Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2012, 14:22
floffy3
floffy3 is offline
groeien wimpers aan als je er per ongeluk hard aan hebt getrokken
of als je wimpers knipt is het waar dat ze dan langer terug groeien , als ze groeien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2012, 14:28
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Nee ze groeien niet langer terug , ze groeien héél langzaam terug...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 19:26
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Natuurlijk groeien je wimpers terug als je ze er per ongeluk uit trekt. Ze vallen ook uit van zichzelf, dan kom je op een gegeven moment ook niet opeens met een leeg ooglid te zitten.

Bij afknippen: Langer teruggroeien doen ze volgens mij niet, maar zekerheid kan ik je niet geven. Wat wel gebeurt is dat ze dikker lijken, omdat je het fijne uiteinde afknipt en er een vlak, dik uiteinde van maakt. Maar dat blijft ook niet altijd, want ze vallen op den duur vanzelf uit en dan komt er weer een fijne haar voor terug. Ik zou ze in ieder geval niet korter knippen als ik jou was...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 03:39
Verwijderd
Ik heb echt nog nooit gehoord van mensen die hun wimpers knippen...waarom zou je dat doen?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 08:50
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Mensen doen nog wel eens rare dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk groeien je wimpers terug als je ze er per ongeluk uit trekt. Ze vallen ook uit van zichzelf, dan kom je op een gegeven moment ook niet opeens met een leeg ooglid te zitten.

Bij afknippen: Langer teruggroeien doen ze volgens mij niet, maar zekerheid kan ik je niet geven. Wat wel gebeurt is dat ze dikker lijken, omdat je het fijne uiteinde afknipt en er een vlak, dik uiteinde van maakt. Maar dat blijft ook niet altijd, want ze vallen op den duur vanzelf uit en dan komt er weer een fijne haar voor terug. Ik zou ze in ieder geval niet korter knippen als ik jou was...
Dat klopt dus niet, want wimpers groeien niet van half afgeknipt eerst naar normale lengte. Ze blijven half afgeknipt zitten tot ze uitvallen, en pas dan krijg je ze weer op normale lengte terug.

Maar wie knipt ze nou af
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt dus niet, want wimpers groeien niet van half afgeknipt eerst naar normale lengte. Ze blijven half afgeknipt zitten tot ze uitvallen, en pas dan krijg je ze weer op normale lengte terug.

Maar wie knipt ze nou af
TS vraagt of wimpers langer worden als je ze eerst knipt. Dus als je langere wimpers wil hebben misschien? (En dus denkt dat het zo hoort)

Ik heb ook wel eens gehoord dat sommige jongens hun wimpers knippen, omdat ze ze te lang (te vrouwelijk) vinden..

Laatst gewijzigd op 15-01-2012 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 19:31
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Dat klopt dus niet, want wimpers groeien niet van half afgeknipt eerst naar normale lengte. Ze blijven half afgeknipt zitten tot ze uitvallen, en pas dan krijg je ze weer op normale lengte terug.

Maar wie knipt ze nou af
Ze groeien NIET meer verder tot ze uitvallen? =O Wat vreemd... ik zou het bijna proberen. Maar excuses, dat had ik niet gedacht!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Ze groeien NIET meer verder tot ze uitvallen? =O Wat vreemd... ik zou het bijna proberen. Maar excuses, dat had ik niet gedacht!
Nouja het is niet zo dat ze acuut stoppen met groeien als je ze afknipt... maar een wimper denkt niet 'oei, ik zou pas uitvallen als ik een hele centimeter was, en ik zou eigenlijk over drie dagen uitvallen maar nu moet ik eerst weer een halve centimeter aangroeien voor ik uitval!'
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 09:22
Verwijderd
Ik bedoel idd dus als ze al de maximumlengte hebben bereikt. Als een wimper nog aan het groeien wás, dan groeit ie de mm die hij nog zou groeien, natuurlijk wel verder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wimpers.
Verwijderd
7 21-02-2011 14:44
ARTistiek Vragentopic
Verwijderd
49 22-01-2011 21:28
Lichaam & Gezondheid Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2
Miracle
499 21-08-2006 11:07
Lichaam & Gezondheid verbrand gezichtshaar
flutterby
10 07-10-2004 14:47
Lichaam & Gezondheid wimper groei
simsalabim
8 15-12-2003 14:14
Lifestyle oog make-up remover
Chelsea
53 03-08-2002 15:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.