Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2012, 09:02
Verwijderd
Als kind droeg ik vaak regenlaarzen, maar sinds mijn 14e heb ik echt een passie voor regenlaarzen en ik ging sindsdien ook altijd naar school met mijn glanzende blauwe regenlaarzen aan. Maar ook met stage, winkelen en uitgaan enzo droeg ik ze. Zelfs in de zomer als het buiten zonnig en warm buiten was. In mijn klas hadden ze mij gedoopt tot "Regenlaarsje" en ik ben er tot nu toe trots op die bijnaam hihi

Tegenwoordig heb ik 23 paar regenlaarzen in allerlei kleuren en met verschillende dingetjes erop. Ik draag ze echt iedere dag, dus ook met winkelen, uitgaan en op het werk. Zelfs als we naar het strand gaan draag ik ze en het liefste zonder sokken, dan lopen ze gewoon het lekkerste.
Als ik ze in de winkel zie liggen dan moet ik ze gewoon ff proberen (en soms kopen) en ik vind het ook heel leuk om te zien dat andere mensen regenlaarzen dragen

En wat vindt jij van regenlaarzen???

Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 11:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2012, 10:04
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Haha echt? Apart is het wel.

Ik heb het niet zo op regenlaarzen, ze lopen niet lekker en zijn niet ongelofelijk mooi. Maar zweet je er ook niet ontzettend in?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 10:06
Verwijderd
Ik vind ze wel heel gaaf, nog mooier dan schoenen en ik vind ze heerlijk lopen hihi
Heel af en toe heb ik wel last van zweetvoeten, maar dat maakt me niet uit

Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 12:18
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik had vroeger wel regelmatig regenlaarzen aan ivm schooltuinen en ik heb sindsdien nog één keer regenlaarzen aangehad toen het stortregende en ik vooral moest fietsen (en maar even moest lopen, en dat kon best op die laarzen). Ik vind ze niet heel geweldig zitten, tenminste niet die ik aan had, en ik heb van mezelf geen regenlaarzen. Ik zou ze ook alleen aan doen (lenen van mijn moeder dan, omdat ik er zelf geen heb) als ik het echt nodig vind, en dat is niet zo vaak.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 16:40
Verwijderd
Ik heb er ooit zwarte met witte stipjes van mijn moeder gekregen, maar die heeft ze zelf in gebruik genomen. Ik vind ze irritant zitten en niet mooi. Wel leuk op een festival ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 16:47
Verwijderd
Ik heb nu toevallig mijn zwarte met witte stipjes regenlaarzen aan lol

Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 19:54
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik heb nu twee paar maar wil graag andere, omdat deze niet fijn lopen. Door mijn fijne heb ik een spade geramd en ik draag ze voor mijn studie veel met veldwerk en dan moet ik er wel hele dagen op kunnen lopen. Maar voor zo als gewone schoenen vind ik het niks.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 20:11
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ooh als het heel erg sneeuwt, zoals vorige winter, draag ik ook vaker regenlaarzen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 21:27
ThomasJu
ThomasJu is offline
haha!

Ik vind't wel gaaf, het is dus blijkbaar echt eigen 'lifestyle'. Er lopen vreemde mensen rond qua kleding, dus ik vind kaplaarzen nog heel schappelijk.

Vroeger droeg ik vaak kaplaarzen, ik hield nogal veel van water/regenplassen

Verder vind ik het wel raar dat je er altijd op kan lopen. De kwaliteit van het voetbed is echt slecht bij de meeste kaplaarzen. Ben je niet bang dat je over een aantal jaren last van je voeten hierdoor krijgt?

ik vind dat je ze gewoon trots moet blijven dragen!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2012, 21:42
Verwijderd
Citaat:
haha!

Ik vind't wel gaaf, het is dus blijkbaar echt eigen 'lifestyle'. Er lopen vreemde mensen rond qua kleding, dus ik vind kaplaarzen nog heel schappelijk.

Vroeger droeg ik vaak kaplaarzen, ik hield nogal veel van water/regenplassen

Verder vind ik het wel raar dat je er altijd op kan lopen. De kwaliteit van het voetbed is echt slecht bij de meeste kaplaarzen. Ben je niet bang dat je over een aantal jaren last van je voeten hierdoor krijgt?

ik vind dat je ze gewoon trots moet blijven dragen!
Bedankt!!!! Ik blijf trots op mijn 'lifestyle' en ik blijf zeker rondlopen op regenlaarzen!!!!
sommige vrienden noemen het trouwens tegenwoordig: de hippe wellies fetish lol

En het voetbed zijn bij de duurdere regenlaarzen net als bij schoenen denk ik... Het zit in iedergeval perfect en ik kan er kilometers op lopen zonder last te hebben.
Maar ik loop mijn hele leven al op regenlaarzen, dus ik ben niet bang dat ik last krijg van mijn voeten hihi

En ik hou ook veel van water en regenplassen, als ik er 1 zie moet ik er vaak ff in springen lol

Laatst gewijzigd op 21-01-2012 om 23:33.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 10:45
ThomasJu
ThomasJu is offline
Door de plassen lopen kan ik niet meer!

want er zit een scheur in m'n schoen. Ik draag al jaren het zelfde type schoon (alleen ieder jaar een nieuw paar). Ik heb nu andere schoenen, maar die lopen echt niet lekker...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 11:36
Verwijderd
dat is minder
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 14:26
Verwijderd
maar zijn er toevallig meer mensen dien regenlaarzen ook leuk vinden? hihi
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 12:53
meisjeJ
meisjeJ is offline
Citaat:
maar zijn er toevallig meer mensen dien regenlaarzen ook leuk vinden? hihi
Draag ze ook wel, maar krijg er wel snel zweetvoeten van..
Alleen draag ze niet dagelijks.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Draag ze ook wel, maar krijg er wel snel zweetvoeten van..
Alleen draag ze niet dagelijks.
Ik heb maar heel af en toe last van zweetvoeten, terwijl ik ze wel iedere dag draag
Maar zweetvoeten maakt mij niet zoveel uit hihi

En welke regenlaarzen hebben jullie allemaal ? FOTO
Voor de mijne zie mijn foto album, maar dat zijn maar enkele lol

Laatst gewijzigd op 23-01-2012 om 16:22.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 18:12
Verwijderd
Heel lelijk. En een 'passie' hebben wat betreft regenlaarzen moet ik om lachen. Snuivend.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 18:13
Verwijderd
tja niet iedereen heeft dezelfe voorkeuren of smaken, gelukkig maar anders wordt het zo saai in de wereld ;-)
maar lach maar lekker verder, ik geniet tenminste van het leven door alles open en eerlijk te zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 18:17
Verwijderd
Dat sowieso
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Dat sowieso
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Heel lelijk. En een 'passie' hebben wat betreft regenlaarzen moet ik om lachen. Snuivend.
je bent niet de eerste hoor die er om moet lachen lol
Al mijn vrienden en kennissen weten dat ik graag op regenlaarzen loop en enkele moesten ook wel lachen toen ze er achter kwamen dat het een levenstijl van mij is
maar ik ben gewoon wie ik ben, maar dan met regenlaarzen aan

Laatst gewijzigd op 26-01-2012 om 19:47.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 19:43
Verwijderd
op verzoek van een moderator ga ik verder op dit topic ;-)

wat vinden jullie van Hunter regenlaarzen? Ik vind ze echt gaaf en wil ze nu ook hebben
(maar zoals wel bekend dat heb ik dat met alle regenlaarzen)



Laatst gewijzigd op 26-01-2012 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 16:31
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
maar ik ben gewoon wie ik ben, maar dan met regenlaarzen aan
Respect!

Ik ben ook wie ik ben maar draag als man graag tuniekjurkjes, leggings met gebreide vesjes en/of topjes erover.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Respect!

Ik ben ook wie ik ben maar draag als man graag tuniekjurkjes, leggings met gebreide vesjes en/of topjes erover.
Thnx voor je respect
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 17:08
Verwijderd
Ik ben gewoon wie ik ben, maar dan met nikes aan! Krijg ik nu ook respect?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 17:57
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik ben gewoon wie ik ben, maar dan met nikes aan! Krijg ik nu ook respect?
Respect moet je verdienen, ook met nikes !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2012, 19:00
Verwijderd
En zij krijgt het zomaar even omdat ze van die lelijke kaplaarzen draagt
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 21:00
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Je snapt natuurlijk wel dat je pas echt jezelf bent als je andere kleren aan hebt dan de rest van de wereld. Je kunt gewoon niet jezelf zijn als je je lekker voelt met Nikes aan. Duh.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 16:05
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En zij krijgt het zomaar even omdat ze van die lelijke kaplaarzen draagt
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 11:29
koekje97
Avatar van koekje97
koekje97 is offline
Ik vind regenlaarzen wel chill als ik de hond moet uitlaten als het regent. Heb ook maar gelijk een beetje leuke laarzen gekocht: met oud-hollands thema
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.