Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 18:18
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
Citaat:
Qimm schreef:
ja...
ghost of the robot (lekker lame he ) Beetje Nirvana muziek stijlig
mijn mamma heeft de ceedee bestelt en die is nu onderweg naar mijn huis!!
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Advertentie
Oud 12-02-2003, 21:00
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
heej,...ik had in de Yes ook gelezen dat Buffy weer in Maart begint,..dus maybe is het toch waar (*gaat heel erg hopen*)
Oud 12-02-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef:
heej,...ik had in de Yes ook gelezen dat Buffy weer in Maart begint,..dus maybe is het toch waar (*gaat heel erg hopen*)
En de Yes is zó betrouwbaar... (j/k)

Denk niet dat de series in maart terug keren... Toch maar downloaden?

*heeft 7.14 First Date al binnen*
Oud 12-02-2003, 21:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sookie schreef:
En de Yes is zó betrouwbaar... (j/k)

Denk niet dat de series in maart terug keren... Toch maar downloaden?

*heeft 7.14 First Date al binnen*
waaaaaaaat?! nohoh, waar haal jij dat vandaan? Ik kan het nog niet vinden!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-02-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
waaaaaaaat?! nohoh, waar haal jij dat vandaan? Ik kan het nog niet vinden!
Kazaa, yep kazaa ja Toch een groot wonder dat ik de ep in een dag binnen had. Maare, je kunt clipjes van buffyverse.de downloaden.
Oud 12-02-2003, 21:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Kazaa, yep kazaa ja Toch een groot wonder dat ik de ep in een dag binnen had. Maare, je kunt clipjes van buffyverse.de downloaden.
*gaat direct nog kijken op Kazaa* Ik kan het daar echt nooit vinden echt pas 2 weken later ofzo... als iedereen het al gezien heeft

*cheeeeer* jaa daar staatie... echt hij staat er! *klik klik*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-02-2003, 12:51
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik denk dat ik toch maar eens een keer een poging ga doen om afleveringen te downloaden maybe lukt t nu wel?? *hoopt*
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 13-02-2003, 17:07
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik wil een oude aflevering van Buffy dowloaden, maar weet niet welk seizoen/aflevering het is.
Het is volgens mij seizoen 2 of 3. En ik weet nog maar een klein stukje, dat Angel wil wachten tot de zon opkomt op een heuvel, maar de zon komt niet op, want het gaat sneeuwen. Dat vond ik zo´n mooie afevering maar ik weet niet meer goed hoe hij gaat, dus weet iemand welke aflevering ik bedoel?
Oud 13-02-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:
ik wil een oude aflevering van Buffy dowloaden, maar weet niet welk seizoen/aflevering het is.
Het is volgens mij seizoen 2 of 3. En ik weet nog maar een klein stukje, dat Angel wil wachten tot de zon opkomt op een heuvel, maar de zon komt niet op, want het gaat sneeuwen. Dat vond ik zo´n mooie afevering maar ik weet niet meer goed hoe hij gaat, dus weet iemand welke aflevering ik bedoel?
3.10 Amends
Oud 14-02-2003, 07:12
NVIP
Avatar van NVIP
NVIP is offline
Citaat:
Sookie schreef:
3.10 Amends
Zozo, jij bent er snel bij.

Ik heb die aflevering gisteren nog gezien
Oud 14-02-2003, 09:48
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Sookie schreef:
3.10 Amends
dank je
Oud 14-02-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
NVIP schreef:
Zozo, jij bent er snel bij.

Tja, volgens deze test schijn ik een 'Obsessive Freak' te zijn. Dat zegt vast genoeg.

Oei, een ge-wel-dige Faith wallpaper! *heeft hem als desktop* Uhm... misschien niet bedoeld voor de spoilergevoeligen onder ons... echt spoilerig isie niet, magoed. Ik heb je ervoor gewaarschuwd:

Copy & paste
Oud 15-02-2003, 10:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
is het trouwens al bekend of er een seizoen 8 van buffy komt?? want dat zou eerst misschien toch niet zijn ofso? *herinnert zich iets waar ze ooit voor getekend heeft dat er een seizoen 8 zou moeten komen *

(volgens die test ben ik bordeline obsessive maar volgens hen ben ik nog te reddeb, gelukkig maar dan )
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones

Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 10:18.
Oud 15-02-2003, 11:53
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
is het trouwens al bekend of er een seizoen 8 van buffy komt?? want dat zou eerst misschien toch niet zijn ofso? *herinnert zich iets waar ze ooit voor getekend heeft dat er een seizoen 8 zou moeten komen *

(volgens die test ben ik bordeline obsessive maar volgens hen ben ik nog te reddeb, gelukkig maar dan )
Niks is nog bevestigd. Maar ik denk wel dat we voor het ergste moeten vrezen... Emma Caulfield heeft er iig geen zin meer in. Na seizoen 7 kapt ze definitief. Opzich wel logisch, want ze heeft eigenlijk veel te weinig screen time. En SMG. Tja, denk niet dat ze iedere keer weer gezien wil worden als 'Buffy'. Denk dat ze na seizoen 7 meer gaat richten op haar filmcarriere (niet dat dat nu super gaat , maar dat ff terzijde). Jammer natuurlijk. Van de rest weet ik het niet. Of het is iig nog niet duidelijk. Wel heb ik de laatste tijd veel gelezen over een mogelijke Faith spin-off. Eliza zou ervoor benaderd zijn... Ben benieuwd!! Hoop wel dat ze een eigen serie krijgt met Willow, Dawn, Andrew, Xander... plus nog een aantal anderen, maarja, ik ga niet spoileren .
Oud 15-02-2003, 14:21
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik ben ook borderline obsessive
Oud 15-02-2003, 17:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Niks is nog bevestigd. Maar ik denk wel dat we voor het ergste moeten vrezen... Emma Caulfield heeft er iig geen zin meer in. Na seizoen 7 kapt ze definitief. Opzich wel logisch, want ze heeft eigenlijk veel te weinig screen time. En SMG. Tja, denk niet dat ze iedere keer weer gezien wil worden als 'Buffy'. Denk dat ze na seizoen 7 meer gaat richten op haar filmcarriere (niet dat dat nu super gaat , maar dat ff terzijde). Jammer natuurlijk. Van de rest weet ik het niet. Of het is iig nog niet duidelijk. Wel heb ik de laatste tijd veel gelezen over een mogelijke Faith spin-off. Eliza zou ervoor benaderd zijn... Ben benieuwd!! Hoop wel dat ze een eigen serie krijgt met Willow, Dawn, Andrew, Xander... plus nog een aantal anderen, maarja, ik ga niet spoileren .
hm...dat vinden we heus niet leuk als het gaat stoppen...? mja nix aan te doen, afwachten maar dan
een Faith spin-off zou opzich wel koel zijn!*ik begreep uit een van je vorige posts dat ze in seizoen 7 weer tevoorschijn komt? * maar dan idd wel met iig Willow, Dawn en Xander oow en Giles oow en Spike of course... die kan ik niet missen hoor! en dan moet SMG maar af en toe ff langswippen ofso hihi
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 15-02-2003, 18:36
Verwijderd
http://www.tiscali.nl/content/article/591192.htm


Sarah Michelle Gellar verlaat Buffy


UTRECHT - 14/02/03 Sarah Michelle Gellar, de hoofdrolspeelster in Buffy The Vampire Slayer, stopt met de cultserie om zich te concentreren op haar filmcarričre.

De populaire Gellar zal volgens het nieuwsblad Express vervangen worden door een nieuwe hoofdrolspeelster: Eliza Dushku.

De 22-jarige Dushku zal echter niet de nieuwe Buffy worden maar houdt de rol van Faith die ze al eerder vertolkte. Met deze constructie houden de producenten de deur op en kiertje voor een eventuele terugkeer van Sarah.

Het is nog niet bekend gemaakt wanneer Gellar voor het laatst in de serie te zien zal zijn.

==============

Bullsh? Iig heb ik nergens op Engelse Buffy/SMG forums een bevestiging gelezen. :?
Oud 15-02-2003, 19:24
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sookie schreef:
http://www.tiscali.nl/content/article/591192.htm


Sarah Michelle Gellar verlaat Buffy


UTRECHT - 14/02/03 Sarah Michelle Gellar, de hoofdrolspeelster in Buffy The Vampire Slayer, stopt met de cultserie om zich te concentreren op haar filmcarričre.

De populaire Gellar zal volgens het nieuwsblad Express vervangen worden door een nieuwe hoofdrolspeelster: Eliza Dushku.

De 22-jarige Dushku zal echter niet de nieuwe Buffy worden maar houdt de rol van Faith die ze al eerder vertolkte. Met deze constructie houden de producenten de deur op en kiertje voor een eventuele terugkeer van Sarah.

Het is nog niet bekend gemaakt wanneer Gellar voor het laatst in de serie te zien zal zijn.

==============

Bullsh? Iig heb ik nergens op Engelse Buffy/SMG forums een bevestiging gelezen. :?
naja het betekent iig dat ze niet gaan stoppen met de serie, maar dat alleen SMG ermee stopt, das iig al 1 pluspuntje toch? mja t is idd verder nog nergens bevestigd, dus ik denk dat we echt moeten blijven afwachten...
maar als ze er echt mee stopt, dan vraag ik me af hoe ze eruit gaat zegmaar.... ze zal heus niet voor de 3e keerd dood gaan toch? want ze spreken ook van een eventuele terugkeer van Sarah...ze zal wel verhuizen ofso...mja dat zou k nix voor Buffy vinden, die verlaat dr vrienden eigenlijk niet zomaar...mja we wachten eerst maar ff af..
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 16-02-2003, 12:07
LHCleo
LHCleo is offline
begin Buffy saai te vinden... sowieso... toen Angel en Oz weg gingen, en Willow en Buffy naar de Universiteit gingen begon ik het al wat minder te vinden, maar nu begin ik het steeds minder leuk te vinden. Angel aan de andere kant vind ik alleen maar leuker worden! zijn jullie het hier mee eens?
__________________
****STARS****
Oud 16-02-2003, 12:14
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
LHCleo schreef:
begin Buffy saai te vinden... sowieso... toen Angel en Oz weg gingen, en Willow en Buffy naar de Universiteit gingen begon ik het al wat minder te vinden, maar nu begin ik het steeds minder leuk te vinden. Angel aan de andere kant vind ik alleen maar leuker worden! zijn jullie het hier mee eens?
nee mja dat komt misschien wel omdat ik het niet keek toen Oz er nog inzat en ik kijk Angel ook niet haha
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 16-02-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:
LHCleo schreef:
begin Buffy saai te vinden... sowieso... toen Angel en Oz weg gingen, en Willow en Buffy naar de Universiteit gingen begon ik het al wat minder te vinden, maar nu begin ik het steeds minder leuk te vinden. Angel aan de andere kant vind ik alleen maar leuker worden! zijn jullie het hier mee eens?
Ja, Angel wordt inderdaad steeds leuker. En ik vind seizoen 4 (toen Angel net weg was en ze naar de universiteit gingen) inderdaad het slechtste seizoen. Het werd beter toen Spike verliefd op Buffy werd, en het werd nog beter toen ze echt wat kregen. Ik vind het nu weer geweldig leuk.
Oud 16-02-2003, 12:58
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
LHCleo schreef:
begin Buffy saai te vinden... sowieso... toen Angel en Oz weg gingen, en Willow en Buffy naar de Universiteit gingen begon ik het al wat minder te vinden, maar nu begin ik het steeds minder leuk te vinden. Angel aan de andere kant vind ik alleen maar leuker worden! zijn jullie het hier mee eens?
ja idd, ik vond dat spike/buffy ding irritant maar het is nu wel intressant dat hij een ziel heeft.. en ik vond het echt NIET leuk dat willow die keer oz had afgewezen voor tara! en idd high school was leuker dan universiteit, maar dat was nog wel leuker dan wat er nu is..dat sombere 'oh ik had in de hemel kunnen zijn/wat doe ik met mn leven' en glory was ookw el leuk vond ik...en bij angel weet ik al wat er allemaal gaat gebeuren
Oud 16-02-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ja, Angel wordt inderdaad steeds leuker. En ik vind seizoen 4 (toen Angel net weg was en ze naar de universiteit gingen) inderdaad het slechtste seizoen. Het werd beter toen Spike verliefd op Buffy werd, en het werd nog beter toen ze echt wat kregen. Ik vind het nu weer geweldig leuk.
Angel wordt steeds leuker ja. Maar de serie is naar mijn mening niet beter dan Buffy. Ow, seizoen 4 rockt ook!! hint: Angel spoilertopic

Seizoen 4 van Buffy was wel wat minder. Maar zo slecht was het nou ook weer niet. Dat hele Initiative gezeik was saai. Uhm... ik vind eerlijk gezegd seizoen 6 het minst. Natuurlijk zaten er wel een aantal afleveringen tussen die super waren, maar het hele seizoen opzich vond ik minder. Het begin was geweldig, maar het werd steeds 'darker'. Mijn favo seizoen blijft toch seizoen 3. Dat hele Faith gedoe is Plus er zaten nog van die ongeloofelijke leuke eps tussen als: The Wish, Doppelgangland, Earshot.

Seizoen 7 kijk ik overigens ook met heel veel plezier naar. Dit seizoen is zeker veel beter dan seizoen 6.
Oud 16-02-2003, 15:09
LHCleo
LHCleo is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Angel wordt steeds leuker ja. Maar de serie is naar mijn mening niet beter dan Buffy. Ow, seizoen 4 rockt ook!! hint: Angel spoilertopic

Seizoen 4 van Buffy was wel wat minder. Maar zo slecht was het nou ook weer niet. Dat hele Initiative gezeik was saai. Uhm... ik vind eerlijk gezegd seizoen 6 het minst. Natuurlijk zaten er wel een aantal afleveringen tussen die super waren, maar het hele seizoen opzich vond ik minder. Het begin was geweldig, maar het werd steeds 'darker'. Mijn favo seizoen blijft toch seizoen 3. Dat hele Faith gedoe is Plus er zaten nog van die ongeloofelijke leuke eps tussen als: The Wish, Doppelgangland, Earshot.

Seizoen 7 kijk ik overigens ook met heel veel plezier naar. Dit seizoen is zeker veel beter dan seizoen 6.
ahh... Faith! she rocked!! ja ik vond seizoen 3 ook ver uit het beste!
__________________
****STARS****
Oud 16-02-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:
Angel wordt steeds leuker ja. Maar de serie is naar mijn mening niet beter dan Buffy. Ow, seizoen 4 rockt ook!! hint: Angel spoilertopic

Seizoen 4 van Buffy was wel wat minder. Maar zo slecht was het nou ook weer niet. Dat hele Initiative gezeik was saai. Uhm... ik vind eerlijk gezegd seizoen 6 het minst. Natuurlijk zaten er wel een aantal afleveringen tussen die super waren, maar het hele seizoen opzich vond ik minder. Het begin was geweldig, maar het werd steeds 'darker'. Mijn favo seizoen blijft toch seizoen 3. Dat hele Faith gedoe is Plus er zaten nog van die ongeloofelijke leuke eps tussen als: The Wish, Doppelgangland, Earshot.

Seizoen 7 kijk ik overigens ook met heel veel plezier naar. Dit seizoen is zeker veel beter dan seizoen 6.
Seizoen 3 vond ik ook een van de leukste, maar ik ben dan ook een nog grotere Angel-Buffy fan dan Spike-Buffy
Oud 16-02-2003, 16:59
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Ik vind het ook leuker toen ze nog op High-School zaten. Seizoen 3 vind ik het leukst, en seizoen 4 het minst. Maar na seizoen 4 vind ik het wel weer steeds beter worden.

Aleen vind ik het wel jammer dat er, zeker in seizoen 6, steeds minder ´gewoon` geslayed wordt.
Oud 16-02-2003, 17:28
Hopla
Avatar van Hopla
Hopla is offline
het enige wat ik over buffy en angel kan zeggen is dat het hartstikke cool is!!!!!!
het is echt jammer dat het nu niet meer komt.

weet je dat in het 7e seizoen van buffy, buffy weg gaat en dat de nieuwe slayer Faith wordt in plaats van Dawn???!!

Oud 16-02-2003, 17:58
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Hopla schreef:
weet je dat in het 7e seizoen van buffy, buffy weg gaat en dat de nieuwe slayer Faith wordt in plaats van Dawn???!!

Kun je lezen?
Oud 17-02-2003, 13:31
LHCleo
LHCleo is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Seizoen 3 vond ik ook een van de leukste, maar ik ben dan ook een nog grotere Angel-Buffy fan dan Spike-Buffy
ja ik ook, vond het altijd zo stoer, omdat je niet wist wat er nu weer zou gebeuren: angel die naar hel gaat, angel die zijn ziel verliest, dat soort dingen vond ik altijd leuk!
met spike... ja kweet niet, hijs the bad guy weet je, en vond dat Buffy altijd wel zo'n mysterieus karakter als Angel nodig had. weet niet waarom
__________________
****STARS****
Oud 17-02-2003, 19:53
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
josh wil geen 8e seizoen buffy maken. iedereen uit de serie die nog wel verder wil gaat naar angel. (alyson en nick zouden dat wel zien zitten)
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 17-02-2003, 19:54
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
en als, ut er ooit nog van komt, komt er een spin-off over ripper
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 18-02-2003, 12:13
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
shaya schreef:
en als, ut er ooit nog van komt, komt er een spin-off over ripper
Ik heb gehoord dat de afleveringen van "Ripper" zullen worden uitgezonden in 2004 of misschien zelfs 2005. Dat duurt dus nog wel even!

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 18-02-2003, 12:30
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Hoi iedereen,

Ik ben ook echt super fan. Jammer dat we nu moeten wachten tot het najaar. (nouja, ik ben natuurlijk alweer bezig met het downloaden van de series).
Is er nog iemand zo gek van de series als ik of is er iemand die iets niet helemaal snapt reageer dan hierop.

-xxx-jes
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Oud 18-02-2003, 12:32
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Hoi iedereen,

Willen jullie al weten hoe het verder gaat? Ik heb aflevering 7x01 t/m 7x10 al gezien!!!

Groetjes!
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Oud 18-02-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
drumster schreef:
Hoi iedereen,

Willen jullie al weten hoe het verder gaat? Ik heb aflevering 7x01 t/m 7x10 al gezien!!!

Groetjes!
Nog een seizoen 7 kijker!

Als je mee wilt discusseren over seizoen 7, kun je hier terecht: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=379412

Pas op! We discusseren op dit moment hevig over afl. 14.
Oud 18-02-2003, 17:09
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
*huil* nou verhuist iedereen naar t spoilertopic en dan blijf ik hier helemaal in mn alleentje achter
stomme computer ook die geen filmpjes enzo wilt downloaden

__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 18-02-2003, 17:15
scala
scala is offline
neej hoor ik ook boehoe dus dan w88 wij maar braaf tot het najaar is
Oud 18-02-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
*huil* nou verhuist iedereen naar t spoilertopic en dan blijf ik hier helemaal in mn alleentje achter
stomme computer ook die geen filmpjes enzo wilt downloaden

Bedoel je kazaa of kun je uberhaupt niks downloaden? Ik heb misschien een alternatief...

*probeert mensen naar spoilertopic te lokken*
Oud 18-02-2003, 17:35
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Bedoel je kazaa of kun je uberhaupt niks downloaden? Ik heb misschien een alternatief...

*probeert mensen naar spoilertopic te lokken*
*wil alternatief* ik mag kazaa niet meer downloaden
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 18-02-2003, 18:00
scala
scala is offline
ik mag sowieso nix downloaden fijn he..maar goed wat is et alternatief?
Oud 19-02-2003, 13:38
LHCleo
LHCleo is offline
zou trouwens best wel raar zijn als Faith de nieuwe hoofdrol speelster wordt... ik bedoel: dan ben je de hoofdrol speler en dan speel je in een serie die Buffy, The Vampire Slayer heet. Of gaan ze het dan opeens veranderen in Faith, The Vampire Slayer.
sorry... maar zat ik opeens aan te denken.

Hebben jullie trouwens ook wel eens de Buffy, the Vampire Slayer film gezien? Ik bedoel niet de musical, maar echt de film. Waar de serie op gebaseerd is?

ps: ik kan ook niet naar spoiler topic... mag ook niet downen.
Maar ik lees soms bij www.buffy.com de verhaallijnen
__________________
****STARS****
Oud 19-02-2003, 13:43
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Ik heb een stukje van de film gezien. Maar die is veel minder leuk omdat iemand anders de slayer is en niet Sarah Michelle Gellar. De serie is echt veel leuker!!!

Groetjes
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Oud 19-02-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
LHCleo schreef:
zou trouwens best wel raar zijn als Faith de nieuwe hoofdrol speelster wordt... ik bedoel: dan ben je de hoofdrol speler en dan speel je in een serie die Buffy, The Vampire Slayer heet. Of gaan ze het dan opeens veranderen in Faith, The Vampire Slayer.
sorry... maar zat ik opeens aan te denken.

Hebben jullie trouwens ook wel eens de Buffy, the Vampire Slayer film gezien? Ik bedoel niet de musical, maar echt de film. Waar de serie op gebaseerd is?

ps: ik kan ook niet naar spoiler topic... mag ook niet downen.
Maar ik lees soms bij www.buffy.com de verhaallijnen
Ik heb de film ook gezien. Herinner me weinig, behalve dan dat Rutger Hauer de evil vampier was (en erg cool) en dat Buffy de schitterende opmerking "Does the word 'duh' mean anything to you?" maakte.
Oud 19-02-2003, 13:54
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Ja, dat zijn wel goede opmerkingen van haar. Van die grapjes tussendoor als het om iets heel ernstigs gaat. Echt goed!!!
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Oud 19-02-2003, 15:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik vond de film ook ccol! De serie heeft ook zo zijn voordelen (Spiiiiike)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-02-2003, 16:03
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
scala schreef:
neej hoor ik ook boehoe dus dan w88 wij maar braaf tot het najaar is
Ik blijf ook nog hier. (Totdat ik wél alle afleveringen van seizoen 7 heb gedownload )
Oud 19-02-2003, 19:06
scala
scala is offline
Citaat:
Breg schreef:
Ik blijf ook nog hier. (Totdat ik wél alle afleveringen van seizoen 7 heb gedownload )
oww gelukkig maar, niet gelijk uitgestorven
(en nou dat moet dan maar)
Oud 21-02-2003, 13:37
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
scala schreef:
oww gelukkig maar, niet gelijk uitgestorven
(en nou dat moet dan maar)
pff gelukkig, ik ben niet de enige

maar nou wil ik dat altenatief wel eens weten, want ik kan wel downloaden, maar dat gaat zo tergend langzaam dat ik wel 3 weken of langer bezig ben met 1 aflevering dus das gewoon niet te doen...maar is er niemand die aflevringen of cdrom heeft staan ofso?? gebrand dus, en die ik zou kunnen afspelen? of kan dat niet...?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 21-02-2003, 17:09
ShadowLady
ShadowLady is offline
Voor de mensen die buffy (willen) downloaden

http://bitconjurer.org/BitTorrent/
dit programma downloaden en dan op google zoeken naar bittorrent buffy, vaak kun je de aflevering dan al op de dag dat het in de US uitkomt downloaden en het gaat vaak als de download op gang komt redelijk snel

http://www.turok.info/eps.shtml
is een voorbeeld van een site waar je buffy met bittorrent kan downloaden
Oud 21-02-2003, 20:10
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Ik heb net eindelijk een stukje van Lessons gezien en heel Beneath You yay! ik ga gewoon de heel vakantie buffy kijken (ik zou eens een leven moeten zoeken...)
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.