Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2002, 18:37
Alex Fernando
Alex Fernando is offline
UTRECHT/MILAAN. - 01/05/02 - Jon Dahl Thomasson speelt de komende vier jaar voor AC Milan.
De 25-jarige Deense spits van Feyenoord was transfervrij. Hij bereikte woensdag in Milaan een akkoord. Hij is gelijk gepresenteerd aan media en publiek. De international speelde voor hij bij Feyenoord kwam voor SC Heerenveen en Newcastle United.

zomaar opeens weg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2002, 18:38
Verwijderd
Zat er al heel lang aan te komen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:49
Verwijderd
http://nu.nl/document?n=56000

Zat er idd al langer aan te komen, ze wisten dat Tomasson transfervrij is en tomasson zelf ook al gezecht had dat hij graag naar een andere (beter) team wou gaan. Dus komt zeker niet zomaar uit de lucht vallen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:58
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Tomasson overschat zichzelf schromelijk.
Voor Feyenoord is het een goede spits, maar voor de echte top van de voetbalwereld komt hij veel tekort.
Ik voorspel dat Tomasson een jaartje gaat tribunezitten in San Siro en dan met hangende pootjes teruggaat naar een een middenmoot club in duitsland
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:08
Sweetboy1819
Sweetboy1819 is offline
daar ben ik het mee eens
wat een drama speler is het zeg
__________________
The World's Greatest
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef:
Tomasson overschat zichzelf schromelijk.
Voor Feyenoord is het een goede spits, maar voor de echte top van de voetbalwereld komt hij veel tekort.
Ik voorspel dat Tomasson een jaartje gaat tribunezitten in San Siro en dan met hangende pootjes teruggaat naar een een middenmoot club in duitsland
idd, wat doet tomasson naat een spits als: shevchenko of inzaghi
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 09:58
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Dat bewijst maar es dat AC Milaan geen top club is. Hij is al maanden uit vorm, scoord bijna niet, maar verprutst elke kans die hij krijgt (behalve tegen Inter, hun stad genoten ).
In Milaan zal hij wel vaste reserve zijn, met eventueel een enkele wedstrijd als invaller voor een geblesseerde of geschorste.
Het zelfde verhaal als bij Gaston Taument.
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 10:00
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
AC Milan doet weer slimme zaken. Haalt weer een speler voor niks. Doet me denken aan Kluivert, Bogarde, Reiziger en Davids. Ja en die spelers werden weer voor veel geld verkocht, na soms al minder dan 1 jaar. Maarja misschien speelt Tomasson zich gewoon in de basis
__________________
Werk hard voor je dromen en ze zullen uitkomen

Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 12:32.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:17
Verwijderd
Tomasson zelf heb ik altijd ook niks geovnden, het enigste wat hij doet (naar mijn mening) Is gewoon voor open goal wachten, want zo scoort hij vaak zijn doelpunten als er geen keeper meer is of wanneer de keeper gewoon op een verkeerd been staat.

Maar zoals Mitros ook al zei, ben benieuwd hoe hij dat daar in Milaan wil gaan doen, misschien dat shevchenko of inzaghi weg gaat
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 12:35
Verwijderd
Mag ik ff lachen: WHAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Tomasson naar AC Milan...ze hebben de hoop wel opgegeven in Italie zeg. Eerst lukt niets in Europa (uefa cup/CL) en dan gaan ze derderangs transfervrije spelertjes kopen...Wat gaan ze met hem doen? Op de tribune zetten zodat het stadion wat voller lijkt?!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:09
Verwijderd
en wat gaat ie daar doen dan.... de schoenen poetsen ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 13:14
Verwijderd
Aansluitende vraag: Waar zien wij Tomasson over 2 jaar?
Denk dat Bari een goede club voor hem is
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:09
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Gaat zwerven in Europa(Griekenland,Schotland, Oostenrijk) en keert dan terug bij een club als het RBC van vorig jaar, een promovendus in de eredivisie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:55
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
"Ik ben Tomasson, en ik ga veel geld verdienen door op de bank te zitten in Milaan....".

Echt een domme move, betere club, ok, maar hij zal echt geeeen basisplaats kunnen veroveren.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:59
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
"Ik ben Tomasson, en ik ga veel geld verdienen door op de bank te zitten in Milaan....".

Echt een domme move, betere club, ok, maar hij zal echt geeeen basisplaats kunnen veroveren.
en ook 'ik heb veel liefde voor mijn club, daarom vraag ik de hele clubkas als dagelijks salaris'
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:00
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:


en ook 'ik heb veel liefde voor mijn club, daarom vraag ik de hele clubkas als dagelijks salaris'

__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:41
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Tomasson is zooooooooooooooooooooooooo slecht
__________________
milaza!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:23
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
via porto en panatinaikos speelt hij over 3 jaar bij Vitesse...?
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-05-2002, 12:57
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Thomasson gaat gewoon naar AC en we huren 'm gewoon terug, k denk niet dat Thomasson wat voor AC is...
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.