Oud 06-04-2004, 22:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-04-2004 @ 22:52 :
verblijfsvergunningen ofzo?
Hij woont daar omdat ze zijn geemigreerd en het zijn geen vluchtelingen dus een verblijfsvergunning lijkt me niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Oud 07-04-2004, 14:10
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Als hij 22 is zou niemand naar hem omkijken dus misschien is dat een reden?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 14:43.
Oud 07-04-2004, 14:42
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 07-04-2004 @ 15:10 :
Als hij 22 is zou niemand naar hem opkijken dus misschien is dat een reden?
Als het echt een megatalent is maakt dat niet uit denk ik.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 07-04-2004, 14:44
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Emilio schreef op 07-04-2004 @ 15:42 :
Als het echt een megatalent is maakt dat niet uit denk ik.
Ik heb ook het idee dat hij overgewaardeerd wordt.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 07-04-2004, 19:23
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Ontslagen trainer na twee dagen weer terug

7/4/2004 17:07

Gerard Gili maakt het seizoen gewoon af. De trainer van SC Bastia werd enkele dagen na zijn ontslag op staande voet weer in ere hersteld.
Gili werd maandag per direct aan de kant gezet na opmerkingen aan het adres van de voorzitter François Nicolaï, die in de ogen van de coach 'te vriendelijk' was. 'De club heeft een ander persoon nodig om zich verder te ontwikkelen.' Daarmee kon de Bastia-preses het doen.

De Bastia-voorzitter liet zich daarop van een minder vriendelijke kant zien en ontsloeg Gili op staande voet. Maar de maatregel is binnen enkele dagen weer van tafel gehaald. Na een onderhoud tussen beiden is de lucht geklaard, althans voorlopig. 'Gerard Gili blijft tot het einde van het seizoen. Ik heb deze beslissing genomen in het belang van de club, om zeker te zijn van handhaving in Ligue 1', verklaarde Nicolaï zijn ommezwaai.

'Nicolaï heeft gezegd dat handhaving gelijk zou staan aan de winst van de Champions League. Het zou daarom moeilijk uit te leggen zijn het te doen zonder de trainer, die op de weg was van dat doel', reageerde Gili op zijn eerherstel. De trainer had voor zijn terugkeer zijn kritiek ingeslikt
www.vi.nl

okdan
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 09-04-2004, 13:09
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Politieklappen maken FC Utrecht-fan ziedend



Politieklappen maken FC Utrecht-fan ziedend
Even had Kees van Laaren zondag de illusie dat de ME naar hem zou luisteren. Hij had immers niets te maken met de supportersrellen. Hij stond rustig en vreedzaam bij zijn gloednieuwe bestelbus.

Toch lag Van Laaren even later geboeid op de grond met een beurs geslagen rug en nek van de gummistok. Gisteren diende hij een klacht in tegen de politie Utrecht. ,,Want ik accepteer niet dat ik als crimineel word behandeld.''

Als loyaal FC Utrecht-fan heeft Van Laaren al vaak genoeg supportersgeweld gezien. Alleen doet hij er niet aan mee. Hij zingt liever zijn keel schor in het stadion, soms zo enthousiast dat zijn buren er suizende oren aan overhouden.

Afgelopen zondag -tijdens de risicowedstrijd tegen ADO Den Haag- ging het niet anders. Van Laaren sprong en zong om de FC aan te moedigen. ,,Tijdens de wedstrijd had ik helemaal niet het idee: straks gaat het los.''

Tot hij het stadion verliet. Uit het niets begonnen onder het viaduct van de Waterlinieweg Utrechtse hooligans te rellen. Keien suisden door de lucht richting politie. De Hagenaars waren al vertrokken.

Achteraf noemt de politie de rellen 'uitzonderlijk' door de massaliteit en het onophoudelijk gooien van stenen naar de politie. Van de veertig ingerekende supporters zitten er nog 27 vast. Zij worden voorgeleid aan de rechter-commissaris. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit nadat de videobeelden zijn bestudeerd.

Terug naar zondag. Na de eerste gewelddadigheden vluchtte Van Laaren met zijn 'maat' naar zijn blinkende bestelbus bij de Esso-pomp. Ruim een uur zagen ze hoe de hooligans de politie op de Waterlinieweg keer op keer aanvielen.

Het ging mis toen Van Laaren, gevlucht voor een stenenregen, onder het viaduct belandde en tegen ME'ers botste. ,,***********, lopen,'' beet eentje hem toe. De Utrechter legde nog bozig uit dat hij in vrede kwam. Als antwoord kreeg hij een klap op zijn rug en in zijn nek met een gummistok.

,,Ik loop nog rustig weg,'' vertelt Van Laarden. ,,En dan komt er ineens een ander aan, die uit het niets op mijn been begint te slaan.'' Het volgende moment lagen vijf ME'ers bovenop hem, om hem in de boeien te slaan. Na een half uur geboeid en vernederd op de grond te hebben gelegen, smeet de ME hem in een busje, kreeg een extra trap in zijn nek en werd afgevoerd naar het politiebureau.

Nu hoopt hij maar dat bekenden hem niet hebben gezien. Van Laaren is zelfstandig monteur. Stel je voor dat een opdrachtgever heeft gezien dat hij als hooligan werd afgevoerd. ,,Ik werk voor justitie en voor de Tweede Kamer. Daar kom je niet zomaar binnen.''

In het politiebureau tierde Van Laaren als een bezetene. Woest was hij. Het hielp niet. Voor hij de cel in moest, mocht hij alleen het kinderpartijtje afbellen waar hij die avond met zijn kinderen heen zou gaan.

Om tien uur 's avonds mocht Van Laaren het bureau verlaten. Zonder seizoenskaart die de politie had ingenomen. En met gekneusde polsen door te strakke handboeien. Ook was hij het verhaal rijker van zijn 19-jarige celgenoot. Die jongen wasmeegelopen met de hooligans, ingerekend door de ME en snoeihard in de arrestatiebus gesmeten waar hij stil bleef liggen. De vernedering was compleet toen een 14-jarige jongen bovenop hem belandde en uit angst in zijn broek pieste. De plas droop over zijn kleren.

Bij de politie is tot gisteren één klacht binnengekomen naar aanleiding van het ME-optreden. Van een vrouw. Reden onbekend. Daar kwam die van Van Laaren dus bij.
(Bron: Utrechts nieuwsblad, 8 april 2004)
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 09-04-2004, 13:56
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Even over Adu:

Dat hij verbaal overkomt als iemand van een paar jaar ouder zegt niet zo veel. Heel vaak zijn mensen die uit 3e wereldlanden naar een westers land getrokken zijn, sneller volwassen dan iemand die z'n hele leven al in het westen heeft geleefd. Want ik 3e wereldlanden zal je ook veel sneller volwassen moeten zijn. (over 't algemeen dan).

En lichamelijk: artsen kunnen tegenwoordig heel makkelijk een aardige schatting maken over iemands leeftijd. Zeker bij personen die zoveel aandacht krijgen en waarvan de leeftijd niet zker is, zal dat vast al wel eens zijn gedaan. (volgens mij is hij inmiddels samen met Lil' Bow Wow (?) en wat acteurtjes de bekendste jongen onder de 16 van Amerika. Op ''zonen van'' na)
Ik geloof best dat hij 14 is. Ik ben zelf (als hij dus 14 is) een maand jonger als hij, en word ook vaak 16 a 17 geschat.

en @ Emilio: Jesper Hoogendoorn (dat was 'm) was 16. Als hij 14 of 15 zou zijn, zou daar veel meer over zijn gesproken.
Oud 09-04-2004, 14:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Amerika zal op 't WK2010 wel een heel gode aanval krijgen. Zover 't nu al te zien is. Freddy Adu, Weah jr. en ook Eddie Gaven, een jongen van NY Metrostarts.



Eddie Gaven is na Freddy Adu de jongste speler ooit in de MLS. Met zestien jaar en twee maanden maakte hij zijn debuut voor de MetroStars. Gaven kan als aanvallende middenvelder uit de voeten, maar in de spits spelen is ook geen probleem.

Gaven, die al werd bekeken door Manchester City, heeft zeer veel creativiteit en is ook nog eens fysiek sterk. Hij kan ook altijd rekenen op een uitnodiging voor VS Onder-17.


Wellicht zullen DaMarcus Beasley en Landon Donovan dan ook nog meedoen. En dan nog 3 Amerikaanse naampjes van CM: Gravelle, Quaranta en Convey. Misschien dat zij ook topspelers worden. (maar die ken ik dus puur van CM, dus veel zegt dat niet.)
Oud 12-04-2004, 10:48
Verwijderd
Vitesse-speler John van Beukering is na het bezoeken van het duel tussen Vitesse en NAC door de politie gearresteerd, vanwege een knokpartij. De 20-jarige spits, die momenteel op uitleenbasis bij De Graafschap speelt, werd bij het verlaten van het stadion aangevallen door enkele supporters.

Hierop ontstond een vechtpartij, waarna John en broer Dennis werden aangehouden door de politie. "Als je wordt aangevallen is het logisch dat je je verweerd", zei John tegen RTV Gelderland.Het tweetal is overgebracht naar het politiebureau voor verhoor, waarna ze weer huiswaarts mogen keren.

www.voetbalzone.nl
Oud 13-04-2004, 21:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
FC Brussels imiteert strafschop Cruijff

13/4/2004 16:22

Geen voetballiefhebber die niet weet wie Otto Versfeld is. En dat heeft niets te maken met de keeperskwaliteiten van de voormalig doelman van Helmond Sport, maar alles met die ene strafschop: aanloop Johan Cruijff, tikkie links naar Jesper Olsen, tikkie rechts naar Cruijff en Versfeld uitgespeeld.
Toch is deze strafschopvariant amper te zien in het profvoetbal. Hij bestaat nog wel. Didier Ernst en Kinet probeerden, ruim twintig jaar na dato, Cruijff en Olsen te imiteren. Met succes, maar toch niet helemaal goed.

Beide spelers van FC Brussels, de koploper van de Belgische Twedeklasse, hadden de strafschop de laatste weken al ingestudeerd tijdens trainingen. Zaterdag durfden beiden het aan tijdens de afstraffing van Patro Maasmechelen. Bij een 5-0 voorsprong zette Kinet zich achter de elfmeter, waarna hij de bal opzij legde. Ernst tikte de bal echter niet terug, maar schoot direct op doel: 6-0.

'Dat doe je alleen maar als je met 5-0 leidt', verklaarde coach Harm Van Veldhoven in Het Belang van Limburg na de 6-0 zege van zijn ploeg.


Bron: vi.nl

Ik vraag me af hoezo deze variant niet veel vaker word gedaan...
Oud 13-04-2004, 21:32
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Feyenoord geeft Arjan Erkel seizoenskaart

ROTTERDAM, 13 april 2004 21:45 - Het nieuws werd dit paasweekend in Nederland gedomineerd door de vrijlating van Arjan Erkel. De Nederlandse hulpwerker was 606 dagen gegijzeld geweest in Dagestan. Een van de eerste dingen die hij zei toen hij werd vrijgelaten, was: 'Heeft Oranje zich geplaatst voor Portugal?' Daarmee was wel duidelijk dat hij een groot voetbalfan is. Eenmaal terug in zijn woonplaats Rotterdam liet hij ook meteen blijken dat hij een supporter is van Feyenoord. De Rotterdamse club was zo verguld met deze positieve aandacht dat ze besloten heeft Erkel een seizoenkaart te schenken. Die ontvangt hij op 25 april uit handen van Jorien van den Herik wanneer hij eregast is tijdens de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Volendam.
Feyenoord wil Erkel hiermee volgens de eigen website graag een hart onder de riem steken ''omdat Erkel de afgelopen jaren al genoeg wedstrijden van zijn club heeft moeten missen''.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 13-04-2004, 21:48
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Barry Bonds heeft vannacht de 660e homerun in zijn carriere geslagen. hij staat nu gedeelt 3e in de lijst van homerungiganten. Hij moet alleen de echte groten voor zich dulden. Babe Ruth staat op de 2e plaats met 714 homeruns en Hank Aaron staat op de 1e plaats met 755 homeruns in zijn actieve carriere.

met of zonder steroiden vind ik het een geweldige prestatie.
__________________
No intensity, no victory
Oud 14-04-2004, 13:42
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
De opgefoktheid rond Willem II-NAC

Geinig om te lezen: de manier waarop de politie zich opfokt rond Willem II-NAC. En als het dan zo ver is gebeurt er niks en vinden ze alleen maar een paar NAC-supporters in de Willem II vakken, waar er dan stiekem nog veel meer zitten.
Eén en ander staat allemaal te lezen in Tilburg Magazine. Je kan het stukje (paar foto's erbij en zo) in PDF-formaat downloaden door hier te klikken. Als je nog geen Acrobat Reader op je PC hebt staan, dan kan je dat programma (nodig om PDF t ekunnen lezen) downloaden door hier te klikken.
Vond het wel een grappig stukje wat ik zag staan op bsiderats.nl
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 14-04-2004, 17:32
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Coach stapt op omdat spelers niet eten

14/4/2004 10:37

Diego Edison Umaña stapt op als trainer en technisch directeur van Deportes Quindío. Omdat zijn spelers geen eten meer kunnen betalen.
Umaña kondigde dinsdag zijn ontslag aan vanwege de slechte financiële situatie waarin de club, voorlaatste in de Colombiaanse competitie, verkeert. Deportes Quindío heeft sommige spelers al zes weken geen loon meer uitbetaald. Enkele voetballers hebben hierdoor geen geld meer voor basisbehoeften zoals voedsel.

'Toen ik vandaag (dinsdag, red.) op de training kwam, bleken er vier spelers te zijn die maandag niets hadden gegeten en die ook dinsdag geen ontbijt op hadden. En zij spelen nota bene in het eerste elftal', mopperde de verbouwereerde Umaña.

'Het is niet makkelijk om in het ritme van zondag-woensdag-zondag te spelen zonder te eten. En hun huurbazen willen hen uit huis zetten omdat ze geen huur hebben betaald. Aangezien er geen enkele reactie is gekomen van de mensen van het bestuur, is het maar beter dat ik opstap', aldus Umaña. Hij beloofde nog wel de competitieduels van woensdag en zaterdag op de bank te zitten, maar is van plan maandag zijn koffers te pakken. Alleen indien het bestuur de nijpende problemen oplost, zou hij overwegen om aan te blijven.

Umaña heeft tot nu toe pas vier wedstrijden als coach op de bank gezeten bij Quindío, dat in 1956 nog kampioen van Colombia was.


Vi.nl
Oud 15-04-2004, 12:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Roda JC-fans foppen Fortuna-speler

15/4/2004 11:40

Niet alleen burgemeesters laten zich foppen door voetbalsupporters. In navolging van de Haagse burgervader Wim Deetman, liet Gino Taihuttu, speler van Fortuna Sittard, zich beetnemen door aanhangers van Roda JC.
Afgelopen dinsdag liet Taihuttu zich fotograferen na afloop van het duel tussen Jong Fortuna en Jong Roda. 'Na de wedstrijd vroeg iemand of er een foto van me gemaakt mocht worden', vertelt de 21-jarige aanvaller in De Limburger. 'Op dat moment kreeg ik een sjaal omgehangen. Ik was in gesprek en lette verder niet op die sjaal.'

Dat had hij beter wel kunnen doen, want op de groengele das stond met grote letters Fortuna is kut. Dat zag hij pas terug nadat de foto was gepubliceerd op een supporterssite van Roda. En zo kwam hij vervolgens ook onder ogen van de aanhang van Fortuna. 'Ze hebben me gewoon geflikt', baalt Taihuttu, die dit seizoen acht duels in actie kwam in de Gouden Gids Divisie.

De club en de supporters waren niet blij met de foto, maar Taihuttu bood direct zijn excuses aan. 'Eigenlijk had iedereen kunnen weten, dat ik dit niet bewust heb gedaan. Een voetballer van Fortuna gaat toch niet rondlopen met zoiets.' Daarmee is voor de supportersclub van Fortuna de kous af.

Fortuna's technisch manager Fred van Barneveld wist woensdagavond nog van niets. 'Maar als het klopt, zullen we met Gino moeten gaan praten.'

__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-04-2004, 13:00
Verwijderd
'Waterreus gaat elke grote wedstrijd in de fout'

15/4/2004 11:11

Zelf nam Waterreus de schuld op zich, maar dat was eerder reëel dan genereus. Vonden niet alleen de Nederlandse media, maar bijvoorbeeld ook spits Mateja Kezman. 'Hij gaat bijna elke grote wedstrijd in de fout', zei de Serviër over zijn doelman.
Kezman wond er in De Telegraaf geen doekjes om. 'Vandaag deden ze niet hun best', zei de spits over z'n collega's, nadat er in de kleedkamer van PSV al een grote ruzie was geweest waarin harde woorden waren gevallen. 'Er was niet één gele kaart. De hele week praten we over corners en vrije trappen en dan geeft Lee de hoekschop zo gemakkelijk weg. Dat is een grote fout, zoals ook Ronald Waterreus twee grote fouten maakte. Dat doet hij in elke belangrijke wedstrijd.'

De krant zelf was nog redelijk mild over de capriolen van de doelman. 'In beide situaties zag doelman Ronald Waterreus er niet goed uit. De Limburger is altijd al een lijnkeeper geweest, maar de kwetsbaarheid op hoge ballen is de laatste jaren alleen maar groter geworden. Hoewel Waterreus droomt van een vervolg van zijn carrière in de Premier League, lijkt het voor hem niet verstandig om de oversteek te maken, want in Engeland zweren ze bij keepers die heersen in de lucht.'

'Hopelijk koestert Ronald Waterreus geen grote aspiraties om bij een club in de Premier League onderdak te vinden', meent ook AD Sportwereld. 'Hij zou er wekelijks worden geconfronteerd met zijn zwakke plek.' In een belendende beschouwing krijgt de krant bijna medelijden met de Limburgse keeper: 'Door volledig mis te tasten bij de corner van Newcastle United, bezorgde doelman Ronald Waterreus zichzelf en zijn club PSV een extra pijnlijk afscheid (..) Hij (Harry van Raaij) had, net als Waterreus een mooier afscheid verdiend, maar daar dacht Newcastle heel anders over.'




De kop in de Volkskrant laat aan duidelijkheid niets te wensen over: PSV klaar in Europa na blunders Waterreus. 'Uitgerekend tijdens zijn afscheidstournee bij de club die hij tien jaar diende', zo verklaart de krant in het begeleidende artikel, 'onderstreepte Waterreus een toch al matig seizoen met fatale missers. Zo werd de 33-jarige Limburger tegen wil en dank de hoofdschuldige van de 2-1 nederlaag.'

Het ANP constateert dat PSV weer eens de club van net niet is, een constatering waarin het persbureau wordt bijgevallen door Mateja Kezman. En dat was allemaal de schuld van 'de reservedoelman van het Nederlands elftal', zoals fijntjes wordt opgemerkt. 'Met het gezicht op onweer baande doelman Ronald Waterreus gisteravond door de catacomben van St. James' Park. De aan het einde van het seizoen vertrekkende doelman had zojuist zijn laatste Europese wedstrijd voor de Eindhovense club verloren. "En daar is maar één iemand verantwoordelijk voor. En dat ben ik helaas zelf".'

Het Eindhovens Dagblad tenslotte, constateert dat het optimisme bij PSV vooraf eigenlijk nergens op gebaseerd was: 'Net als vorige week in het Philips Stadion waren een paar lepe ballen van Laurent Robert, toen uit een vrije trap, nu vanaf de cornervlag, genoeg om doelman Ronald Waterreus te vellen. Bij beide kopballen, de eerste van Alan Shearer en de tweede van Gary Speed, kwam hij te laat. PSV stelde daar alleen een benutte strafschop van Mateja Kezman tegenover. De ploeg creëerde verder geen enkele doelkans.'
(C)VI
Oud 15-04-2004, 16:38
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-04-2004 @ 13:05 :
Mooie actie

Jammer dat de sjaal niet goed leesbaar is.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 15-04-2004, 20:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Rake klappen voor van Persie en Acuna

Het competitieduel Jong Ajax - Jong Feyenoord (2-1) liep na afloop volledig uit hand. Supporters bestormden het veld, Van Persie + Acuna kregen rake klappen, Robin van Persie is afgevoerd per ambulance, de speler is graakt door vuurwerk en /of klappen van fans.

bron: www.voetbal24.nl
Het zal uiteindelijk wel allemaal wat overdreven zijn door de media maar toch..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-04-2004, 20:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
whaha best knap verzonnen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-04-2004, 20:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Roda JC-fans foppen Fortuna-speler

15/4/2004 11:40

Niet alleen burgemeesters laten zich foppen door voetbalsupporters. In navolging van de Haagse burgervader Wim Deetman, liet Gino Taihuttu, speler van Fortuna Sittard, zich beetnemen door aanhangers van Roda JC.
Afgelopen dinsdag liet Taihuttu zich fotograferen na afloop van het duel tussen Jong Fortuna en Jong Roda. 'Na de wedstrijd vroeg iemand of er een foto van me gemaakt mocht worden', vertelt de 21-jarige aanvaller in De Limburger. 'Op dat moment kreeg ik een sjaal omgehangen. Ik was in gesprek en lette verder niet op die sjaal.'

Dat had hij beter wel kunnen doen, want op de groengele das stond met grote letters Fortuna is kut. Dat zag hij pas terug nadat de foto was gepubliceerd op een supporterssite van Roda. En zo kwam hij vervolgens ook onder ogen van de aanhang van Fortuna. 'Ze hebben me gewoon geflikt', baalt Taihuttu, die dit seizoen acht duels in actie kwam in de Gouden Gids Divisie.

De club en de supporters waren niet blij met de foto, maar Taihuttu bood direct zijn excuses aan. 'Eigenlijk had iedereen kunnen weten, dat ik dit niet bewust heb gedaan. Een voetballer van Fortuna gaat toch niet rondlopen met zoiets.' Daarmee is voor de supportersclub van Fortuna de kous af.

Fortuna's technisch manager Fred van Barneveld wist woensdagavond nog van niets. 'Maar als het klopt, zullen we met Gino moeten gaan praten.'


bron VI
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-04-2004, 20:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-04-2004 @ 21:27 :
*knip* bron VI

Kleinbeetje nara bovenscrollen en daar heb ik precies hetzelfde geposte+foto.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-04-2004, 20:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Supporters goedkoper naar laatste uitwedstrijden

De aankomende wedstrijden zijn voor Vitesse van levensbelang. De steun van de supporters is in deze periode dan ook erg belangrijk. Bij de thuiswedstrijden probeert de Supportersvereniging door de inzet van de sfeercommissie een zo goed mogelijke sfeer te creëren. Om ook bij de laatste uitwedstrijden de spelers meer steun te geven heeft de supportersvereniging samen met enkele andere partijen gezorgd voor een donatie zodat de supporters aanzienlijk goedkoper de wedstrijden Heerenveen - Vitesse en Roda JC - Vitesse kunnen bezoeken.
De korting voor de wedstrijd Heerenveen - Vitesse op 24 april wordt mogelijk gemaakt door de supportersvereniging, de Raad van Commissarissen, Bestuur en Algemeen Directeur van Vitesse. Het gaat hier om een korting van €9,- per entreebewijs.

Voor de wedstrijd Roda JC - Vitesse op 9 mei hebben de supportersvereniging en Sunweb vliegreizen gezamenlijk 20 bussen gesponsord waardoor supporters die met de bus reizen alleen het entreebewijs hoeven te betalen.

De prijzen en verkoopdata voor de wedstrijden:

Heerenveen - Vitesse, 24 april 2004
Georganiseerde busreis via Ticketbox:
Vanaf 16 april: Servicekaartplushouders €10,- en servicekaarthouders €12,50
Vanaf 17 april: Seizoenkaarthouders €15,-

Vrij vervoer via kassa Gelredome (werkdagen van 13.30 - 17.00 uur):
Vanaf 16 april: Prijs €6,-
Extra verkoop op maandag 19 april: 19.00 - 21.00 uur
Einde totale verkoop: 21 april

Omdat de verkoop voor Heerenveen - Vitesse reeds gestart is, krijgen alle supporters die al een kaartje voor de oude prijs gekocht hebben bericht thuis over de teruggave van hun geld.

Roda JC - Vitesse, 9 mei 2004
Georganiseerde busreis via Ticketbox:
Vanaf 17april: Servicekaartplushouders, €10,-
Vanaf 24 april: Servicekaarthouders, €10,-
Vanaf 1 mei: Seizoenkaarthouders, €10,-

Autocombi via kassa Gelredome (werkdagen van 13.30 - 17.00 uur):
Vanaf 19 april: €15,-
Extra verkoop autocombi op zondag 2 mei rondom de wedstrijd Vitesse - NEC bij de kraam van de supportersvereniging op de Zuidpromenade (pinnen niet mogelijk!)
Einde totale verkoop: 5 mei



vitesse denkt een keer aan de supporters, jammer dat het geen spelers initiatief is.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-04-2004, 21:09
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ongeregelheden bij Jong Ajax - Jong Feyenoord

Uitgegeven: 15 april 2004 21:21
Laatst gewijzigd: 15 april 2004 21:50

AMSTERDAM - Voor en na de competitiewedstrijd in Amsterdam tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord hebben zich donderdagavond ongeregeldheden voorgedaan. Na afloop van het duel - door Ajax met 3-1 gewonnen en bijgewoond door 8000 toeschouwers - bestormden supporters van de Amsterdamse club het veld en hebben een speler van Feyenoorder verwond.

Deze speler moest per ambulance naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Ook andere spelers liepen rake klappen op, onder wie Robin van Persie.

Voor de wedstrijd maakten fans van Ajax een team van TV Rijnmond, dat een reportage wilde maken, het werken onmogelijk. De twee verslaggevers werden onder bescherming van Ajax-stewards weggeleid.

De clubleiding van Ajax liet in een officiële reactie weten zich diep te schamen voor het gedrag van een bepaald gedeelte van de supporters. "Dit gedeelte van onze aanhangers is bij ons bekend. Ajax vraagt zich af of dit soort wedstrijden onder deze omstandigheden nog wel kan worden gespeeld."
mmmmm, SCHANDALIG?

bron: www.nu.nl
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 15-04-2004, 21:12
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Godverdomme, wat een stelletje idioten zeg, niet normaal...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 15-04-2004, 21:13
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-04-2004 @ 22:09 :
mmmmm, SCHANDALIG?

bron: www.nu.nl
ik was erbij. gelukkig zat ik veilig op de tribune.

Ik vind dit zo kansloos. Uitschelden ok, maar zo uitdagen en dan knokken BAH.

ook slecht aangepakt door ajax trouwens.

paar agentjes: lees: 5 maximaal
en een paar stewards.

en dat tegen veel meer f-side gasten
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 15-04-2004, 21:17
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Wat is er precies gebeurt, er gaan namelijk te snel te veel verkeerde verhalen rond......
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 15-04-2004, 21:20
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-04-2004 @ 22:17 :
Wat is er precies gebeurt, er gaan namelijk te snel te veel verkeerde verhalen rond......
nou ik zal ff paar puntjes die ik gezien heb noteren.[list=1][*]f-side was met zo'n 200 man aanwezig[*]waren bijna geen agenten (stuk of 4 denk)[*]paar stewards maar[*]van persie werd hele tijd al toegezongen enz. je kent et wel[*]acuna was hele tijd aan et etteren enz.[*]wedstrijd wordt afgefloten, kansloze gasten lopen het veld op en naar van persie toe. duwen beetje en toen brak de hel los[*]en dan weet je niet waar je moet kijken.[/list=1]
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 15-04-2004, 21:31
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 15-04-2004, 21:39
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
RayMania schreef op 15-04-2004 @ 22:31 :
[afbeelding]
Zijn die fotos al weer van de site af of er nog niet op geweest..??
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 15-04-2004, 21:40
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 15-04-2004 @ 22:39 :
Zijn die fotos al weer van de site af of er nog niet op geweest..??
http://www.ajaxfotoside.nl/jongfnrd/fnoord.html
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 15-04-2004, 22:24
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Dit kan ook op nieuwe topic.. is wel zo overzichtelijk
Oud 15-04-2004, 22:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 15-04-2004 @ 23:24 :
Dit kan ook op nieuwe topic.. is wel zo overzichtelijk
Dan kun je over alles wel een topic maken..

Westerveld had zn vinger gebroken..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-04-2004, 13:42
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
RayMania schreef op 15-04-2004 @ 22:31 :
[afbeelding]
!
Oud 16-04-2004, 21:23
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Kameroen begint WK-kwalificatie met -6

16/4/2004 20:24

Sep Blatter heeft dan toch zijn zin gekregen. De FIFA-voorziter sprak zich al voor de Afrika Cup uit tegen de nieuwe hansopjes van Kameroen (tenues uit één stuk) en heeft de wereldvoetbalbond nu zo ver gekregen dat het het Afrikaanse land beboette voor de shirts.
Kameroen werd wegens 'overtreding van de kledingvoorschriften' beboet met 129.000, terwijl het land de kwalificatiereeks voor het WK 2006 in Duitsland dient te beginnen met een totaal van min zes punten.

'Het gaat in tegen de FIFA-regels van het spel', mopperde Sep Blatter al voor de Afrika Cup. Omdat het toernooi werd georganiseerd door de Afrikaanse voetbalbond (CAF), leken bondscoach Winfried Schäfer en zijn spelers nog niets te vrezen. Twee jaar geleden speelde Kameroen de Afrika Cup immers in de mouwloze shirts. De CAF stond dit toe, alhoewel die mouwloze shirts ook door de FIFA werden verboden.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 17-04-2004, 00:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat een kansloos gezeik om een voetbalshirt zeg!!

Laat ze maar eens bezig gaan houden met de grote bedragen waardoor clubs failliet gaan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 17-04-2004, 12:05
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-04-2004 @ 01:09 :
Wat een kansloos gezeik om een voetbalshirt zeg!!

Laat ze maar eens bezig gaan houden met de grote bedragen waardoor clubs failliet gaan.
Ja idd, zeg nu al dag tegen Kameroen op het WK '06.
Nu krijgen we zo'n flutland als Ghana op het WK .
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 17-04-2004, 12:24
Verwijderd
zeer matig van de FIFA inderdaad...
Oud 17-04-2004, 17:11
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor de FIFA wel iets goeds doet. De laatste jaren hebben ze alleen maar kinderachtige regeltjes en doen ze niks aan de echte problemen...
Oud 17-04-2004, 17:13
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 17-04-2004 @ 18:11 :
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor de FIFA wel iets goeds doet. De laatste jaren hebben ze alleen maar kinderachtige regeltjes en doen ze niks aan de echte problemen...
Hiermee ben ik het met je eens
Oud 18-04-2004, 20:04
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Eerste doelpunt Freddy Adu voor DC United

Freddy Adu heeft in zijn derde wedstrijd als professional zijn eerste doelpunt weten te maken. De 14-jarige Amerikaan verloor wel met zijn DC United met 3-2 van de rivaal New York/New Jersey MetroStars.

31.000 toeschouwers zagen in het Giants Stadium dat Adu een half uur voor tijd mocht invallen bij een 1-1 stand. Niet lang daarna kwam de thuisploeg via doelpunten van Wolyniec en Taylor op 3-1. Kort voor het einde wist Adu dan toch zijn eerste doelpunt mee te pikken in de MLS, maar bleek niet genoeg voor een punt.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 18-04-2004, 21:10
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik ben het helemaal met de Fifa eens, Kameroen is gewaarschuwd, en diue waarschuwing hebben ze genegeerd. En er zit volgens mij veel verschil tussen een "schaatspak" en normale voetbal outfit.

Ohja en Ghana mag van mij wel op WK, (Amoah )
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 18-04-2004, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 18-04-2004 @ 22:10 :
ik ben het helemaal met de Fifa eens, Kameroen is gewaarschuwd, en diue waarschuwing hebben ze genegeerd. En er zit volgens mij veel verschil tussen een "schaatspak" en normale voetbal outfit.

Ohja en Ghana mag van mij wel op WK, (Amoah )
ik vind die regel nergens op slaan, wat maken die mouwtjes nou uit? Zeker in zo'n warm land is het waarschijnlijk wel fijner in zo'n tenue. Maar ja, ze zijn gewaarschuwd en gingen gewoon door, eigen schuld zou je zeggen en ik vind dat het ook wel zo is. Maar de straf vind ik wel erg zwaar...
Oud 18-04-2004, 21:44
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 18-04-2004 @ 22:39 :
ik vind die regel nergens op slaan, wat maken die mouwtjes nou uit? Zeker in zo'n warm land is het waarschijnlijk wel fijner in zo'n tenue. Maar ja, ze zijn gewaarschuwd en gingen gewoon door, eigen schuld zou je zeggen en ik vind dat het ook wel zo is. Maar de straf vind ik wel erg zwaar...
de fifa legde het als volgt uit:
Bij een shirt zonder mouwen kun je aan minder stof trekken, daardoor oneerlijk en had ook te maken met dat voetbal shirts nou eenmaal met mouwen horen te zijn
Bij het schaatspak was ook het shirt trekken oneerlijk,

mja vage regels, maar een gewaarschuwd mens......
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 18-04-2004, 21:52
Verwijderd
dat is wel het stomste wat ik gehoord heb, want je mag volgens de regels niet eens aan een shirtje trekken...
Oud 19-04-2004, 13:57
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Maradona in kritieke toestand in ziekenhuis.

De Argentijnse vedette Diego Maradona ligt sinds zondagavond in kritieke toestand in een ziekenhuis, na een nieuwe hartaanval.
Oud 19-04-2004, 15:05
Verwijderd
kan je ook een oude hartaanval krijgen dan?

mja, die gozer is er lichamelijk niet best aan toe, maar wat wil je met de levenswijze die hij gekend heeft (ik weet niet hoe 'gezond' hij tegenwoordig leeft)
Oud 19-04-2004, 15:10
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Guissie schreef op 19-04-2004 @ 14:57 :
Maradona in kritieke toestand in ziekenhuis.

De Argentijnse vedette Diego Maradona ligt sinds zondagavond in kritieke toestand in een ziekenhuis, na een nieuwe hartaanval.
Laatst zat Petrovic bij Holland Sport. Hij sprak daar ook over Diego. Dat was echt een SUPER held daar in Italië. Geen wonder dat die man 'verkeerd' is gaan leven. Hij heeft de spanning niet aangekunt, best begrijpelijk. Ik denk dat hij de 50 niet haald.

Maar het is wel een wereld voetballer, echt zwaar technisch kundig.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 19-04-2004, 15:49
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-04-2004 @ 16:05 :
kan je ook een oude hartaanval krijgen dan?

mja, die gozer is er lichamelijk niet best aan toe, maar wat wil je met de levenswijze die hij gekend heeft (ik weet niet hoe 'gezond' hij tegenwoordig leeft)
Zijn leven is nu sigaren en golfen ofzo.
Oud 19-04-2004, 15:57
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Opmerkelijk debuut oud PSV'er bij Genk

19/4/2004 14:25

Erik van der Ven heeft een even kort als opmerkelijk debuut achter de rug. De twintigjarige Nederlander in dienst van RC Genk mocht een minuut voor tijd invallen en scoorde bij zijn tweede balcontact.
Interim-coach Pierre Denier, die is aangesteld als opvolger van Sef Vergoossen, laat enkele talenten ruiken aan het grote werk. Na Faris Haroun en Sebastien Pocognoli was het zaterdag de beurt aan Van der Ven om zijn debuut te maken voor Genk.

Het werd een debuut wat Van der Ven lang zal heugen. Want in de minuut die hem als vervanger van Thomas Chatelle was gegund deed hij van zich spreken. Koud in het veld tilde hij met zijn tweede balcontact de stand naar 0-3. 'Hij zat er lekker in. Ik was al blij dat ik op de bank zat en dan zo invallen. Hier ga ik goed van slapen. Mijn eerste 'moment de gloire'. Ik spreek geen Frans, maar dit smaakt naar meer', zei Van der Ven in Het Laatste Nieuws.

Van der Ven is bezig aan zijn tweede seizoen bij RC Genk. De aanvallende middenvelder doorliep de jeugdopleiding van PSV voor hij neerstreek bij de Limburgse club.
3 keer raden waar hij woont
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 19-04-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 19-04-2004 @ 16:57 :
3 keer raden waar hij woont
naast zijn buren?

schaijk?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten
USPalermo
500 01-01-2005 23:01
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 21:04
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.