Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2011, 21:08
Verwijderd
Na het douchen, of dat nu 's ochtends of 's avonds is, zit m'n haar in een model dat ik graag hebben wil: lichtelijk door elkaar, en lichtelijk krullende lokken. Ook is het volume klein (wat wil je, met nat haar dat dicht tegenop je huid zit).

Maar na een uurtje of twee, als m'n haar gedroogd is, neigt elke haar een andere kant te gaan uitstaan . M'n haar is dan een grote bos en het volume is achterlijk toegenomen. Ik douche elke dag, maar slechts om de dag met Head & Shoulders "hydrating, smooth & silky" (doet niet echt wat de naam zegt). Douche ook maar kort, niet langer dan 5 minuten.

Weet iemand hier iets op? Dat ik hydratie en lokken van net na het douchen kan behouden, en niet dat elke haar een andere kant op gaat staan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2011, 06:16
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Wetlookgel kan nog welleens werken.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 09:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
haarvragen horen op lifestyle.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 09:59
Verwijderd
Ja, er spul in smeren. Een jongen die ik ken, met zulke dichte krullen dat het bijna kroest, zweert bij 'potion 9' om te voorkomen dat hij eruit ziet alsof hij zijn vingers in het stopcontact heeft gestoken, en daarmee zit zijn haar altijd prima. Het is te koop bij kappers, wel duur, maar je doet er lang mee.

Laatst gewijzigd op 08-12-2011 om 10:05.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 12:16
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik douche elke dag, maar slechts om de dag met Head & Shoulders "hydrating, smooth & silky" (doet niet echt wat de naam zegt).
Voor te beginnen doe je die harenkiller, want dat is Head & Shoulders eigenlijk de deur uit! Want deze shampoo werkt op siliconen bais en veroorzaakt bij veel mensen irritatie's en vaak niet het gewenste effect.

Beter zou je shampoo op natuurlijke basis kunnen proberen, is wel iets duurder maar wel stukken beter voor je haar. Zo gebruik in Zarqua en Actigener.

Citaat:
Weet iemand hier iets op? Dat ik hydratie en lokken van net na het douchen kan behouden, en niet dat elke haar een andere kant op gaat staan?
Voor dit probleem werkt droogshampoo erg goed, ik was mijn haren maar 1 keer per week, en gebruik tussen door om de dag droogscampoo en mijn haar glans en ziet er mooi verzorgd uit. Verder heb ik met dit was en verzorgins regime vrijwel geen haaruitval meer en mijn haar groeit de laatste maanden ook als kool!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 15:41
Verwijderd
Is die droogshampoo die jij gebruikt dan ook van Zarqua of Actigener?

Potion 9 schijnt goed te werken, voor vrouwen in ieder geval, maar het is geen natuurlijk product...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 19:13
Verwijderd
1. Niet luisteren naar Cornel met droogshampoo
2. Wel naar hem luisteren wat betreft Head & Shoulders weg gooien.
3. Koop een normale shampoo (l'oreal of duurder), na het wassen doe je er mouse in, maak je het handdoek droog, gooi je er een beetje serum in, daarna een beetje wax terwijl je voorover gebogen hangt -curls need gravity-, haar omhoog et voila, je bent een prins met krullen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Is die droogshampoo die jij gebruikt dan ook van Zarqua of Actigener?

Potion 9 schijnt goed te werken, voor vrouwen in ieder geval, maar het is geen natuurlijk product...
Oh, ik ken geen vrouwen die het gebruiken. En dacht je dat head&shoulders wel natuurlijk was dan?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 15:17
Verwijderd
Ha nee, ik zat te refereren naar Zarqua en Actigener, dat deze wel natuurlijk zijn, en Potion 9 is dat naar mijn weten niet. Heb trouwens Zarqa gekocht en de laatste restjes Head & Shoulders door de plee gespoeld.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2011, 18:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb Anti frizz serum van de Etos wat bij mij goed werkt tegen pluizigheid als m'n haar opgedroogd is. Of dat bij krullen ook fijn is weet ik niet, ik heb alleen slag in m'n haar. Verder helpt het bij mij ook om 's avonds m'n haar te wassen, het dan te laten drogen en dan te gaan slapen. Dan pluist het 's ochtends ook minder.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 14:14
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
gewoon zodra je haar bijna droog is (nog een klein beetje nat, niet helemaal doorweekt) er wat van die wetlookgel in stoppen. dan blijft het zo goed als net zo zitten zoals hoe het op dat moment zit.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 12:16
rooz1
rooz1 is offline
ik heb het zelfde haar als jij.

ik gebruik andrelon werk perfecht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.