Oud 16-02-2012, 14:45
Rattensnuffel
Rattensnuffel is offline
Ik kan God bewijzen, lees hier: Helaas!

groeten,

Leon

Laatst gewijzigd op 17-02-2012 om 00:01. Reden: Reclame weg!
Advertentie
Oud 16-02-2012, 15:34
sexy aardappel
Avatar van sexy aardappel
sexy aardappel is offline
dit meen je niet
__________________
Whenever you correct someone's grammar just remember that nobody likes you.
Oud 16-02-2012, 16:45
Verwijderd
Die website lijkt wel geevolueerd.
Oud 16-02-2012, 17:29
Verwijderd
oh nee... dit komt iets te bekend voor:http://forum.scholieren.com/showthre...ght=bewijs+god
Oud 16-02-2012, 18:01
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, babshoewab is terug. Gelukkig, we hebben hem gemist!
Oud 16-02-2012, 18:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Overtuigend bewijs! Dan ga ik maar snel even wat mensen stenigen.
Oud 16-02-2012, 18:15
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Die website
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 16-02-2012, 18:32
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Oh, hem ken ik nog! Ik was toen niet overtuigd, en nu nog steeds niet...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 16-02-2012, 18:41
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Overtuigende site zeg! Laat je niet afleiden door de andere forummers. Die staan er gewoon niet voor open.

Ik ga deze site bij al mijn ongelovige vrienden aanraden.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Oud 16-02-2012, 19:13
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dit ook:

"God + Leon = Gold one, i am the one, but Gods a one too just as you guys think you are the one. My name is NeoLeon as God youngered me with 8 years, i am 23 again."

Als god mij ook even 8 jaar jonger maakt, beloof ik in hem te geloven!
Oud 16-02-2012, 20:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Meestal zijn dat soort websites het werk van mensen die dom en/of onwetend zijn, maar dit is vrij duidelijk iemand die, niet hyperbolisch bedoeld, een psychiater moet zien.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-02-2012, 21:48
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Meestal zijn dat soort websites het werk van mensen die dom en/of onwetend zijn, maar dit is vrij duidelijk iemand die, niet hyperbolisch bedoeld, een psychiater moet zien.
"Pleeg nimmer zelfmoord. De Bijbel keurt het ook af en dat is eigenlijk het enigste in de Bijbel, waar ik het mee eens ben en de rest van die Bijbel heb ik opgerookt. Als u hier op deze Aarde ongelukkig bent, denk dan niet aan uw ongeluk maar zoek verlichting in het gebruik van wiet, speed, coke en de rest van de drugs-atributen, het leven houdt niet op... nee man gek, het leven is pas net begonnen. Niet janken maar snuiven dus. Dat zal u een zalig gevoel brengen dat zeker uw zelfmoordgedachte aan de kant schuift. Ik probeer u alleen van zelfmoord te behoeden. Ik ook had een doodswens. Ik heb mijn arm opengesneden met een stanleymes. Ik had een wonder nodig, maar daar kon ik niet op rekenen dacht ik toen. Ik was toen van mening dat er geen wonderen kunnen bestaan. Jaren later gebeurde het wonder. Jaren lang heb ik mijn ongeluk kunnen vergeten door het gebruik van drugs. Drugs hebben mijn leven gered en hebben me echt door die moeilijke tijden gesleept. Ziet u, drugs kan ook positief werken. Ik probeer u alleen maar te helpen, ik zou zeggen, ga bidden, gaat wachten op uw geluksdag en uw geluksdag zal zijn dat God u dat wonder geeft waar u op zit te wachten. Maar voor dat wonder... vergeet uw ongeluk met een jointje en een lijntje speed. .. Dag beste mensen, het ga ons goed, want wij allen zijn kinderen van God.."

__________________
Onzichtbaar en idioot.
Oud 16-02-2012, 21:54
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Problem SOLV'D

"Sommige zing ik met een fluisterstem en dat is omdat ik de medepatienten hier in de psychiatrie niet wakker wilde maken." (over zijn zelfgeschreven liederen)
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Oud 16-02-2012, 22:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Vele verschillende kleuren worden bepaald door vele verschillende atomen, van groene tot blauwe, van gele tot rode, van oranje tot paarse en van witte tot zwarte atomen moeten er bestaan om alle kleuren te kunnen maken.
Oud 16-02-2012, 22:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ben sinds 3 maanden begonnen met schilderen. Ik word gewoon gek van deze psychiatrische behandeling die ik niet eens nodig heb.
Oud 16-02-2012, 22:23
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Meestal zijn dat soort websites het werk van mensen die dom en/of onwetend zijn, maar dit is vrij duidelijk iemand die, niet hyperbolisch bedoeld, een psychiater moet zien.
"Ik ben sinds 3 maanden begonnen met schilderen. Ik word gewoon gek van deze psychiatrische behandeling die ik niet eens nodig heb."



Edit: meneer moest me weer te snel af zijn hoor.

Laatst gewijzigd op 16-02-2012 om 22:37.
Oud 17-02-2012, 00:01
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Reclame, topic dicht.
__________________
Altijd nuchter
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom bestaat er geen god #2
Batave
90 12-05-2011 10:42
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 07:32
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is jouw religie en wat vind jij het belangrijkste aspect?
BezigeBij
145 14-06-2006 16:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [COLUMN]Het Grote God complot (uit Metro 7 September)
Skyrise
17 09-09-2004 21:06
Levensbeschouwing & Filosofie de agnosticus
Rerisen Phoenix
45 09-02-2003 00:40
Verhalen & Gedichten [Betoog] Alles is klote.
Verwijderd
19 18-10-2002 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.