Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2014, 22:44
Krume
Krume is offline
We waren nu ongeveer 4 maanden bij elkaar en alles ging wel oke, er waren een paar dingen mis, vooral dat zei over haar gevoelens moeilijk kon praten en dat ik in haar ogen niet zo'n feestganger ben terwijl we nog niet echt ergens heen waren gegaan omdat ze het altijd druk had met sport, werk of school.

Nu is het zo dat zij al een keer of wat seks heeft gehad met iemand anders en al ervaring had, dit was niet te zien overigens. Zelf was dit voor mij de eerste keer maar ik was nogal nerveus, ik had moeite om m'n vriendelijke vriend omhoog te houden. Het probleem was vooral dat zij alles overhaaste, mij in geen enkele manier op m'n gemak liet voelen en ze na drie minuten voorspel ontplofte tot een ''geil monster'' zeg maar, ze wilde seks en we hadden uiteindelijk veelste weinig tijd.

De dag daarna was ik eerlijk over hoe ik me er bij voelde en dat ik wat meer ''hulp'' had verwacht. Nu werd ze dus verdrietig/boos en ze begon me een beetje te negeren en niet leuk te doen, er kwam een soort ruzie en ze begon over een '''pauze'', dit wilde ik niet en ik vertelde dat ik samen met haar de problemen wilde oplossen etc.

Nu de week daarop heeft ze het uitgemaakt omdat ze niet meer zo verliefd op me is als de week dat de seks was gebeurt, dit kwam uit het niets. Ze wilde vrienden blijven maar dat wilde ik niet en voelde me nogal gebruikt dat ze dit na de seks ineens deed, toen ik vertelde dat ik geen vrienden kon blijven moest ze voor het eerst huilen. Ik vertelde haar later via Wapp dat ik me genaaid voelde letterlijk en figuurlijk, en dat ik op de volgende school geen contact meer met haar hoefde, ik had haar ook verteld dat ik alles kon vergeven zolang ze me een kans gaf om onze relatie goed te maken.

Ze was al tot beslissing gekomen zei ze en dat ze er dan niet zo snel iets aan kon doen. dit was voor het Wapp berichtje, ik vertelde haar dat ze een vergissing maakte aangezien ik niet snel opgeef en graag had geholpen ook voor eventueel toekomstige relaties voor haar aangezien van alle 6 vriendjes het maximaal 4 maanden duurde.

Nu komt er volgende week nog wat leuks, de vriendin van mijn beste vriend is jarig en daar ga ik heen maar dit is ook de beste vriendin van haar, we zullen elkaar dus weer zien, ik hoop dat ze zich normaal kan gedragen want waarschijnlijk is ze nogal boos op mij terwijl ik voel als ik eerlijk ben dat ik meer recht heb op haar om boos te zijn aangezien ze me wilde ''friendzonen'' terwijl het voor mij ( en dit heb ik ook verteld ) heel speciaal was..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2014, 02:17
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Heb je ook een vraag of wilde je dit gewoon even delen?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 06:05
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon proberen los te laten. Je hebt goed gehandeld door te zeggen wat je wel en niet prettig vond. Zij is jou niet waard.

Verder is dit meer liefde en relatie. Dus ik ga je verplaatsen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 11:11
Krume
Krume is offline
Okee, bedankt zal proberen haar los te laten maar voel me natuurlijk bagger
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 11:36
Verwijderd
Je niet zo als een wijf gedragen en de bitch negeren.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 11:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
terwijl ik voel als ik eerlijk ben dat ik meer recht heb op haar om boos te zijn aangezien ze me wilde ''friendzonen'' terwijl het voor mij ( en dit heb ik ook verteld ) heel speciaal was..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 16:20
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
Okee, bedankt zal proberen haar los te laten maar voel me natuurlijk bagger
Wil je haar ook loslaten ? Je hoef niet zomaar de mening van iedereen hier te volgen ?
Wat is jouw mening ?

Naar mijn gevoel, heeft ze enerzijds twijfels (jij bent niet zo een fuifbeest). En anderzijds is ze wat op haar tenen getrapt (door je openheid, over hoe die seks achteraf voelde, ze daarin te snel voor je ging).

- Kan dit uitgepraat worden ?
- Wat verlang je zelf ? Dat ze daarin iets meer rekening met je houdt ?
- Zo ja, is ze daartoe bereidt ? Of heeft ze eerder zoiets van. "Ander en beter" ?

Probeer het aan te "voelen".
Weten doe je niet.

Je weet maar, wat een ander je vertelt.
Wat hij niet wilt vertellen of kan vertellen, or whatever, weet je niet.

Alvast veel succes.

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 16:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zoals zij zich gedraagt en gedragen heeft tegen jou is het nou niet iemand waarvan ik denk 'wauw, wat een leuke meid'. Je moet je in de eerste plaats afvragen of dit gedrag iets is waar je een probleem mee hebt of juist prima mee kan leven.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 17:49
Krume
Krume is offline
Citaat:
Wil je haar ook loslaten ? Je hoef niet zomaar de mening van iedereen hier te volgen ?
Wat is jouw mening ?

Naar mijn gevoel, heeft ze enerzijds twijfels (jij bent niet zo een fuifbeest). En anderzijds is ze wat op haar tenen getrapt (door je openheid, over hoe die seks achteraf voelde, ze daarin te snel voor je ging).

- Kan dit uitgepraat worden ?
- Wat verlang je zelf ? Dat ze daarin iets meer rekening met je houdt ?
- Zo ja, is ze daartoe bereidt ? Of heeft ze eerder zoiets van. "Ander en beter" ?

Probeer het aan te "voelen".
Weten doe je niet.

Je weet maar, wat een ander je vertelt.
Wat hij niet wilt vertellen of kan vertellen, or whatever, weet je niet.

Alvast veel succes.

Groetjes,
JustTalk
Ja, ik heb alles geprobeert, ik vroeg om een kans maar ze wil niet veranderen blijkbaar, ik stond zelf overal voor open maar ze was niet meer zo verliefd op me zoals helemaal in het begin. Nogal Ironisch want ik wist niet of ik wel wat met haar wilde omdat ik niet echt verliefd was.

Ik ben best wel een ''fuifbeest''( hahaha mooie verwoording ) maar we zagen elkaar zo weinig en die ouders waren streng met tijden en alcohol dat het voor mij zo'n beetje onmogelijk werd gemaakt om ergens heen te gaan, ze zij ook niet wanneer ze ergens heen wilde en ik had allemaal leuke dingen in gedacht voor de zomer want dan is er meer te doen maarja vergrepen kans voor haar dan.

We gingen wel vanuit mijn idee naar Slam Fm in Alkmaar met Koningsdag maar toen zag ze haar vorige ex en begon ze huppelend heen te lopen en gezellig mee te praten, dat vond ik weer niet zo leuk..

Maar ze denkt inderdaad wat ik ook van haar goede vrienden heb gehoord dat ze dan zo is van ''op naar de volgende'' ze wil een prince charming die alles doet wat zij wil maar blijft dus met mij helemaal niet rieel

Voor mij is er geen kans meer maar ik weet dat als zij dit gedrag aanhoud het voor de volgende jongen weer balen is, heb eigenlijk al medelijden met ze :/
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 17:52
Krume
Krume is offline
Citaat:
Zoals zij zich gedraagt en gedragen heeft tegen jou is het nou niet iemand waarvan ik denk 'wauw, wat een leuke meid'. Je moet je in de eerste plaats afvragen of dit gedrag iets is waar je een probleem mee hebt of juist prima mee kan leven.
Ben het wel met je eens, je bent niet de eerste die het zegt, al m'n vrienden zeggen ook dat ze zich als een totale bitch gedraagt tegen mij maar ik ben nog wel verliefd op haar daarom is het nogal lastig (;一_一)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 17:54
Krume
Krume is offline
Citaat:
Je niet zo als een wijf gedragen en de bitch negeren.
;-; Ja gelijk maar sommige dingen kunnen we leren door ons als vrouw te gedragen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 18:02
Verwijderd
Irrationeel en hulpbehoeftig? Lijkt me sterk.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 20:07
Verwijderd
Weetje hé, ik was zo aan het nadenken en mij lijkt het best wel een bitch, je zou haar volgende vriendje kunnen inlichten hierover? ik zou haar nog harder terugpakken dan dat ze bij jou deed, ik heb een soortgelijke situatie gehad
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 21:05
Krume
Krume is offline
Citaat:
Weetje hé, ik was zo aan het nadenken en mij lijkt het best wel een bitch, je zou haar volgende vriendje kunnen inlichten hierover? ik zou haar nog harder terugpakken dan dat ze bij jou deed, ik heb een soortgelijke situatie gehad
Zoiets had ik dus ook al in gedachte >
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 21:05
Krume
Krume is offline
Citaat:
Irrationeel en hulpbehoeftig? Lijkt me sterk.
Hahaha deze man :')
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 08:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Zoiets had ik dus ook al in gedachte >
Je kunt je natuurlijk ook niet verlagen tot haar niveau en haar dan nog steeds een bitch vinden he
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 10:31
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
Je kunt je natuurlijk ook niet verlagen tot haar niveau en haar dan nog steeds een bitch vinden he
Vind ik een goede opmerking. Waarom moet je (omdat iemand gemeen tegen je geweest is) ook zelf gemeen tegen hem/haar doen ?

Probeer jezelf daarboven te stellen.
En je bent/handelt 'wijzer'.

"Emoties" zijn rare dingen. Het zijn precies soms beesten die zich kunnen nestelen in je lijf. En aan je beginnen trekken. Op allerlei manieren.

Het is een kunst emoties los te kunnen laten (je daaraan niet te hechten). En ze te laten voor wat ze zijn.

Je bent nog jong. In een goede relatie is ONTHECHTING heel belangrijk. Zodat "vrijheid" mogelijk is. Niet teveel, niet te weinig. Genoeg. Voldoende. Zul je zelf wel ondervinden...

Mensen zijn veelal één vat vol weerstanden, meningen, gevoelens, wensen, verlangens, etc. Volgens wat ik las, stond zij niet echt open voor je. Ze fladdert nog. Ze denkt daardoor haar geluk bij een "ander" wel te vinden. Staat er nog niet bij stil, dat ze misschien ook wel zelf eens in de spiegel (op een bepaald moment) zal moeten zien. Haar eigen gedrag (reacties en acties) inzien. Het moment, dat ze bereid is dat te doen, zal ze verder staan in haar leven.

Nu is dit (nog) niet zo.
En misschien is het wel nooit zo (voor haar).

De menselijke psyche is heel complex. Ik wil daar gerust wat verder over met je praten.
Als je daar belangstelling in hebt.

En ja, mannen kunnen van vrouwen leren en vrouwen van mannen.
We zijn daarin niet zo verschillend.

De boeken van 'vrouwen van venus' en 'mannen van mars', smijt die maar allemaal snel in de vuilbak. Want volgens ik jou hier zo lees, kom jij van Venus en zij van Mars En jij bent een man niet. Ik ook. Ik kom ook van Venus, denk ik. Goh ja, misschien is dat wel een leukere planeet Toch voor ons...

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 22-05-2014, 20:23
Krume
Krume is offline
Citaat:
Vind ik een goede opmerking. Waarom moet je (omdat iemand gemeen tegen je geweest is) ook zelf gemeen tegen hem/haar doen ?

Probeer jezelf daarboven te stellen.
En je bent/handelt 'wijzer'.

"Emoties" zijn rare dingen. Het zijn precies soms beesten die zich kunnen nestelen in je lijf. En aan je beginnen trekken. Op allerlei manieren.

Het is een kunst emoties los te kunnen laten (je daaraan niet te hechten). En ze te laten voor wat ze zijn.

Je bent nog jong. In een goede relatie is ONTHECHTING heel belangrijk. Zodat "vrijheid" mogelijk is. Niet teveel, niet te weinig. Genoeg. Voldoende. Zul je zelf wel ondervinden...

Mensen zijn veelal één vat vol weerstanden, meningen, gevoelens, wensen, verlangens, etc. Volgens wat ik las, stond zij niet echt open voor je. Ze fladdert nog. Ze denkt daardoor haar geluk bij een "ander" wel te vinden. Staat er nog niet bij stil, dat ze misschien ook wel zelf eens in de spiegel (op een bepaald moment) zal moeten zien. Haar eigen gedrag (reacties en acties) inzien. Het moment, dat ze bereid is dat te doen, zal ze verder staan in haar leven.

Nu is dit (nog) niet zo.
En misschien is het wel nooit zo (voor haar).

De menselijke psyche is heel complex. Ik wil daar gerust wat verder over met je praten.
Als je daar belangstelling in hebt.

En ja, mannen kunnen van vrouwen leren en vrouwen van mannen.
We zijn daarin niet zo verschillend.

De boeken van 'vrouwen van venus' en 'mannen van mars', smijt die maar allemaal snel in de vuilbak. Want volgens ik jou hier zo lees, kom jij van Venus en zij van Mars En jij bent een man niet. Ik ook. Ik kom ook van Venus, denk ik. Goh ja, misschien is dat wel een leukere planeet Toch voor ons...

Groetjes,
JustTalk
Heb hier wel hier wel wat aan, bedankt ^^

Er zouden meer mannen van Venus moeten komen haha, zou in sommige opzichten in de wereld een hoop schelen ( of niet ).

Hoe dan ook, ik kan haar ook niet terug pakken, ben te vergevend en zou dan in de eerste instantie niet mezelf kunnen vergeven..

Je hebt wel gelijk, ik denk dat het is omdat ze nog jong is, heel erg word beïnvloed door haar ouders en ze zelf geen idee heeft over haar emoties gok ik.
Misschien ziet ze het wel snel in, kan haar dan nog vergeven voor haar daden en ziet de dingen misschien wat positievers maar anders dan kan ik het haar echt nooit meer vergeven daar moet ik ook op blijven staan. Op naar de volgende in dat geval dan maar, meestal bij mij is een meisje bij mij vergeten na ongeveer 1-2 maanden.

Nogmaals bedankt, geeft wel een opheldering zeg maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Een nacht met Cleo
Verwijderd
1 28-12-2005 11:50
Seksualiteit Vriendin wil niet
Maroon
162 28-06-2005 19:05
Liefde & Relatie Stel....
Verwijderd
15 27-09-2003 10:49
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekverslag meisje niemand.... HELP!
flipkip
2 13-06-2003 08:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.