Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2012, 16:16
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Het is actie reactie zoals in het wild. Ik zeg niet dat ze dood moeten ofzo.
Onschuldig = onschuldig
Pfew, gelukkig. Dus wij kunnen nog vrienden zijn? Ik ben atheïst/agnost btw, maar ik hou ongelooflijk van mensen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2012, 16:39
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Pfew, gelukkig. Dus wij kunnen nog vrienden zijn? Ik ben atheïst/agnost btw, maar ik hou ongelooflijk van mensen.
Je mag zijn wat je wilt zijn. Iedereen is vrij in zijn keuzes.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 16:45
Verwijderd
Tsja. Ongelukkig alleen als je toevallig een of andere indiaan bent en dus niet in de bijbelse/islamitische god gelooft noch er kennis van hebt. Dan ben je per definitie de lul.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 17:33
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Maar Toerkoe, vertel mij eens even waarom wij hier niet mogen beperken wat vrouwen mogen dragen maar waarom mag Iran wel verplichten dat vrouwen een hoofddoek dragen?
Omdat Nederland vrijheid van godsdienst kent. Dat Iran zo ouderwets is, is geen voorbeeld voor een land die zo'n gedachte gaan achter zich heeft gelaten. Maar goed als Nederland het nodig vindt om naar de middeleeuwen terug te gaan, dan wens ik haar veel succes. Vandaag is het de boerka, morgen is het de hoofddoek. (en zoals een klasgenote eens zei: ooit zullen de moslims in Europa dezelfde meemaken als de Joden, en ik zie genoeg mensen die zo'n actie zullen steunen, helaas). Dat is namelijk wat haat doet, waar die ook op gebaseerd is.
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 17:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Omdat Nederland vrijheid van godsdienst kent. Dat Iran zo ouderwets is, is geen voorbeeld voor een land die zo'n gedachte gaan achter zich heeft gelaten. Maar goed als Nederland het nodig vindt om naar de middeleeuwen terug te gaan, dan wens ik haar veel succes. Vandaag is het de boerka, morgen is het de hoofddoek. (en zoals een klasgenote eens zei: ooit zullen de moslims in Europa dezelfde meemaken als de Joden, en ik zie genoeg mensen die zo'n actie zullen steunen, helaas). Dat is namelijk wat haat doet, waar die ook op gebaseerd is.
Ik denk dat Jodenvervolgingen op argumenten gebaseerd zijn geweest, die nu totaal niet meer gebruikt (misbruikt) kunnen worden, omdat we al te veel weten over hoe het bijvoorbeeld biologisch gezien totaal niet uitmaakt tot welk 'ras' je behoort. Het zal dan dus in ieder geval totaal anders gaan.

Verder ben ik wel een voorstander van het verbieden van een boerka om meerdere redenen:
- Uit onderzoek blijkt dat bijna alle boerka-draagsters van origine gewoon Nederlands zijn en een ziekelijke behoefte hebben om ergens afhankelijk van te zijn - ze hebben dus gewoon professionele hulp nodig.
- Iedereen moet volgens de wet al jaren herkenbaar zijn. Bij veel beroepen is dan ook nog de interactie ongelooflijk belangrijk. Laten we zeggen dat ambtenaren, onderwijzers en andere representatieve beroepen sowieso geen boerka kunnen hebben.
- Bivakmutsen zijn ook verboden, omdat deze anonieme misdaden gemakkelijker maken. Daar kun je over discussiëren, maar als je daar consequent mee wilt zijn, dan moeten zeker ook boerka's verdwijnen.

Een hoofddoek is dan weer een verhaal apart, maar ook daarvoor geldt: als persoon in een representatieve functie hoor je neutraliteit uit te dragen, dus bijvoorbeeld een ambtenaar zou er goed aan doen niet al te zichtbare religieuze tekens mee te dragen. Dit staat verder helemaal los van welke religie dat dan is.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 17:58
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Je mag zijn wat je wilt zijn. Iedereen is vrij in zijn keuzes.
Maar betekent dat ook dat jij nog met een 'Westerling' bevriend zou kunnen zijn?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 18:10
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Maar betekent dat ook dat jij nog met een 'Westerling' bevriend zou kunnen zijn?
Geen probleem voor mij.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Omdat Nederland vrijheid van godsdienst kent. Dat Iran zo ouderwets is, is geen voorbeeld voor een land die zo'n gedachte gaan achter zich heeft gelaten. Maar goed als Nederland het nodig vindt om naar de middeleeuwen terug te gaan, dan wens ik haar veel succes. Vandaag is het de boerka, morgen is het de hoofddoek. (en zoals een klasgenote eens zei: ooit zullen de moslims in Europa dezelfde meemaken als de Joden, en ik zie genoeg mensen die zo'n actie zullen steunen, helaas). Dat is namelijk wat haat doet, waar die ook op gebaseerd is.
Dit is totaal geen antwoord op mijn vraag. Hij verketterd het westen dus ik wil weten waarom het in het oosten dan zoveel beter is.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 23:14
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Het westen is toch zo vrij en democratisch? Jullie hebben miljoenen bloed aan jullie handen.
Het westen is vrij en democratisch ja, dat klopt. Ik heb geen bloed aan mijn handen hoor. Waarom zeg je dat?

Citaat:
Het westen is duivels.
Dit soort uitspraken samen met de uitspraken dat binnenkort het bloed van 1,5 miljoen christenen gaat vloeien en dat je gelooft in sharia en jihad doen mij concluderen dat jij gevaarlijk extreem bezig bent. Open je geest en stop met de haat. Het is nog niet te laat.

Citaat:
maar eerst even de superieure westerse opleidingen meepikken zeker?


Citaat:
Ongeacht dat je dit zegt, deadlock, maar ik heb een hekel aan die zin
"Als u in een land gaat wonen en vervolgens het voedsel verwerpt, de gewoontes negeert, de godsdienst vreest en de mensen vermijdt, zou u beter thuis kunnen blijven. U bent als een kiezelsteen die in het water wordt geworpen, u wordt nat op de oppervlakte, maar bent nooit een deel van het water". Ik denk ook dat hij beter kan vertrekken als hij zo negatief is over Nederland en haar inwoners.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 23:22
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:


"Als u in een land gaat wonen en vervolgens het voedsel verwerpt, de gewoontes negeert, de godsdienst vreest en de mensen vermijdt, zou u beter thuis kunnen blijven. U bent als een kiezelsteen die in het water wordt geworpen, u wordt nat op de oppervlakte, maar bent nooit een deel van het water". Ik denk ook dat hij beter kan vertrekken als hij zo negatief is over Nederland en haar inwoners.
en hoe kom je aan dat stuk tekst. want het klinkt echt als iets wat je in zo'n horoscoopding vindt.
maar ik ben het wel met je eens
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 23:29
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
en hoe kom je aan dat stuk tekst. want het klinkt echt als iets wat je in zo'n horoscoopding vindt.
maar ik ben het wel met je eens
Een Afrikaanse immigrant zei dit omdat hij verbaasd was dat sommige andere immigranten zich niet aan wilden passen en alleen maar kritiek hadden op hun nieuwe thuisland.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 23:30
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Een Afrikaanse immigrant zei dit omdat hij verbaasd was dat sommige andere immigranten zich niet aan wilden passen.
oke. ik vind het wel een mooie omschrijving voor zoiets
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 23:32
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
oke. ik vind het wel een mooie omschrijving voor zoiets
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 23:34
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
al denk ik dat het nog cooler is als het met een afrikaans accent verteld wordt
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 07:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik geloof dat je het over de boerka hebt he. Maar vindt je het kunnen dan die vrouwen een boete krijgen omdat ze in een bepaalde kleding willen lopen. Dan vind ik dat er ook een boete moet komen voor vrouwen die het nodig vinden om een minirok te lopen. Deze worden ook aangekeken.
Goed plan, dien een wetsvoorstel in, als veel mensen het met je eens zijn dan komt die boete er, zo werkt het hier, goed he?

Citaat:
Nou en, heb je daar problemen mee? Heel veel buitenlanders studenten komen hier een opleiding volgen en meteen de koffer pakken. En misschien wel toekoe wel en paar duizend euro’s sparen voordat hij vertrekt
Helemaal niet, ik vind het prima, maar hou dan ook je bek, pak wat je pakken kan en ga weer terug, doe ik ook als ik op KAUST werk.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 14:38
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als iedereen zou opstaan die een kopje kleiner is gemaakt uit naam van God, Allah of Jahweh of weet-ik-veel-wie dan zouden we op de wereld alleen nog staanplaatsen hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 14:49
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Het westen is toch zo vrij en democratisch? Jullie hebben miljoenen bloed aan jullie handen.
Volgens mij kleeft er aan Toerkse handen ook een paar litertjes Armeens bloed.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:03
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Volgens mij kleeft er aan Toerkse handen ook een paar litertjes Armeens bloed.

Verklaar ?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Verklaar ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocide
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:09
Toerkoe
Toerkoe is offline
Hoeveel waren het er nou ? 1,5 miljoen?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Verklaar ?
Ik bedoelde niet letterlijk aan jouw handen maar aan Turkse handen. Zoek het maar eens op in Wikipedia onder Armeense Genocide.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
He verdorie, ben je me net weer voor, Vowel!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:13
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ik bedoelde niet letterlijk aan jouw handen maar aan Turkse handen. Zoek het maar eens op in Wikipedia onder Armeense Genocide.
We zijn allemaal bekend met dat term..ze liegen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:13
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Hoeveel waren het er nou ? 1,5 miljoen?
Ja idd, wat is nou 1,5 miljoen? Adof heeft het beter gedaan.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:14
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
We zijn allemaal bekend met dat term..ze liegen.
Ja dat denk ik ook. En Joden zijn ook ontzettende aanstellers.....
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
We zijn allemaal bekend met dat term..ze liegen.
Ze liegen? Ja joh, al die massagraven waren nep. En alles is bij elkaar gelogen en in scene gezet?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:27
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ze liegen? Ja joh, al die massagraven waren nep. En alles is bij elkaar gelogen en in scene gezet?
Ben je hiermee bekend ? Een klein info voor je.

De turken hadden 600 jaar lang een islamitische rijk. Een rijk die openstond voor iedereen. Joden zochten er bescherming voor de christenen. Iedereen mocht er leven. Joden, armeniers kregen hoge functies. De armeniers stonden bekend als millet-i sadik = loyale volk.

Tegen de laatste jaren van de ottomaanse rijk viel het rijk uit een en werd aangevallen aan alle kanten. Armeense bendes zagen hun kans schoon zorgden voor nog een chaos. Ze wilden weer een groot armenie. Het werd zo erg dat ze turken en koerden hebben gedood in die regio.
Het volk nam natuurlijk wraak. Later werden ze allen gedeporteerd.

Zie je, wij zijn een dapper volk. 17 rijken gehad en alle volken getemd. Of je blijft loyaal of je rot op. Armeniers pleegden verraad en velen zijn gedood.

Maar die aantal klopt voor geen meter. Als turken echt een genocide hadden gedaan had je geen enkel armenier in deze tijd.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar die aantal klopt voor geen meter. Als turken echt een genocide hadden gedaan had je geen enkel armenier in deze tijd.
Waar slaat dit nou weer op? Er zijn toch ook nog Joden? Of wil je soms beweren dat er in de tweede Wereldoorlog geen genocide is gepleegd door de Nazi's?

En het is een beetje eng hoe jij dit soort onzin goedpraat. Beetje erg eng.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:30
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
dus hitler heeft ook nooit een genocide gepleegd?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:34
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Waar slaat dit nou weer op? Er zijn toch ook nog Joden? Of wil je soms beweren dat er in de tweede Wereldoorlog geen genocide is gepleegd door de Nazi's?

En het is een beetje eng hoe jij dit soort onzin goedpraat. Beetje erg eng.
Aantal van armeniers in anatolie en de aantal doden klopt niet. Het klopt van geen kanten.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:38
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Aantal van armeniers in anatolie en de aantal doden klopt niet. Het klopt van geen kanten.
laat dan de juiste cijfers eens zien als je het toch zo zeker weet.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:44
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
laat dan de juiste cijfers eens zien als je het toch zo zeker weet.
Ga een keer zelf uit op onderzoek en neem niet alles klakkeloos over.
Feiten liggen voor de hand.

Turkije wilt archieven opengooien met armenie, ze weigen. Hoe zou dat toch..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:50
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Aantal van armeniers in anatolie en de aantal doden klopt niet. Het klopt van geen kanten.
Nee hoor, Toerkoe het klopt van geen enkele kant. En de paar Armeniers die zijn overleden hebben zich zichzelf doodgehongerd om de Turken een slechte naam te geven. Leer mij ze kennen, die Armeniers.....
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:52
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ga een keer zelf uit op onderzoek en neem niet alles klakkeloos over.
Feiten liggen voor de hand.

Turkije wilt archieven opengooien met armenie, ze weigen. Hoe zou dat toch..
het enigste wat ik erover kan vinden is dat er minimaal 300,000 armeniers vermoord zijn. en daar komen er dan nog bij die door de turken uitgezet waren of op een andere manier hun normale leven niet konden leven.

tenzij jij mij een link stuurt met andere cijfers blijft het een genocide die door de turken is uitgevoerd.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
het enigste wat ik erover kan vinden is dat er minimaal 300,000 armeniers vermoord zijn. en daar komen er dan nog bij die door de turken uitgezet waren of op een andere manier hun normale leven niet konden leven.

tenzij jij mij een link stuurt met andere cijfers blijft het een genocide die door de turken is uitgevoerd.
Nee, het zijn er veel meer want al die Armeniërs die "gedeporteerd" werden, werden gedwongen dat lopend te doen, zonder voedsel of water. Velen hebben zich letterlijk doodgelopen. Net zoals de Duitsers dat deden aan het einde van de tweede Wereldoorlog toen ze kampen leeghaalden.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:57
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Nee hoor, Toerkoe het klopt van geen enkele kant. En de paar Armeniers die zijn overleden hebben zich zichzelf doodgehongerd om de Turken een slechte naam te geven. Leer mij ze kennen, die Armeniers.....
Luister. Het was oorloog. Ze hebben net zoveel turken vermoordt. Wel vreemd dat het westen hier zo vaak bij stilstaat wat niet feitelijk is. Eerst was het 2 miljoen, toen 1,5 miljoen en toen 1 miljoen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:58
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Nee, het zijn er veel meer want al die Armeniërs die "gedeporteerd" werden, werden gedwongen dat lopend te doen, zonder voedsel of water. Velen hebben zich letterlijk doodgelopen. Net zoals de Duitsers dat deden aan het einde van de tweede Wereldoorlog toen ze kampen leeghaalden.
Nazis hebben veel gekopieerd van turken volgens sommigen.
Hoe dan ook. Wij doen niet aan genocides.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 15:59
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Nee, het zijn er veel meer want al die Armeniërs die "gedeporteerd" werden, werden gedwongen dat lopend te doen, zonder voedsel of water. Velen hebben zich letterlijk doodgelopen. Net zoals de Duitsers dat deden aan het einde van de tweede Wereldoorlog toen ze kampen leeghaalden.
dat bedoelde ik met het deel van uitgezet worden. maar ik vond ergens dat er minimaal 300.000 armenen geexecuteerd waren.

dus als je eigen bevolking ook maar wat doden heeft is het geen genocide meer?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:01
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
dat bedoelde ik met het deel van uitgezet worden. maar ik vond ergens dat er minimaal 300.000 armenen geexecuteerd waren.

dus als je eigen bevolking ook maar wat doden heeft is het geen genocide meer?
Geloof er niets van. De gedode armeniers waren criminelen, moordenaars en verraders.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:05
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Geloof er niets van. De gedode armeniers waren criminelen, moordenaars en verraders.
O ja? Ook al die vrouwen en kinderen?

Ik kan je maar weinig serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:12
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Geloof er niets van. De gedode armeniers waren criminelen, moordenaars en verraders.
Wat Vowel zegt

+

Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? Dat ze het verdienden en de Turken niet fout zaten en dus de Islam niet fout is?

Want volgens mij wordt Turkije wat te snel gelijkgesteld aan de Islam en andersom.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:17
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
O ja? Ook al die vrouwen en kinderen?

Ik kan je maar weinig serieus nemen.
Blijkbaar weet je niet wat armeniers hebben gedaan in 1992 in khocaly, azarbaydjan.
Nu je toch over vruwen en kinderen begint

Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:19
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Wat Vowel zegt

+

Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? Dat ze het verdienden en de Turken niet fout zaten en dus de Islam niet fout is?

Want volgens mij wordt Turkije wat te snel gelijkgesteld aan de Islam en andersom.
zoals ik al zei. De armeense bendes zijn terecht afgeslacht. Als er dode onschuldigen waren en die heb je altijd, is dat spijtig.

Als je kritiek hebt moet je wel objectief zijn kerel.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:19
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Blijkbaar weet je niet wat armeniers hebben gedaan in 1992 in khocaly, azarbaydjan.
Nu je toch over vruwen en kinderen begint

[filmpje]
ja en? dat wisten de turken toen nog niet.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:21
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
ja en? dat wisten de turken toen nog niet.
Wtf man?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:22
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Wtf man?
wat ?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wtf man?
Ja, hij heeft toch gelijk? De Armeense genocide is veel eerder gebeurd. Dus hebben de Turken dan super powers waarmee ze de toekomst kunnen zien en hebben ze preventief wraak genomen op de Armeniërs of zo?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:24
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ja, hij heeft toch gelijk? De Armeense genocide is veel eerder gebeurd. Dus hebben de Turken dan super powers waarmee ze de toekomst kunnen zien en hebben ze preventief wraak genomen op de Armeniërs of zo?
als ze dat al hadden hadden ze toch ook al kunnen weten wat de westerse wereld met ze ging doen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:24
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ja, hij heeft toch gelijk? De Armeense genocide is veel eerder gebeurd. Dus hebben de Turken dan super powers waarmee ze de toekomst kunnen zien en hebben ze preventief wraak genomen op de Armeniërs of zo?
Huh? Die filmpje heb ik alleen geplaats zodat je kan zien hoe smerig armeniers kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:26
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Huh? Die filmpje heb ik alleen geplaats zodat je kan zien hoe smerig armeniers kunnen zijn.
en wie zegt dat de armeniers toen ook zo waren?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Het oproep tot het gebed: adhan.
Toerkoe
411 02-09-2012 15:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak.
Gatara
214 06-06-2007 19:33
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17
Levensbeschouwing & Filosofie Europa tegenover de Islam
Klager
58 24-02-2002 22:31
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.