Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2011, 17:02
Guinie
Guinie is offline
Volgende maand is er een schoolfeest bij ons, maar het wordt gehouden in een kroeg/uitgaansgelegenheid/hoe dat heet in het dorp. Ik ben al sinds de tweede niet meer naar een schoolfeest geweest, vind daar echt niks aan en drink ook niet. Ik ga dus ook nooit uit, hoogstens naar de bios soms.
Maar ik ben eigenlijk best benieuwd hoe zo iets gaat, en mijn vriend zei bij het vorige schoolfeest dat hij mij de volgende keer zou verplichten ook mee te gaan xD (ook al hoop ik dat 'ie dat vergeten is ).

Wat vinden jullie? Wel of niet gaan? En ik hoef toch niet per se alcohol te drinken daar..? Bier begin ik niet aan en wijn vind ik gewoon echt niet lekker. Maar dan zit ik de hele avond aan de sinaasappelsap, ook zo iets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2011, 17:08
RAWRR__
RAWRR__ is offline
Aangezien je benieuwd ben hoe zoiets gaat zou ik gaan.
Als je het niet leuk vind, dan kan je toch nog altijd weggaan?
Je hoeft natuurlijk ook niet perse alcohol te drinken.
__________________
Always look on the bright side of life.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 09:50
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Ik zou er juist trots op zijn dat je geen alcohol drinkt.
Als je kijkt naar al die jongeren die vallen voor de drank, dan is het toch best wel een prestatie om drank te weerstaan toch?? Ik ben zelf 17, maar ik heb (uit principe) nog geen glas gedronken.
En je kunt heus wel iets stoerders als sinaasappelsap drinken, zoals cola, of andere frisdranken...
En net als RAWRR__ zegt, je kunt altijd weggaan als het niet leuk is...
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 15:18
Michelleexx
Michelleexx is offline
Ik drink ook niet en het is best grappig om nuchter te zijn en al die dronken mensen om je heen te hebben. Meeste mensen uit m'n klas hebben juist wel respect ervoor als je niet drinkt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 17:01
mn*
mn* is offline
als je beste vrienden meegaan + je bent nieuwsgierig dan zou ik wel gewoon gaan. Het zou me egt niet boeien als iedereen bier/wijn drinkt en ik niet
Ik ga zelf ook nooit naar schoolfeest, mijn beste vriendin vroeg altijd of ik mee wilde gaan. En ik weigerde steeds omdat ik geen zin had.
Nu zitten we niet meer op dezelfde school en ik heb er egt spijt van\

Gaan dus
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 20:37
Fowl36
Avatar van Fowl36
Fowl36 is offline
Ik heb over het algemeen sowieso een hekel aan kroegen en erg drukke plekken enzo, maar als je er nieuwsgierig naar bent kun je wel altijd gaan, waarschijnlijk vermaak je je daar toch wel aangezien je vriend dan ook mee is.. Anders kun je altijd nog naar de stad gaan ofzo ^_^
En je moet je echt niet verplicht voelen om alcohol te drinken, desnoods drink je water
__________________
I am not afraid of the dark, I am afraid of the NINJAS hiding in the dark
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 11:31
Verwijderd
Ik vond de feesten van school ook nooit zo boeiend, maar met leuke mensen was het altijd gewoon heel leuk Zelf dronk ik ook nooit veel, gewoon cola ofzo drinken is ook prima hoor. En als je het niet leuk vindt omdat mensen bv te veel gedronken hebben, dan kun je toch altijd naar huis gaan? Gewoon gaan kijken joh
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 15:08
Verwijderd
Ik zou gewoon gaan, als het niet leuk is ga je weer weg. En je hoeft geen alcohol te drinken, nee. Zou toch wat zijn als dat verplicht was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wel of niet doen?
SpeedyMartinos
9 20-04-2013 21:51
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 18:56
Liefde & Relatie Te Vroeg Beginnen Met Seks
Ivon*
274 05-06-2005 19:53
Liefde & Relatie problem
juudjuh
18 08-12-2004 17:47
Verhalen & Gedichten [verhaal] Fleur & Meike
Anneee
110 08-09-2004 13:23
Liefde & Relatie Wish me luck
SS2Gohan
48 04-04-2003 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.