Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2006, 09:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-01-2006 @ 17:01 :
geen meerwaarde zouden vormen binnen de selectie.
Dat is natuurlijk onzin. De sponsors zijn gefrustreerd, omdat ze tot nu toe verdrinken in de miskopen. Niedzielan is constant geblesseerd en de rest wekt ook nog geen interesse bij andere clubs (m.u.v. Barreto). Lok stelt deze spelers maar al te graag op, maar soms verdienen ze een schop onder de kont en dan zet hij ze wel eens moedwillig langs de kant. Prima natuurlijk, maar als er mensen op de tribune zitten om Barreto te bekijken en hij staat er niet in, beginnen de sponsors te miepen.

Dat is absoluut niet het enige geweest, want als dat z'n probleem was geweest, had hij nooit coach van NEC moeten worden en kan hij beter bij geen enkele betaald voetbal organisatie hoofdcoach worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 03-01-2006, 09:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-01-2006 @ 22:57 :
GMB, al geruchten voor een nieuwe trainer voor NEC? Misschien iets voor Maaskant of zo?
Wie weet, de sponsors zouden daar wel blij mee zijn, denk ik

Er zijn nog meer namen, ik hoop alleen dat het geen opvallende naam wordt, gewoon iemand zonder kapsones, een beetje rust rond de club.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-01-2006, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-01-2006 @ 10:04 :
Dat is natuurlijk onzin. De sponsors zijn gefrustreerd, omdat ze tot nu toe verdrinken in de miskopen. Niedzielan is constant geblesseerd en de rest wekt ook nog geen interesse bij andere clubs (m.u.v. Barreto). Lok stelt deze spelers maar al te graag op, maar soms verdienen ze een schop onder de kont en dan zet hij ze wel eens moedwillig langs de kant. Prima natuurlijk, maar als er mensen op de tribune zitten om Barreto te bekijken en hij staat er niet in, beginnen de sponsors te miepen.

Dat is absoluut niet het enige geweest, want als dat z'n probleem was geweest, had hij nooit coach van NEC moeten worden en kan hij beter bij geen enkele betaald voetbal organisatie hoofdcoach worden.
Wat jij zegt is onzin. De trainer bepaalt wie er in het veld staan en voor de rest NIEMAND! hooguit de aanvoerder met hem.
Het is natuurlijk onzin dat de trainer iemand op zou moeten stellen omdat daar toevallig een scout voor op de tribune zit.
Daarom zitten wij bij NAC ook niet zo te wachten op "anonieme geldschieters". Geld geven is prima, maar je kunt niet verwachten dat er dan die en die mee gehaald wordt ofzo.
Oud 03-01-2006, 11:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-01-2006 @ 11:28 :
Wat jij zegt is onzin. De trainer bepaalt wie er in het veld staan en voor de rest NIEMAND! hooguit de aanvoerder met hem.
Het is natuurlijk onzin dat de trainer iemand op zou moeten stellen omdat daar toevallig een scout voor op de tribune zit.
Daarom zitten wij bij NAC ook niet zo te wachten op "anonieme geldschieters". Geld geven is prima, maar je kunt niet verwachten dat er dan die en die mee gehaald wordt ofzo.
Nee, hij moet het ook bepalen, dat ben ik met je eens, ik zeg ook nergens dat dat niet zo moet zijn, maar je moet er als trainer wel op voorbereid zijn dat je nogal eens kritiek krijgt vanuit elke hoek, supporters, spelers en sponsors. Dat is onlangs nog breed uitgemeten rond de situatie bij Ajax, bijvoorbeeld. Hij hoeft Barreto ook niet op te stellen, maar mag dan wel verwachten dat hij nogal wat kritiek krijgt. Hij is immers meestal de belangrijkste man op het middenveld bij NEC. Als trainer moet je daar tegen kunnen, zowel bij NEC als bij Ajax, NAC of RBC. Dat het bij NEC nóg belangrijker is om stevig in je schoenen te staan, weet hij al 18 jaar.

NEC heeft overigens geen "anonieme geldschieters", we weten allemaal wie het zijn en het zijn in principe gewoon sponsors die ook supporter zijn, waarvan er één uit de publiciteit wenst te blijven (Marcel Boekhoorn).

Overigens heeft dat alles weinig te maken met de situatie die zich hier heeft afgespeeld, zegt hij zelf. Hij gaf vandaag in het NOS-nieuws bijvoorbeeld aan dat hij een langdurig conflict heeft gehad met iemand van het bestuur en dat hij daar de naam niet van wil noemen. Het is en blijft een NEC-man en ik ben absoluut nog steeds fan van hem als speler (1997, NEC - Feyenoord 3 - 2), maar zijn handelswijze in deze zaak is gewoon discutabel. Dat is jammer.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-01-2006, 13:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ForzaNEC sprak vandaag kort met Gerald Vanenburg. Hij onthulde onder andere dat hij nog niets heeft gehoord van NEC. Wel vindt hij NEC een fantastische club.

Vanenburg tegenover ForzaNEC: ''Ik zou NEC een fantastische club vinden om te mogen werken. Ik houd wel van clubs als NEC die nog de uitstraling van een volksclub hebben. Natuurlijk weet ik ook wel dat alles meer en meer om de commercie draait, maar daar ontkom je niet aan.''

''Ik ben op dit moment nog niet benaderd door NEC en heb ook niks gehoord van andere mensen rondom de club NEC, dus ook niet met het investeringsfonds of met Marcel Boekhoorn. Maar nogmaals ik zou het fantastisch vinden om bij NEC te mogen gaan werken.''
Mochten ze die halen, lijkt me dat een hele goede
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-01-2006, 00:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op vi.nl staat het volgende:

MVV ruilt ene Belgische keeper in voor andere
Na een half seizoen vertrekt Bart Deelkens al weer bij MVV. De Belgische doelman wist in Maastricht geen basisplaats te bemachtigen.
Deelkens kwam afgelopen zomer over van Westerlo. De 27-jarige keeper keert na vijf wedstrijden terug naar België waar hij gaat spelen voor Sint Truiden.

De plaats van Deelkens wordt ingenomen door een andere Belg: Dimitri Habran (30). Deze keeper stond tijdens de eerste seizoenshelft onder de lat bij het Griekse Doxa Drama. Hij keepte daarvoor bij Standard Luik, KV Mechelen en KV Oostende.


Mooi, lijkt dus rond te zijn... al staat er niet bij of hij een contract heeft getekend.

Vrijdag oefenen we in De Geusselt tegen Lierse, waar oud-MVV'er Emerson op proef zou zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-01-2006, 08:24
Kejting
Avatar van Kejting
Kejting is offline
Vitesse lijft onverwacht Deense sensatie in

Vitesse heeft de voorbije dagen in het diepste geheim gewerkt aan de komst van spits Mads Junker, de ‘ sensatie van de Deense competitie’. Bij de Arnhemse club wilde gistermiddag niemand de toptransfer bevestigen. „ Wij reageren niet op namen”, aldus algemeen directeur Paul van der Kraan. Later op de avond waren Van der Kraan en manager voetbalzaken Jan Streuer, die in Kopenhagen verbleef, niet bereikbaar voor een reactie. Het duo vloog maandag al naar de Deense hoofdstad om snel zaken te doen. Junker stond met zijn vijftien doelpunten in twintig duels volgens Engelse media in de belangstelling van Portsmouth, West Ham United en Sunderland. Ook is hij opgenomen in de alternatieve Deense nationale ploeg van bondscoach Morten Olsen. Een gezelschap van spelers uit de Deense competitie, die momenteel stilligt, vertrekt vrijdag naar Azië voor de strijd om de Carlsberg Cup.

Vitesse en FC Nordsaelland kwamen inmiddels tot een akkoord over de transferprijs. Het zou gaan om een aanzienlijke afkoopsom voor het doorlopende contract van de 25- jarige goalgetter, die enkele maanden terug ook al door trainer Edward Sturing aan het werk is gezien. Junker wordt betaald door het spelersfonds; een gefortuneerd gezelschap van clubmensen. Zij financierden eerder de overname van Abubakari Yakubu, die voor 750.000 euro van Ajax werd gekocht. Voetbalmanager Streuer zou gisteravond laat nog onderhandelen met Junker over zijn persoonlijke voorwaarden, het enige voorbehoud in de transfer

. De verwachting is dat de 1,85 meter lange spits vandaag al in Nederland arriveert, een dag later wordt gekeurd en donderdagmiddag bij de eerste training van 2006 present is. Hij zal tot 2010 tekenen bij Vitesse. Junker was tot twee seizoenen geleden een talentvolle speler, maar brak niet door. Hij doorliep de nationale jeugdselecties ( O19, O20, O21) en kwam via Lyngby FC bij het grote Bröndby IF, waar hij niet slaagde. FC Nordsaelland ( voorheen Farum) uit Kopenhagen haalde de snelle, beweeglijke aanvaller snel binnen. Junker behoedde die club vorig seizoen met dertien treffers voor degradatie en leidde het elftal van coach Johny Petersen dit seizoen naar de voorlopig zesde plek. Junker werd in de Deense media wel als ‘ sensatie van 2005’ bestempeld.

Bron: De Gelderlander 04-01-2006Vitesse lijft onverwacht Deense sensatie in
__________________
kutjong
Oud 04-01-2006, 10:57
tss
Avatar van tss
tss is offline
ROOSENDAAL - Robert Maaskant wordt de nieuwe trainer van RBC ROosendaal. De verwachting is dat hij woensdagmiddag een akkoord bereikt met de club. Maaskant wordt de opvolger van Dolf Roks, die dinsdag werd ontslagen.

Het is de derde keer dat Maaskant bij RBC aan de slag gaat. De eerste keer promoveerde hij met RBC naar de eredivisie, de tweede keer wist hij de club voor degradatie te behoeden. Dat wordt nu weer de opdracht. Maaskant is direct beschikbaar. In november werd hij ontslagen als trainer van Willem II vanwege de tegenvallende resultaten.

RBC staat momenteel laatste in de eredivisie. De club zegde Roks op 29 november al eens de wacht aan. Die beslissing werd dezelfde dag teruggedraaid na protesten van de spelers. Het bestuur gaf de selectie en de trainer een maand de tijd om de situatie te verbeteren, maar dat gebeurde niet.

Vorig seizoen hield Roks RBC Roosendaal via de nacompetitie in de eredivisie. Bestuur en directie van RBC zeiden dinsdag geen vertrouwen meer te hebben in de samenwerking tussen trainer en selectie. De club staat na achttien duels met vier punten op de laatste plaats en behaalde nog geen enkele overwinning.

Roks trad medio april bij RBC Roosendaal in dienst als opvolger van Jan van Dijk en had een doorlopend contract tot medio 2006. Wie Roks' opvolger wordt bij RBC, was dinsdag nog niet bekend. Hij is na Maaskant (Willem II) en Ton Lokhoff (NAC) de derde trainer in de eredivisie die dit seizoen aan de kant wordt gezet.

De spelersgroep heeft zich dit keer niet geroerd. Directeur Mascha Simons: "Dat ging ook moeilijk, want iedereen is met vakantie. Maar ik denk dat iedereen rationeel genoeg is om in te zien dat we geen andere keus hadden. Voor Roks was het ook geen verrassing."

Roks, op vakantie in Duitsland, reageerde dinsdagavond nuchter op zijn ontslag. "Ik kan wel argumenten opnoemen waarom RBC zo laag staat, maar dat heeft geen zin. Ik behaalde te weinig punten, zo simpel is het. Vanmiddag belde de voorzitter, die naar mij toe wilde komen. Toen ik begreep wat de mededeling was en daarover geen discussie meer mogelijk is, zei ik dat we het ook telefonisch konden afdoen. En dat is ook gebeurd. Ik heb er alles aan gedaan, al was het moeilijk met al die langdurig geblesseerden in een toch al smalle selectie. Er komen versterkingen aan, maar dat is voor mij te laat", aldus Roks.
__________________
;)
Oud 04-01-2006, 10:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Crap, NEC moet snel zijn

Alle andere clubs handelen zo snel, NEC hobbelt daar altijd maar een beetje achteraan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-01-2006, 11:02
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2006 @ 11:59 :
Crap, NEC moet snel zijn

Alle andere clubs handelen zo snel, NEC hobbelt daar altijd maar een beetje achteraan
mja, het was te verwachten dat ie terugkwam. Maar ik vrees dat het te laat is
__________________
;)
Oud 04-01-2006, 11:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
tss schreef op 04-01-2006 @ 12:02 :
mja, het was te verwachten dat ie terugkwam. Maar ik vrees dat het te laat is
Nee, die baklap van een Maaskant hoef ik ook liever niet hier te zien, maar als ik lees dat Vanenburg nog niets gehoord heeft, begint het toch een beetje te jeuken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-01-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2006 @ 12:09 :
Nee, die baklap van een Maaskant hoef ik ook liever niet hier te zien, maar als ik lees dat Vanenburg nog niets gehoord heeft, begint het toch een beetje te jeuken.
jullie krijgen van Hanegem
Oud 04-01-2006, 13:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 04-01-2006 @ 14:30 :
jullie krijgen van Hanegem
Haha, laten we het niet hopen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-01-2006, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2006 @ 14:35 :
Haha, laten we het niet hopen
indd... maaruh... noem eens andere opties?
Oud 04-01-2006, 13:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 04-01-2006 @ 14:46 :
indd... maaruh... noem eens andere opties?
Momenteel is mijn persoonlijke favoriet voor de positie Gerald Vanenburg. En eigenlijk lijkt me dat ook de enige serieuze kandidaat. Je kunt wel proberen van Hanegem of Gullit los te weken bij RTL respectievelijk Talpa, maar dat zijn dure jongens die veel aandacht trekken en natuurlijk ook geen garantie zijn voor succes.

Leo van Veen heeft ook geen interesse, gezien zijn gezondheid.

En hier in Nijmegen roept iedereen dat ze contact hebben met Foppe de Haan en buiten het feit dat ik dat een fantastische kerel vind, lijkt het me sterk dat daar iets van waar is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-01-2006, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2006 @ 14:51 :
Momenteel is mijn persoonlijke favoriet voor de positie Gerald Vanenburg. En eigenlijk lijkt me dat ook de enige serieuze kandidaat. Je kunt wel proberen van Hanegem of Gullit los te weken bij RTL respectievelijk Talpa, maar dat zijn dure jongens die veel aandacht trekken en natuurlijk ook geen garantie zijn voor succes.

Leo van Veen heeft ook geen interesse, gezien zijn gezondheid.

En hier in Nijmegen roept iedereen dat ze contact hebben met Foppe de Haan en buiten het feit dat ik dat een fantastische kerel vind, lijkt het me sterk dat daar iets van waar is.
zou niet gek zijn, die Foppe

mss Leo Beenhakker?
Oud 05-01-2006, 10:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 05-01-2006 @ 09:06 :
zou niet gek zijn, die Foppe

mss Leo Beenhakker?
Dat was mijn reactie ook al ja

Beenhakker heb ik altijd een fantastische kerel gevonden, het is alleen jammer dat hij niet voor 100% aan NEC verbonden zou zijn en ik denk daarnaast ook niet dat hij het zou willen.

Ik heb overigens het vermoeden dat het zo lang duurt omdat ze een trainer aan het losweken zijn. Ik weet dat ze erg gecharmeerd zijn van een aantal mensen, waaronder Andries Jonker. Maar ik denk dat het niet echt een handige keuze is, omdat ik niet echt het idee heb dat hij graag weg zou willen bij MVV.

Uiteindelijk wordt het toch een weinigzeggende trainer, denk ik. En dat is volgens mij ook het beste.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-01-2006, 11:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n gevoel dat Fred Rutten weer voor een groep gaat staan, daar mag die club dan blij mee zijn want dat is absoluut een goede trainer
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-01-2006, 11:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-01-2006 @ 12:33 :
Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n gevoel dat Fred Rutten weer voor een groep gaat staan, daar mag die club dan blij mee zijn want dat is absoluut een goede trainer
Dat zou zeker leuk zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-01-2006, 15:39
squat
squat is offline
NEC hoopt op moeilijk haalbare Ryan Babel

5/1/2006 15:32

NEC wil Ryan Babel losweken bij Ajax. De Nijmegenaren azen al geruime tijd op de aanvaller die in Amsterdam sinds eind november inmiddels voornamelijk bankzitter is geworden.

'Ze laten hem waarschijnlijk niet gaan, maar de interesse van onze kant klopt', bekende technisch directeur Leen Looijen tegenover RTV Gelderland. 'We scoren uiterst moeilijk. We zijn we afhankelijk van de investeerders want een goede sterke spits is erg duur.'

Babel kende vorig seizoen een stormachtige doorbraak. In zijn eerste vijf wedstrijden maakte hij vijf doelpunten. De viervoudig international (twee goals) eindigde op zeven treffers. Dit seizoen, waarin Babel vrijwel alleen als linksbuiten speelt, stokte de teller op één doelpunt.

www.vi.nl

Verhuren lijkt me voor alle 3 de partijen een goede optie.
Oud 05-01-2006, 16:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Huren lijkt me geen optie.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-01-2006, 16:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Valencia is nu trouwens definitief naar Willem II. Wat die eraan hebben, vraag ik me sterk af
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-01-2006, 16:50
Supreme Dutch
Typisch hoe die gasten Babel, De Jong, Heitinga, Stekelenburg, de Ridder, Sneijder, VD Vaart, eerst allemaal opgehemeld worden, Nederlands Elftal-kandidaat, basisspeler.. en er een seizoen later niks meer van bakken, op de bank belanden, afgekraakt worden.. En erna weer opbloeien..

Zal bij Emanuelson ook nog wel gebeuren..
Oud 05-01-2006, 18:11
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-01-2006 @ 17:17 :
Valencia is nu trouwens definitief naar Willem II. Wat die eraan hebben, vraag ik me sterk af
Jezus wat een kutaankoop. Ze hebben gewoon behoefte aan een grote, sterke, betrouwbare CENTRALE verdediger.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 05-01-2006, 18:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-01-2006 @ 11:58 :
Ik heb overigens het vermoeden dat het zo lang duurt omdat ze een trainer aan het losweken zijn. Ik weet dat ze erg gecharmeerd zijn van een aantal mensen, waaronder Andries Jonker. Maar ik denk dat het niet echt een handige keuze is, omdat ik niet echt het idee heb dat hij graag weg zou willen bij MVV.
Ik zou er van opkijken als Andries in dit stadium MVV zou verlaten. We zitten in een goede periode en midden in een seizoen en in zo'n gevallen wisselt een trainer niet vaak van club. Verder zijn er ook geen geruchten daarover op ons forumpje, anders zou ik het wel bevestigen. Nee, Jonkers positie staat op dit moment als een huis.
Afgelopen zomer waren er wel geruchten dan Jonker naar AZ zou gaan om weer Louis te assisteren, dat is niet gebeurd.
Misschien blijft Ron de Groot wel de rest van het seizoen trainer en kijken jullie in de zomer pas naar een nieuwe trainer? Is Hans Westerhof niet iets voor jullie trouwens?

Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-01-2006 @ 01:02 :
Vrijdag oefenen we in De Geusselt tegen Lierse, waar oud-MVV'er Emerson op proef zou zijn.
Uit veiligheidsoverwegingen door onze burgemeester afgelast.
Een vriendschappelijke wedstrijd nota bene!
Leers, bedankt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-01-2006, 18:36
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 05-01-2006 @ 17:50 :
Typisch hoe die gasten Babel, De Jong, Heitinga, Stekelenburg, de Ridder, Sneijder, VD Vaart, eerst allemaal opgehemeld worden, Nederlands Elftal-kandidaat, basisspeler.. en er een seizoen later niks meer van bakken, op de bank belanden, afgekraakt worden.. En erna weer opbloeien..

Zal bij Emanuelson ook nog wel gebeuren..
Babel, De Jong, Heitinga, De Ridder zijn zeker in de bloei van hun leven :/
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-01-2006, 18:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-01-2006 @ 19:16 :
Ik zou er van opkijken als Andries in dit stadium MVV zou verlaten. We zitten in een goede periode en midden in een seizoen en in zo'n gevallen wisselt een trainer niet vaak van club. Verder zijn er ook geen geruchten daarover op ons forumpje, anders zou ik het wel bevestigen. Nee, Jonkers positie staat op dit moment als een huis.
Afgelopen zomer waren er wel geruchten dan Jonker naar AZ zou gaan om weer Louis te assisteren, dat is niet gebeurd.
Misschien blijft Ron de Groot wel de rest van het seizoen trainer en kijken jullie in de zomer pas naar een nieuwe trainer? Is Hans Westerhof niet iets voor jullie trouwens?
Nee, Ron de Groot blijft geen hoofdtrainer, dat wil hij zelf niet en eerlijk gezegd lijkt me dat ook een handige keuze. Westerhof lijkt me ook geen optie overigens, maar wie weet.

Het lijkt me inderdaad ook sterk dat Jonker komt, maar ik heb het een aantal keren gehoord van verschillende kanten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-01-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-01-2006 @ 19:16 :

Uit veiligheidsoverwegingen door onze burgemeester afgelast.
Een vriendschappelijke wedstrijd nota bene!
Leers, bedankt.
Zelfde voor FC Den Bosch - Anderlecht
Is dat nog steeds omdat Freya Van den Bossche jullie ministers heeft uitgekafferd?
Oud 05-01-2006, 22:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
baas schreef op 05-01-2006 @ 19:11 :
Jezus wat een kutaankoop. Ze hebben gewoon behoefte aan een grote, sterke, betrouwbare CENTRALE verdediger.
he, psst Peter vd Berg afhalen? krijg je Hersi erbij
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-01-2006, 09:22
Verwijderd
Citaat:
squat schreef op 05-01-2006 @ 16:39 :
NEC hoopt op moeilijk haalbare Ryan Babel

5/1/2006 15:32

NEC wil Ryan Babel losweken bij Ajax. De Nijmegenaren azen al geruime tijd op de aanvaller die in Amsterdam sinds eind november inmiddels voornamelijk bankzitter is geworden.

'Ze laten hem waarschijnlijk niet gaan, maar de interesse van onze kant klopt', bekende technisch directeur Leen Looijen tegenover RTV Gelderland. 'We scoren uiterst moeilijk. We zijn we afhankelijk van de investeerders want een goede sterke spits is erg duur.'

Babel kende vorig seizoen een stormachtige doorbraak. In zijn eerste vijf wedstrijden maakte hij vijf doelpunten. De viervoudig international (twee goals) eindigde op zeven treffers. Dit seizoen, waarin Babel vrijwel alleen als linksbuiten speelt, stokte de teller op één doelpunt.

www.vi.nl

Verhuren lijkt me voor alle 3 de partijen een goede optie.
Ik denk eerlijk gezegd dat Babel te arrogant is om naar NEC te willen...
Oud 06-01-2006, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 05-01-2006 @ 23:04 :
he, psst Peter vd Berg afhalen? krijg je Hersi erbij
hehehe

Het gekke is dat Youssoef in zijn NAC-tijd gewoon een best goede speler was
Oud 06-01-2006, 10:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
"CHELSEA MOET LAMPARD EEUWIG HOUDEN"

José Mourinho heeft de loftrompet bovengehaald voor Frank Lampard. "Chelsea moet Lampard een contract voor de rest van z'n carrière aanbieden", vindt hij.

"Lampard heeft nu al een overeenkomst waar geen enkele andere club aan kan tippen", zegt Mourinho. "We hoeven geen spelers te verkopen en Lampard houdt van Chelsea. Ik zou hem ook voor geen enkele andere speler willen inruilen."

En Mourinho ging door: "Zijn prestaties zijn van begin tot einde en onder welke omstandigheden ook buitenaards. Niemand kan aan hem tippen." Lampard is topschutter van Chelsea met 13 doelpunten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-01-2006, 10:56
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 06-01-2006 @ 11:43 :
wat een wanker
Oud 06-01-2006, 13:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-01-2006 @ 10:22 :
Ik denk eerlijk gezegd dat Babel te arrogant is om naar NEC te willen...
Dat lijkt me ook ja
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-01-2006, 13:35
Kejting
Avatar van Kejting
Kejting is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-01-2006 @ 10:23 :
hehehe

Het gekke is dat Youssoef in zijn NAC-tijd gewoon een best goede speler was
hij kan ook wel voetballen, maar Youssouf denkt dat ie de redder van Arnhem is ofzo. En als rechtsbuiten kan ie het niet, en op 10 heeft ie concurrentie
__________________
kutjong
Oud 06-01-2006, 22:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Spare schreef op 05-01-2006 @ 20:54 :
Zelfde voor FC Den Bosch - Anderlecht
Is dat nog steeds omdat Freya Van den Bossche jullie ministers heeft uitgekafferd?
Ik weet echt niet waarom, maar naast MVV-Lierse en Den Bosch-Anderlecht is ook De Graafschap-Rot Weiss Essen (club uit Duitsland) afgelast, om dezelfde wazige redenen. Raar gedoe. Als er rellen zouden zijn, dan komen dat soort mensen dus niet voor de wedstrijd, waarom zou dit nu dan niet meer kunnen doorgaan als je de wedstrijd aflast? Maja, van de andere kant is het begrijpelijk dat Leers geen mot in zijn stad wil.
Ik denk eerlijk gezegd dat er in ons geval (MVV-Lierse) te weinig politie op de been is omdat in Schinveld een en ander aan de hand is en daar veel ME en politie op af is gestuurd. Dat zou ook wel eens een reden kunnen zijn. Trouwens, Leers had eigenlijk al een paar weken eerder moeten handelen in plaats van de dag voor de wedstrijd, dan had MVV nog alle tijd om naar een andere tegenstander voor een oefenwedstrijd te zoeken. Dat verwijt ik hem wel.
In de krant stond trouwens dat Lierse-"supporters" uit zouden zijn op mot met Sint-Truiden-"supporters" die een vriendschappelijke band zouden hebben met MVV (nooit iets van gemerkt ) en dat daardoor ook "supporters" van Genk (hebben mot met Lierse) en hun vriendjes van Sittard er iets mee te maken zouden hebben. Alsof al die hools van al die clubs op deze koude winterdag allemaal naar Maastricht komen. Maja, MVV zou dus hierbij niet direct betrokken zijn, maar zouden in het stadion dan misschien niet veilig zijn. Onzin, dit soort confrontaties worden op een lange afstand van het stadion afgesproken.
Opvallend is dat zowel op de fora van zowel Lierse als MVV supporters zeer verrast op dit bericht reageren. Beide partijen schenen dus niets te weten van mogelijke vooraf eventuele geregelde afspraken tussen hooligans.
Maar waar ik het meest naar vrees: als ze dit soort wedstrijden waar amper 1000 man op af komen al niet door laten gaan in Maastricht, hoe moet dat dan later in de toekomst met meer risicovollere wedstrijden?

Het blijft dus een raar zaakje.

Maar goed, dit is een transfers & geruchten topic, ik dwaal wel heel erg af.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 06-01-2006 om 22:39.
Oud 09-01-2006, 13:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
FC Twente geïnteresseerd in Walter Baseggio. Kan iemand me meer vertellen over die interesse van ze?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-01-2006, 13:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja dat hoorde ik ook al, en ze brengen het zelfs al officieel naar buiten terwijl ze zeggen dat het in de beginfase zit. Dat is mooi vreemd want dan breng je dat nieuws nog niet naar buiten, volgens mij is De Plaag weer slim bezig
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-01-2006, 13:20
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Bovendien zou het een gevoelige transfer voor de Almeloers zijn die hem dolgraag wilden hebben maar hij vertelde ze toen dat de club te min voor hem was ^_^
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-01-2006, 13:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-01-2006 @ 14:18 :
Ja dat hoorde ik ook al, en ze brengen het zelfs al officieel naar buiten terwijl ze zeggen dat het in de beginfase zit. Dat is mooi vreemd want dan breng je dat nieuws nog niet naar buiten, volgens mij is De Plaag weer slim bezig
Maar met 'n middenveld Gerk-Baseggio heeft Twente dan zowat hét middenveld dat bijna alle supporters in Anderlecht willen zien...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-01-2006, 17:18
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 05-01-2006 @ 23:04 :
he, psst Peter vd Berg afhalen? krijg je Hersi erbij
Haha groot en sterk oke, maar betrouwbaar... Nouja Hersi is geloof ik bij de volledige subtop in Nederland onderhand uitgekotst dus dat lijkt me niet zo'n succes.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 09-01-2006, 19:55
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 09-01-2006 @ 14:40 :
Maar met 'n middenveld Gerk-Baseggio heeft Twente dan zowat hét middenveld dat bijna alle supporters in Anderlecht willen zien...
volgens mij is Gerk als aanvaller gehaald
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-01-2006, 20:17
Verwijderd
Hij is een aanvallende middenvelder... Geen spits
Oud 10-01-2006, 14:54
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Henk Vos als pinchhitter en motivator bij RBC

10/1/2006 14:38

RBC Roosendaal heeft Henk Vos weer in de armen gesloten. De 37-jarige aanvaller begint aan zijn vierde periode bij de hekkensluiter van de Eredivisie.
Vos gaat als amateur aan de slag in Roosendaal. De eerste seizoenshelft was hij actief voor KRC Mechelen in België. Trainer Robert Maaskant, onlangs ook al teruggekeerd op het oude nest, ziet voor de routinier een rol weggelegd als pinchhitter en motivator.

In zijn drie voorgaande periodes bij RBC kwam Vos tot 102 optredens, waarin hij 41 doelpunten maakte. Verder speelde hij voor FC Den Bosch, Feyenoord, FC Sochaux, Standard Luik, FC Metz, Germinal Ekeren, Eindhoven, Willem II, PSV, NAC Breda, TOP Oss en Germinal Beerschot Antwerpen.

RBC kan de ervaring van Vos goed gebruiken. De ploeg behaalde in achttien wedstrijden pas vier punten en kwam bovendien pas tienmaal tot scoren.
En ja hoor... Daar is tie weer!
__________________
Zuur...
Oud 10-01-2006, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 10-01-2006 @ 15:54 :
En ja hoor... Daar is tie weer!
geweldig

Henk!
Oud 10-01-2006, 16:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik gun hem een eervolle vermelding op de topscorerslijst
Oud 10-01-2006, 16:12
Verwijderd
En gewoon op amateurbasis komen
Oud 10-01-2006, 16:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-01-2006 @ 20:55 :
volgens mij is Gerk als aanvaller gehaald
Grote fout dan.

Is een vaak scorende aanvallende middenvelder, die ook wel in de spits kan spelen maar 't beste opereert net achter de spitsen. Ziet 't spel heel goed, goeie techniek en vista, scoort gemakkelijk en heeft 'n goeie dribbel.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-01-2006, 16:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-01-2006 @ 14:18 :
Ja dat hoorde ik ook al, en ze brengen het zelfs al officieel naar buiten terwijl ze zeggen dat het in de beginfase zit. Dat is mooi vreemd want dan breng je dat nieuws nog niet naar buiten, volgens mij is De Plaag weer slim bezig
Hij gaat naar Treviso, voor zes maanden op huurbasis. Met aankoopoptie.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-01-2006, 16:18
Joenes
Avatar van Joenes
Joenes is offline
Thompson schijnt ook rond te zijn met PSV. Niet echt een goede aankoop denk ik
__________________
Elke minuut die je je drukt maakt over het verleden gaat af van je toekomst
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.