Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2012, 10:12
brands
Avatar van brands
brands is offline
Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort op stage en ben nog op zoek naar passende kleding voor mijn stage. Ik heb zelf 1 pak, maar er moeten eigenlijk nog 1 of 2 bij. Maar misschien ook dat ik meer combinaties kan maken. Misschien handig om te weten, ik ga stage lopen op een accountantskantoor, waar een spijkerbroek not done is. Dus nette broeken enzovoort.

Via Neckermann zag ik dit, maar vroeg me af in welke winkel dit soort kleding te koop is? Aangezien ik eerst wil passen voor ik het koop.

Even 3 links van dingen die ik gezien heb. 1) Jasje 2) Broek 3) Blouse

Alvast bedankt,

Groeten, Brands
__________________
Gr. Brands

Laatst gewijzigd op 19-01-2012 om 10:13. Reden: Toevoeging.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2012, 15:42
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
V&A > Lifestyle.

Ik denk dat je daar beter antwoord zult krijgen.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 16:26
Verwijderd
Ik moest voor mijn werk in de horeca ook een zwarte pantalon aan, die verkochten ze toen heel veel bij de C&A. Veel verschillende soorten, maten, met zakken, zonder zakken, met streepje, zonder streepje. Vaak hadden ze daar ook nog jasjes bij. En ik slaag normaal NOOIT bij C&A, maar voor een pantalon altijd
Verder zou ik voor jasjes/blousjes kijken bij WE, V&D en eventueel bij H&M.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 16:46
brands
Avatar van brands
brands is offline
@ Alpha_Omega: Sorry voor het verkeerd posten. Ik had geen idee wat ik het het best neer kon zetten. Mijn dank is groot.

@Secret Agent: Is z'n broek die ik in de openingspost genoemd heb echt een pantalon? Ik heb zelf geen idee namelijk. Maar hebben ze bij de C&A alleen van die zwarte of zijn er ook meer kleuren dan zwart. Ik heb nu een bruin tint, maar daarnaast alleen zwart zie ik ook niet echt zitten.

Meer tips zijn van harte welkom! Ben benieuwd.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 18:11
Verwijderd
Even tussendoor; De kwaliteit van de kleding bij C&A en Neckermann is erg laag. Toen ik op mijn 20e bij mijn nieuwe werk begon had ik daarvoor ook een net pak nodig en die had ik gekocht bij de C&A. Nog geen jaar later zag je al duidelijk dat hij aan het slijten was en dat hij van binnen lang niet zo goed in elkaar zit als dat je zou denken.

Als je deze bedrijfskleding langere tijd gaat gebruiken, kan ik je alleen maar aanraden om niet al te zuinig te willen zijn. Ik heb na het C&A debacle wat dieper in de buidel getast om kwaliteit te kopen en dit pak kan ik waarschijnlijk de rest van mijn leven gebruiken. En het ziet er nog eens veel mooier uit ook dan de generic 'mode' die bovenstaande winkels bieden.

Oh, en ik vind die strepen erg lelijk, maar dat is smaak.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 18:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je 21 bent, studeert en stage gaat lopen heb je waarschijnlijk niet heel veel te besteden en dan kan je bij C&A prima slagen voor een nette broek. Bij V&D hebben ze prima overhemden voor niet al te veel geld (en wel van goede kwaliteit ook). Als je een paar broeken koopt kan je die prima combineren met een aantal overhemden, eventueel nog met een jasje. Bij de WE hebben ze ook wel nette kleding idd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 19:49
brands
Avatar van brands
brands is offline
@ Reverend, waar heb jij het pak gekocht sinds je aan het nieuwe werk begon? Aangezien mij dat wel nieuwsgierig maakt.

Ik moet zeggen dat ik nog niet echt een idee heb wat zoiets eigenlijk kost. Dus kan iemand mij ook vertellen wat voor budget ik rekening moet houden? Moet ik met zoiets rekening houden zoals op de website. En ben toch wel op zoek naar 2 nieuwe setje, heb nu 1. Deze is aangeschaft toen ik 2,5/3 jaar voor het eerst in pak moest.

Tevens is mijn stage 4 dagen per week en 16 weken.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 08:48
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Nou ja, je kunt tot heel veel gaan natuurlijk, pakken kunnen best in prijs oplopen. Maar je moet dus even overwegen of je ze na je stage ook nog veel draagt. Ga je verder met werk zoals je stage of ga je uiteindelijk ergens anders heen?
Als je hier maar 16 weken zit en daarna nauwelijks nog die pakken draagt, dan kun je best voor C&A kwaliteit gaan, maar als je van plan bent de rest van je leven op een accountancy kantoor oid te werken, dan kun je best nu al een beter pak kopen.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je kunt tot heel veel gaan natuurlijk, pakken kunnen best in prijs oplopen. Maar je moet dus even overwegen of je ze na je stage ook nog veel draagt. Ga je verder met werk zoals je stage of ga je uiteindelijk ergens anders heen?
Als je hier maar 16 weken zit en daarna nauwelijks nog die pakken draagt, dan kun je best voor C&A kwaliteit gaan, maar als je van plan bent de rest van je leven op een accountancy kantoor oid te werken, dan kun je best nu al een beter pak kopen.
Dat.

Ik had mijn 'pak' in delen gekocht, waarvan het duurste deel de blazer voor 280 euro. Dat was bij een klein winkeltje in haarlem waarvan ik de naam niet weet. Nu is 280 euro wat overdreven want voor minder heb je ook nog steeds dingen van prima kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 12:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wil je deze items bij elkaar gaan dragen? Ik zou dan toch gaan voor ook een zwart jasje. Een krijtstreep jasje op een zwarte broek, met een blauwe blouse vind ik (persoonlijk) niet echt een mooie combinatie.Ik vind krijtstreep en blauw in deze context vaak wat goedkoop ogen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 15:48
brands
Avatar van brands
brands is offline
@ Oezem: Mijn bedoeling is om na de opleiding ook gewoon bij een accountantskantoor aan het werk te gaan. Maar dit ligt er ook wel aan of ik na het afstuderen (waarvoor ook zulk soort kleding nodig is) makkelijk een baan kan vinden op dit gebied. Mocht het niet zo zijn, dan draag ik het waarschijnlijk niet of nauwelijks. En voor presentaties op school hebben we soms ook een pak nodig.

@ Reverend: Je gaf eerder aan dat C&A niet zulke goede kwaliteit had. Welke winkel heeft volgens jouw dan wel goeie kwaliteit zonder meteen in een hele dure categorie te gaan zitten. Ik verwacht toch wel goeie kwaliteit van de kleding die ik aan trek richting stage.

@ *oma*: Op de broek die ik had uitgezocht zit ook een krijtstreep. Dus dan heb je een jasje + broek met krijtstreep. Of is het juist beter om voor volledig zwart te gaan? Die plaatjes die ik heb geplaatst zijn eigenlijk voorbeelden waar ik naar toe wil.

Daarnaast zou ik nog het volgende willen weten:
  1. Welke kleuren pakken zijn er? Naast zwart of bruin.
  2. Wat zouden goede combinaties zijn die niet al te goedkoop ogen?

Alvast bedankt.
__________________
Gr. Brands

Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 15:50. Reden: Toevoeging
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 17:04
Verwijderd
Citaat:
@ Reverend: Je gaf eerder aan dat C&A niet zulke goede kwaliteit had. Welke winkel heeft volgens jouw dan wel goeie kwaliteit zonder meteen in een hele dure categorie te gaan zitten. Ik verwacht toch wel goeie kwaliteit van de kleding die ik aan trek richting stage.
Nouja, genoeg. Loop gewoon eens een winkelstraat door en kijk een beetje rond. Ik heb mijn kleding destijds gewoon her en der gehaald. Namen van winkels onthoud ik niet.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 18:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bij Mexx hebben ze ook veel pantalons, jasjes en leuke blouses. Ik zou in ieder geval een goed zittend zwart jasje/colbertje aanschaffen, want dat kan je goed combineren. Daarnaast zou ik een zwarte of grijze pantalon aanschaffen en eentje met een streepje of een andere kleur (bv. bruin of blauw). Ik zou niet direct meerdere pakken aanschaffen, omdat je niet weet of je dat ooit nog zult dragen. Maar combinaties zijn ook best netjes en gekleed, ik zou daar voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 08:44
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En denk ook eens aan rokjes! Je kunt bij de H&M of de Vero Moda heel makkelijk best wel nette rokjes kopen en daar kun je ook leuk mee combineren. Bij de Superstar hebben ze ook wat nettere kleding, niet echt pakken maar wel heel mooi en stijlvol. Met veel daarvan kun je denk ik ook wel aankomen op je stage.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 09:20
brands
Avatar van brands
brands is offline
@ Roosje: Ik ben niet echt van de rokjes om eerlijk te zijn . In de zomer als ik thuis ben wil ik het nog wel is doen, maar het komt over het algemeen niet voor dat ik een rokje aan heb.

Rest: dank je wel voor de tips, meer is natuurlijk nog welkom
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 21:04
Verwijderd
kijk ook is bij Miss Etam.
Daar kan ik altijd goed terecht voor kleding :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Solliciteren - wat vooral niet doen?
ekki
70 10-09-2007 17:16
Werk, Geld & Recht Stage, maar waar?
Sweetsurrender
7 07-06-2005 21:13
Lifestyle merkkleding belangrijk?
tommygirll
112 17-05-2004 09:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Verhalen & Gedichten Graag even jullie mening / suggestie's voor mijn stalkers brief
Verwijderd
7 23-03-2004 18:35
Lifestyle Lifestyle maar een fase? (hmm niet echt passenden titel..)
Verwijderd
90 13-12-2002 15:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.