Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2011, 16:51
Verwijderd
Spreekt voor zich, wat vinden jullie dat een jongen moet dragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2011, 19:32
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Waarom vraag je dat? lijkt wel alof je mbv antwoorden hier een kledingstijl gaat kopieren om maar zogenaamd in de smaak te willen vallen bij leeftijdsgenoten.

Jongens (en ook meiden) kopieren elkaar vind ik te zeer, bang om uit te pas te lopen qua kleding (safe modus).

Mijn mening koop en draag wat je zelf mooii vind.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 22:44
Verwijderd
Kleding straald iets uit over je zelf.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 00:46
Verwijderd
Spijkerbroek die goed om de kont past en bij z'n figuur past, dat is dus voor iedereen anders. T-shirt of bloes die goed past bij de schouders, mag wel getailleerd, niet strak.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 18:00
koekje97
Avatar van koekje97
koekje97 is offline
kleren van de jack and jones zijn altijd goed
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 19:01
estellecarlijn
Avatar van estellecarlijn
estellecarlijn is offline
ligt ook een beetje aan je leeftijd
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 02:07
sodamnflossy
Avatar van sodamnflossy
sodamnflossy is offline
maakt me geen flikker uit, als een jongen maar geen nickelson jassen draagt en zijn broek op de knieën heeft.
__________________
{paranoia is in bloom, the PR transmissions will resume}
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 02:24
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
maakt me geen flikker uit, als een jongen maar geen nickelson jassen draagt en zijn broek op de knieën heeft.
Maak mij als ik jouw termen gebruikt ook geen flikker uit wat jongens dragen, maar helaas (voor jou) dragen steeds meer jongens die vreselijke glimmende Nickelson vuilniszakken, en goedkoop zijn die jassen ook niet.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 02:26
sodamnflossy
Avatar van sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
Maak mij als ik jouw termen gebruikt ook geen flikker uit wat jongens dragen, maar helaas (voor jou) dragen steeds meer jongens die vreselijke glimmende Nickelson vuilniszakken, en goedkoop zijn die jassen ook niet.
Bah, vreselijke dingen. Ik woon hier in zo'n allochtonenwijk in Zwolle, en ik zie ze continu. :\ Heb soms zin om die dingen in de brand te steken.
__________________
{paranoia is in bloom, the PR transmissions will resume}
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 09:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit soort dingen"

Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Spijkerbroek die goed om de kont past en bij z'n figuur past, dat is dus voor iedereen anders. T-shirt of bloes die goed past bij de schouders, mag wel getailleerd, niet strak.
Dit idd. Afhankelijk van de gelegenheid ook; hij moet ook goed afgetrapte spijkerbroeken en ouwe shirts kunnen dragen bij het klussen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 10:16
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Kleding waar je jezelf goed in voelt, waar je zelfvertrouwen uit haalt, zonder dat ze direct slutty zijn. Want ja, ook jongens kunnen dat. ;x

Ik hoef geen half naakte borstkassen te zien als ik gewoon op straat loop ...
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 14:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dit soort dingen"
[afbeelding]

Stiekem is dat inderdaad heel mooi, hè?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 16:05
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Stiekem is dat inderdaad heel mooi, hè?
Toch was er iermand op dit forum, dacht dat hij zich ''FA'' noemde en een voorliefde had voor dit soort uniformen, maar op een of ander manier kon hij dat goed hebben als je zijn foto's bekeek waar hij dat aanhad.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 16:16
KleinePrinses
Avatar van KleinePrinses
KleinePrinses is offline
Mij maakt het niet zoveel uit wat een jongen draagt, als het maar geen arrogante jongen is die z'n kleding draagt omdat het stoer zou moeten zijn.

Ikzelf vind altijd van die blousjes:

... wel leuk.

En dan gewoon een leuke spijkerbroek en Vans/Sneakers eronder. En niet z'n broek tot aan z'n knieen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 16:22
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:

Ikzelf vind altijd van die blousjes: [afbeelding]


... wel leuk.
Afbeelding werkt niet.

Wat wilde je hier laten zien? G Star blouses?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 14:19
koekje97
Avatar van koekje97
koekje97 is offline
Citaat:
Stiekem is dat inderdaad heel mooi, hè?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 15:05
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Dit soort dingen"
[afbeelding]

Het is dat die jassen vaak een verkeerde lading hebben. Overjassen zijn gelukkig wel weer in
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2011, 14:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Stiekem is dat inderdaad heel mooi, hè?
jahe
Citaat:
Het is dat die jassen vaak een verkeerde lading hebben. Overjassen zijn gelukkig wel weer in
Tja. Dat heeft niet aan de jassen gelegen natuurlijk. Maar uniformen kunnen zo <3 zijn
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 14:54
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Dit soort dingen"
[afbeelding]

op mijn school loopt een jongen rond die van dat soort jassen draagt. dan wel zonder emblemen erop maar het staat hem ook best wel goed eigenlijk.

en iets aan dat soort jassen vind ik als het echt bij iemand past altijd wel 'stoer'overkomen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 15:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jahe. Ik zou mijn vriend er in elk geval graag in zien. Inclusief zwarte glimmende laarzen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 15:28
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Jahe. Ik zou mijn vriend er in elk geval graag in zien. Inclusief zwarte glimmende laarzen.
en dan natuurlijk ook die leren handschoenen of zit dat er al bij dan
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 15:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die heb ik hem vorig jaar voor kerst gegeven
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 15:34
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Die heb ik hem vorig jaar voor kerst gegeven
ik zoek nog steeds een plek waar ze goede leren handschoenen verkopen die niet al te duur zijn omdat ik ze elk jaar of om het jaar kwijt ben .
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 16:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik zoek nog steeds een plek waar ze goede leren handschoenen verkopen die niet al te duur zijn omdat ik ze elk jaar of om het jaar kwijt ben .
Geen idee! Ik heb die voor hem bij de Bijenkorf gekocht. Ze zijn heel goed. Maar wel heel duur. Maar hij raakt ze ook niet kwijt.

Maar ik zou ze bij de hema kopen, daar zijn ze 11 euro ofzo, en binnen een jaar gebruik je ze niet op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2011, 18:15
Sam...
Avatar van Sam...
Sam... is offline
Iets dat bij hem past, ik houd zelf wel van nochalante kleding, niet te druk. Gewoon een leuk T-shirt met print en een spijker broek. Iets modieuzer is soms ook wel leuk, maar het moet niet overdreven worden. Wat ik wel echt afschuwelijk vind, zijn die lange jassen, die sommige jongens dan dragen. Vaak omdat ze denken dat ze stoer zijn. En ik vind het ook niet altijd prettig om tegen een onderbroek aan te kijken. Maar ieder zo zijn ding.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 16:08
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Spijkerbroek, normaal aangetrokken en niet tot op zn knieën. En dan een shirt/blouse of trui ofzo. wat mij totaal niet trekt zijn die diepe v-halzen.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 20:25
Yora
Avatar van Yora
Yora is offline
Een stoere jeans met een stoer t shirt. of een V hals kan ook leuk zijn. (niet voor elke jongen bestemd ) of een nette blouse, of juist een stoere blouse kan ook stoer staan
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 07:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kleding straald iets uit over je zelf.
Spelling ook.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 09:28
Verwijderd
Citaat:
ik zoek nog steeds een plek waar ze goede leren handschoenen verkopen die niet al te duur zijn omdat ik ze elk jaar of om het jaar kwijt ben .
goedkopespullenwinkels! In Enschede zit een winkel die 'allerlei' heet en leren handschoenen voor vijf euro verkoopt. Misschien ook bij Action ofzo. Ik kan je niet beloven dat het echt leer is maar het lijkt goed en het hoeft toch maar twee winters mee te gaan dan.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 13:37
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
goedkopespullenwinkels! In Enschede zit een winkel die 'allerlei' heet en leren handschoenen voor vijf euro verkoopt. Misschien ook bij Action ofzo. Ik kan je niet beloven dat het echt leer is maar het lijkt goed en het hoeft toch maar twee winters mee te gaan dan.
nog bedankt. maar heb nu een paar superfijne leren handschoenen bij de C&A gekocht. nu alleen nog voorzichtig zijn ermee
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 17:03
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
nog bedankt. maar heb nu een paar superfijne leren handschoenen bij de C&A gekocht. nu alleen nog voorzichtig zijn ermee
Afgelopen jaar had ik ook bij de C&A suede handschoenen gekocht van het merk Frans Molenaar, maar deze zijn nu al kapot aan de binnenvoering, nou nooit meer dit merk waar ik nog iets van 30 euro voor betaald hebt!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 14:50
Sneeuwwitje123
Sneeuwwitje123 is offline
Uhmm... hangt van jouzelf af (:
Alleen over het algemeen vind ik spijkerbroeken wel leuk (mag laag hangen, maar niet té laag (ook niet superhoog trouwens)), en gewoon een leuk vest of trui of shirt ofzo.. oja een pet vind ik ook wel leuk (zo'n NY cap) ooh en hoge sneakersss <3
eigenlijk beetje zoals dit
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Justin+Bieber+Tops+Button+Down+Shirt+NdjtUiDqpQ-l.jpg (86.6 KB, 14x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 15:55
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Die oude Duitse uniformen zijn echt... WOW. Ik vind het zo jammer dat zo'n adelaartje verboden is op sommige plekken (school) en toch wel een lading meevoerd, anders zou ik dagelijks zoiets willen dragen. VOlgens mijn ouders kan ik zulke kleding goed dragen. Jammer dat ik nergens dergelijke kleding vind, die wel overal mogen. Het heeft gewoon iets stijlvols.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Die oude Duitse uniformen zijn echt... WOW. Ik vind het zo jammer dat zo'n adelaartje verboden is op sommige plekken (school) en toch wel een lading meevoerd, anders zou ik dagelijks zoiets willen dragen. VOlgens mijn ouders kan ik zulke kleding goed dragen. Jammer dat ik nergens dergelijke kleding vind, die wel overal mogen. Het heeft gewoon iets stijlvols.
Dit. Maar je moet wel een beetje een bouw hebben voor dat soort kleding, als je een skinny bouw hebt dan slobbert het maar een beetje en lijkt het te groot voor je.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 22:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is dat die jassen vaak een verkeerde lading hebben. Overjassen zijn gelukkig wel weer in
Als ik zo'n jas zie en dan 'lading' lees denk ik aan iets heel anders
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-12-2011, 08:36
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Die oude Duitse uniformen zijn echt... WOW. Ik vind het zo jammer dat zo'n adelaartje verboden is op sommige plekken (school) en toch wel een lading meevoerd, anders zou ik dagelijks zoiets willen dragen. VOlgens mijn ouders kan ik zulke kleding goed dragen. Jammer dat ik nergens dergelijke kleding vind, die wel overal mogen. Het heeft gewoon iets stijlvols.
er zijn genoeg plekken waar je van dit soort jassen kan kopen. ook de duitse legerjassen vaak dan wel zonder adelaar of in iedergeval zonder het echte hakenkruis erbij en anders kan je zelf het haken kruis er wel af halen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 09:30
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
je wil weten wat de meisjes leuk vinden kwa kleding zodat jou meisje je leuk gaat vinden?

waneer leer je nou ns dat ze je niet mag
Met citaat reageren
Oud 21-12-2011, 12:26
Verwijderd
Duitse legerjassen :') Ziet er niet uit.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 12:13
rooz1
rooz1 is offline
Citaat:
Waarom vraag je dat? lijkt wel alof je mbv antwoorden hier een kledingstijl gaat kopieren om maar zogenaamd in de smaak te willen vallen bij leeftijdsgenoten.

Jongens (en ook meiden) kopieren elkaar vind ik te zeer, bang om uit te pas te lopen qua kleding (safe modus).

Mijn mening koop en draag wat je zelf mooii vind.


helemaal gelijk je moet dragen wat je zelf wilt en niet wat andere willen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 21:12
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Draag meestal spijkerbroeken die wat lager hangen en daarop een shirt met een blij overhemd erbovenop. Gewoon kleur anders is het zo'n dood gezicht=']
Met citaat reageren
Oud 23-12-2011, 17:16
Bird.
Avatar van Bird.
Bird. is offline
Ik vind ontzettend veel leuk, het ligt er maar net aan wat voor een persoon je bent.
Toch heb ik een zwak voor jongens en mannen in pak en bloesjes en (suède) puntschoenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.