Oud 01-11-2003, 19:01
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 19:57:
De KKK is niet christelijk, dat beweren ze wel maar er zullen slecht enkele dominee's of priesters zijn die hun gedrag goedkeuren i.t.t. het gedrag van Islamitische terroristen.
Hoe weet jij nou of er geen enkele dominee of priester is die dat goedkeurt??? En wat weet jij van imams??? Hoeveel heb je er al gesproken in je leven?
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2003, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 19:57:
De KKK is niet christelijk, dat beweren ze wel maar er zullen slecht enkele dominee's of priesters zijn die hun gedrag goedkeuren i.t.t. het gedrag van Islamitische terroristen.
nou voor hun is het geloof het belangrijkst net zoals moslim 'teroristen'.

Waarom word bij de moslims de hele gemeenschap op de daden van een groepje mensen gekeken?

En bij de christenen niet?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:12
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:04:
nou voor hun is het geloof het belangrijkst net zoals moslim 'teroristen'.
Voor het grootste gedeelte van die KKK lui is geloof bijzaak en is rassenhaat het belangrijkst.

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:04:
Waarom word bij de moslims de hele gemeenschap op de daden van een groepje mensen gekeken?
Dat gebeurt uit angst voor het onbekende en omdat het terrorisme niet of amper veroordeelt wordt, mensenrechten dagelijks aan hun rechten worden gelapt, Islamitische landen verre van democratisch zijn en de meeste moslims zijn hersenloze anti-semieten.

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:04:
En bij de christenen niet?
Omdat er veel meer verschillende stromingen zijn, maar een strikt christelijk land, er niet massaal vanuit kerken haat gepreekt wordt (met uitzondering van die $televisie$ dominees) en terrorisme en haat wordt veroordeeld.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:12:
Voor het grootste gedeelte van die KKK lui is geloof bijzaak en is rassenhaat het belangrijkst.
Nou nee, kijk maar op hun site (die weet jij vast wel uit je hoofd).

Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:12:
Dat gebeurt uit angst voor het onbekende en omdat het terrorisme niet of amper veroordeelt wordt,mensenrechten dagelijks aan hun rechten worden gelapt, Islamitische landen verre van democratisch zijn en de meeste moslims zijn hersenloze anti-semieten.
Angst voor het onbekende - Ok sommige mensen zijn dat ja.
mensenrechten dagelijks aan hun rechten worden gelapt,- Voorbeelden? En wat hebben moslims ermee te maken als de politie in saudi arabie een westerling de hand afhakt omdat hij wat jat?

Islamitische landen verre van democratisch zijn - iets wat niet democratisch is, is meteen slecht?

de meeste moslims zijn hersenloze anti-semieten- En dat zegt de hersenlose persoon


Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:12:
Omdat er veel meer verschillende stromingen zijn, maar een strikt christelijk land, er niet massaal vanuit kerken haat gepreekt wordt (met uitzondering van die $televisie$ dominees) en terrorisme en haat wordt veroordeeld.
In moskeen word er veel haat gepreekt Ik kom er minstens 3 keer per week heb NOG NOOIT iets haat dragends gehoord. Dus kom niet praten als een kip zonder kop

Laatst gewijzigd op 01-11-2003 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:24
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:12:
"en de meeste moslims zijn hersenloze anti-semieten"


Er zijn miljoenen moslims en jij denkt even te kunnen bepalen wat de meeste daarvan denken. Je hebt je eigen herseninhoud inmiddels wel dubbel en dwars bewezen. Het is ook wel duidelijk dat jij anti-islamiet bent maar het schijnt geen probleem te zijn om dat in deze maatschappij uit te spreken maar neem vooral niet het woord "jood" in de mond want dan ben je meteen anti-semiet. Ik weet niet waar je frustratie vandaan komt maar deze manier van je mening uiten is gewoon respectloos
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:28
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:20:
Nou nee, kijk maar op hun site (die weet jij vast wel uit je hoofd).

Die ken ik gelukkig niet uit mijn hoofd.

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:20:
Angst voor het onbekende - Ok sommige mensen zijn dat ja.
mensenrechten dagelijks aan hun rechten worden gelapt,- Voorbeelden? En wat hebben moslims ermee te maken als de politie in saudi arabie een westerling de hand afhakt omdat hij wat jat?

Als Christelijke gastarbeiders worden gearresteerd omdat zij in alle stilte een kerkdienst hadden noem jij dat goed? En net als alle Moslims jouw broeders zijn beschouw ik alle christenen als broeders.

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:20:
Islamitische landen verre van democratisch zijn - iets wat niet democratisch is, is meteen slecht?

Nee.

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:20:
de meeste moslims zijn hersenloze anti-semieten- En dat zegt de hersenlose persoon

Ik ben verre van hersenloos maar als ik merk dat er geen les gegeven kan worden over de holocaust omdat moslim jochies thuis gehoord hebben dat alle Joden zwijnen zijn en dat de Islamitische diviesies goed werk in Bosnie hebben verricht dan concludeer ik dat ze hersenloos zijn.

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:20:
In moskeen worden er veel haat gepreekt Ik kom er minstens 3 keer per week heb NOG NOOIT iets haat dragends gehoord. Dus kom niet praten als een kip zonder kop
In het MO.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:28:
Die ken ik gelukkig niet uit mijn hoofd
Niet eens? Valt me van je tegen


Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:28:
Als Christelijke gastarbeiders worden gearresteerd omdat zij in alle stilte een kerkdienst hadden noem jij dat goed? En net als alle Moslims jouw broeders zijn beschouw ik alle christenen als broeders.
So? Elke dag worden mijn broeders afgemaakt en in de gevangenissen gestopt, moet ik nu ook een haat tegen westerlingen krijgen?


Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:28:
Nee.
Hou je kop dan


Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:28:
Ik ben verre van hersenloos maar als ik merk dat er geen les gegeven kan worden over de holocaust omdat moslim jochies thuis gehoord hebben dat alle Joden zwijnen zijn en dat de Islamitische diviesies goed werk in Bosnie hebben verricht dan concludeer ik dat ze hersenloos zijn.
Ik concludeer dat je onzin praat en beter buiten kunt spelen

Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:28:
In het MO.
en dat is?..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:33
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:28:
Ik ben verre van hersenloos maar als ik merk dat er geen les gegeven kan worden over de holocaust omdat moslim jochies thuis gehoord hebben dat alle Joden zwijnen zijn en dat de Islamitische diviesies goed werk in Bosnie hebben verricht dan concludeer ik dat ze hersenloos zijn.
Hij heeft ook weer iets op tv gehoord hoor en dus voelt hij zich zo vrij om die paar moslim jochies als "de meeste moslims" te omschrijven.
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:34
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:32:
en dat is?..
Het Midden Oosten waar meneer zo vaak geweest is en alle preken heeft genoteerd en vertaald...NOT
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:37
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:32:
Niet eens? Valt me van je tegen
Waarom? Ik haat moslims, Joden, Negers e.d. niet.

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:32:
So? Elke dag worden mijn broeders afgemaakt en in de gevangenissen gestopt, moet ik nu ook een haat tegen westerlingen krijgen?
Ik heb geen haat tegen moslims. En met bovenstande redenering word wel de haat tegen Joden goedgepraat.

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:32:
Hou je kop dan
Is goed.

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:32:
Ik concludeer dat je onzin praat en beter buiten kunt spelen
Wat was dan onzin in mijn zin?

Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:32:
en dat is?..
Midden-Oosten.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:39
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 01-11-2003 @ 20:34:
Het Midden Oosten waar meneer zo vaak geweest is en alle preken heeft genoteerd en vertaald...NOT
Mijn oom heeft daar 10 jaar lang gewerkt en is daar vaak genoeg in een moskee geweest. Hoevaak ben jij al daar geweest om te noteren wat ze preken?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:37:
Waarom? Ik haat moslims, Joden, Negers e.d. niet.
Uhh wie noemde moslims hersenloze anti semieten? Dat is niet haatdragend?

Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:37:
]Wat was dan onzin in mijn zin?
Zie post van yousra


http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=648858

Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:39:
Mijn oom heeft daar 10 jaar lang gewerkt en is daar vaak genoeg in een moskee geweest. Hoevaak ben jij al daar geweest om te noteren wat ze preken?
je oom is moslim en spreekt vloeiend arabisch?

Zij is moslim en weet het echt wel beter dan jij
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:45
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:39:
Mijn oom heeft daar 10 jaar lang gewerkt en is daar vaak genoeg in een moskee geweest. Hoevaak ben jij al daar geweest om te noteren wat ze preken?
Ik had eens een nicht en die had een overbuurman waarvan de achterneef een stiefvader in het MO had wonen en die is daar wel 11 jaar geweest...

Wat heeft jouw oom met jouw kennis van zaken te maken?

Ik luister via tv en internet naar lezingen van over de hele wereld dus ik weet echt wel wat er zo'n beetje speelt. Daarbij leer ik uit de directe bronnen i.p.v. mijn mening te baseren op horen-zeggen praatjes.

En alsof er door bepaalde christenlijke figuren geen rare dingen worden gepreekt. Roepen dat het condoom niet helpt tegen aids lijkt mij toch ook behoorlijk gevaarlijk.
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:45
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:40:
Uhh wie noemde moslims hersenloze anti semieten? Dat is niet haatdragend?

De meeste, en dat is imo een verschil.

Zie post van yousra


http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=648858

En dat geeft nog niet aan wat er niet klopte in miin zin.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:49
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:41:
je oom is moslim en spreekt vloeiend arabisch?

Zij is moslim en weet het echt wel beter dan jij
Mijn oom is geen moslim maar spreekt wel vloeiend Arabisch.

Citaat:
Wat heeft jouw oom met jouw kennis van zaken te maken?
Omdat ik veel met mijn oom praat en dankzij hem ook het een en ander weet van het MO.

Citaat:
Ik luister via tv en internet naar lezingen van over de hele wereld dus ik weet echt wel wat er zo'n beetje speelt. Daarbij leer ik uit de directe bronnen i.p.v. mijn mening te baseren op horen-zeggen praatjes.
Welke internetsites zoal dan?

Citaat:
En alsof er door bepaalde christenlijke figuren geen rare dingen worden gepreekt. Roepen dat het condoom niet helpt tegen aids lijkt mij toch ook behoorlijk gevaarlijk.
Dat is ook geaarlijk, echter dat is een uitzondering terwijl in de Islam de niet-haatdragende in de minderheid lijken.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:50
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:45:
En dat geeft nog niet aan wat er niet klopte in miin zin.
Jij wil enkel je gelijk krijgen i.p.v. een inhoudelijke discussie voeren en eventueel iets opsteken wat die vastgeroeste vooroordelen van je los kan weken...al zie ik je dat niet toegeven.

Dus ik denk dat ik maar weer eens wat anders ga doen. Veel plezier met je zogenaamde niet-haatdragende praatjes over "de moslims" en "de islam" zoals door jouw alwetende oom overgebracht.
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:53
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 01-11-2003 @ 20:50:
Jij wil enkel je gelijk krijgen i.p.v. een inhoudelijke discussie voeren en eventueel iets opsteken wat die vastgeroeste vooroordelen van je los kan weken...al zie ik je dat niet toegeven.
Als je in plaats van dit soort dingen te zeggen nou gewoon eens verteld wat ere in die zin niet klopte maar nee die zin was verkeerd al wil je niet zeggen waarom. Slap hoor.

Citaat:
Yousra schreef op 01-11-2003 @ 20:50:
Dus ik denk dat ik maar weer eens wat anders ga doen. Veel plezier met je zogenaamde niet-haatdragende praatjes over "de moslims" en "de islam" zoals door jouw alwetende oom overgebracht.
Mijn oom is verre van alwetend en heeft ook hele leuke dingen over moslims vertelt maar als jij wilt blijven geloven dat ik anti-Islam ben doe je dat toch lekker.[/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:53:
Als je in plaats van dit soort dingen te zeggen nou gewoon eens verteld wat ere in die zin niet klopte maar nee die zin was verkeerd al wil je niet zeggen waarom. Slap hoor.
Jij neemt een voorbeeldje uit het nieuws en generaliseerd meteen.

Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:53:
Mijn oom is verre van alwetend en heeft ook hele leuke dingen over moslims vertelt maar als jij wilt blijven geloven dat ik anti-Islam ben doe je dat toch lekker.
Vertel dan de leuke dingen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:49:
Mijn oom is geen moslim maar spreekt wel vloeiend Arabisch.
Nou ik spreek ook vloeiend nederlands wilt dat zeggen dat ik het een en ander van het christendom af weet?


Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:49:
Welke internetsites zoal dan?
Is dat van belang?

Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 20:49:
Dat is ook geaarlijk, echter dat is een uitzondering terwijl in de Islam de niet-haatdragende in de minderheid lijken.
Dat zeg jij
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 20:04
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
heeft ook hele leuke dingen over moslims vertelt
noem es wat
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 20:09
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-11-2003 @ 19:57:
De KKK is niet christelijk, dat beweren ze wel maar er zullen slecht enkele dominee's of priesters zijn die hun gedrag goedkeuren i.t.t. het gedrag van Islamitische terroristen.
wat is dat nou weer voor kulbeargumentering.
alsof het de mening van de dominee en priesters zijn die iemand christelijk maken

en het gaat hen wel degelijk om christus en preservation of christian culture...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 21:13
Verwijderd
Gesteld dàt die moslims in het MO onverdraagzame hersenloze slaafjes zijn van de imams, dan nog maakt dat het geloof islam niet een haat-religie. Ik heb begrepen uit de artikelen die Yousra postte in het andere islam-topic dat de islam namelijk allesbehalve een gewelddadige haat-religie is.

Ik heb het idee dat Machiavelli aan het provoceren is.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:31
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 20:56:
Jij neemt een voorbeeldje uit het nieuws en generaliseerd meteen.
Het vervelende is dat er constant dingen gebeuren, gisteren in de volkskrant weer een bericht dat Joden worden lastig gevallen door groepen Arabische jongeren. En aangezien daar geen aanwijsbare reden voor is neem ik aan dat ze hersenloze anti-semieten zijn. No offence hoor.

Citaat:
Vertel dan de leuke dingen
Gastvrijheid bijvoorbeeld, daar kunnen de meeste westerlingen een zwaar puntje aan zuigen.

Citaat:
Nou ik spreek ook vloeiend nederlands wilt dat zeggen dat ik het een en ander van het christendom af weet?
Nee, maar het wil wel zeggen dat je kunt horen wat er in Nederlandse kerken wordt gepreekt.

Citaat:
Is dat van belang?
Ja, ik zou graag willen weten wat jouw directe bronnen zijn.

Citaat:
Dat zeg jij
Dat klopt en ik heb nog steeds niks gehoord dat het tegendeel aantoont.

Citaat:
Gesteld dàt die moslims in het MO onverdraagzame hersenloze slaafjes zijn van de imams, dan nog maakt dat het geloof islam niet een haat-religie. Ik heb begrepen uit de artikelen die Yousra postte in het andere islam-topic dat de islam namelijk allesbehalve een gewelddadige haat-religie is.
Ik heb ook niet beweerd dat de Islam een haat-religie is, helaas wordt elke kritiek hier zo opgevat .

Citaat:
Ik heb het idee dat Machiavelli aan het provoceren is.
Fout, ik heb mijn bedenkingen bij een aantal zaken en helaas ben ik nu opeens een racist.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:48
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-11-2003 @ 19:47:
[afbeelding]

[afbeelding]

hahaha ..dat is echt diep triest
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 02-11-2003 @ 13:31:
Het vervelende is dat er constant dingen gebeuren, gisteren in de volkskrant weer een bericht dat Joden worden lastig gevallen door groepen Arabische jongeren. En aangezien daar geen aanwijsbare reden voor is neem ik aan dat ze hersenloze anti-semieten zijn. No offence hoor.
Media smult ervan om moslims af te kraken. Media is al heel lang niet objectief meer.

Citaat:
Machiavelli schreef op 02-11-2003 @ 13:31:
Gastvrijheid bijvoorbeeld, daar kunnen de meeste westerlingen een zwaar puntje aan zuigen.


Citaat:
Machiavelli schreef op 02-11-2003 @ 13:31:
Nee, maar het wil wel zeggen dat je kunt horen wat er in Nederlandse kerken wordt gepreekt.
Wat heb ik in een kerk te zoeken? en jou oom in een moskee?

Citaat:
Machiavelli schreef op 02-11-2003 @ 13:31:
Ja, ik zou graag willen weten wat jouw directe bronnen zijn.
ask yousra

Citaat:
Machiavelli schreef op 02-11-2003 @ 13:31:
Dat klopt en ik heb nog steeds niks gehoord dat het tegendeel aantoont.
Wat wil je precies dat ik laat zien dan?

Citaat:
Machiavelli schreef op 02-11-2003 @ 13:31:
Ik heb ook niet beweerd dat de Islam een haat-religie is, helaas wordt elke kritiek hier zo opgevat .
Als je de meeste moslims hersenlose anti semieten noemt, lijkt me wel duidelijk dat je beweert dat het een haat religie is
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 08:20
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 02-11-2003 @ 17:45:
Media smult ervan om moslims af te kraken. Media is al heel lang niet objectief meer.
Als je het nu over de Telegraaf hebt heb je gelijk maar ik zou de Volkskrant nog aardig objectief noemen en het blijft gewoon zo dat op het ogenblik veel arabische jongeren problemen veroorzaken en er veel joden haat heerst, zelfs bij Marrokaanse jongeren.

Citaat:
kenjirro schreef op 02-11-2003 @ 17:45:
Wat heb ik in een kerk te zoeken? en jou oom in een moskee?
Iets leren over het christendom zodat je er wat vanaf weet.

Citaat:
kenjirro schreef op 02-11-2003 @ 17:45:
Wat wil je precies dat ik laat zien dan?
Teksten die heel duidelijk het doden van westerlingen verbieden of iets waaruit duidelijk blijkt dat die terroristen en hun aanhang een minderheid vormen.

Citaat:
kenjirro schreef op 02-11-2003 @ 17:45:
Als je de meeste moslims hersenlose anti semieten noemt, lijkt me wel duidelijk dat je beweert dat het een haat religie is
Nee, daar beweer ik mee dat de meeste moslims gewoon niet nadenken en er blijkkbaar niks in de Koran staat wat ze aanleiding geeft er anders over te gaan denken.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 09:20:
Als je het nu over de Telegraaf hebt heb je gelijk maar ik zou de Volkskrant nog aardig objectief noemen en het blijft gewoon zo dat op het ogenblik veel arabische jongeren problemen veroorzaken en er veel joden haat heerst, zelfs bij Marrokaanse jongeren.
Maakt niet uit welke krant. Meningen zijn verdeeld erover. De media is subjectief, Tis gewoon een feit. Marrokaanse jongeren zijn niet het beeld van de moslimgemeenschap. Die vormen misschien 0,0001 % van de totale hoeveelheid moslims. Laat je jou beeld leiden door die jongeren?

Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 09:20:
Iets leren over het christendom zodat je er wat vanaf weet.
Je oom is naar het midden oosten om de islam te bstuderen?

Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 09:20:
Teksten die heel duidelijk het doden van westerlingen verbieden of iets waaruit duidelijk blijkt dat die terroristen en hun aanhang een minderheid vormen.
Sowieso staat in de koran dat je niet zomaar mensen mag doden. Zelfs als iemand je vader dood mag je hem niet wreken. Laat staan zomaar onschuldige westerlingen doden.

En het is algemeen bekend dat maar weinig moslims osama bin laden aanhangen. Daar ga ik geen hele lappen tekst voor zoeken

Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 09:20:
Nee, daar beweer ik mee dat de meeste moslims gewoon niet nadenken en er blijkkbaar niks in de Koran staat wat ze aanleiding geeft er anders over te gaan denken.
Dus met andere woorden de Islam zit niet verkeerd maar de mensen die het naleven? Tis nog steeds een verkeerde stelling, want behoorlijk veel moslims zijn niet die hersenlose semieten, maar toch, ik kan hiermee leven
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:52
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 03-11-2003 @ 16:55:
Maakt niet uit welke krant. Meningen zijn verdeeld erover. De media is subjectief, Tis gewoon een feit. Marrokaanse jongeren zijn niet het beeld van de moslimgemeenschap. Die vormen misschien 0,0001 % van de totale hoeveelheid moslims. Laat je jou beeld leiden door die jongeren?
Het is een iets groter percentage hoor. En ik laat mijn beeld niet alleen door die jongeren leiden maar het beinvloed me wel. Net als zelfmoordaanslagen, oproepen tot moord en doodslag, gescheld tegen de USA, Israel en het hele westen.

Citaat:
kenjirro schreef op 03-11-2003 @ 16:55:
Je oom is naar het midden oosten om de islam te bstuderen?
Nee, maar toen hij er was heeft hij wel de gelegenheid baat genomen.

Citaat:
kenjirro schreef op 03-11-2003 @ 16:55:
Sowieso staat in de koran dat je niet zomaar mensen mag doden. Zelfs als iemand je vader dood mag je hem niet wreken. Laat staan zomaar onschuldige westerlingen doden.
Daar denkt de praktijk anders over.

Citaat:
kenjirro schreef op 03-11-2003 @ 16:55:
En het is algemeen bekend dat maar weinig moslims osama bin laden aanhangen. Daar ga ik geen hele lappen tekst voor zoeken
Ze krijgen anders behoorlijk wat steun. Zelfs in Ede vinden ze hem een stoere vent. En al die Palestijnen bouwden daar ook een fesstje

Citaat:
kenjirro schreef op 03-11-2003 @ 16:55:
Dus met andere woorden de Islam zit niet verkeerd maar de mensen die het naleven? Tis nog steeds een verkeerde stelling, want behoorlijk veel moslims zijn niet die hersenlose semieten, maar toch, ik kan hiermee leven
Dat vind ik fijn om te horen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 20:01
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 09:20:
Teksten die heel duidelijk het doden van westerlingen verbieden of iets waaruit duidelijk blijkt dat die terroristen en hun aanhang een minderheid vormen.
een mens vermoorden is net zo erg als de hele mensheid vermoorden.

http://www.redouan.nl/aanslag_amerika.htm
http://www.thetruereligion.org/terror.htm
http://www.thetruereligion.org/usattack.htm
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 20:03
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 20:52:
gescheld tegen de USA, Israel
laten we vooral geen kritiek hebben op de almachtige UNITED STATED OF AMERICA
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 20:23
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
aniki schreef op 03-11-2003 @ 21:03:
laten we vooral geen kritiek hebben op de almachtige UNITED STATED OF AMERICA
Ben je nu zo dom of doe je dat alleen maar. Gefundeerde kritiek is wat anders dan de USA de dood toewensen, mensen oproepen om Amerikanen te doden e.d.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 11:01
Verwijderd
Christenen zijn homohaters en willen Afrikanen massaal aan AIDS laten overlijden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:33
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Le Socialiste schreef op 04-11-2003 @ 12:01:
Christenen zijn homohaters en willen Afrikanen massaal aan AIDS laten overlijden.
En als dat al waar zou zijn doet dat er nu niet toe. Waarom word er meteen naar de bijbel gewezen als er kritiek op de Islam is. Als je wat tegen het Christendom hebt open je daar maar een topic over en hou het hier ontopic over de Islam.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 04-11-2003 @ 17:33:
En als dat al waar zou zijn doet dat er nu niet toe. Waarom word er meteen naar de bijbel gewezen als er kritiek op de Islam is. Als je wat tegen het Christendom hebt open je daar maar een topic over en hou het hier ontopic over de Islam.
Ik doelde op het feit dat je niet te snel moet oordelen. Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen. (...) Ik veroordeel u niet.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 07:40
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Le Socialiste schreef op 04-11-2003 @ 20:05:
Ik doelde op het feit dat je niet te snel moet oordelen. Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen. (...) Ik veroordeel u niet.
Als je daarop doelde had je dat moeten zeggen en niet met onzin die niet gerelateerd is met het onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-11-2003 @ 08:40:
Als je daarop doelde had je dat moeten zeggen en niet met onzin die niet gerelateerd is met het onderwerp.
je had daar ook wel zelf achter kunnen komen.

Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:05
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 05-11-2003 @ 09:02:
je had daar ook wel zelf achter kunnen komen.

[afbeelding]
Waarom post je nu een plaatje dat hier niks van te doen heeft?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 20:52:
Het is een iets groter percentage hoor. En ik laat mijn beeld niet alleen door die jongeren leiden maar het beinvloed me wel. Net als zelfmoordaanslagen, oproepen tot moord en doodslag, gescheld tegen de USA, Israel en het hele westen.
Tegenwoordig word er ook zoveel gescholden naar moslims, maar dat vind je zeker niet erg? Zelfmoordaanslagen gebeuren meestal in Palestina, maar wat wil je? Die mensen zijn wanhopig. Niet dat ik het goed keur. Ik ben tegen zelfmoordaanslagen.

Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 20:52:
Nee, maar toen hij er was heeft hij wel de gelegenheid baat genomen.
En bij de eerste beste bezoek werd er haat gepreekt?

Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 20:52:
Daar denkt de praktijk anders over.
Daar kan de islam niets aan doen

Citaat:
Machiavelli schreef op 03-11-2003 @ 20:52:
Ze krijgen anders behoorlijk wat steun. Zelfs in Ede vinden ze hem een stoere vent. En al die Palestijnen bouwden daar ook een fesstje
Dat feestje in ede ofzo had niets met die 11 september aanval te maken. Had de media ook later toegegeven. Hetzelfde geld voor dat feestje in palestina. Het filmpje was al een jaar oud.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-11-2003 @ 09:05:
Waarom post je nu een plaatje dat hier niks van te doen heeft?
vind je hem niet mooi dan?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:14
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 05-11-2003 @ 09:07:
Tegenwoordig word er ook zoveel gescholden naar moslims, maar dat vind je zeker niet erg? Zelfmoordaanslagen gebeuren meestal in Palestina, maar wat wil je? Die mensen zijn wanhopig. Niet dat ik het goed keur. Ik ben tegen zelfmoordaanslagen.
Ik ben er ook op tegen als er opgeroepen zou worden tot zelfmoordaanslagen en gewone aanslagen op moslims. En voordat ze reden hadden om wanhpig te worden werden er al aanslagen gepleegd. En die Moslim diviesies van de Nazi's op de Balkan, welke reden hadden die om de Joden te haten?

Citaat:
kenjirro schreef op 05-11-2003 @ 09:07:
En bij de eerste beste bezoek werd er haat gepreekt?
Niet bij de eerste en ook niet elke keer.

Citaat:
kenjirro schreef op 05-11-2003 @ 09:07:
Daar kan de islam niets aan doen
Dat is nog maar de vraag want waarom denken al die terroristische moslims en degenen die hen steunen er anders over?

Citaat:
kenjirro schreef op 05-11-2003 @ 09:07:
Dat feestje in ede ofzo had niets met die 11 september aanval te maken. Had de media ook later toegegeven. Hetzelfde geld voor dat feestje in palestina. Het filmpje was al een jaar oud.
Van dat feestje kan wel, maar er zijn toen ook in verschillende Islamitische landen beelden gemaakt van mensen die juichend op straat gaan, diezelfde soort reacties had een groot aantal moslims bij ons op school.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:17
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 05-11-2003 @ 09:07:
vind je hem niet mooi dan?
Nee, ik heb een grote hekel aan dat soort plaatjes en zou dan ook graag willen dat je ze niet meer post.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-11-2003 @ 09:14:
Ik ben er ook op tegen als er opgeroepen zou worden tot zelfmoordaanslagen en gewone aanslagen op moslims. En voordat ze reden hadden om wanhpig te worden werden er al aanslagen gepleegd. En die Moslim diviesies van de Nazi's op de Balkan, welke reden hadden die om de Joden te haten?
Je moet niet steeds met weer andere voorbeelden komen, want die doen mij simpelweg gewoon niets. Westerlingen hebben de meeste doden op hun geweten. Mij hoor je toch ook niet steeds met voorbeelden komen? Over wat er in de Balkan afspeeld heb ik gewoon geen genoeg kennis over. Kan dus ook geen mening erover geven.

Citaat:
Machiavelli schreef op 05-11-2003 @ 09:14:
Niet bij de eerste en ook niet elke keer.
Dus hij ging elke keer naar de moskee om uit te vinden van die ene imam zei. Had je oom daar wel werk? En vonden die mensen dat ook niet vreemd dat er een westerling alleen naar de preek luisterde en dan als het bidden startte weg zou gaan?

Citaat:
Machiavelli schreef op 05-11-2003 @ 09:14:
Dat is nog maar de vraag want waarom denken al die terroristische moslims en degenen die hen steunen er anders over?
Zie de artikelen die gepost zijn. Ga ik nu niet weer uitleggen.

Citaat:
Machiavelli schreef op 05-11-2003 @ 09:14:
Van dat feestje kan wel, maar er zijn toen ook in verschillende Islamitische landen beelden gemaakt van mensen die juichend op straat gaan, diezelfde soort reacties had een groot aantal moslims bij ons op school.
Ok, tis misschien ook de ontwetendheid van mensen, want Amerika word nou eenmaal gezien als de grote vijand. En ik mag die gasten ook niet. Bush is zon grote klootzak. Maar ik ben tegen die aanslagen, simpelweg omdat de burgers er niets mee te maken hebben. Iets waar amerika absoluut niet aan denkt maar hun bombardementen op andere landen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:29
HC4L
HC4L is offline
Nou ik vind het het gvd niet zo heel gek dat er haat is tegen die islam! want we zijn hier nog altijd in nederland en er hangt hier een nederlandse vlag en geen andere! en het is hier al veel te ver doorgeschoten met de linkse politiek , dat al die moslims denken dat ze hier van die kutmoskeeen kunnen bouwen en ons hun kattengejank aan te moeten laten horen! wij hebben ze nooit gevraagd hier te komen , ze komen hier stuk voor stuk heen om van de nederlandse staat te leven en een uitkering op te moeten strijken waarvoor wij de echte bewoners van dit land , de Nederlanders moeten werken. Verder respecteren ze onze cultuuur niet en schelden Nederlandse meisjes uit voor hoeren! Ondertussen weet zo'n beetje heel Nederland dat en daarom groeit die haat natuurlijk ook! Door Pim Fortuyn zijn we even wakker geschudt dat het zo niet langer kan , maar Pim Fortuyn is vermoord omdat hij voor zijn mening opkwam , het verbaast me trouwens ook nog dat dit niet door zo'n fucking moslim is gebeurd! Wat heb ik een ongeloofelijke hekel aan de lui! Door hun verdwijnen de kerken en komen er moskeen voor in de plaats! Onze cultuur wordt verdreven door buitenlanders die hier NIET horen! Nederland is voor Nederlanders en NIET voor buitenlanders! Racist , noem me maar zo , het doet me niks , het is nu gewoon een keer genoeg en de maat is vol! Als we niet oppassen dwingen ze ons allemaal moslim te worden want daar zijn ze op uit ; alleenheerschappij! NOU dit was het het moest er echt even uit want ik wordt zo scheitziek van dat linkse gepraat hiero , PIM FORTUYN you live on in all our hearts! EXTREEM RECHTS NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:30
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 05-11-2003 @ 09:23:
Je moet niet steeds met weer andere voorbeelden komen, want die doen mij simpelweg gewoon niets. Westerlingen hebben de meeste doden op hun geweten. Mij hoor je toch ook niet steeds met voorbeelden komen? Over wat er in de Balkan afspeeld heb ik gewoon geen genoeg kennis over. Kan dus ook geen mening erover geven.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat die haat tegen de Joden niet alleen komt door het ''onderdrukken' van Palestijnen maar dat die er ook al eerder was bij moslims.

Citaat:
kenjirro schreef op 05-11-2003 @ 09:23:
Dus hij ging elke keer naar de moskee om uit te vinden van die ene imam zei. Had je oom daar wel werk? En vonden die mensen dat ook niet vreemd dat er een westerling alleen naar de preek luisterde en dan als het bidden startte weg zou gaan?
Mijn oom had daar werk en ging regelmatig met een Arabische vriend naar de moskee en wat die anderen er van dachten weet ik niet.

Citaat:
kenjirro schreef op 05-11-2003 @ 09:23:
Ok, tis misschien ook de ontwetendheid van mensen, want Amerika word nou eenmaal gezien als de grote vijand. En ik mag die gasten ook niet. Bush is zon grote klootzak. Maar ik ben tegen die aanslagen, simpelweg omdat de burgers er niets mee te maken hebben. Iets waar amerika absoluut niet aan denkt maar hun bombardementen op andere landen.
Of zij denken er juist aan en helpen andere mensen door landen te bevrijden maar ja dat willen de meeste mensen (en dus niet alleen moslims) niet zien. Inderdaad pure onwetendheid van mensen die te horen krijgen dat de US de grote duivel is en dat ze daar allemaal verdorven leven, en ze mogen vooral niet zelf gaan nadenken of dat allemaal wel klopt want dan krijgen ze een Fatwa achter hun broek aan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:31
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
HC4L schreef op 05-11-2003 @ 09:29:
Blaat
Wat ben jij een loser met je onnadenkende gelul. Kneusjes zoals jij geven rechts een slechte naam.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 05-11-2003 @ 09:31:
Wat ben jij een loser met je onnadenkende gelul. Kneusjes zoals jij geven rechts een slechte naam.
heeuj machiavelli
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:34
Verwijderd
Citaat:
HC4L schreef op 05-11-2003 @ 09:29:
hoop bull shit

Ik ga het niet eens lezen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:41
HC4L
HC4L is offline
nou jongentje van 17die nog helemaal niks weet ik moet je heel even corrigeren ik schreef geen "blaat" ik schreef over iets wat jij gewoon niet wilt lezen maar wat op wat het moment gaande is! namelijk het verdrijven van alles wat met de nederlandse cultuur te maken heeft door buitenlanders en vooral de islam! je kunt het ontkennen maar het heeft gewoon geen zin , want het is gewoon waar! bovendien geloof ik helemaal niks van dat je rechts ben , volgens mij ben jij gewoon zo'n meeloper met het tomatenclubje van Jan Marijnissen , genaamd de SP , zulk soort figuren veroorzaken evenals moslims de ondergang van de Nederlandse staat! EN ER HANGT HIER EEN NEDERLANDSE VLAG EN GEEN ANDERE! moet jij eens kijken tijdens een voetbalwedstrijd Nederland - Turkije hangt heel Amsterdam vol met Turkse vlaggen! hoezo , ondergang van de Nederlandse cultuur! En hoogstwaarschijnlijk ben je zelf een " kneusje " , nou dat is zelfs nog zwak uitgedrukt als je jezelf op je cu2 het leukste persoon noemt wat je kent! ga eens idealen zoeken , ergens voor vechten , dat doe ik ook!
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:45
HC4L
HC4L is offline
Ja jij daar met je ik ga het niet eens lezen , je wilt het niet eens lezen! je vlucht gewoon weg voor de realiteit! maar het is zo en ik wou dat Pim Fortuyn nog leefde , dan was het een keer afgelopen met die onzin! vlucht jij maar weer weg in je linkse hoekje en blijf het maar ontkennen , misschien zie ik je over 20 jaar nog wel eens in de moskee zitten , maar ik zal er nooit aan toegeven , ik ben NEDERLANDER en ik blijf NEDERLANDER!!!!!
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap PVV-lid Brinkman gewelddadig tegen barman
Elle
256 20-11-2009 22:38
Levensbeschouwing & Filosofie [islam] Jeruzalem
Gatara
70 24-08-2005 13:45
Levensbeschouwing & Filosofie Scholen vrijgeven voor suikerfeest
Upke
452 09-12-2003 20:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Marokkaanse heavy metal-fans veroordeeld
Baxx
47 17-03-2003 08:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nova Reportage: Islamitische (basis)scholen
Aramo
61 16-04-2002 17:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn: onomstreden omstreden
Captain
248 10-02-2002 15:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.