Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2011, 23:16
xSophie
Avatar van xSophie
xSophie is offline
Halloo, ik heb/had een stretch van 6mm. Ik ben van 3 naar 6 gegaan en dan heeft het wel even gebloed. maar nu probeer ik om verder te stretchen van 6 naar 7 en het begint al te bloeden? niet normaal wat kan ik doen? ik wil hem er niet uithalen want anders kan ik volgende week opnieuw beginnen en daar heb ik geen zin in

btw, ik heb mijn 6mm al bijna een jaar dus het is niet dat ik te snel ga..
__________________
holding on when you know you should be letting go...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2011, 09:49
Verwijderd
Ik stretch zelf niet en heb er niet bijzonder veel verstand van, maar ik kan me voorstellen dat van 3 naar 6 mm in een keer (?) eigenlijk een te groot verschil is. Dat zou kunnen betekenen dat het wondje nog neit goed genoeg geheeld is en daarom (weer) begint te bloeden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 19:10
Verwijderd
Mag ik als jongen vragen wat stretchen is ?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 19:11
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Het oprekken van een gaatje in dit geval in het oor
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-12-2011, 10:11
girlsetsfire
girlsetsfire is offline
Als ik jou was zou ik even naar een betrouwbare piercingshop gaan en daar advies inwinnen.
__________________
anti-hero.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 08:30
xSophie
Avatar van xSophie
xSophie is offline
Citaat:
Ik stretch zelf niet en heb er niet bijzonder veel verstand van, maar ik kan me voorstellen dat van 3 naar 6 mm in een keer (?) eigenlijk een te groot verschil is. Dat zou kunnen betekenen dat het wondje nog neit goed genoeg geheeld is en daarom (weer) begint te bloeden.
ik heb die stretch van 6 al een jaar en die was helemaal genezen. dus denk ik niet dat het daaraan ligt xd
__________________
holding on when you know you should be letting go...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 11:33
Justagirl_95
Justagirl_95 is offline
Langzaam oprekken van 6 naar 7, heb je speciale "oorbellen" voor.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Het oprekken van een gaatje in dit geval in het oor
anti-climax
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 17:02
Eva030
Avatar van Eva030
Eva030 is offline
Hey Sophie
Van 3 naar 6 is al een behoorlijk verschil.. Het kan zijn dat het ''gaatje'''gescheurd is, dus het heeft zoiezo tijd nodig om te genezen. Ik heb zelf nu een tunnel van 18mm en heb daar bijna 2 jaar over gedaan, misschien wel lang maar liever te lang als te kort, zodat je oor goed kan genezen voordat je hem weer verder gaat rekken
Je oor zal na het genezen waarschijnlijk wat stugger zijn (als het gescheurd is), en zal het plaatsen van een grotere stretcher lastig gaan, je hebt speciale ''tape'' die je om je stretcher kan wikkelen, wat je dan (bijv) elke week een stukje dikker maakt, dat maakt je oor ook weer wat soepeler en stretch je je oor steeds een heel klein beetje.
Iig veel suc6...
__________________
A Lannister always pays his debts .
Met citaat reageren
Oud 30-12-2011, 17:05
Eva030
Avatar van Eva030
Eva030 is offline
* zie dat ik je berichtje iets te snel heb gelezen hihi..
Iig goed laten genezen en als het genezen is, de tape om de 6mm wikkelen en steeds een beetje meer, na een tijdje kan je weer eens proberen of die van 7mm er nu wel soepeler in gaat
__________________
A Lannister always pays his debts .
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 21:00
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
ik heb ooit es gehoord dat je steeds met max 2mm mag vergroten van strech. als je dat gedaan hebt moet je steeds 2-4 weken tussen laten( nou, ik weet niet of dat echt zo is,) maar het heeft allezins positieve effecten gehad bij mij :-) ik heb het 1x anders gedaan en dan had ik een blow out.
ik ben van 1 naar 3 gegaan, naar 4, van 4 naar 5, van 5 naar 6... ik heb steeds max 1mm gebruikt om groter te gaan. ik moet zeggen dat ik nooit meer last gehad heb behalve van die blow out, maar dat was omdat ze me een verkeerde maat had gegeven en ik dus ook met meer dan 2mm in 1 keer strechte... is het een blow out of is het gewoon gescheurd? als je een blow out hebt gehad of een scheurtje, heb ik er een plug/tunnel in gedaan. hoe minder het juweel in je oor kan bewegen hoe beter. en dat hou je in toch zeker een maand of langer tot je zeker bent dat het er weer gezond en normaal uit ziet. verzorg je oor ook goed! (: kweet niet of de info die ik geef 'officieel' is maar bij mij heeft het geholpen!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 18:33
Verwijderd
Het hoort niet te bloeden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 07:59
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Max 2mm? Ik vind dat toch een behoorlijke sprong, hoor :/ Ik heb het altijd heeeeeel geleidelijk gedaan, ik heb nu 12mm en daar heb ik 2 jaar naartoe gewerkt, denk ik. (Dat is inmiddels wel al een paar jaar geleden.)
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.