Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2018, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Toen de vorige relatie van mijn broer uitging vond ik het juist super jammer. Dat was een super leuke, maar ze wilde kinderen en hij niet Jammer als een relatie om zoiets uit gaat en niet doordat de liefde op is.

Ik hoop dat hij eens een nieuwe vindt waar hij het langer mee uithoudt. Ik zou best wel tante willen worden
Maar als zijn relatie stukgelopen is vanwege geen kinderen willen, zal dat niet ineens veranderen lijkt me?
Advertentie
Oud 21-07-2018, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat mij opvalt, jij praat in dit topic altijd in de wij-vorm. Je bent toch nog steeds een individu?
Oh, dat hebben wij niet in de gaten!
/lelijkgrapje

Ik zal er eens op letten, ik heb geen zin om nu posts terug te zoeken. Wat het eerste in me op komt is dat dat logisch is omdat dit een relatie topic is, maar ook omdat jos en ik het vaak over dingen hebben en het eens zijn en ik mijn meningen deels baseer op gesprekken die we hebben en dan voelt het gek om te zeggen "ik vind."
Overigens ben ik wel nog steeds een individu, ja.
Oud 21-07-2018, 20:38
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Maar als zijn relatie stukgelopen is vanwege geen kinderen willen, zal dat niet ineens veranderen lijkt me?
Hij wilde nog geen kinderen met zijn ex (ze was een paar jaar ouder), maar dat wil niet zeggen dat hij ze nooit wil hebben. Ik verwacht overigens niet dat hij ooit kinderen zal krijgen, maar ik hoop van wel
Oud 21-07-2018, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat hebben wij niet in de gaten!
/lelijkgrapje

Ik zal er eens op letten, ik heb geen zin om nu posts terug te zoeken. Wat het eerste in me op komt is dat dat logisch is omdat dit een relatie topic is, maar ook omdat jos en ik het vaak over dingen hebben en het eens zijn en ik mijn meningen deels baseer op gesprekken die we hebben en dan voelt het gek om te zeggen "ik vind."
Overigens ben ik wel nog steeds een individu, ja.
Haha grappig dat je het niet in de gaten hebt. Misschien projecteer ik ook frustratie met anderen op jou hoor; wat iemand net zei dat vrijgezelle vrienden gezelliger zijn.. volgens mij hoeft dat niet zo te zijn. Maar sommige mensen gaan wel steeds meer 'als stel' functioneren ipv als individu. Dat zal misschien goed werken binnen de relatie, maar je raakt dan wel een beetje de vriend/vriendin kwijt te zijn die je eerder kende.
Natuurlijk klikt het goed in een relatie en ben je het dan vaak eens, dat is logisch, maar het lijkt me ook gezond om je eigen mening te blijven bepalen en verkondigen
Oud 21-07-2018, 20:52
Stofzuiger
Stofzuiger is offline
Citaat:
In 1,5 u 17 gemiste oproepen, 3 voicemails, appjes, oproep tot whatsappgesprek, oproep tot videogesprek, gesproken berichtjes. Echt heel freaky

Ik zal je niet meer bellen😂
Oud 21-07-2018, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Haha grappig dat je het niet in de gaten hebt. Misschien projecteer ik ook frustratie met anderen op jou hoor; wat iemand net zei dat vrijgezelle vrienden gezelliger zijn.. volgens mij hoeft dat niet zo te zijn. Maar sommige mensen gaan wel steeds meer 'als stel' functioneren ipv als individu. Dat zal misschien goed werken binnen de relatie, maar je raakt dan wel een beetje de vriend/vriendin kwijt te zijn die je eerder kende.
Natuurlijk klikt het goed in een relatie en ben je het dan vaak eens, dat is logisch, maar het lijkt me ook gezond om je eigen mening te blijven bepalen en verkondigen
Ik let daar in mijn dagelijks leven echt enorm op, met vrienden, zussen en ouders. Ik spreek heel bewust met mensen af zonder Jos en stimuleer hem om vooral hetzelfde te doen. En och, ik heb nog ech enorm mijn eigen mening hoor
Oud 21-07-2018, 21:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik was heel blij dat Eline het op een gegeven moment EINDELIJK had uitgemaakt met die knurft van een ex van haar Dat duurde me eigenlijk ook wel te lang. (Sorry Eline kusje)
Dit is ook het eerste waar ik aan dacht
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2018, 22:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit is ook het eerste waar ik aan dacht
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-07-2018, 07:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Soms duurt het voor jezelf het langst om te beseffen dat het beter is als het uit is terwijl je omgeving al lang ziet dat het zo niet meer werkt

Binnen mijn familie zijn er ook zo twee ongezonde relaties aan te wijzen, bij eentje zijn nog thuiswonende kinderen betrokken en wordt er voor de buitenwereld (te) mooi weer gespeeld en bij de andere is het wachten tot eentje zich dood drinkt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-07-2018, 15:18
Verwijderd
Mijn vrienden waren blij toen ik bij mijn ex weg ging. En tja als je er middenin zit, duurt het even voordat je echt beseft dat je weg moet. Denk dat dat ook normaal is trouwens, je gevoelens zitten dan gewoon écht in de weg.
Ik heb, achteraf gezien, echt stomme redenen bedacht toen om bij mijn ex te blijven.

En mijn status is nu:

Ik ga omfietsen om de perfecte kaas te kopen voor mijn gerecht vanavond samen met mijn crush.
En ik stond bij de balsamico en dacht omg ik zou voor hem naar Modena kunnen vliegen. Omg, nouja ik laat het maar gebeuren, ook al is het nog steeds heel eng allemaal.
Oud 23-07-2018, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat veel vrienden dat bij mij hadden, en ik wou dat ze het eerder gezegd hadden! Al zou dat misschien ook te lomp zijn.
Los van lomp werkt het in mijn ervaring vaak niet om zoiets te zeggen. Of juist zelfs averechts; als in dat er krampachtig wordt geprobeerd aan te tonen dat de relatie wel werkt en/of de vriend aan wie je zegt dat haar/zijn relatie ongezond is, het contact met jou vermindert.

In liefde doen mensen rare dingen en zijn geneigd advies dat niet wenselijk is te negeren. Zelf ook wel vaker gedaan. Ooit een relatie gehad met een 8 jaar jongere vrouw die ook echt in een totaal andere fase van haar leven zat. Meerdere mensen gezegd dat dat nooit goed kon blijven gaan, dat wist ik ergens natuurlijk ook wel, maar toch veel te lang aan blijven modderen en vooral die negatievelingen genegeerd.

Ik heb in de loop der jaren geleerd me daar niet te veel mee te bemoeien en er vooral te zijn voor diegene als het verkeerd gaat.
Oud 23-07-2018, 15:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Moet zeggen dat ik toch wel heel blij ben dat iedereen hier op het forum en vooral op Admin zijn/ haar mond open trok. Duurde even voor het allemaal doordrong, maar jullie hadden wel heel erg gelijk en ergens wist ik dat ook wel. Ik was als de dood om alleen te zijn, maar op den duur viel het kwartje dat ik me in die relatie net zo alleen (of nog meer alleen) voelde dan zonder, en dat ik zonder hem eigenlijk helemaal niet alleen was omdat er zoveel mensen om me heen stonden waartegen ik al maanden mocht zemelen over m'n relatie
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2018, 18:03
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Dat is het hele ding in dit soort situaties ja, het kwartje moet bij de desbetreffende persoon zelf vallen, pas dan vindt er verandering plaats. Pijnlijk om te zien soms (zelf ook in die situatie gezeten), maar oh wat was ik blij met mijn vrienden toen ze er voor me waren, ook al had ik al hun goede raad afgeslagen....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 23-07-2018, 18:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sowieso, goede vrienden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2018, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Moet zeggen dat ik toch wel heel blij ben dat iedereen hier op het forum en vooral op Admin zijn/ haar mond open trok. Duurde even voor het allemaal doordrong, maar jullie hadden wel heel erg gelijk en ergens wist ik dat ook wel. Ik was als de dood om alleen te zijn, maar op den duur viel het kwartje dat ik me in die relatie net zo alleen (of nog meer alleen) voelde dan zonder, en dat ik zonder hem eigenlijk helemaal niet alleen was omdat er zoveel mensen om me heen stonden waartegen ik al maanden mocht zemelen over m'n relatie
Forum is wel een heel ander platform
Oud 23-07-2018, 19:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Forum is wel een heel ander platform
Een deel van de mensen waar ik in real life mee omga zitten hier ook op het forum. Natuurlijk heb ik daarbuiten ook vrienden maar ik denk dat ik daar toch andere gesprekken mee heb gehad/ dat daar ook mensen bij zaten die vonden dat hij zo z'n best deed en dat dat gewoon iets voor mannen was dat ie niks kon met hoe ik me voelde

Ik denk dat ik in die periode het forum ook wel echt als veilige uitlaatklep had, omdat hij daar niet meepraatte. (Toen het drama het ergst was ging hij achter mijn rug om contact zoeken met goede vriendinnen van mij, en veel andere vrienden waren al gezamenlijke vrienden wat het ook niet altijd makkelijk maakte want mensen wilde het dan liever niet horen omdat ze anders partij moesten kiezen. Uit die laatste groep zijn wat vrienden inmiddels ook geen vrienden meer )

Scheelt ook dat de mensen hier gemiddeld genomen iets ouder zijn en toch wat meer ervaring hebben met dit soort dingen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-07-2018, 20:13
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Dat mijn ex-scharrel geen interesse meer in mij had kon ik wel raden, maar ik vond het ontzettend laf dat hij me opeens negeerde nadat ik hem had verteld dat ik hem leuk was gaan vinden. Hij heeft me dan toch gebeld nadat ik hem vandaag stuurde dat ik het zou waarderen als hij het op zijn minst tegen me zou zeggen als hij niks meer van me wilde weten. Ik voel me nu serieus opgelucht. Wat een ongelooflijke sukkel is dat Hij heeft me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Man, man, man, wat kan die kerel slecht communiceren. Ik ben een beetje klaar met Belgen. Ik moet echt iemand hebben die net zo open en direct is als dat ik ben, want ik kan heel slecht tegen dit soort bullshit
Oud 23-07-2018, 21:32
Verwijderd
Die post in combinatie met alle berichten van macra in deze topic(serie) is hilarisch
Oud 23-07-2018, 22:07
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Oud 28-07-2018, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Dat mijn ex-scharrel geen interesse meer in mij had kon ik wel raden, maar ik vond het ontzettend laf dat hij me opeens negeerde nadat ik hem had verteld dat ik hem leuk was gaan vinden. Hij heeft me dan toch gebeld nadat ik hem vandaag stuurde dat ik het zou waarderen als hij het op zijn minst tegen me zou zeggen als hij niks meer van me wilde weten. Ik voel me nu serieus opgelucht. Wat een ongelooflijke sukkel is dat Hij heeft me behoorlijk aan het lijntje gehouden. Man, man, man, wat kan die kerel slecht communiceren. Ik ben een beetje klaar met Belgen. Ik moet echt iemand hebben die net zo open en direct is als dat ik ben, want ik kan heel slecht tegen dit soort bullshit
Dit doen Nederlanders ook met gemak, hoor.
Oud 28-07-2018, 22:07
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Die post in combinatie met alle berichten van macra in deze topic(serie) is hilarisch
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 28-07-2018, 22:09
Verwijderd
Ergens vind ik het ook een te gevoelige opmerking.
Oud 29-07-2018, 01:57
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Oeps
Oud 29-07-2018, 20:10
Verwijderd
hihih daten jullie weer?
Oud 29-07-2018, 20:21
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Nee man
Oud 29-07-2018, 20:24
Verwijderd
Did you just assume gender?
Oud 29-07-2018, 20:24
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Wat doen jullie als je date een hele anderde politieke voorkeur blijkt te hebben dan jij? Het was weer eens zover
Oud 29-07-2018, 20:26
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat doen jullie als je date een hele anderde politieke voorkeur blijkt te hebben dan jij? Het was weer eens zover
Kijken of je elkaar wat dat betreft in je waarde kunt laten? Speelt het een grote rol in gesprekken over andere zaken of over hoe je hem/haar nu ziet?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-07-2018, 20:27
Verwijderd
Dat jij gl stemt en de ander pvv?
Oud 29-07-2018, 20:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb geloof ik een best wel leuke date aan de haak geslagen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-07-2018, 20:27
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Dat jij gl stemt en de ander pvv?
zoiets ja
Oud 29-07-2018, 20:28
Verwijderd
Huh wat is dat nou? Waar is mijn post?
Oud 29-07-2018, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Kijken of je elkaar wat dat betreft in je waarde kunt laten? Speelt het een grote rol in gesprekken over andere zaken of over hoe je hem/haar nu ziet?
Dit geloof ik.
Oud 29-07-2018, 20:29
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Huh wat is dat nou? Waar is mijn post?
Wel gequote

Spoken....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-07-2018, 20:34
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Kijken of je elkaar wat dat betreft in je waarde kunt laten? Speelt het een grote rol in gesprekken over andere zaken of over hoe je hem/haar nu ziet?
Nee, ik had het eigenlijk nooit geraden, maar het was een eerste date en ik heb nog niet gemerkt dat hij hele andere opvattingen heeft. Maar het is een Belg en hij is duidelijk zeer diplomatisch
Oud 29-07-2018, 20:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Huh wat is dat nou? Waar is mijn post?
Er staat dat jij hem verwijderd hebt. Moet ik hem terugzetten?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 29-07-2018, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Er staat dat jij hem verwijderd hebt. Moet ik hem terugzetten?
Doe maar!
Oud 29-07-2018, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik had het eigenlijk nooit geraden, maar het was een eerste date en ik heb nog niet gemerkt dat hij hele andere opvattingen heeft. Maar het is een Belg en hij is duidelijk zeer diplomatisch
Als het verder gezellig was, zou ik gewoon verder daten en dan merk je vanzelf wel of het in de weg staat.
Oud 29-07-2018, 20:57
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Als het verder gezellig was, zou ik gewoon verder daten en dan merk je vanzelf wel of het in de weg staat.
Dit!

Wat zitten we lekker op 1 lijn vanavond, Caroline!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-07-2018, 20:59
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik zal het nog een kans geven
Oud 29-07-2018, 21:04
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Wat doen jullie als je date een hele anderde politieke voorkeur blijkt te hebben dan jij? Het was weer eens zover
Juist leuk voor discussies toch.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-07-2018, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Dit!

Wat zitten we lekker op 1 lijn vanavond, Caroline!
Zit jij ook met je dochter op de bank met een radler, al snakkend naar een glas wijn en een fatsoenlijke avond uit met Jos?
Oud 29-07-2018, 21:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Zit jij ook met je dochter op de bank met een radler, al snakkend naar een glas wijn en een fatsoenlijke avond uit met Jos?
Ja!! Freaky dit!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-07-2018, 21:20
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Juist leuk voor discussies toch.
Ja, maar daar sta ik niet op te wachten als ik een date heb.
Oud 29-07-2018, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ja!! Freaky dit!
wil je zijn nummer? Kunnen jullie daten en doe ik oppassen en dr volgende keer gaan Jos en ik en pas jij op!
Oud 29-07-2018, 21:26
Verwijderd
Citaat:
wil je zijn nummer? Kunnen jullie daten en doe ik oppassen en dr volgende keer gaan Jos en ik en pas jij op!
Oooooooooh !!!!!
Oud 29-07-2018, 21:27
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ja, maar daar sta ik niet op te wachten als ik een date heb.
Dan er niet over praten? Om iemand om zoiets aan de kant te schuiven is ook meh.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 29-07-2018, 21:30
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
wil je zijn nummer? Kunnen jullie daten en doe ik oppassen en dr volgende keer gaan Jos en ik en pas jij op!
Nee, sorry, bij nader inzien doe ik niet aan kinderen en heb ik juist een leuke date op de planning staan
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-07-2018, 21:30
Verwijderd
Discussies zijn juist goed om de ander te leren kennen, ook hoe iemand communiceert en discussieert binnen de (mogelijke) relatie.

Ik zou er in principe geen probleem mee hebben, voor mij zijn de normen en waarden veel belangrijker en hoe iemand in de liefde is. Ik zou zelfs een relatie kunnen hebben met een gelovige denk ik. In een relatie smelt je niet ineens samen ofzo, je blijft twee individuen. Maar verder zou ik niet iemand kunnen daten die discriminerend is of racistisch natuurlijk.

Dus ik zou het gewoon nog een paar keer proberen. Denk je later van nee dit is hem toch niet, dan kap je er mee, maar waarschijnlijk zal dat niet alléén op politieke voorkeur zijn.

En verder, volgens mij zit er ook qua landen verschillen in politiek, zelfs Nederland/België denk ik. Koekje denk jij in politiek Nederland of in politiek België nu?

Laatst gewijzigd op 29-07-2018 om 21:43. Reden: Op dit forum gebruiken we de Nederlandse taal correctly.
Oud 29-07-2018, 21:30
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dan er niet over praten? Om iemand om zoiets aan de kant te schuiven is ook meh.
Zeker als je pas 1 keer gedatet hebt
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.