Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 21:00
zozze
Avatar van zozze
zozze is offline
Kzit met een probleem dat op zich niet zo erg lijkt, maar ik lijd er toch wel erg onder.

Ik ben zelf 13 en mijn beste vriend is 21. Ik vertrouw hem echt voor 100% en hij mij ook wel, tenminste, dat heeft hij mij al meerdere malen gezegd. Een maand geleden begonnen zijn examens, en sindsdien hebben we niet veel meer met mekaar gepraat. Mijn examens zijn nog niet zo zwaar en zijn maar vrijdag begonnen. Ik heb het kunnen verdragen dat we niet veel met mekaar gepraat hebben sinds zijn examens, maar ik had toch de hele tijd het gevoel dat onze vriendschap aan het verwateren was. Ik schrijf nogal vaak gedichtjes, en gisteren schreef ik een gedichtje over mijn drie beste vrienden, en over hem wist ik totaal niet wat schrijven, terwijl dat over de andere twee zeker ging. Ik weet totaal niet wat ik moet doen, want nu zijn zijn examens al een week gedaan en ik heb hem nog niet gesproken in die week. Zou ik afwachten tot in de vakantie? Of er met hem over praten? Ik vrees dan ook dat we in de vakantie niet al te veel met mekaar gaan praten omdat we alletwee veel op reis gaan... please help mij...

xxx
zozze
__________________
Massive
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2002, 09:28
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Sorry, maar wat heeft dit met Psychologie te maken

Laten we het houden dat het over Relatie's gaat, dus een verplaatsing naar Liefde & Relatie's
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline


Wat een raar verhaal. Hij laat niets meer van hem horen, een week lang!? Wat raar zeg. Ik heb het idee dat hier iets niet goed zit in de relatie.

Ik zou hem gewoon opbellen. Jij hebt immers ook niets van je laten horen, toch? En als hij heel kortaf reageert en je het idee krijgt dat er iets niet goed zit, confronteer hem ermee, en zet een paar vraagtekens bij deze relatie, want wil je niet liever een vriendje dat meer aandacht aan je besteedt (en misschien iets jonger is..)
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:14
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Is het nou je beste vriend of je vriendje? Want als het je beste vriend is zou ik me tog niet zo heel veel zorgen gaan maken. Hij zit in een drukke periode en z'n aandacht gaat vooral naar zn studie uit. Maar je kan hem toch bellen ... en vragen hoe zn toetsen zijn gegeaan bijvoorbeeld.
Als het je vriendje is, lijkt het me wel raar dat jullie elkaar nog niet gesproken hebben. Maar niet alles hoeft van 1 kant te komen hè.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:10
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
ja joh hij heeft het vast superdruk!
zoek er niks achter hij heeft nu gewoon geen tijd voor leuke dingen enzo, dat heeft iedereen wel eens en het is pas een weekje zo!

als je er echt mee zit bel hem dan gewoon en vraag ernaar, hij zegt denk ik hetzelfde als ik net

kusZs
my baby
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 12:54
zozze
Avatar van zozze
zozze is offline
Citaat:
Signy schreef:
Is het nou je beste vriend of je vriendje? Want als het je beste vriend is zou ik me tog niet zo heel veel zorgen gaan maken. Hij zit in een drukke periode en z'n aandacht gaat vooral naar zn studie uit. Maar je kan hem toch bellen ... en vragen hoe zn toetsen zijn gegeaan bijvoorbeeld.
Als het je vriendje is, lijkt het me wel raar dat jullie elkaar nog niet gesproken hebben. Maar niet alles hoeft van 1 kant te komen hè.
het is m'n beste vriend... maar hij's twintig en m'n vader appreciëert het niet zo dat we met mekaar omgaan, dus isset meestal op msn te doen. En als hij dan online komt wordt hij altijd om het minste kwaad op mij... kvint nie leuk
__________________
Massive
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 14:21
Gargoyle
Gargoyle is offline
Het spijt me om het te zeggen, mar heb je er al eens bij na gedacht dat hij je misschien niet meer als vriendin wil hebben?? Ik dnek dat de kans groot is dat hij je te jong vind en dat hij met eigen leeftijdsgenoten op wil trekken.

Een vriend van mij heeft hier ook last van gehad. Een meisje dat maar continu tegen hem aan lulde op msn. Op een gegeven moment heeft hij haar alleen nog maar de grond in zitten boren totdat ze er genoeg van kreeg en niet meer met hem wilde praten.
Dit vind ik persoonlijk erg laf om het zo te doen. Zeg dan gewoon dat je haar niet meer zo vaak wilt spreken.

Ik hoop voor je dat het goed komt, maar vraag anders gewoon aan hem hoe het nou eigenlijk zit.

succes
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 15:20
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
zozze schreef:


het is m'n beste vriend... maar hij's twintig en m'n vader appreciëert het niet zo dat we met mekaar omgaan, dus isset meestal op msn te doen. En als hij dan online komt wordt hij altijd om het minste kwaad op mij... kvint nie leuk
Tsjah, zoals anderen ook al zeiden is het leeftijdsverschil wel erg groot. Misschien stelt hij jullie vriendschap niet meer zo op prijs, en wilt tie meer omgang hebben met mensen van zijn eigen leeftijd. Dattiej raar en onaardig doet op MSN is natuurlijk erg lullig, zo behoor je niet met mensen om te gaan.
Misschien moet je ook maar contact gaan zoeken met je eigen leeftijdsgenootjes.
Ik zou t wel tegen hem zeggen dat je je er niet fijn onder voelt.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 15:31
zozze
Avatar van zozze
zozze is offline
Citaat:
Signy schreef:
Tsjah, zoals anderen ook al zeiden is het leeftijdsverschil wel erg groot. Misschien stelt hij jullie vriendschap niet meer zo op prijs, en wilt tie meer omgang hebben met mensen van zijn eigen leeftijd. Dattiej raar en onaardig doet op MSN is natuurlijk erg lullig, zo behoor je niet met mensen om te gaan.
Misschien moet je ook maar contact gaan zoeken met je eigen leeftijdsgenootjes.
Ik zou t wel tegen hem zeggen dat je je er niet fijn onder voelt.
maar ik haaaat mensen van mijn leeftijd! ze zijn zo kinderachtig en doen er alles aan om "cool" te zijn Kzaller eens met hem over praten...
__________________
Massive
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
appreciëert??? wat een woord, en dat voor een 13 jarige!

maaruh, k weet niet echt wat ik met je verhaal aan moet. bel hem eens op?? vraag hoe zijn examens zijn gegaan en vertel dat je het jammer vindt dat je hem de laatste tijd zo weinig gesproken hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:00
zozze
Avatar van zozze
zozze is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
appreciëert??? wat een woord, en dat voor een 13 jarige!

maaruh, k weet niet echt wat ik met je verhaal aan moet. bel hem eens op?? vraag hoe zijn examens zijn gegaan en vertel dat je het jammer vindt dat je hem de laatste tijd zo weinig gesproken hebt.
sorrie dattik moeilijke woorden gebruik...

sorrie dat ik leef ook....
__________________
Massive
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:11
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
zozze schreef:


sorrie dattik moeilijke woorden gebruik...

sorrie dat ik leef ook....
Nou nou, We proberen je alleen maar advies te geven hoor. En het IS gewoon zo dat jongeren van 13 niet gauw een woord als 'appreciëert' gebruiken. Er wordt ook helemaal niet gesuggereerd dat het erg is.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gargoyle schreef:


Nou nou, We proberen je alleen maar advies te geven hoor. En het IS gewoon zo dat jongeren van 13 niet gauw een woord als 'appreciëert' gebruiken. Er wordt ook helemaal niet gesuggereerd dat het erg is.
mjah inderdaad, k bedoel, k weet niet wat het betekent en toen ben ik 3 jaar ouder en zeker niet dom ofzo... dus k was even verbaasd
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:44
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:


mjah inderdaad, k bedoel, k weet niet wat het betekent en toen ben ik 3 jaar ouder en zeker niet dom ofzo... dus k was even verbaasd
het betekent waardeert
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:39
pantzermench
pantzermench is offline
nou juah meid, ik ben zelluf ook 13 en weet hoe ut voelt als je ouders ut nie acceptere dat je een oudere vriend ( beste vriend) heb...

Je moet gewoon met hem praten enzoo.... en zorrug dat ut net als eerst word, want juah..... als je je beste vriend kwijt raakt..... voel je je zoooooo kut jonhe, dat wil je nie wete gewoon... maja maakt niet uit.. ik hoop ook dat jij ut nooit te wete komt...

Ik hoop dat we contact kennen blijve houde.. want jij ben ut eerste meisje van 13 die ik hier tege kom

baba mandy
__________________
pffff i love wouter
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 20:42
_koetje_
_koetje_ is offline
hey zozze!
ik ben ook 13 en ik ga ook liever om met oudere gasten...tof é
ma ik snap nie waarom die nu zo doet tegen u op msn???
kan het zijn da z'n vrienden hem uitlachen ofzo?
praat der met hem eens over...
just do what you wont to do!

*beu* -xxx-
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden
SimplyABoy19
1 17-08-2005 17:31
Liefde & Relatie Vriend jaloers op mijn ex-vriend
lieve
17 27-04-2005 19:22
Liefde & Relatie De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help!
lonelyness
7 07-09-2004 22:28
Liefde & Relatie Vriendin+ vriendje
Verwijderd
23 26-06-2003 16:50
Liefde & Relatie Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal)
Xerxes
4 27-04-2003 17:48
Liefde & Relatie Wanneer iemand een vriend noemen...
Gothic
12 30-06-2002 13:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.