Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2011, 19:15
Telesmurf
Avatar van Telesmurf
Telesmurf is offline
-

Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 10:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2011, 19:57
Verwijderd
Negeren is het beste. Het zijn toch allemaal sukkeltjes die dat doen, het laagste van het laagste wat er is in deze maatschappij anders kun je ze ook inelkaar meppen?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 20:00
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Je wilt niet weten hoevaak ik gepest, nageroepen ed wordt en dan ben ik al vele jaren van school af. Ik laat mij door ''de jeugd van tegenwoordig'' niet meer demotiveren. Ik blijf gewoon mijn vrouwelijk uitziende kleding dragen, steek mijn haren op en blijf dit doen dan, hiermee laat ik zien dat ik gewonnen heb. Ik doe niet mee met de grijze jassen mode en draag ook geen glimmende zwarte vuilniszakken met een namaak dood dier eraan vast!

''De jeugd van tegenwoordig'' (wat een afknapper zeg, ben ik blij dat ik van een andere generatie ben!)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 12:42
Verwijderd
Maar jij ziet er ook maf uit cornel. Waarschijnlijk heeft telesmurf dat probleem een stuk minder.

Citaat:
hiermee laat ik zien dat ik gewonnen heb

Laatst gewijzigd op 21-11-2011 om 16:43.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 15:19
Verwijderd
Wat ben ik blij dat ik niet uit jouw generatie komt, als we toch zo gaan generaliseren Cornel.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal,

Op school heb ik een paar kinderen in mijn klas die mij pesten enzo. Hoe zorg ik dat ze mij minder/geen aandacht meer geven, dus dat ze ook niet meer pesten. Negeren doe ik altijd al, maar dat helpt niet. Naar de mentor, vertrouwingspersoon, etc. ben ik ook al geweest, doen er niets aan. Zeggen: Oh, het is maar een spelletje.'

Ik wil niet ineens een grote mond gaan krijgen tegen ze ofzo, want dat zal zeker niet beter worden. Tips hoe ik minder opval?

Groetjes, Maura.
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij zijn het vaak de weinig opvallende mensen (qua persoonlijkheid) die gepest worden.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 17:51
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Maar jij ziet er ook maf uit cornel. Waarschijnlijk heeft telesmurf dat probleem een stuk minder.


Mijn kleding is niet maf, wel opvallend apart en daar sta ik volledig achter..


Heb vanmiddag nog een conflict gehad met een groep kinderen die mij nariepen en zelfs tot thuis achtervolgden met hun fietsjes, daar ik hier heftig op reageerden met de houten wandelstok had ik even later een van de ouders voor mij deur staan met dreigementen. Ik zei dat ik gedient ben van stalken en achtervolgd te worden door jou kut kind...Punt!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:10
Verwijderd
Ik vond het vroeger juist altijd wel grappig als ik iemand ging kutten en die zogenaamd mij ging negeren om 'boven mij te staan', werd het alleen maar leuker en des te grappiger om uiteindelijk iemand zo gek te krijgen dat ze gingen flippen. Meestal als ze iets gevats terug zeiden vond ik dat wel grappig en was de lol er snel van af. Maar laat je vooral wijs maken door softies hier
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het vroeger juist altijd wel grappig als ik iemand ging kutten en die zogenaamd mij ging negeren om 'boven mij te staan', werd het alleen maar leuker en des te grappiger om uiteindelijk iemand zo gek te krijgen dat ze gingen flippen. Meestal als ze iets gevats terug zeiden vond ik dat wel grappig en was de lol er snel van af. Maar laat je vooral wijs maken door softies hier
precies dit.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:23
Verwijderd
Ik zou inderdaad een keer een gevat antwoord terug geven en niet laten zien dat je er last van hebt door ze te negeren, want wat laprince zegt klopt niet altijd, maar vaak wel. Bij mij werd het gepest iig een stuk minder toen ik eenmaal van me af begon te bijten.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:24
bambambam
bambambam is offline
Citaat:
Maar jij ziet er ook maf uit cornel. Waarschijnlijk heeft telesmurf dat probleem een stuk minder.


he joh niet zo onaardig over hem, ik vind hem echt een baas!

OT, Vroeger had ik dezelfde situatie, ik kwam erachter dat mensen anderen pesten omdat ze anders zijn, stinken of iets in die trant, als je nou goed gaat nadenken wat er nou anders aan jou is (nu probeer ik NIET te zeggen dat je als hen moet worden) en je dan aanpast op die vlakken, en dan afentoe een beetje grote mond opzet/grap maakt zullen ze je waarschijnlijk wel gaan mogen. maar verwacht niet dat dat binnen een paar dagen gebeurt.

Bij mij heeft het in ieder geval gewerkt, en ik hoop voor jou straks ook

succes!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 19:30
Verwijderd
Ik ben nog nooit gepest geweest, pestte wel eens en vind dat ook helemaal geen erg ding maar echt het grootste vooroordeel is dat mensen die zelf pesten vaak onzeker zijn. Mensen die gepest worden zijn vaak ook gewoon erg makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 20:43
Verwijderd
^Dat is inderdaad de reden waarom mensen gepest worden. Mensen die gepest worden zijn onzeker, niet per se anders. Zelf ben ik altijd gepest met mijn rode haar, maar ik ben jaren leidster geweest van een groep kinderen in de leeftijd van acht tot dertien, en de kinderen er daar buitenvielen, waren de kinderen die niet zelfverzekerd waren en niet voor zichzelf op konden komen. Niet de kinderen die anders waren, jongens die meisjesachtig waren of meisjes die jongensachtig waren. Het is het leukste om iemand te pesten waarvan je weet dat je er geen tot weinig respons van krijgt/die makkelijk huilt. Dat is gewoon het interessantste. En dat heeft te maken met zelfvertrouwen en nie tmet anders zijn. Eerst word besloten wie er gepest word, dan pas waarmee.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 20:50
Telesmurf
Avatar van Telesmurf
Telesmurf is offline
Waarom pesten mensen? Voelen ze zich daar dan zo stoer van worden?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 20:56
bambambam
bambambam is offline
Citaat:
Waarom pesten mensen? Voelen ze zich daar dan zo stoer van worden?
Vermaak, en als ze voor je opkomen respecteerd hun 'groepje' diegene wss niet meer

ze hebben geen flauw idee wat ze iemand aandoen. Ik zag ooit op televisie het programma genaamd Gepest

Was er een vrouw die op de middelbare heel erg gepest is door een groepje an 3 meiden, en toen door dat programma waren die 4 mensen (inmiddels al in de 40) bij elkaar gebracht, op de oude school, die ene dacht er nog regelmatig aan terug maar de pestkoppen die konden het zich niet eens meer herinneren, en de ze volden het serieus moeilijk om zich te verontschuldigen, echt niet normaal -.-
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 09:39
Verwijderd
Citaat:
^Dat is inderdaad de reden waarom mensen gepest worden. Mensen die gepest worden zijn onzeker, niet per se anders. Zelf ben ik altijd gepest met mijn rode haar, maar ik ben jaren leidster geweest van een groep kinderen in de leeftijd van acht tot dertien, en de kinderen er daar buitenvielen, waren de kinderen die niet zelfverzekerd waren en niet voor zichzelf op konden komen. Niet de kinderen die anders waren, jongens die meisjesachtig waren of meisjes die jongensachtig waren. Het is het leukste om iemand te pesten waarvan je weet dat je er geen tot weinig respons van krijgt/die makkelijk huilt. Dat is gewoon het interessantste. En dat heeft te maken met zelfvertrouwen en nie tmet anders zijn. Eerst word besloten wie er gepest word, dan pas waarmee.
Dit inderdaad. Er is niks mís met je als je gepest wordt; het probleem is alleen dat je dat zelf wel vaak denkt en niet alleen heel onzeker bent, maar ook overkomt. Waardoor het meestal een vicieuze cirkel wordt waarin je steeds onzekerder wordt en dus gewoon steeds weer gepest wordt. Verrot maar waar; bij alle diersoorten die in sociaal verband leven, is er een pikorde. En de zwaksten staan onderaan.

Verder was het op mijn school wél erg duidelijk dat degenen die pesten, zelf ook heel onzeker waren. Ook wel logisch, want op die leeftijd is iedereen onzeker. Ik had een jongen in mijn klas die altijd kutopmerkingen moest maken, en ik liet me daar ook door opnaaien. Tot ik pas op m'n zestiende me realiseerde dat die jongen gewoon nog veel onzekerder was dan ik Hij was continu bezig zijn plaats in de groep te proberen te verdedigen en zich er heel erg bewust van dat hij wel enig respect had binnen de klas, maar dat niemand hem echt léuk vond op deze manier. En sindsdien kon hij me echt niet meer raken; het is moeilijk om iemand die zichzelf zo kansloos voelt (en dus is) serieus te nemen als hij een keertje jou aanvalt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zou inderdaad een keer een gevat antwoord terug geven en niet laten zien dat je er last van hebt door ze te negeren, want wat laprince zegt klopt niet altijd, maar vaak wel. Bij mij werd het gepest iig een stuk minder toen ik eenmaal van me af begon te bijten.
Van je afbijten werkt goed, maar je moet wel een /care-attitude hebben, want als je alleen maar op de kast gejaagd wordt en boos of verdrietig iets terugroept, dan weten ze dat natuurlijk meteen, en zó'n reactie is juist weer leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 09:54
Verwijderd
Ja maar, je hebt pesten als in 'grapjes maken over iemand die net iets te ver gaan' en echt 'doelbewust, gemeen pesten'. En dat zijn wel twee heel andere dingen. Er is echt een héél groot verschil tussen 'hee neus, waar ga je met Marietje heen!' en het in de wc gooien van spullen/slaan/bedreigen. Tegen het eerste werkt het over het algemeen prima om wat gevats terug te zeggen, maar tegen het tweede meestal niet.

En verder ben ik het met Freyja eens.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-11-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
he joh niet zo onaardig over hem, ik vind hem echt een baas!
Ik ben niet onaardig, ik zeg hoe het is. En een baas is wel het laatste wat het is

Citaat:
Mijn kleding is niet maf, wel opvallend apart en daar sta ik volledig achter..
Haha, wat jij wil broertje
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 15:32
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mensen pesten (volgens mij) omdat ze zich machtig willen voelen. Als ze iets tegen jou roepen en ze merken dat dat zo'n effect op jou heeft dat je je rot voelt erover voelen, hebben zij de macht om zichzelf 'boven' je te plaatsen en dat vinden ze leuk.
Negeren helpt echt voor geen zak, ik heb het ook geprobeerd en dan voelden ze zich uitgedaagd om nog irritanter de gaan doen en pakken ze dingen van je af of iets in die richting. Dingen die je niet zomaar kan negeren omdat je toch wel je spullen nodig hebt.
Wat wel helpt in mijn ervaring is ze gewoon uitlachen en ze laten merken dat ze jou niet klein kunnen krijgen omdat jij ze maar een stel hopeloze types vindt en hun mening niet belangrijk is, omdat ze schijnbaar geen gevoel voor eigenwaarde kunnen putten uit iets anders dan anderen afzeiken. Dat is gewoon zielig en als je je dat beseft dan kun je ze ook niet serieus meer nemen als pestkoppen. Een van mijn pestkoppen beweerde dat hij "toch wel intelligenter was als mij". Ik moest knap hard lachen.

Reverend, je doet wel onaardig over hem. Dat is gewoon zo, kom er dan voor uit, srsly. Cornel, ik vind je kleding ook maf en niet mooi maar ik heb wel serieus respect voor het feit dat je je geen zak aantrekt van wat mensen ervan denken en je gewoon zo kleedt omdat je daar gelukkiger van wordt, want daar moet je echt wel sterk voor in je schoenen staan. Daarom vind ik het onzin als mensen je als persoon gaan afzeiken, dat is volgens mij alleen maar omdat ze niet in staat zijn te begrijpen dat iemand zo zeker is van zichzelf terwijl anderen hen afkeuren.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 16:14
bambambam
bambambam is offline
Citaat:
Ik ben niet onaardig, ik zeg hoe het is. En een baas is wel het laatste wat het is


Haha, wat jij wil broertje
Jij zou eens wat meer respect moeten tonen voor mensen die zich uiten zoals ze zijn.

Je mag dan wel 24 zijn en wijsheid zou met de leeftijd komen, maar in jouw geval is het blijkbaar nog even wachten.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 16:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jij zou eens wat meer respect moeten tonen voor mensen die zich uiten zoals ze zijn.

Je mag dan wel 24 zijn en wijsheid zou met de leeftijd komen, maar in jouw geval is het blijkbaar nog even wachten.
Zeg, een mening hebben over iemand heeft geen fuck te maken met respect.

Vinden dat iemand er niet uitziet bijvoorbeeld. Heb jij dat nooit bij mensen? En heeft het te maken met respect?

Lijkt me niet.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 16:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je beweert toch niet dat Reverend zich respectvol opstelt tegenover Cornel? Iedereen vindt wel eens dat iemand er niet uit ziet maar dan hoef je niet zo'n neerbuigende toon aan te nemen tegenover diegene.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 16:51
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik beweer dat het niets met respect te maken heeft. Mijn beste vriendin vind ik er ook zo vaak niet uitzien en dat kan ik ook gewoon eerlijk zeggen (en het is waarschijnlijk helemaal wederzijds) zonder dat het iets met respect te maken heeft.

Ik ken Cornel verder niet, behalve van dit forum, dus met respect heeft mijn mening over zijn uiterlijk sowieso niets te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 17:44
Verwijderd
Nee, inderdaad. Respect en uiterlijk heeft niks met elkaar te maken. Maar als je iets over iemands uiterlijk zegt dan heeft dat wel te maken met respect. Ik vind namelijk ook dat Reverend nogal onrespectvol over Cornel zijn uiterlijk spreekt.

Maar nu ontopic, hoe gaat het nu met je, TS?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Jij zou eens wat meer respect moeten tonen voor mensen die zich uiten zoals ze zijn.
Waar doe ik dat niet? Cornel ziet er maf uit. Ongetwijfeld heb je weleens zijn foto's gezien. Mij maakt het an sich weinig uit, als ik zo iemand voorbij zie lopen haal ik mijn schouders op. Maar veel jongeren vinden dat maf eruit zien en dan zit je nou eenmaal meer in het vizier. Hoe onrechtvaardig je het ook vindt.
Citaat:
Je mag dan wel 24 zijn en wijsheid zou met de leeftijd komen, maar in jouw geval is het blijkbaar nog even wachten.
Ik pacht dan ook nergens wijs te zijn. Hoewel ik inderdaad een vermoeden heb ver boven jou te staan qua wijsheid.

Citaat:
Je beweert toch niet dat Reverend zich respectvol opstelt tegenover Cornel? Iedereen vindt wel eens dat iemand er niet uit ziet maar dan hoef je niet zo'n neerbuigende toon aan te nemen tegenover diegene.
Wat een gejank om niets weer. Ik heb geen neerbuigende toon aangeslagen, ik vind de man er gewoon maf uitzien. Als ik vrouwenkleren ga dragen is het toch ook logisch dat mensen mij er maf uit vinden zien?

Maargoed, politieke correctheid dus. Lief :')
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 00:10
sodamnflossy
Avatar van sodamnflossy
sodamnflossy is offline
geef ze een knal voor de kop, ze hebben sowieso al een steekje los zitten daarboven...
__________________
{paranoia is in bloom, the PR transmissions will resume}
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 23:46
flupkeflup
flupkeflup is offline
ik ben voor Reverend.

"maf" is niet hetzelfde als belachelijk of lelijk of idioot. Maf is een neutrale term voor iets dat (ver) afwijkt van de norm.

Je zou dus kunnen stellen dat Cornel (ver) afwijkt van de norm, qua kleding/presentatie.

Iedereen valt hier echt over niets!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 00:38
NoID87
Avatar van NoID87
NoID87 is offline
Opkomen voor jezelf en soms een klap uitdelen.. nadeel van groepen is vaak dat ze de 'zwakkere' pakken.. Als je laat zien dat je niet de zwakste bent, pakken ze iemand anders..

succes
__________________
Een oester maakt van haar probleem een parel.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 07:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Iemand z'n kleding maf vinden maakt mij ook niet uit, dat vind ik ook wel eens en dat is ook niet disrespectvol. Het gaat me meer om de toevoegingen:

Citaat:
... En een baas is wel het laatste wat het is


Haha, wat jij wil broertje
Ik hoef toch zeker niet uit te leggen hoe dat onaardig en neerbuigend is? Goed, het is het internet, dus boeiend als je niet aardig doet. En je mag het best ontkennen hoor, ik vind het alleen een beetje laf.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 10:58
Verwijderd
Dat mag je best vinden, maar ik vind het een beetje dom. Laten we het erop houden dat sommige mensen nou eenmaal sneller aanstoot nemen aan zaken. Verder begrijp ik niet waarom je insinueert dat ik het ontken. Als ik echt onaardig was geweest had ik dat graag toegegeven hoor.

Laatst gewijzigd op 28-11-2011 om 11:26.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 11:36
Verwijderd
Ik ben Reverend in dezen. Ik vind ook niet dat hij vervelend is, hij uit zijn mening en daar is niks mis mee. Hij scheld Cornel niet uit, maakt hem niet belachelijk, doet niet neerbuigend. Wat is er mis met een andere mening hebben en die dan gewoon laten blijken? Misschien op een andere manier waarop jij het zou doen, maar dat gebeurt nu eenmaal. Hij benoemt niet dat Cornel verkeerd bezig is, dat hij vervelend is, dat hij achterlijk is. Hij zegt dat het in zijn ogen geen baas is en dat Cornel vooral zelf zijn eigen mening moet behouden, want dat is waar het op neer komt. Waarom zou dat verkeerd zijn?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 14:36
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat Rev zegt dat Cornel zich maf kleedt vind ik ook prima. Maar blijkbaar vindt hij het ook belachelijk dat iemand anders hem een baas vindt omdat dat volgens hem wel het laatste is dat Cornel is. Lijkt me geen nuttige toevoeging aan zijn mening over Cornel zijn kleding. En als Cornel dan iets zegt over zijn eigen kledingstijl neemt hij zo'n opmerking totaal niet serieus en noemt hem 'broertje'.
Zo, nu heb ik alsnog uiteen gezet waarom ik vind dat Rev neerbuigend en onaardig doet. Maar goed, als je dat onder respectvol je mening uiten wil rekenen dan zal dat maar. Ik zou het zelf nooit zo doen omdat ik niet de behoefte heb op een dergelijke manier af te zeiken.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 15:04
Verwijderd
Girl Power
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 17:45
chris vest
chris vest is offline
ik ben zelf jaren gepest met ondertussen grote gevolgen van dien
maar wat helpt is je tijd afwachten iedereen maakt een fout en dan moet je ze terug pakken op hun eigen woorden.
zorg ervoor dat alles wat hun uithalen wel bekend is op school. zodat ze het wel in de gaten kunnen houden en als je van je afslaat een keer dat ze weten dat het een geschiedenis heeft.
evt met de directeur gaan praten op school. en als het al te erg word wat ze bij mij op het laatst deden ( mishandelen) aangifte doen. ( nu weet ik niet hoe je ouders in deze kwestie staan)
en veder gewoon je gang gaan en er weinig van aan trekken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 23:58
xlovesong
Avatar van xlovesong
xlovesong is offline
Geez, wat een slecht advies geven je mentor en vertrouwenspersoon :\ Als jij er mee zit zouden hun er toch iets aan moeten doen, in ieder geval iets proberen in plaats van te zeggen dat het maar een spelletje is. What even...

Ik zou ook zeggen negeren, maar dat werkt dus blijkbaar niet. :\

Also, forever jaloers op jouw naam. :3
__________________
"Maura, what do you see?" "A reddish brown stain." "In other words: blood." "No, a reddish brown stain."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2011, 20:36
Yora
Avatar van Yora
Yora is offline
Gewoon zeggen ''Laat me met rust, als je zo nodig aandacht bent, kan het ook wel op een andere manier, en als je dat niet doet, heb ik geen zin in jullie aanwezigheid!''

lol edit: als je zo nodig aandacht nodig bent wat een rot zin :')
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 21:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Zorg er eerst voor dat je wat zelfverzekerder bent. Er zijn genoeg methodes om bij te leren. Als dat in orde is, maak je ook veel meer indruk bij pesters wanneer je een opmerking terug zegt of ze een klap geeft.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 16:03
Destroya
Avatar van Destroya
Destroya is offline
Gewoon een keer een grote bek terug geven. Werkt(e) bij mij altijd.
__________________
~I hate I was raised to believe in miracles, 'cause life is so cold.~
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 09:00
ExpoRules
ExpoRules is offline
ik wil ze in elkaar slaan dat hun tanden eruit vallen en dat ze.naar het.ziekenhuis moeten maar ik durf het (nog) niet..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 14:21
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
bij mij was er 1 die bijna elke x een grote bek terug gaf maar bij hem werd het alleen maar erger
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 15:24
jacky9
jacky9 is offline
Ik werd vroeger ook vaak gepest maar niet zo zeer op school maar van mijn broertjes en familie. Ik heb het gewoon tegen ze gezegd dat ik dat heel vervelend vind en dat ze daar mee op moeten houden. Ze pesten mij soms nog maar omdat ik ze gewoon negeer valt het mij niet meer zo tegen. En je hoeft zeker niet minder opvallen! Success, appelmuis!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 22:17
Denkerius
Denkerius is offline
Nu nog even een reactie op het eigenlijke topic zelf:

Het eerste wat je moet doen om van pesters af te komen is ze onderscheiden, meestal bestaat een groepje pesters uit 3-7 personen 1 daarvan is de leider die boven alles staat te herkennen omdat hij het meest durft te zeggen, dan heb je het hulpje van de leider die hem overal bij steunt en als laatst heb je nog de rest die er gewoon bij staan voor de lol

de makkelijke manier is om hier vanaf te komen is de aandacht afleiden naar de minst gewaardeerde van de groep meestal het hulpje die wel of niet beschermd word (ligt natuurlijk aan de groep zelf) in ieder geval maak een grap over hem of haar iedereen lacht die persoon uit, houd het een paar dagen vol en je bent uit de dangerzone zonder jezelf erin te mengen helaas heb je slechts van plaats gewisseld en staat nu iemand anders in de spotlights

de moeilijke manier is de het pesten stoppen door middel van leraren ouders etc. wat zeer uitputtend is en ook nog vaak niet het gewenste resultaat heeft want hoe hard je het ook probeert je kunt pesten niet stoppen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2012, 22:05
Greenscarfed
Avatar van Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Volgens mij pesten mensen omdat ze zichzelf 'heel wat' vinden... mensen die pesten zijn meestal zelf heel erg onzeker. ik vind het zelf wel grappig omdat ik zeg van allez, die persoon heeft weer z'n aandacht gekregen van de rest door een rotte opmerking te maken. so what? ze hebben niets anders te doen om aandacht te trekken van andere mensen :-) ze doen het gewoon om aandacht te krijgen, om boven iemand te staan. ze willen controle hebben over iemand. laat ze doen, wie zal je ooit nog terug zien na je schoolperiode, juist. niemand :-) ik heb het zelf al meegemaakt , niet echt 'gepest' geweest maar ze moesten me gewoon niet. ik wist ook waarom, maar je moet NOOIT jezelf veranderen omdat een ander je niet afkan. Blijf jezelf. diegene die pesten zijn juist de mensen die zichzelf niet zijn. je moet er eigenlijk medelijden mee hebben :-) ik bleef ook negeren en hield die dingen in m'n hoofd.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Girl Power
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opstootje op school? hoe handel je hiermee?
Menneermelle
6 25-04-2016 18:48
Werk, Geld & Recht Iemand ervaring met ACN?
vanessadm5
10 02-04-2013 10:16
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Terreur teistert scholier
koelieboelie
191 27-06-2005 01:59
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.