Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2012, 20:01
jafar5
jafar5 is offline
Iedereen!! Als ik jullie vertelde dat er een groep hackers zijn die deze site zouden gaan hacken zouden jullie mij geloven ?
Iedereen! Ik kom jullie waarschuwen voor een hele erge straf! Ik waarschuw jullie om God zijn straf te vrezen, voorkom de hellvuur en vrees de een en enige God! Mijn positie is dezelfde als die van de wachter, die de vijand ziet van verre en waarschuwt zijn mensen voor het gevaar van hun vijanden. Liegt zo'n iemand ooit tegen zijn mensen? Nee! Want hij is de laatste die verwacht word te liegen.

Ik waarschuw jullie allemaal! Jullie gaan richting een erge bestrafing!
Accepteer dit bericht voor jullie redding!
Je hebt absoluut niks te verliezen! Het is nog niet te laat! Bekeer tot de Islam!
Getuig dat er maar een God is en dat mohammed zijn boodschapper is!


Ons aantal is groot! We zijn dit bericht wereldwijd aan het versprijden sinds nog een van de tekenen van de dag des oordeels is aangebroken. Verspreid dit bericht in de naam van God de meest barmhartige en genaadvolle! Binnenkort is het dan zover en dan word er geen een ongelovige geaccepteerd.

Moge God jullie richting het juist pad sturen!
Advertentie
Oud 27-08-2012, 20:03
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Wat voor discussiepunt wil je maken? Anders ga ik dit topic namelijk sluiten, het lijkt erg op andere topics die hier al zijn.
__________________
Altijd nuchter
Oud 27-08-2012, 20:04
Verwijderd
Ik zou je ook willen waarschuwen voor een hele erge straf.

Op guantanamo bay welteverstaan.

(trouwens, nogal raar dat je God als vijand ziet)
Oud 27-08-2012, 20:09
jafar5
jafar5 is offline
Citaat:
Wat voor discussiepunt wil je maken? Anders ga ik dit topic namelijk sluiten, het lijkt erg op andere topics die hier al zijn.
ooh mensen! Ik dwing niemand tot bekering! dit is slechts een waarschuwing dat sinds een week wereldwijd op het internet en andere media word doorgegeven! De dag des oordeels komt steeds dichterbij. Er is zojuist nog een teken aangebroken! Ik moedig jullie dan ook aan dit door te versturen zoals de rest van mijn broeders.
Oud 27-08-2012, 20:11
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ooh mensen! Ik dwing niemand tot bekering! dit is slechts een waarschuwing dat sinds een week wereldwijd op het internet en andere media word doorgegeven! De dag des oordeels komt steeds dichterbij. Er is zojuist nog een teken aangebroken! Ik moedig jullie dan ook aan dit door te versturen zoals de rest van mijn broeders.
Ik bedoel: Wil je ook daadwerkelijk een discussie aangaan. Of is dit een soort van geschreven reclame. Het eerste is prima, maar we hebben al een discussie gaande over de dag des oordeels en over de Islam. Dan heeft dit topic weinig toegevoegde waarde.
__________________
Altijd nuchter
Oud 27-08-2012, 20:14
Verwijderd
W00t discussion time!

Hou je onzin maar voor je, of ga een ander boek als de koran lezen.
Oud 27-08-2012, 20:18
jafar5
jafar5 is offline
Citaat:
Ik bedoel: Wil je ook daadwerkelijk een discussie aangaan. Of is dit een soort van geschreven reclame. Het eerste is prima, maar we hebben al een discussie gaande over de dag des oordeels en over de Islam. Dan heeft dit topic weinig toegevoegde waarde.
Dit is het geheel! Zie dit als nieuws en tegelijkertijd een waarschuwing! Er is geen discussie! Je accepteerd het voor je redding of je weigert het voor je bestraffing!

Mijn taak is hier gedaan. Ik verlaat deze site nu. Vaarwell!

Moge god jullie op het rechte pad brengen!
Oud 27-08-2012, 20:20
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Hello, goodbye, good riddens.
Oud 27-08-2012, 20:21
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
"Insanity is believing that your hallucinations are real. Religion is believing that other people´s hallucinations are real".
Oud 27-08-2012, 20:23
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Als je hier zulke onzin wilt verspreiden, licht het dan ook toe. En ga met mensen in discussie.
Maar aangezien je er blijkbaar geen vertrouwen in hebt dat je onze kritiek zou kunnen weerleggen..

slotje?
Oud 27-08-2012, 20:24
Verwijderd
Ik heb best met je te doen kerel, je leven een beetje versaaien omdat je denkt dat als je doodbent maagden mag neuken.

Ik zou je gezicht wel eens willen zien als je ziet dat er niks is!
Oud 27-08-2012, 20:28
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik heb best met je te doen kerel, je leven een beetje versaaien omdat je denkt dat als je doodbent maagden mag neuken.

Ik zou je gezicht wel eens willen zien als je ziet dat er niks is!
Dat is het stomme.. dat ziet hij niet meer. Als je dood bent zie je niks meer. Dus hij zit zichzelf nu druk te maken voor niks whahahaha Je kunt beter gewoon genieten van het leven.
Oud 27-08-2012, 22:09
nachtmens
nachtmens is offline
waarom zou ik me tot de islam bekeren, omdat het aantal groot is?
__________________
Lach eens!
Oud 27-08-2012, 22:19
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Ik heb best met je te doen kerel, je leven een beetje versaaien omdat je denkt dat als je doodbent maagden mag neuken.

Ik zou je gezicht wel eens willen zien als je ziet dat er niks is!
En ik zou jou gezicht absoluut niet willen zien als er wel wat is. Het pardaijs heeft veel meer dan maagden. Dingen waarvan je droomt en dingen waarvan je nooit van kunt dromen. Maar het gaat niet om maagden/ of de andere goede dingen. Het gaat om de hel, elk persoon die een beetje weet hoe die eruit ziet en erin gelooft, zet zijn leven om daarvan weg te blijven.
__________________
Lach eens!
Oud 27-08-2012, 22:35
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Hoe ziet de hel er eigenlijk uit? Ik heb dat altijd onduidelijk gevonden.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 27-08-2012, 23:33
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Het gaat om de hel, elk persoon die een beetje weet hoe die eruit ziet en erin gelooft, zet zijn leven om daarvan weg te blijven.
Sinterklaas; zak;Spanje. Een beetje kinderen bang maken om te zorgen dat ze niet stelen, slaan, etc etc. Voed je kinderen gewoon goed op en je kunt als atheist prima leven zonder zonden.
Het gaat helemaal verkeerd als mensen gaan denken dat rituelen/klederdracht de sleutel naar de hemel is.
Welke (barmhartige) god zou nu een atheist/agnost/onwetende zonder zonden in de hemel weigeren en een in-en-in gemeen mens die wel een gewaad draagt/5x per dag bidt/elke dag een kaarsje aansteekt/alle rozenkransjes afwerkt/etc etc. wel toelaten? Gaat het er echt om dat we god dagelijks moeten aanbidden? Is die kerel echt zo ijdel? Kom nou toch...met zo iemand zou ik op de aarde geen contact willen.
Oud 27-08-2012, 23:40
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
God is geen haar beter dan de Gestapo, KGB, NKVD, etc.
Allemaal geven ze je de keuze, maar wel met een mes tegen je keel. "God heeft ons vrije keuze gegeven omdat hij van ons houdt." Maar als je niet precies doet wat de eeuwige dictator wil, ga je naar de hel...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 28-08-2012, 01:21
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Wat voor discussiepunt wil je maken? Anders ga ik dit topic namelijk sluiten, het lijkt erg op andere topics die hier al zijn.
Hij komt over als een hit-and-rungelovige.

Wel sneu voor gelovigen trouwens. Ofwel je snapt geen zak van je eigen geloof en houdt je dagelijks met totale onzin bezig, ofwel je snapt het wel en ziet in dat eigenlijk al je vrienden en familie voor eeuwig zullen branden in de hel. Ook geen pretje.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Ads door Google
Oud 28-08-2012, 08:42
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Trol.
Oud 28-08-2012, 10:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Tuurlijk heb je wat te verliezen. Ik geloof in een god die atheïsten zal belonen.
Oud 28-08-2012, 11:24
Verwijderd
2/10
Oud 28-08-2012, 14:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
hala madrid
adelante real
__________________
Welcome to your mom's house!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De Legende Van Maneschijn.
Ieke
0 05-04-2004 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.