij ouder is moet je je niet onder druk laten zetten om dingen te doen die hij wil, terwijl jij daar misschien nog niet aan toe bent. Oudere jongens kunnen soms heel goed jongere meisjes manipuleren door ze te doen geloven dat ze zoveel om ze geven en zoveel voor ze over hebben (veel geld aan je spenderen is daar ook een manier voor) en dan krijg jij het idee dat je misschien wel iets terug moet doen. En dat moet dus niet. Als je iets niet wil doen moet je onder geen beding denken dat je het hem verschuldigd bent. Als hij dat geld aan je uitgeeft met goede bedoelingen dan doet hij het omdat hij je lief vindt en het blijkbaar nodig vindt om dat zo te laten zien. Als hij slechte bedoelingen heeft, dan verwacht hij dat je nu toegefelijker wordt wat betreft wat hij misschien van je verlangt.

Hoe dan ook. Let goed op en doe niks wat je niet wil. Een tekening vind ik een goed idee voor een kado voor hem, dat is persoonlijk en steek je veel moeite in. Kies dan een onderwerp wat hij ook leuk vindt, ik maakte voor mijn vrienden meestal portretten ofzoiets van mensen die ze leuk vinden (acteurs en muzikanten) maar je kan ook een portret van jezelf maken of iets anders. Bedenk maar wat leuks! Ik ben benieuwd wat het wordt en wat hij ervan vindt.

Overigens vind ik het niet echt verstandig om van jezelf te roepen of te vinden dat je megagoed kan tekenen, omdat dat wel hele hoge verwachtingen schept en er voor zover ik weet geen enkel meisje van 14 is dat echt 'megagoed' kan tekenen. Getalenteerd zijn is wat heel anders.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 12:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik vind tekening een leuk idee, als het zelf niet lukt kan je altijd nog iemand zoeken die van een foto een tekening kan maken.

Gelieve te stoppen met de flauwe opmerkingen.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 16:22
Erato
Avatar van Erato
Erato is offline
Zeven dagen samen en dan al meteen 200 euro spenderen kan hij nog zo rijk zijn, hij wil je duidelijk kopen En tekeningen en dergelijke dingen klinken wel heel erg bassischoolachtig
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 16:52
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Zeven dagen samen en dan al meteen 200 euro spenderen kan hij nog zo rijk zijn, hij wil je duidelijk kopen En tekeningen en dergelijke dingen klinken wel heel erg bassischoolachtig
hij wil me echt niet kopen ik ben zijn aller eerste vriendin en ik denk dat hij gwn niet weet wat te doen voor mij.
maar ik heb hem al gezegt dat hij niet zo veel hoefde te doen.
en een tekening is pas basisschool achtig als je 2 rondjes en 4 streepjes tekent.
ik daar in tegen teken een foto precies na.
das toch wat hoger dan basisschool. vindt je niet?
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 18:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind een tekening ook niet basisschoolachtig. Een tekening laat zien dat je hebt nagedacht over wat je voor hem wilde maken en dat je er tijd en moeite in hebt gestopt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 21:47
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Ik vind een tekening ook niet basisschoolachtig. Een tekening laat zien dat je hebt nagedacht over wat je voor hem wilde maken en dat je er tijd en moeite in hebt gestopt.
juist
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 21:49
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
en meisjes van 14 willen geen sex?
Op mijn 12de wilde ik ook een rijbewijs maarja, voor sommige dingen ben je op een bepaalde leeftijd nu eenmaal nog te jong en naar mijn mening is dat in dezen het geval.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 21:50
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Op mijn 12de wilde ik ook een rijbewijs maarja, voor sommige dingen ben je op een bepaalde leeftijd nu eenmaal nog te jong en naar mijn mening is dat in dezen het geval.
klopt wel maar goed sommige meiden wel
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2010, 00:26
Verwijderd
Een sportwagen is altijd leuk, maar als het goedkoper moet, ben ik met een stropdas of een paar kousen ook al lang tevreden hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 13:40
Verwijderd
Hij heeft je een armbandje gegeven en dat is ontzettend lief van hem, maar laat je toch niet verplichten om iets heel duurs terug te geven. Cadeautjes geven is geen wedstrijd, je bent geen kwakioetl-indiaan. Als jij op de rommelmarkt een vijfhonderdstukjespuzzel tegenkomt van iets dat je aan hem doet denken/wat symbool staat voor jullie samen, is dat net zo goed als iets dat net ietsjes duurder is dan dat wat je gekregen hebt. Als je hem een cadeautje wil geven is dat heel lief/leuk, maar je moet het geven omdat je het zelf wil geven, niet omdat je hem iets verschuldigd zou zijn.

Dat miste ik een beetje in dit topic
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 14:06
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
Citaat:
Hij heeft je een armbandje gegeven en dat is ontzettend lief van hem, maar laat je toch niet verplichten om iets heel duurs terug te geven. Cadeautjes geven is geen wedstrijd, je bent geen kwakioetl-indiaan. Als jij op de rommelmarkt een vijfhonderdstukjespuzzel tegenkomt van iets dat je aan hem doet denken/wat symbool staat voor jullie samen, is dat net zo goed als iets dat net ietsjes duurder is dan dat wat je gekregen hebt. Als je hem een cadeautje wil geven is dat heel lief/leuk, maar je moet het geven omdat je het zelf wil geven, niet omdat je hem iets verschuldigd zou zijn.

Dat miste ik een beetje in dit topic
ik heb geen idee hoe iedereen hier aan komt over dat ik het tegen mijn wil doe
ik doe het uit ijgen wil omdat ik het leuk lief vind so what?
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
ik heb laatst nog een heel duur armbandje van zilver gekregen van mijn vriendje en zijn naam stond er zelfs op gegraveert.
dus ik wil heel graag wat terug geven voor als hij straks van vakantie komt.
daarom
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind een tekening ook niet basisschoolachtig. Een tekening laat zien dat je hebt nagedacht over wat je voor hem wilde maken en dat je er tijd en moeite in hebt gestopt.
Dat vinden vrouwen inderdaad heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 16:37
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat vinden vrouwen inderdaad heel leuk.
Uit ervaring weet ik dat mannen dat ook leuk vinden. Hangt af van de man. Dat jij het niet leuk vindt wil niet zeggen dat alle mannen dat niet leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Uit ervaring weet ik dat mannen dat ook leuk vinden. Hangt af van de man. Dat jij het niet leuk vindt wil niet zeggen dat alle mannen dat niet leuk vinden.
Ik zou er ook niet blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Uit ervaring weet ik dat mannen dat ook leuk vinden. Hangt af van de man. Dat jij het niet leuk vindt wil niet zeggen dat alle mannen dat niet leuk vinden.
Ja, of jij had gewoon met mannen die goed enthousiasme konden veinzen c.q. liegen. Ben je bij je exen langs geweest om te controleren of ze die "persoonlijke" dingen nog hebben?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 22:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja, of jij had gewoon met mannen die goed enthousiasme konden veinzen c.q. liegen. Ben je bij je exen langs geweest om te controleren of ze die "persoonlijke" dingen nog hebben?
Jup, 5 jaar later hadden ze het nog steeds En ook sommige vrienden die ik ken zijn helemaal in de wolken als ze dat soort dingen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 23:04
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik zou er ook niet blij mee zijn.
Onlangs heb ik 3 grote striptekeningen die ik had gezeefdrukt naar een vriend van me opgestuurd. Ik kan je niet vertellen hoe blij hij er mee is.

Tekeningen/gedichten zijn persoonlijker, maar je moet natuurlijk wel kunnen dichten en schrijven, anders is het idd een beetje lame.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 09:39
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Ik zou er ook niet blij mee zijn.
Ik zou ook niet echt weten wat ik er mee aan moest.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 11:09
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dan kunnen jullie maar beter gauw gaan leren hoe je goed enthousiasme veinst.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 12:47
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk dat het beter is je vriendin dan uit te leggen dat je niet van dat soort dingen houdt zodat ze daar rekening mee kan houden en voortaan wel aan komt zetten met dingen die je waardeert.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 12:59
Verwijderd
Ik vind het niet echt een leuk idee dat zoveel mensen alleen maar doen alsof ze het leuk vinden om dingen te krijgen waar iemand anders zo hard zijn best op heeft gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Mensen die Lonsdale dragen
M-Bas
110 07-02-2007 21:57
Lifestyle lonsdale love all colors
DreamQueen
100 12-01-2005 20:41
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 21:56
Lifestyle LoNsDaLe
Paulo Nuñez
180 17-11-2004 13:21
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 22:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.