Oud 28-06-2018, 19:59
Danny99
Danny99 is offline
Ik moet straks 1 uur naar huis fietsen en dan moet ik een stuk door een bos maar nu wil ik aftrekken want ik ben de heelen dag al bloed geil. Ik wil wet tijdens het fietsen aftrekken iemand tips ?
Oud 28-06-2018, 21:27
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Weet nie hoe je fietst maar die houding is kut
Oud 29-06-2018, 01:51
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Lijkt me niet echt handig tijdens het fietsen maar misschien is je pik uit je broek halen een idee?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 29-06-2018, 08:15
Yannickje
Yannickje is offline
Ik heb dat een paar keer geprobeerd maar het is nooit gelukt om klaar te komen.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Oud 29-06-2018, 08:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Aftrekken op de fiets is wat mij betreft echt niet oké. Naast dat het andere weggebruikers een ongemakkelijk gevoel geeft ben je ook met totaal niet gefocust op het fietsen zelf, wat gevaarlijke situaties kan opleveren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-06-2018, 08:30
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Dat lukt toch nooit? Ik kan mezelf echt niet vingeren tijdens het fietsen. Kan er helemaal niet bij zelf + dat andere het kunnen zien én gevaarlijk is in het verkeer . Misschien is het een trouwens een idee voor de meiden onder ons om een dildo op her zadel te bevestigen en een rok aan zonder string en dan erop te gaan zitten. Lijkt mij wel lekker hihi
Oud 29-06-2018, 09:34
jaap11
jaap11 is offline
Misschien als je zonder handen kan fietsen dat het wel lukt
Oud 29-06-2018, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Dat lukt toch nooit? Ik kan mezelf echt niet vingeren tijdens het fietsen. Kan er helemaal niet bij zelf + dat andere het kunnen zien én gevaarlijk is in het verkeer . Misschien is het een trouwens een idee voor de meiden onder ons om een dildo op her zadel te bevestigen en een rok aan zonder string en dan erop te gaan zitten. Lijkt mij wel lekker hihi
Oud 29-06-2018, 11:58
Priscillaxx
Priscillaxx is offline


Ja is lekker toch???😳
Oud 30-06-2018, 10:30
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat lukt toch nooit? Ik kan mezelf echt niet vingeren tijdens het fietsen. Kan er helemaal niet bij zelf + dat andere het kunnen zien én gevaarlijk is in het verkeer . Misschien is het een trouwens een idee voor de meiden onder ons om een dildo op her zadel te bevestigen en een rok aan zonder string en dan erop te gaan zitten. Lijkt mij wel lekker hihi
Dat moet ik echt proberen!!!
Oud 30-06-2018, 12:25
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Beste idee ooit
Oud 30-06-2018, 12:50
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Beste idee ooit
Ja!
Oud 30-06-2018, 12:57
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Beste idee ooit
Heb net dildo vast gemaakt aan de hometrainer en stoot best hard!
Oud 30-06-2018, 13:07
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Heb net dildo vast gemaakt aan de hometrainer en stoot best hard!
😂😂😂
Oud 30-06-2018, 13:14
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
😂😂😂
Laat me. Ik heb niet zoveel te doen op mijn zaterdag.😂
Oud 30-06-2018, 13:15
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Laat me. Ik heb niet zoveel te doen op mijn zaterdag.😂
Oke
Oud 30-06-2018, 16:52
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Aftrekken op de fiets is wat mij betreft echt niet oké. Naast dat het andere weggebruikers een ongemakkelijk gevoel geeft ben je ook met totaal niet gefocust op het fietsen zelf, wat gevaarlijke situaties kan opleveren.
Wat ben jij toch ook altijd politiek correct

In het bos/rustige plek kun je best doen, flikker niet van de fiets.
Oud 30-06-2018, 17:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat ben jij toch ook altijd politiek correct
Helaas is het nodig, er zijn genoeg mensen die compleet vergeten dat er ook zoiets als "de rest van de wereld" bestaat.

Afgelopen week kwam ik iemand ophalen van het station, en zat er op een wat beschutte plek tussen de fietsenrekken een gast zich uitgebreid af te trekken. Ik vond het niet prettig daarmee geconfronteerd te worden, maar heb het verder laten gaan. Mocht iemand wel melding hebben gemaakt dan kan die gast daar behoor wat gedoe aan overhouden. Masturberen in het openbaar valt namelijk onder schennis van de eerbaarheid.

Citaat:
Een veroordeling wegens schennis van de eerbaarheid wordt altijd geregistreerd op uw justitiële documentatie, ook wel strafblad genoemd. Dit heeft gevolgen wanneer u later een verklaring omtrent het gedrag nodig hebt voor uw werk.
Bron: https://www.zedenadvocaat.nl/schenni...arheid-239-sr/
Rekening houden met andere mensen is dus niet alleen prettiger voor die andere mensen, maar voor jezelf ook wel fijn.

En dan heb ik het nog niets eens over de gevolgen van een te hard rijdende auto of motor, die jou kunnen aanrijden met blijvende schade voor jou, of andere verkeersongevallen waar je veel makkelijker betrokken bij raakt omdat jij je aandacht niet bij het fietsen houdt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-07-2018, 07:32
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Aftrekken op de fiets is wat mij betreft echt niet oké. Naast dat het andere weggebruikers een ongemakkelijk gevoel geeft ben je ook met totaal niet gefocust op het fietsen zelf, wat gevaarlijke situaties kan opleveren.
Je hebt gelijk wat de veiligheid van het fietsen betreft.

Andere weggebruikers waren er niet op dat verlaten jaagpad in de duisternis.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Oud 01-07-2018, 18:35
Robinbak
Robinbak is offline
Je kan je pik door je gulp doen en dan gewoon aftrekken, moet vast werken
Oud 01-07-2018, 19:05
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je kan je pik door je gulp doen en dan gewoon aftrekken, moet vast werken
Lijkt me pijn doen met die rits.
Oud 01-07-2018, 19:21
Egbertje
Egbertje is offline
Citaat:
Lijkt me pijn doen met die rits.
Straks blijft er een velletje tussen de rits zitten
Oud 01-07-2018, 19:24
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Je kan je pik door je gulp doen en dan gewoon aftrekken, moet vast werken
Wil je soms dat iedereen je ziet aftrekken
Oud 02-07-2018, 21:00
Driktrok
Driktrok is offline
Vind ik ook geen aanrader voor de jongens
Oud 03-07-2018, 16:47
alexvause
alexvause is offline
heb ik één keer gedaan, ik kwam wel klaar maar voelde daarna echt raar dus wacht gwn tot je thuis bent
Oud 04-07-2018, 10:23
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Ik vind het vrij lastig om te vingeren. Ik ga toch maar voor een dildo op mijn zadel!
Oud 04-07-2018, 11:28
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Ik vind het vrij lastig om te vingeren. Ik ga toch maar voor een dildo op mijn zadel!
Ben je niet bang dat mensen die dildo zien op de zadel
Oud 04-07-2018, 11:37
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Citaat:
Ben je niet bang dat mensen die dildo zien op de zadel
Als ik gewoon een jurkje aantrek zonder string dan zien ze dat niet. Alleen bij het stoppen voor een stoplicht blijven zitten en met op en af stappen proberen dat ze niet onder mijn jurkje kunnen kijken. Maar ik stap toch niet af waar mensen mij kunnen zien dan hihi
Oud 04-07-2018, 12:25
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Als ik gewoon een jurkje aantrek zonder string dan zien ze dat niet. Alleen bij het stoppen voor een stoplicht blijven zitten en met op en af stappen proberen dat ze niet onder mijn jurkje kunnen kijken. Maar ik stap toch niet af waar mensen mij kunnen zien dan hihi
Dat is slim bedacht
Oud 04-07-2018, 12:44
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik vind het vrij lastig om te vingeren. Ik ga toch maar voor een dildo op mijn zadel!
Zet je dildo op je hometrainer. (Als je die hebt)
Oud 04-07-2018, 12:44
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Als ik gewoon een jurkje aantrek zonder string dan zien ze dat niet. Alleen bij het stoppen voor een stoplicht blijven zitten en met op en af stappen proberen dat ze niet onder mijn jurkje kunnen kijken. Maar ik stap toch niet af waar mensen mij kunnen zien dan hihi
Of je dildo gaat gewoon heel diep.😍
Oud 04-07-2018, 13:47
Priscillaxx
Priscillaxx is offline
Citaat:
Of je dildo gaat gewoon heel diep.😍
Heerlijk toch!!
Oud 04-07-2018, 17:56
janneman179
janneman179 is offline
Ts, als jij daar behoefte aanhebt moet je dat lekker doen!

Ik zit zeker met dit mooie weer en al die korte rokjes die ik daardoor zie op straat zelfs wel is rukkend achter het stuur van de auto...
Oud 04-07-2018, 20:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ts, als jij daar behoefte aanhebt moet je dat lekker doen!

Ik zit zeker met dit mooie weer en al die korte rokjes die ik daardoor zie op straat zelfs wel is rukkend achter het stuur van de auto...
Je weet dat een auto een moordwapen op wielen is?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-07-2018, 20:40
janneman179
janneman179 is offline
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet zou kunnen rukken achter het stuur? Kan nou niet zeggen dat ik een gevaar op de weg ben wanneer ik aan het fappe ben.. Let nog steeds goed op..
Oud 04-07-2018, 20:57
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet zou kunnen rukken achter het stuur? Kan nou niet zeggen dat ik een gevaar op de weg ben wanneer ik aan het fappe ben.. Let nog steeds goed op..
Hij heeft gelijk
Oud 04-07-2018, 21:39
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet zou kunnen rukken achter het stuur? Kan nou niet zeggen dat ik een gevaar op de weg ben wanneer ik aan het fappe ben.. Let nog steeds goed op..
Je kan wel opletten, maar als je geen twee handen aan het stuur hebt kun je onmogelijk goed en veilig reageren op plotselinge problemen. Je hoort net zo min met je penis in je hand te rijden als met je telefoon.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 04-07-2018, 21:44
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Dan koop je tich een aftrekhand
Oud 04-07-2018, 22:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Toch wel fijn dat je op de weg let terwijl je naar een meissie met haar korte rokje kijkt en ondertussen aan het fappen bent
Oud 05-07-2018, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet zou kunnen rukken achter het stuur? Kan nou niet zeggen dat ik een gevaar op de weg ben wanneer ik aan het fappe ben.. Let nog steeds goed op..
Dit is bullshit, hoor. Ik heb een tijd geleden heel veel auto gereden voor mijn werk en ook echt hele lange stukken. Ben al een paar keer in ruzies verzeild geraakt en bijna van de weg gereden door een ruzie of door iemand die echt totaal niet op zat te letten. Al deze momenten was ik zelf heel goed aan het opletten en had ik beide handen aan het stuur en dat was echt wel nodig.
Oud 05-07-2018, 10:41
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Als ik gewoon een jurkje aantrek zonder string dan zien ze dat niet. Alleen bij het stoppen voor een stoplicht blijven zitten en met op en af stappen proberen dat ze niet onder mijn jurkje kunnen kijken. Maar ik stap toch niet af waar mensen mij kunnen zien dan hihi
Hoe gemonteerd?
Oud 05-07-2018, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat een auto een moordwapen op wielen is?
Nee dat is het niet, anders zouden niet zoveel mensen een bewijs krijgen om erin te mogen rijden. Het is een stuk gereedschap dat, net als een hamer, verkeerd gebruikt kan worden, maar dat maakt het geen moordwapen.
Oud 06-07-2018, 07:40
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Nee dat is het niet, anders zouden niet zoveel mensen een bewijs krijgen om erin te mogen rijden. Het is een stuk gereedschap dat, net als een hamer, verkeerd gebruikt kan worden, maar dat maakt het geen moordwapen.
Je kan het wel in een moordwapen veranderen als je wapens toevoegt
Oud 06-07-2018, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Je kan het wel in een moordwapen veranderen als je wapens toevoegt
Ja, en je kan iemand met een rol watjes ook wel vermoorden. For fucks sake.
Oud 06-07-2018, 08:23
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Ja, en je kan iemand met een rol watjes ook wel vermoorden. For fucks sake.
Echt
Oud 06-07-2018, 17:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Echt
Ja.... dat kan echt,...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-07-2018, 18:39
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Ja.... dat kan echt,...
Hoe dan
Oud 06-07-2018, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe dan
Ik kan een paar manieren bedenken. Op watjes kan je makkelijk stikken.

Voor een iets ander voorbeeld; Een balpen werkt ook: https://nl.wikipedia.org/wiki/Balpenmoord
Oud 06-07-2018, 20:49
Chocolate_god
Avatar van Chocolate_god
Chocolate_god is offline
Citaat:
Ik kan een paar manieren bedenken. Op watjes kan je makkelijk stikken.

Voor een iets ander voorbeeld; Een balpen werkt ook: https://nl.wikipedia.org/wiki/Balpenmoord
Dankje wel voor de info
Oud 07-07-2018, 17:24
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Dit is bullshit, hoor. Ik heb een tijd geleden heel veel auto gereden voor mijn werk en ook echt hele lange stukken. Ben al een paar keer in ruzies verzeild geraakt en bijna van de weg gereden door een ruzie of door iemand die echt totaal niet op zat te letten. Al deze momenten was ik zelf heel goed aan het opletten en had ik beide handen aan het stuur en dat was echt wel nodig.
Maar jij bent een vrouw toch?
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 15:43
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 01:51
Seksualiteit Op het randje fietsen bij vriend
carla-tje
16 03-06-2002 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.