Oud 21-11-2004, 13:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-11-2004 @ 13:14 :
Meest opvallend vind ik op dit moment dat AZ zo solide die 2e plek bezet. Maar volhouden gaan ze het niet, lijkt me.
Volgende week is het over met de goede resultaten van AZ idd.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Oud 21-11-2004, 16:12
Verwijderd
Gaat Groningen winnen...
Oud 21-11-2004, 16:12
Verwijderd
Nog een paar minuten.
Oud 21-11-2004, 16:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het is idd heel spannend nog!!

Ik word GEK!!!!!!!!!!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-11-2004, 16:26
Verwijderd
Zo nu staan ze 9de.
Oud 21-11-2004, 16:29
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het moet verdomme niet gekker worden.

Tot vorig jaar nog nooit in de Kuip gewonnen en nu 2 keer in 2 jaar tijd.
Hoe de wedstrijd weet ik niet boeit me niet intresseert me niet, WIJ (GRONINGEN) hebben gewonnen!!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-11-2004, 16:31
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-11-2004 @ 16:29 :
Het moet verdomme niet gekker worden.

Tot vorig jaar nog nooit in de Kuip gewonnen en nu 2 keer in 2 jaar tijd.
Hoe de wedstrijd weet ik niet boeit me niet intresseert me niet, WIJ (GRONINGEN) hebben gewonnen!!
Gefeliciteerd!

Maar volgende week weer met beide beentjes op de grond...
__________________
Zuur...
Oud 21-11-2004, 16:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-11-2004 @ 16:31 :
Gefeliciteerd!

Maar volgende week weer met beide beentjes op de grond...
Daar denk ik nu nog ff niet aan, ik geniet nog ff de hele week tot vrijdag ofzo van deze wedstrijd.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-11-2004, 16:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
kut psv, grrr
toch redelijk onverdiend en dom verloren.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-11-2004, 18:43
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Crisis hier, jezus ik heb me helemaal kapot geergerd aan de fc. Het was echt triest voetbal, 2 partijen die in 90 minuten zo' n 5/6 kansen creeeren. De ploeg mist creativiteit, zelfvertrouwen en misschien ook wel kwaliteit. Als Niemeyer dan ook nog uitvalt is het helemaal niet meer te redden. RINI COOLEN! RAHIM OUEDRAHOGO KAN NIET VOETBALLEN!! Iedereen lijkt het te zien behalve Rahim en Rini zelf, 3 jaar proberen we het nou al met hem en het lukt niet, punt uit. Probeer dan ook geen andere posities en al helemaal niet centraal achterin! Zo kan ik nog wel even door gaan, maar er zijn nog wel 100 punten die verbeterd moeten worden en die ga ik nu niet allemaal noemen...wat een klotenvoetbal de laatste tijd, ja ik ben echt chagerijnig. Enige lichtpuntje was Kim Christensen die werkte als een paard en zijn draai geloof ik nu een beetje gevonden heeft. Laat die Touma alsjeblieft de ploeg een draai kunnen geven want dit was 90 minuten lang; 'he verdorie iemand in het blauw, laat ik de bal maar snel terug spelen op Paauwe'

en het was nog koud ook

(en ik had mijn vanmiddag beter was anders kunnen doen, emilio weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel )
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-11-2004, 19:13
Someboy
Avatar van Someboy
Someboy is offline
Als Gruningen ook van Az weet te winnen heb ik toch wel respect voor ze Maar sowieso een goede prestatie van Gruningen!
Verder is die Dinssdag (hoe je ook schrijft) een agressief ventje zeg.
__________________
...
Oud 21-11-2004, 19:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Someboy schreef op 21-11-2004 @ 19:13 :

Verder is die Dinssdag (hoe je ook schrijft) een agressief ventje zeg.
Dingsdag aggessief omdat ie rood krijgt? damn wat kortzichtig.

verder erg slecht gefloten van Bossen, hij ging naar de 4e man toe omdat heel psv protesteerde en de bank richting de 4e man liep. Pas toen de psv'ers wezen richtin 4e man ging Bossen naar hem toe
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-11-2004, 19:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik vond Dingsdag wat 'dom' overkomen eigenlijk.
Het was gewoon duidelijk te zien dat het een stoot op Sibon z'n bek was, geef dat dan gewoon toe en dat je fout zat.
Dan kan ik respect voor een speler maar zoals hij reageerde..Flikker maar mooi op uit Nederland! (Er was toch intresse voor hem?)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-11-2004, 19:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Someboy schreef op 21-11-2004 @ 19:13 :
Als Gruningen ook van Az weet te winnen heb ik toch wel respect voor ze Maar sowieso een goede prestatie van Gruningen!
Verder is die Dinssdag (hoe je ook schrijft) een agressief ventje zeg.
En de laatste wedstrijd van voor de winterstop tegen Ajax winnen we ook wel ff.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-11-2004, 19:54
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-11-2004 @ 19:35 :
Ik vond Dingsdag wat 'dom' overkomen eigenlijk.
Het was gewoon duidelijk te zien dat het een stoot op Sibon z'n bek was, geef dat dan gewoon toe en dat je fout zat.
Dan kan ik respect voor een speler maar zoals hij reageerde..Flikker maar mooi op uit Nederland! (Er was toch intresse voor hem?)
Dingsdag heeft na de wedstrijd ook gezegd dat het dom was en dat ie de hele club dupeerde,
maar hij zegt dat ie niet de intensie had Sibon te raken, hij timede verkeerd en elke verdediger gaat met zn arm omhoog het duel in.

en voor zover ik weet is er geen interesse voor hem, dus mag ie nog mooi blijven
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-11-2004, 19:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-11-2004 @ 19:54 :
Dingsdag heeft na de wedstrijd ook gezegd dat het dom was en dat ie de hele club dupeerde,
maar hij zegt dat ie niet de intensie had Sibon te raken, hij timede verkeerd en elke verdediger gaat met zn arm omhoog het duel in.

en voor zover ik weet is er geen interesse voor hem, dus mag ie nog mooi blijven
Man op die manier gaat geen enkele speler onbewust een duel in..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-11-2004, 20:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
PSV speelde zoals PSV al het hele jaar speelde.
Feyenoord was niet echt lekker bezig, wel een prestatie van Groningen natuurlijk, maar Feyenoord moet gewoon laten zien wie de baas is en de doelpunten maken.
Willem II had dik moeten winnen, maar het wilde maar niet. NAC erg gelukkig gewonnen.
Utrecht sterke wedstrijd, Twente was weer erg slecht aan het voetballen.

En over de laatste wedstrijd kan ik alleen maar zeggen dat ik een seizoenskaart te koop heb. Volgend jaar beter ofzo?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-11-2004, 20:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-11-2004 @ 19:54 :
Dingsdag heeft na de wedstrijd ook gezegd dat het dom was en dat ie de hele club dupeerde,
maar hij zegt dat ie niet de intensie had Sibon te raken, hij timede verkeerd en elke verdediger gaat met zn arm omhoog het duel in.

en voor zover ik weet is er geen interesse voor hem, dus mag ie nog mooi blijven
Doe normaal, het was gewoon een gore overtreding.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-11-2004, 20:12
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-11-2004 @ 20:10 :
Doe normaal, het was gewoon een gore overtreding.
lees tv gelderland tekst maar, er zat ook wel een beetje frustratie in, want hoe bossen floot sloeg nergens op
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-11-2004, 20:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-11-2004 @ 20:12 :
lees tv gelderland tekst maar, er zat ook wel een beetje frustratie in, want hoe bossen floot sloeg nergens op
Nee, mijn "doe normaal" was ook op hem gericht, maar ook op jou omdat je er blijkbaar begrip voor toont. Bossen zal wel slecht gefloten hebben, maar zo'n actie maak je niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-11-2004, 20:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-11-2004 @ 20:14 :
Nee, mijn "doe normaal" was ook op hem gericht, maar ook op jou omdat je er blijkbaar begrip voor toont. Bossen zal wel slecht gefloten hebben, maar zo'n actie maak je niet.
Amen!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-11-2004, 20:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik ga het zo nog terug kijken, maar vergeef me als ik het te verkeerd heb gezien, ik ben nog steeds kwaad op die kaartennaaiers van psv en die slappe zak van n Bossen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-11-2004, 20:38
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Die actie dat iemand op Amoah ging staan... Ik geloof dat t Ooijer was. Die mogen ze wat mij betreft ook nog voor minstens 1 wedstrijd schorsen.
__________________
Zuur...
Oud 21-11-2004, 20:46
Verwijderd
kheb nog niks nie van beelden gezien op tv, maar waarom kreeg die stilburger nou rood?? toen keek ik natuurlijk net ff nie.... twas een opstoot in het veld... hattie geslagen?
Oud 21-11-2004, 20:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 21-11-2004 @ 20:46 :
kheb nog niks nie van beelden gezien op tv, maar waarom kreeg die stilburger nou rood?? toen keek ik natuurlijk net ff nie.... twas een opstoot in het veld... hattie geslagen?
Hij maakte een soort van judo-worp... Zag er echt vaag uit wat ie deed. Hij kreeg zijn 2e geel trouwens, was niet ernstig genoeg voor direct rood.
__________________
Zuur...
Oud 21-11-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-11-2004 @ 20:51 :
Hij maakte een soort van judo-worp... Zag er echt vaag uit wat ie deed. Hij kreeg zijn 2e geel trouwens, was niet ernstig genoeg voor direct rood.
ow ok. maar al met al een heerlijke overwinning
Oud 21-11-2004, 20:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-11-2004 @ 20:38 :
Die actie dat iemand op Amoah ging staan... Ik geloof dat t Ooijer was. Die mogen ze wat mij betreft ook nog voor minstens 1 wedstrijd schorsen.
Huh? Is me ontgaan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-11-2004, 20:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-11-2004 @ 20:54 :
Huh? Is me ontgaan...
De commentator deed ook een beetje alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
En daarvoor zei hij zelfs dat Amoah zich lag aan te stellen.
__________________
Zuur...
Oud 21-11-2004, 20:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-11-2004 @ 20:38 :
Die actie dat iemand op Amoah ging staan... Ik geloof dat t Ooijer was. Die mogen ze wat mij betreft ook nog voor minstens 1 wedstrijd schorsen.
Dat vond ik juist niet, hij deed echt wel zijn best om hem te ontwijken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-11-2004, 21:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-11-2004 @ 20:56 :
De commentator deed ook een beetje alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
En daarvoor zei hij zelfs dat Amoah zich lag aan te stellen.
Meestal zie ik een overtreding wel...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-11-2004, 21:38
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik vond dat Ooijer wel probeerde hem te ontwijken, maar goed zag ik het niet
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-11-2004, 21:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 21-11-2004 @ 21:38 :
ik vond dat Ooijer wel probeerde hem te ontwijken, maar goed zag ik het niet
Jah, zien wordt lastiger met je 77 jaar natuurlijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-11-2004, 21:44
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-11-2004 @ 21:40 :
Jah, zien wordt lastiger met je 77 jaar natuurlijk
daarom mag ik bij Vitesse wel op de ouwe opa tribune
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-11-2004, 22:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-11-2004 @ 16:29 :
Het moet verdomme niet gekker worden.

Tot vorig jaar nog nooit in de Kuip gewonnen en nu 2 keer in 2 jaar tijd.
Correctie: 2 keer in een half jaar. Vorig seizoen was eind mei of zo...
Je ziet toch dat als de "sterspelers" van Feyenoord (Castelen, Kalou) minder goed voetballen, dat niemand die zwakke plekken kan opvullen. Het lijkt net alsof Feyenoord alleen maar kan winnen als deze spelers goed spelen. Dat kan Feyenoord dus dit seizoen nog een hoop punten gaan kosten...

Citaat:
Ketjing schreef op 21-11-2004 @ 16:43 :
kut psv, grrr
Je zou als Vitesse-supporter eerder zeggen: Kut-Bossen.
PSV was weer degelijk, zoals altijd. Overtreding Dingsdag was gewoon rood, hij springt te laag, ziet gewoon dat hij niet aan de bal kan komen, en dus slaat-ie Sibon. Mja, waarom zou de 4e official geen dingen mogen vertellen aan de scheids die hij heeft gezien en de scheids niet? Ooijer ging volgens mij niet op Amoah staan hoor, was niets smerigs bij. Maja, je kon het wel moeilijk zien, maar in eerste opzicht was het niets.

Citaat:
Stom Konijn schreef op 21-11-2004 @ 18:43 :
Crisis hier, jezus ik heb me helemaal kapot geergerd aan de fc. Het was echt triest voetbal, 2 partijen die in 90 minuten zo' n 5/6 kansen creeeren. De ploeg mist creativiteit, zelfvertrouwen en misschien ook wel kwaliteit.
Het is net alsof ik mezelf hoor praten na die klote-wedstrijd van afgelopen vrijdag.

Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-11-2004 @ 20:51 :
Hij maakte een soort van judo-worp... Zag er echt vaag uit wat ie deed. Hij kreeg zijn 2e geel trouwens, was niet ernstig genoeg voor direct rood.
Ja inderdaad, was echt een vechtende beweging van Quinn. Mijn mening: direct rood. Zoiets hoort niet op een voetbalveld thuis. Oke, het was een derby, maar dan nog hoor je je in te houden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-11-2004, 22:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hehe wat een geweldige middag, de komende week kan ik weer met opgeheven hoofd rondlopen

Dit stond er op de rat:

Ik heb de avond van mijn leven!
Ik bel willekeurige nummers in Tilburg die beginnen met 013-53...... en 013-54......... en vraag:
"Wat heeft Willem II vandaag gedaan?"
Lachen !!!
Moet je ook doen!!!

__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 21-11-2004, 23:02
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-11-2004 @ 22:13 :

Je zou als Vitesse-supporter eerder zeggen: Kut-Bossen.
PSV was weer degelijk, zoals altijd. Overtreding Dingsdag was gewoon rood, hij springt te laag, ziet gewoon dat hij niet aan de bal kan komen, en dus slaat-ie Sibon. Mja, waarom zou de 4e official geen dingen mogen vertellen aan de scheids die hij heeft gezien en de scheids niet? Ooijer ging volgens mij niet op Amoah staan hoor, was niets smerigs bij. Maja, je kon het wel moeilijk zien, maar in eerste opzicht was het niets.
Dingsdag was nu idd rood en gewoon dom, maar daarvoor was net bij Studio Voetbal te zien dat Sibon met gestrekt been door ging en niet gestraf werd, Ooijer deed ook niet echt moeite om Amoah te onwijken en stond gewoon op zn dijbeen.
Tuurlijk mag de 4e official zeggen dat de scheids fout zit, maar wel een beetje rara dat ie dat pas doet nadat ie heel PSV over zich heen heeft gekregen.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-11-2004, 23:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 21-11-2004 @ 22:23 :
Hehe wat een geweldige middag, de komende week kan ik weer met opgeheven hoofd rondlopen

Dit stond er op de rat:

Ik heb de avond van mijn leven!
Ik bel willekeurige nummers in Tilburg die beginnen met 013-53...... en 013-54......... en vraag:
"Wat heeft Willem II vandaag gedaan?"
Lachen !!!
Moet je ook doen!!!

Hehe


Nog even over Vitesse - PSV, wat Sibon deed bij Dingsdag (wat is dat voor naam in godsnaam..maar goed..) was dus echt geen overtreding..
Dat gebeurt elke wedstrijd tig keer!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 22-11-2004, 08:10
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-11-2004 @ 23:56 :
Hehe


Nog even over Vitesse - PSV, wat Sibon deed bij Dingsdag (wat is dat voor naam in godsnaam..maar goed..) was dus echt geen overtreding..
Dat gebeurt elke wedstrijd tig keer!
dus je mag gewoon met gestrekt been inkomen als de bal al weg is?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-11-2004, 09:46
number9
number9 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-11-2004 @ 08:10 :
dus je mag gewoon met gestrekt been inkomen als de bal al weg is?
Als je daarbij je tegenstander niet raakt wel.

(En zeg nou niet hij raakte m wel, want dat was zo'n ini-mini tikkie)
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 22-11-2004, 10:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-11-2004 @ 08:10 :
dus je mag gewoon met gestrekt been inkomen als de bal al weg is?
Dat mag nooit een reden zijn om zo'n wraak-actie te maken als wat hij deed...
__________________
Zuur...
Oud 22-11-2004, 11:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-11-2004 @ 08:10 :
dus je mag gewoon met gestrekt been inkomen als de bal al weg is?
Kom op man! Als het andersom was geweest had je er nooit over gezeken.
Dan had Sibon zich niet aan moeten stellen.

Wat Sibon deed was gewoon niks dat gebeurt echt zo vaak in een zelfde soort situatie, dat is gewoon om de bal tegen te houden.
Dat is echt heel wat anders dan Dingsdag deed en met een vuist inkomen, bewust ook nog eens.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 22-11-2004, 12:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
number9 schreef op 22-11-2004 @ 09:46 :
Als je daarbij je tegenstander niet raakt wel.

(En zeg nou niet hij raakte m wel, want dat was zo'n ini-mini tikkie)
Ook als hij hem niet geraakt had was het een overtreding geweest. Punt uit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-11-2004, 13:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-11-2004 @ 11:16 :
Kom op man! Als het andersom was geweest had je er nooit over gezeken.
Dan had Sibon zich niet aan moeten stellen.

Wat Sibon deed was gewoon niks dat gebeurt echt zo vaak in een zelfde soort situatie, dat is gewoon om de bal tegen te houden.
Dat is echt heel wat anders dan Dingsdag deed en met een vuist inkomen, bewust ook nog eens.
ik keur het van Dingsdag niet goed, ik leg alleen de situatie uit en hoe wisselvallig Bossen floot
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-11-2004, 13:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-11-2004 @ 13:09 :
ik keur het van Dingsdag niet goed, ik leg alleen de situatie uit en hoe wisselvallig Bossen floot
Ik vind de situaties eerlijk gezegt niet te vergelijken...
Hij vond de 'overtreding' van Sibon niet erg genoeg om voor te fluiten. Wat ik opzich een begrijpenlijke beslissing vond. Ik erger me altijd mateloos aan scheidsrechters die om elk kleinigheidje fluit (zoals bij Andorra - NL bijvoorbeeld).
Maar de overtreding van Dingsdag was duidelijk rood, ik vond het trouwens goed dat de 4e official ingreep.
__________________
Zuur...
Oud 22-11-2004, 13:17
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-11-2004 @ 13:15 :

Maar de overtreding van Dingsdag was duidelijk rood, ik vond het trouwens goed dat de 4e official ingreep.
rood helemaal mee eens,
ingrijpen 4e official was zwak, pas nadat psv ging zeuren riep hij de scheids, vandaar de woede ook van Sturing
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-11-2004, 13:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-11-2004 @ 13:17 :
rood helemaal mee eens,
ingrijpen 4e official was zwak, pas nadat psv ging zeuren riep hij de scheids, vandaar de woede ook van Sturing
Ow, als dat zo is kan ik de reactie van Sturing enigzins begrijpen... Ik dacht dat de 4e official direct al aangaf dat hij iets ernstigs had gezien.
__________________
Zuur...
Oud 22-11-2004, 13:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-11-2004 @ 13:22 :
Ow, als dat zo is kan ik de reactie van Sturing enigzins begrijpen... Ik dacht dat de 4e official direct al aangaf dat hij iets ernstigs had gezien.
nee, de scheids liet gewoon doorspelen en pas toen de bank van psv naar official gingen en spelers naar de scheids, keek hij naar official en ging hij babbelen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-11-2004, 13:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 22-11-2004 @ 13:24 :
nee, de scheids liet gewoon doorspelen en pas toen de bank van psv naar official gingen en spelers naar de scheids, keek hij naar official en ging hij babbelen
Maar het is toch logisch dat medespelers zo reageren als iemand in zijn gezicht wordt gestompt? Bossen had niet gezien wat er gebeurt, maar aan de reactie van spelers van PSV kreeg hij door dat er iets gebeurd was. Dan vind ik het logisch dat hij navraag gaat doen bij de 4e official.

Ik begrijp dat Vitesse gefrustreerd is, maar ik denk dat je beter boos kunt zijn op die Dingsdag. Die doet met zo'n actie zijn eigen team tekort, ik zou het niet accepteren als er zo'n mafkees bij AZ zou rondlopen...
Van Galen was er vroeger zo eentje. In die tijd had ik weinig respect voor die gozer als hij weer een smerige overtreding maakte.
__________________
Zuur...
Oud 22-11-2004, 13:34
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-11-2004 @ 13:33 :
Maar het is toch logisch dat medespelers zo reageren als iemand in zijn gezicht wordt gestompt? Bossen had niet gezien wat er gebeurt, maar aan de reactie van spelers van PSV kreeg hij door dat er iets gebeurd was. Dan vind ik het logisch dat hij navraag gaat doen bij de 4e official.

Ik begrijp dat Vitesse gefrustreerd is, maar ik denk dat je beter boos kunt zijn op die Dingsdag. Die doet met zo'n actie zijn eigen team tekort, ik zou het niet accepteren als er zo'n mafkees bij AZ zou rondlopen...
Van Galen was er vroeger zo eentje. In die tijd had ik weinig respect voor die gozer als hij weer een smerige overtreding maakte.
tuurlijk is het logisch, maar ik vind het gewoon een kaart aannaaien, de 4e man deed in eerste instantie ook niks en grensrechters ook niet.

En tuurlijk baal ik van de actie van Dingsdag, zeker omdat ik weet dat het niet zo'n speler is en omdat we nu een probleem hebben in de verdediging.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-11-2004, 16:04
number9
number9 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-11-2004 @ 12:49 :
Omdat hij hem niet raakte was het geen overtreding, Punt uit.
Keb t zelf bij KNVB scheidsrechters cursus gehad
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.