Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 20:15
IkbenEva
IkbenEva is offline
Tot mijn verbazing was er nog geen topic te vinden over dit toernooi, dus open ik er zelf maar eentje

Wat vinden jullie van de wedstrijden tot nu toe? Hoe zal de finale eruit komen te zien en wie zal hem winnen? Zijn er nog mensen die er zelf heen gaan? Wat vinden jullie van Richard Krajicek als toernooidirecteur?

Ik denk dat Sjeng dit jaar wel een goede kans maakt om in de finale te komen, waarschijnlijk tegen een topper als Federer of Hewitt. Ik denk niet dat hij dan zal winnen, maar wie weet!
Verder lijkt de wedstrijd van morgen tussen Sluiter en Schalken wel een coole wedstrijd, hoewel ik wel denk dat Sjeng zal winnen! Veder nog van Lottum natuurlijk, tegen Ferrero. Denk niet dat hij veel kans maakt, maar wederom wie weet!

Ikzelf ga zaterdagmiddag naar de halve finale, ben benieuwd wie er dan zullen spelen!

Richard Krajicek doet volgens mij goed werk als toernooidirecteur. Gisteren bij Studio Sport was te zien dat hij goed contact onderhoudt met de spelers, goed is als organisator en het toernooi ook goed promoot op tv en radio.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 21:05
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Ik was er vandaag, ik had Hewitt tegen Gonzales gezien, jammer dat het zo snel ging. Ik heb Mirnyi ook nog gezien, was ook wel dope.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 08:04
Eric
Eric is offline
Ik zelf ben dinsdag geweest, was echt gaaf! alleen hadden we hele slecht plaatsen (derde van boven), mja had wel verkerk-nieminen en henman-robredo gezien.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 08:54
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
3x deze week geweest en alle toppers gezien enne uhmm de finale zal wel iets worden als Hewitt- Ferrero of Federer - Schalken enne mjah wie dr nog heen gaat veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:21
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
IkbenEva schreef op 18-02-2004 @ 21:15:
Richard Krajicek doet volgens mij goed werk als toernooidirecteur. Gisteren bij Studio Sport was te zien dat hij goed contact onderhoudt met de spelers, goed is als organisator en het toernooi ook goed promoot op tv en radio.
Ben ik het met je eens..Onder andere omdat Richard Wimbledon gewonnen heeft, zijn die toppers makkelijker te halen volgens mij..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:40
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Jammer dat Schalken nu tegen Sluiter moet en de winnaar daar van waarschijnlijk tegen Ferrero
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 19-02-2004 @ 16:40:
Jammer dat Schalken nu tegen Sluiter moet en de winnaar daar van waarschijnlijk tegen Ferrero
Dat wordt dus waarschijnlijk geen Nederlander in de finale .
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:56
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Ik ga zondag naar de halve finale, met een beetje mazzel word dat hewitt-federer
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 20:08
IkbenEva
IkbenEva is offline
Wow, Sluiter heeft gewoon Schalken verslagen! Als er iets is wat ik niet had verwacht, is het dit wel!
Misschien dat van Lottum ook voor een stunt kan zorgen, dan hebben we sowieso een Nederlander in de halve finale!

Denk dat Hewitt-Schuettler morgen ook wel een mooie wedstrijd wordt! Hoop zaterdag op een halve finale tussen Federer en Hewitt, en Sluiter tegen Myrnyi. Ben benieuwd welke ik dan ga mogen aanschouwen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 20:08
hi
hi is offline
Sluiter verslaat Schalken 6-3, 6-4. Dit verrast mij toch maar hij is in Rotterdam dus duidelijk weer goed bezig. Nu tegen ferrero of van Lottum. Misschien komen er wel meer verrassingen vanavond!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 20:09
hi
hi is offline
hahaha hoezo tegelijk posten!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 20:10
IkbenEva
IkbenEva is offline
Citaat:
hi schreef op 19-02-2004 @ 21:09:
hahaha hoezo tegelijk posten!
euhm, echt wel
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 07:34
Nuck
Nuck is offline
Zo jammer dat Van Lottum heeft verloren, hij stond zó onwijs goed te spelen .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:38
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik denk dat Sluiter wel iets meer kans heeft tegen Ferrero dan Schalken zou hebben gehad
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 18:41
hi
hi is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 20-02-2004 @ 15:38:
Ik denk dat Sluiter wel iets meer kans heeft tegen Ferrero dan Schalken zou hebben gehad
Jah Sluiter kan meer druk zetten op Ferrero. Ik ben benieuwd hoor!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:19
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
K ga er volgende week ff kijken.. Een vriend van me vader heeft zo'n box int vipdorp dus das wel relaxed.. Beetje jammer alleen dat je dan elke keer op tv komt net voordat die gasten gaan serveren..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 20:00
IkbenEva
IkbenEva is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 20-02-2004 @ 20:19:
K ga er volgende week ff kijken.. Een vriend van me vader heeft zo'n box int vipdorp dus das wel relaxed.. Beetje jammer alleen dat je dan elke keer op tv komt net voordat die gasten gaan serveren..
Euhm, het is toch zondag afgelopen?

Verder ben ik benieuwd naar de wedstrijd tussen Sluiter en Ferrero, als John van Lottum het al bijna kon, kan Sluiter het helemaal, denk ik dan! Afwachten maar....
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 20:07
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 20-02-2004 @ 20:19:
K ga er volgende week ff kijken.. Een vriend van me vader heeft zo'n box int vipdorp dus das wel relaxed.. Beetje jammer alleen dat je dan elke keer op tv komt net voordat die gasten gaan serveren..

Oh, volgende week al?


Beginnen ze dan weer in de eerste ronde ofzo..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2004, 22:45
IkbenEva
IkbenEva is offline
Wow, wat een ontzettend spannende tie-break! Goed gespeeld van Sluiter, maar net niet jammer genoeg....

Morgen halve finales:
Ferrero-Mirnyi en Hewitt-Henman

Ik gok op een finale tussen Hewitt en Ferrero!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 10:20
Nuck
Nuck is offline
Verdorie, met Sluiter ging het net als met Van Lottum, beide nét niet. Maar Ferrero is natuurlijk ook wel een wereldtopper
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 10:24
Verwijderd
iig kan ik morgen wel een mooie finale verwachten...dan is mijn kaartje hopelijk het waard
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 20:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gisteravond nog het slot van Ferrero-Sluiter gezien, was spannend en jammer dat Sluiter het niet gehaald heeft.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 20:41
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-02-2004 @ 21:12:
Gisteravond nog het slot van Ferrero-Sluiter gezien, was spannend en jammer dat Sluiter het niet gehaald heeft.
Ja, ik zat op het puntje van mijn stoel en slaakte om de haverklap kreten, mijn moeder werd er wakker van
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 21:08
IkbenEva
IkbenEva is offline
Ferrero wint van Mirnyi, met 6-7,6-3,7-6.

Morgenmiddag finale Hewitt-Ferrero, durf niets te zeggen over wie er gaat winnen maar het zal wel spannend worden!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 21:41
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Ik ben vandaag geweest
Hewitt-Henman gezien, Hewitt was stukken beter. Die passeerslagen van hem waren echt fantastisch.
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2004, 14:24
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
1e set voor Juan Carlos met 7-6
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 19:35
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Lekkere wedstrijd!! Ook leuk hoe Hewitt, Richard becomplimenteerde..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:04
@Moon
@Moon is offline
Oh wat haat ik Hewitt. Ik had het Ferrero echt gegund, maar ja nix aan te doen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:23
Verwijderd
hewitt is best een toffe peer alleen op de baan komt ie nogal over als een tja....niet zo aardige vent. maar ah, ik vloek ook de hele tijd op de tennisbaan
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:29
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
ik ben het helemaal eens met @moon
en vloeken is niet het enige wat eeewitt doet, hij zit constant zn tegenstander te intimideren, en bovendien scheld hij op ballen jongetjes, echt een klootzak is hij. als je om een handtekening vraagt kijkt ie je aan alsof je een insect bent ofzo, en als hij dan al een handtekening geeft zal hij echt niet even iets aardigs zeggen ofzo
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:45
IkbenEva
IkbenEva is offline
Best wel een spannende finale!
In het begin was Ferrero echt de betere, maar aan het einde van de tweede set kwam Hewitt toch weer wat sterker naar voren. Ik vind dat ze het allebei wel verdiend hadden en beiden een super wedstrijd gespeeld hebben!

Wel ontzettend goed van Ferrero, dat hij in Nederland drie Nederlanders heeft verslagen! Lijkt me bijzonder lastig....
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:45
Verwijderd
lekker dropshotje van ferrero, was één van de weinige spelmomenten die ik live heb gezien.

was uiteindelijk een geslaagd toernooi, krajicek mag trots zijn
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 23:03
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 20-02-2004 @ 20:19:
K ga er volgende week ff kijken.. Een vriend van me vader heeft zo'n box int vipdorp dus das wel relaxed.. Beetje jammer alleen dat je dan elke keer op tv komt net voordat die gasten gaan serveren..
Weet je al welke dag je gaat?
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 14:48
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 21-02-2004 @ 22:41:
Ik ben vandaag geweest
Hewitt-Henman gezien, Hewitt was stukken beter. Die passeerslagen van hem waren echt fantastisch.
onzin wat je zegt, hij was niet stukken beter, heb je zeker een andere finale gezien als ik.
en nog wat: eind 2e set speelde de vermoeidheid van ferrero een rol.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 16:46
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
ratsja schreef op 23-02-2004 @ 15:48:
onzin wat je zegt, hij was niet stukken beter, heb je zeker een andere finale gezien als ik.
en nog wat: eind 2e set speelde de vermoeidheid van ferrero een rol.
Hij had t ook over Henman - Hewitt...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:39
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 23-02-2004 @ 17:46:
Hij had t ook over Henman - Hewitt...
ja stom van me, kzat met de finale in mijn gedachten.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd ABN Amro toernooi
Bellenblaas
29 24-02-2005 22:05
Vrije tijd abn amro tennistoernooi Rotterdam
DJ Incompetent
15 19-02-2002 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.