Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2003, 18:34
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Wie van jullie drinkt dat wel eens op school of onder schooltijd.
En heeft het invloed op je schoolwerk enzo?
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2003, 18:40
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Ik vind alcohol een drank voor het uitgaan en het weekend, ook omdat je er nog al aardig wat van moet drinken wil je er heel veel van voelen, of je moet op het schoolplein staan met een fles vodka en dat vind ik toch wel iets teveel van het goede...

Drinken is voor de gezelligheid, iets wat je over een avond kan uitspreiden, een biertje in de pauze in een kroeg vind ik prima, maar wil je echt tijdens schooltijd zat worden dan vind ik dat vreemd en je moet er veel moeite voor doen....

Nee ik drink niet tijdens schooltijd, ook omdat ik daar geen behoefte aan heb dan, drinken is gezellig en ik ga niet met een fles drank op het schoolplein staan...

Als je schoolfeesten ook onder schooltijd kan verstaan is het een ander verhaal, schoolfeesten op mijn school zijn verneukt omdat een 1 of andere leuke jongen van de leerlingenraad op het idee was gekomen om de alcohol compleet af te schaffen op feesten, wat ik nog al onlogisch vind, redenen die leraren dan altijd geven, 'zonder alcohol kan je toch ook lol hebben'; JA DUH, maar met alcohol leg je de grens net iets hoger en heb je meer lol

EDIT: wat ik altijd al zeg, alcohol en drugs allemaal lekker en prima mits je het verantwoordelijk doet. En daar valt zoveel drinken onder school dat je prestaties eronder lijden niet tussen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:43
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik heb wel es zat in de les gezeten.... drinken in een tussenuur of gewoon na de hele nacht door te zijn gegaan...

achja... tis leuk maar ik heb die tijd nu wel gehad




zou ik dan echt nog ooit verstandig worden?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:51
Verwijderd
Vroeger he... (hehe... ma t is toch alweer zo'n 4 a 5 jaar geleden ) heb ik een tijd altijd wazig/zat/stoned in elke les gezeten. Ik liep idd met een fles wodka rond (witte wodka in fles water... valt nul op en je ruikt t niet).
Gelukkig ben ik wijzer geworden

Maar nu zit ik op de hogeschool en tja... je kent t studentenleven. Daarbij hebben we een goedgevulde ijskast in ons studentenclubhok. Maar zat... nee daar letten we wel mee op, maar ach, als t zo zou zijn, de leraren interesseert dat toch niet. Minder zijn de ochtenden na een cantus, td en bochtentocht al helemaal. Heb je tot 3u flink gezopen (igv een bochtentocht en cantus overdreven veel gezopen), moet je om kwart voor 9 weer helder zijn als je de pech hebt een praktijkles 's ochtends te hebben. De brakheid zelve dan. Maar meestal heb je geluk en kun je die les wel overslaan of begin je pas 's middags .
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:02
Verwijderd
neh leraren zouden het meteen merken en dan heb ik echt veeel gezeik!!!! Schoolprestaties zouden er niet op achteruit gaan, want doe zowiezo nooit wat in de les...
Wel met examenstunt/schoolfeesten enzo, maarja nie meer dan logisch.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:04
Mir-idiotA
de tijd van snel even in de pauze een fles bessen opdrinken ofsu, heb ik idd allang achter de rug gelukkig.
maar als school pas rond een uurtje of 11/12 begint, kan het zijn dat ik een biertje of twee heb gedronken
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:24
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik hou het op blowen onder school tijd.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
dreadmanneke schreef op 15-09-2003 @ 21:24:
Ik hou het op blowen onder school tijd.
me to, drank vind ik ook meer iets voor savonds
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:58
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
fiepje schreef op 15-09-2003 @ 21:40:
me to, drank vind ik ook meer iets voor savonds
Ach, dat maakt mij niet zo veel uit, ik drink omdat ik bier gewoon onwijs lekker vind. Ik hou niet eens van het effect er van.
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 21:40
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
ja vroeger gingen we met z'n drieen weleens in een tussenuur een fles Martini opzuipen. Als ik daar nu aan terug denk, denk ik teeeeering. Daarna werd het elk tussenuur en bijna elke pauze een joint.
__________________
You silly cunt!!!! Doe de stofzuiger
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 21:43
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
1 keertje was wel leuk, 1e lesuur
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 21:52
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Chill schreef op 15-09-2003 @ 22:40:
Daarna werd het elk tussenuur en bijna elke pauze een joint.
Ach, op die manier zijn de lessen wel stukken vermakelijker
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 22:44
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 15-09-2003 @ 22:52:
Ach, op die manier zijn de lessen wel stukken vermakelijker
ik krijg....sorry....kreeg er alleen nooit geen fuck van me

ik schreef dan altijd bij m'n aantekeningen als ik stoned was


als je het dan een aantal weken later terugleest lach je je kapot om de kromme zinnen en spelfouten
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 23:06
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
ehm soms op vrijdag middag wel eens blikjes bier in een tussen uur omdat je daarna toch naar de stad ging wanneer je geen lessen meer had
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:41
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 15-09-2003 @ 20:02:
neh leraren zouden het meteen merken en dan heb ik echt veeel gezeik!!!! Schoolprestaties zouden er niet op achteruit gaan, want doe zowiezo nooit wat in de les...
Wel met examenstunt/schoolfeesten enzo, maarja nie meer dan logisch.
hmmmz wat lulde ik, was ut al alweer vergeten....maaruh toen nog in mun "14-jarige breezertijd" gingen we altijd in ut tussenuur breezers en bier drinken...en tja toen voelde je um na 6 breezers al zitten hehe....de goeie ouwe tijd
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 12:29
Verwijderd
Citaat:
dreadmanneke schreef op 15-09-2003 @ 21:58:
Ach, dat maakt mij niet zo veel uit, ik drink omdat ik bier gewoon onwijs lekker vind. Ik hou niet eens van het effect er van.
ik heb wel es hartstikke dronken in de les gezeten (ja we hadden daarvoor 2 uur uitval ) en dat vind ik niet zo super...
maar als ik dan een lekker dikke joint draai die ik in de grote pauze oprook, dan heb ik tenminste nog lol
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:50
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Maat van me was nog aangeschoten van de avond ervoor. Nog best wat uurtjes geslapen, maar gewoon zo belachelijk veel gedronken...
Verder niet onder schooltijd. Nooit gedaan. Alleen 's ochtends wel eens last.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:41
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Om zelf maar eens te reageren, ik drink wel eens alcohol in een tussenuur of in de pauze. Eerst wel grappig, dan ga ik vage dingen doen en word ziek.
Eigenlijk vind ik het best wel kinderachtig enzo..
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-09-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
ssjpan schreef op 16-09-2003 @ 19:41:
Om zelf maar eens te reageren, ik drink wel eens alcohol in een tussenuur of in de pauze. Eerst wel grappig, dan ga ik vage dingen doen en word ziek.
Eigenlijk vind ik het best wel kinderachtig enzo..
Neej kvin ut niet kinderachtig, zie de lol er wel van in
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:44
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
mwah ik moest gister kotsen op school... haha
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:21
Verwijderd
gehehe mja hoeveel had je op dan?
Hm paar van die gasten die ik ken hadden een weddenschap afgesloten om in 2 lesuren kratje bier per persoon weg te drinken, toen ook alle 3 vet lopen kotsen op school. En elke les eruit gestuurd, omdat ze zo dom bezig waren, 1tje flikkerde nog bij de deur, twas wel komisch.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 11:29
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
omajunk schreef op 18-09-2003 @ 10:21:
gehehe mja hoeveel had je op dan?
Hm paar van die gasten die ik ken hadden een weddenschap afgesloten om in 2 lesuren kratje bier per persoon weg te drinken, toen ook alle 3 vet lopen kotsen op school. En elke les eruit gestuurd, omdat ze zo dom bezig waren, 1tje flikkerde nog bij de deur, twas wel komisch.
'

Kan ik me voorstellen
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 11:37
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
nooit gedaanop school wel eens in een tussenuur en dan krijg je hele rare dingen. zoals super melig zijn bij yoga (mochten een sport kiezen)
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 12:24
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
omajunk schreef op 18-09-2003 @ 10:21:
gehehe mja hoeveel had je op dan?
Hm paar van die gasten die ik ken hadden een weddenschap afgesloten om in 2 lesuren kratje bier per persoon weg te drinken, toen ook alle 3 vet lopen kotsen op school. En elke les eruit gestuurd, omdat ze zo dom bezig waren, 1tje flikkerde nog bij de deur, twas wel komisch.
goed bezig

ik kan me wel voorstellen dat je dan echt een dikke lachkick krijgt in de klas...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:04
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
omajunk schreef op 18-09-2003 @ 10:21:
gehehe mja hoeveel had je op dan?
Hm paar van die gasten die ik ken hadden een weddenschap afgesloten om in 2 lesuren kratje bier per persoon weg te drinken, toen ook alle 3 vet lopen kotsen op school. En elke les eruit gestuurd, omdat ze zo dom bezig waren, 1tje flikkerde nog bij de deur, twas wel komisch.
Haha, dat is wel leuk eigenlijk!
Ik had een halve liter bier en nog wat soorten sterke drank, en door elkaar gemixt enzo.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol werkstuk: aantal vragen over drugs, alcohol en roken
mhurt
5 27-05-2006 17:51
Algemene schoolzaken Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren
Foxy_oud
72 09-07-2004 17:08
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Psychologie Depressie en alcohol
Darshan
4 20-09-2002 19:47
Psychologie Alcohol en moodswings
MiSsDeLiCiOuSs
5 03-04-2002 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.