Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 15:13
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
hallo ik ben net nieuw hier omdat ik hulp nodig heb.
Ik hoordeuh vandaag dat je gewoon ongesteld kan zijn als je zwanger bent en de pil blijft doorslikken.
Nou zit het zo ik ben de afgelopen 2 maanden het heel licht geweest en dan bedoel ik een dag 0f 3 en het waren meer 10 druppels per dag dan echt ongesteld.
2 weken geleden was ik wel ongesteld maar dat kon helemaal niet want ik was niet eens over de helft van me strip.
Ik ben wel heel veel aangekomen in een paar maanden tijd.
In deze 3 maanden ben ik 7 kilo aangekomen en het is alleen bij me buik!
Terwijl ik al jaren het zelfde gewicht heb. En toen ik vandaag in de bus zat werd ik helemaal licht in me hoofd en misselijk wat ik nog nooit heb gehad.
Dus mij vraag zou ik nu zwanger kunnen zijn???
Of maak ik me te druk over iets help me aub!
alvast bedankt!
xxxx
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:16
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ben je de pil wel eens vergeten? Zoniet, dan is de kans echt heel klein dat je zwanger bent.

Dat incident in de bus, kan natuurlijk net zo goed 1000 andere dingen zijn. Misschien was het gewoon benauwd, had je slecht gegeten/geslapen ofzo.
Gewichtstoename: je bent 15 en dus nog niet uitgegroeid. Je kunt ook van andere dingen dikker worden. Ben je anders gaan eten/ minder gaan bewegen?

Als je twijfelt, ga naar de huisars. Het is zo over internet namelijk onmogelijk om te bepalen wat het is
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:17
Verwijderd
Ik heb geen idee of je zwanger zou kunnen zijn...
Heb je de pil een keer vergeten ooit? Slik je 'm netjes elke dag op ongeveer dezelfde tijd?
De verschijnselen van een lichtere menstruatie en een 'doorbraakbloeding' kunnen ook komen door stress of doordat de pil te licht voor jouw lichaam is (hoe lang gebruik je de pil al?). Dat aankomen zou eventueel ook door de pil kunnen komen, of door een veranderd eetpatroon.

Maar als je je zorgen maakt, dan kan een eenvoudig zwangerschapstestje van de drogist (10-15 euro) veel meer duidelijkheid geven dan een stel mensen op een forum.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dit hoort in het grote piltopic.
En sowieso vind ik je vraag vaag... Bedoel je de situatie dat je 2 strippen achter elkaar slikt, wel ongesteld wordt, én zwanger bent tegelijk?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:21
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
Citaat:
Roos schreef op 28-05-2004 @ 16:16 :
Ben je de pil wel eens vergeten? Zoniet, dan is de kans echt heel klein dat je zwanger bent.

Dat incident in de bus, kan natuurlijk net zo goed 1000 andere dingen zijn. Misschien was het gewoon benauwd, had je slecht gegeten/geslapen ofzo.
Gewichtstoename: je bent 15 en dus nog niet uitgegroeid. Je kunt ook van andere dingen dikker worden. Ben je anders gaan eten/ minder gaan bewegen?

Als je twijfelt, ga naar de huisars. Het is zo over internet namelijk onmogelijk om te bepalen wat het is
daar dacht ik ook aan aan benauwd maar buiten had ik het nog en heb dat wel 2 uur lang gehouden.
Ik heb 2x de pil te laat ingenomen omdat we op vakantie waren en gingen stappen en te laat terug waren omdat we verdwaald waren en toen hebben we in een ander hotel tijdelijk overnacht en ik was ook aan de race (sorry dat ik het zo zeg!).
Ik ben juist minder gaan eten maar ik blijf aankomen.
ik pas zelf al broeken niet meer! en ik heb goed geslapen en gegeten zoals ik altijd doe eigenlijk er nx aan me levenstijl veranderd
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:23
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 28-05-2004 @ 16:18 :
Dit hoort in het grote piltopic.
En sowieso vind ik je vraag vaag... Bedoel je de situatie dat je 2 strippen achter elkaar slikt, wel ongesteld wordt, én zwanger bent tegelijk?
neej mijn leraar vertelde vandaag dat toen zijn vriendin zwanger was de pil doorslikteuh en daardoor nog gewoon ongesteld werd
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:14
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
jezus kind is 15
misschien is ze net een jaartje ongesteld
dan is er nog een grote onregelmatigheid en dat kan ook met de pil


dus doe een zwangerschapstest en zet dit voortaan in grote piltopic
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:45
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
Citaat:
pyres schreef op 28-05-2004 @ 17:14 :
jezus kind is 15
misschien is ze net een jaartje ongesteld
dan is er nog een grote onregelmatigheid en dat kan ook met de pil


dus doe een zwangerschapstest en zet dit voortaan in grote piltopic
ik ben al vanaf me 10de ongesteld ik zal het voortaan doen al hoop ik dat dat niet meer hoeft
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:05
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
love_girl_4-eva schreef op 28-05-2004 @ 16:23 :
neej mijn leraar vertelde vandaag dat toen zijn vriendin zwanger was de pil doorslikteuh en daardoor nog gewoon ongesteld werd
Ik snap nog steeds niet wat je met doorslikken bedoelt... Bedoel je dat iemand de pil gewoon blijft slikken, met stopweek, en dan dus 'gewoon' ongesteld wordt en dan zwanger blijkt? Of bedoel je echt het doorslikken, dat iemand een aantal strips achter elkaar door slikt, dan telkens een doorbraakbloeding krijgt en dan zwanger blijkt?

Maar goed, je hebt de pil niet nauwkeurig geslikt, en twijfelt of je zwanger bent, dus: doe een zwangerschapstest!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:07
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 28-05-2004 @ 18:05 :
Ik snap nog steeds niet wat je met doorslikken bedoelt... Bedoel je dat iemand de pil gewoon blijft slikken, met stopweek, en dan dus 'gewoon' ongesteld wordt en dan zwanger blijkt? Of bedoel je echt het doorslikken, dat iemand een aantal strips achter elkaar door slikt, dan telkens een doorbraakbloeding krijgt en dan zwanger blijkt?

Maar goed, je hebt de pil niet nauwkeurig geslikt, en twijfelt of je zwanger bent, dus: doe een zwangerschapstest!
gewoon met een stopweek.
En ik zal er 1 gaan halen bedankt alvast xxx
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:02
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je zei dat je diarree hebt gehad.. Als dit echt flinke diarree is geweest, kan dat ook de werking van de pil beinvloeden: dan worden niet alle stoffen goed opgenomen. (hetzelfde geldt voor overgeven, als je de pil net hebt ingenomen).
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 20:00
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
nah 3 maanden moet je toch wel een buikje zien? kheb er ergens een topic over check et iets over meisje in me klas is zwanger
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 10:36
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Hawahaai
Ze bedoelt dat ze gewoon normaal de pil gebruik terwijl ze zwanger is...
Dus Door gaan met de pil = door slikken
snappie??!


En heb je al een test gedaan?
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:33
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Jah ik zou ook een test gaan halen...Want je kunt idd gewoon zwanger worden terwijl je de pil doorslikt....Ik heb het zelf meegemaakt.....Mijn pil was namelijk te licht en als je em ook nog is te laat inneemt is dat natuurlijk helemaal een probleem..Je moet niet telang w88 met die test want dalijk is het te laat om nog te beslissen of je het kindje wilt houden ofniet...

Succes ermee!!! En laat je nog horen wat de uitslag is???
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 31-05-2004 @ 12:33 :
Jah ik zou ook een test gaan halen...Want je kunt idd gewoon zwanger worden terwijl je de pil doorslikt....Ik heb het zelf meegemaakt.....Mijn pil was namelijk te licht en als je em ook nog is te laat inneemt is dat natuurlijk helemaal een probleem..Je moet niet telang w88 met die test want dalijk is het te laat om nog te beslissen of je het kindje wilt houden ofniet...

Succes ermee!!! En laat je nog horen wat de uitslag is???
hou eens op met dat te licht... van een lichte pil wordt je echt niet sneller zwanger dan van een zware. Als jij zwanger bent geraakt terwijl je de pil slikte dan heb je heel erg veel pech gehad maar het heeft niets met de zwaarte van de pil te maken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 21:35
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 31-05-2004 @ 13:59 :
hou eens op met dat te licht... van een lichte pil wordt je echt niet sneller zwanger dan van een zware. Als jij zwanger bent geraakt terwijl je de pil slikte dan heb je heel erg veel pech gehad maar het heeft niets met de zwaarte van de pil te maken.
Nou sorry hoor maar zow heeft mijn dokter dat verteld.. Bij een te lichte pil kan er alsnog een ovulatie optreden.. Het kan zijn dat hij het fout heeft maar hij heeft et mij wel zo verteld.. En ik vertrouw een dokter eerder dan een scholier die denkt verstand van de pil te hebben.. Ik ben zwanger geraakt omdat mijn pil TE LICHT was.. Hierdoor krijg je TE weinig hormonen binnen om een ovulatie te voorkomen.. Dat kan aan je lichaam liggen ofzo, of aan je eigen hormoonhuishouding...Het is mij zo door mijn dokter verteld dus ik vind het onterecht dat je op deze manier reageert...

Zow das eruit!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:19
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
Citaat:
mammie_yvonneke schreef op 31-05-2004 @ 11:36 :
Hawahaai
Ze bedoelt dat ze gewoon normaal de pil gebruik terwijl ze zwanger is...
Dus Door gaan met de pil = door slikken
snappie??!


En heb je al een test gedaan?
jepz 2 x en 2x een andere uitslag dus volgende week maar weer een x proberen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 08:34
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Citaat:
love_girl_4-eva schreef op 01-06-2004 @ 12:19 :
jepz 2 x en 2x een andere uitslag dus volgende week maar weer een x proberen
Als je 2x een andere uitslag hebt en 1x positief en 1x negatief dan ben je waarschijnlijk zwanger...Want een test reageert op bepaalde zwangerschapshormonen en als je die in je lichaam hebt zitten ben je volgens mij hoe dan ook zwanger...

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:15
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 31-05-2004 @ 22:35 :
Nou sorry hoor maar zow heeft mijn dokter dat verteld.. Bij een te lichte pil kan er alsnog een ovulatie optreden.. Het kan zijn dat hij het fout heeft maar hij heeft et mij wel zo verteld.. En ik vertrouw een dokter eerder dan een scholier die denkt verstand van de pil te hebben.. Ik ben zwanger geraakt omdat mijn pil TE LICHT was.. Hierdoor krijg je TE weinig hormonen binnen om een ovulatie te voorkomen.. Dat kan aan je lichaam liggen ofzo, of aan je eigen hormoonhuishouding...Het is mij zo door mijn dokter verteld dus ik vind het onterecht dat je op deze manier reageert...

Zow das eruit!
Je hebt gelijk hoor Annie!!
Je pil was idd te licht en daardoor kan je zwanger raken. En helaas kom je daar vaak pas achter als het te laat is.
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:23
Verwijderd
Sorry, maar dat is dikke zever! Wat Sarah vertelt is juist.
Je wordt niet sneller zwanger van een lichtere pil
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:33
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Citaat:
Spare schreef op 02-06-2004 @ 11:23 :
Sorry, maar dat is dikke zever! Wat Sarah vertelt is juist.
Je wordt niet sneller zwanger van een lichtere pil
Bij n lichte pil is het belangrijker dat je em bijvoorbeeld op tijd inneemt, je krijgt namelijk minder hormonen binnen.. En als je em dan een keer iets te laat (met name in de eerste week) dan kun je wel degelijk zwanger raken..Mja, op dit punt verschillen nogal wat mensen van mening geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:37
Verwijderd
Ja uiteraard wordt er wel verwacht dat de persoon in kwestie de pil op het juiste ogenblik inneemt. Maar dan nog heb je een speling van een 12 uur ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:39
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik zou gewoon nu naar de dokter gaan, dan hoef je niet nog een week te wachten heb je meteen zekerheid!!

veel succes
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:43
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Citaat:
Spare schreef op 02-06-2004 @ 11:23 :
Sorry, maar dat is dikke zever! Wat Sarah vertelt is juist.
Je wordt niet sneller zwanger van een lichtere pil
ik zal even uitleggen wat een pil precies is.. voor de gene dei dat blijkbaar dus neit weten..
Een pil is een bolletje waar hormonen in zitten. Deze hormonen moeten ervoor zorgen dat je geen eisprong krijgt tijdens je cyclus.
Je hebt lichte pillen, daar zitten minder hormonen in als in zwaardere pillen..
En de een heeft maar een lichte pil nodig om de eisprong tegen te houden( Lees= weinig hormonen) en de ander een zware pil. Dit verschil tussen licht en zwaar hebben ze gemaakt omdat die zware pil ook heel veel andere bijwerkingen heeft ( denk aan: hartkloppingen, trombose en verhoogde risicos op hart en vaat ziekten) Daarom schrijven de huisartsen dus liever lichtere pillen uit.
Als een lichtere pil dus te weinig hormonen bevat voor jou dan kan je toch een eisprong krijgen en kan je toch zwanger worden terwijl jij denkt dat je beschermt bent.
Dus met deze pil kunnen zij nog wel zwanger raken... Hier kom je vaak pas achter als je daadwerkelijk zwanger bent.

Dus een TE LICHTE pil kan WEL een oorzaak zijn van een ongewenste zwangerschap.....

Groetjes Yvonne
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:54
Verwijderd
Ok, als je de definitie en het gebruik van pillen wilt gaan becomentariëren gaan we het wel even goed doen!
De zware pillen bevatten minstens 50 microgram oestrogeen. Dit zijn de eerste generatie anticonceptiepillen.
Daarnaast heb je de lichte pillen die 50 of minder microgram oestrogeen bevatten (de sub 50 pil) Dit zijn de 2de en 3de generatie pillen.

Tegenwoordig zal een dokter enkel nog UITZONDERLIJK een zware pil voorschrijven aan vrouwen. (meestal bij gebruik van zware medicatie)
Dit omdat zware pillen belangrijke nefaste nevenwerkingen hebben.
NIET omdat lichte pillen minder beschermen tegen zwangerschap.
Dus als je een discussie wilt aangaan verwacht ik wel dat je tenminste weet waarover je het hebt...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
mammie_yvonneke schreef op 02-06-2004 @ 11:43 :
Als een lichtere pil dus te weinig hormonen bevat voor jou dan kan je toch een eisprong krijgen en kan je toch zwanger worden terwijl jij denkt dat je beschermt bent.
Dus met deze pil kunnen zij nog wel zwanger raken... Hier kom je vaak pas achter als je daadwerkelijk zwanger bent.
Gelukkig voorkomt de pil ook niet alleen dat je een eisprong krijgt maar zorgt de pil ook dat de slijmprop in de vagina dikke wordt waardoor sperma moeilijker naar binnen kan en zorgt de pil ook dat het embryo moeilijker in het baarmoederslijmvlies in kan nestelen. Als je dus toch een eisprong krijgt zijn er nog andere belemmeringen om zwanger worden te voorkomen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:15
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
sorry dat ik dit ga zeggen maar dat heeft hier ff nx mee te maken mijn vraag was kan je zwanger zijn en nog gewoon ongesteld worden als je de pil slikt?
Voor de gene die het antwoord hier op weten bedankt je helpt mij enorm hiermee
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:15
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Citaat:
Spare schreef op 02-06-2004 @ 11:54 :
Ok, als je de definitie en het gebruik van pillen wilt gaan becomentariëren gaan we het wel even goed doen!
De zware pillen bevatten minstens 50 microgram oestrogeen. Dit zijn de eerste generatie anticonceptiepillen.
Daarnaast heb je de lichte pillen die 50 of minder microgram oestrogeen bevatten (de sub 50 pil) Dit zijn de 2de en 3de generatie pillen.

Tegenwoordig zal een dokter enkel nog UITZONDERLIJK een zware pil voorschrijven aan vrouwen. (meestal bij gebruik van zware medicatie)
Dit omdat zware pillen belangrijke nefaste nevenwerkingen hebben.
NIET omdat lichte pillen minder beschermen tegen zwangerschap.
Dus als je een discussie wilt aangaan verwacht ik wel dat je tenminste weet waarover je het hebt...
Ik zeg toch ook dat die zwaardere pillen niet vaak meer voorschrijven.. en ze worden wel voorgeschreven omdat de lichte pil niet geod beschermd...
En die bijwerkeningen heb ik ook genoemd.. ik heb de waardes en namen van stoffen alleen buiten beeld gelaten.. dacht je echt dat ik dat niet wist?
Ikzelf heb de pil microgynon 30...ik heb de microgynon 50 als morningafter pil gehad in een dosis van 4 pillen in 24 uur...dus ik weet wel waar ik over praat.
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:15
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Citaat:
love_girl_4-eva schreef op 02-06-2004 @ 13:15 :
sorry dat ik dit ga zeggen maar dat heeft hier ff nx mee te maken mijn vraag was kan je zwanger zijn en nog gewoon ongesteld worden als je de pil slikt?
Voor de gene die het antwoord hier op weten bedankt je helpt mij enorm hiermee
Ja..je kan door pilgebruik nog steeds ongesteld worden.. dit is nep. .een ongesteldheid bij pilgebruik is nep...en wordt veroorzaakt door de pil, die zorgt dat jij bloedingen krijgt. Dus zolang jij de pil slikt zal jij bloed verliezen.
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:28
Verwijderd
http://www.ziekenhuis.nl/index.php?c...estion&id=6287
De verschillen zijn dus immens klein en verwaarloosbaar.
Als je toch wilt blijven beweren dat er een opmerkelijk verschil is tussen die pils doe je maar.
Geen enkele pil is 100% zeker, maar de verschillen tussen zware en lichte pillen zijn zo klein dat ze het vermelden niet waard zijn. En daarbij zijn zwaardere pillen ongezond.
En hier stop ik ermee.

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:27
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
jah, nu ff kappen over die pil,

ik wil eigenlijk wel weten nu of je al een afspraak bij de huisarts hebt gemaakt!!
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:43
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
Citaat:
BizZz schreef op 02-06-2004 @ 16:27 :
jah, nu ff kappen over die pil,

ik wil eigenlijk wel weten nu of je al een afspraak bij de huisarts hebt gemaakt!!
neej ik zoek eigenlijk iemand die met me mee kan maar niemand kan dus dan nog ff wachten maar als k niemand heb binnen 2 weken ga ik alleen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 17:15
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
ik wou ff melden dat ik morgen nog 1 test ga doen en ik zal laten weten wat het is!
tot morgen dus xx
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:47
Blondt
Avatar van Blondt
Blondt is offline
..........spannend......

Weetje trouwens al wie die vader kan zijn?


(ik geniet van die forum-soaps )
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 21:56
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
Citaat:
Blondt schreef op 02-06-2004 @ 20:47 :
..........spannend......

Weetje trouwens al wie die vader kan zijn?


(ik geniet van die forum-soaps )
haha jah hoor dat is niet zo moeilijk gewoon me vriend beetjeuh saai voor een saop vind je nie?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:44
Blondt
Avatar van Blondt
Blondt is offline
Citaat:
love_girl_4-eva schreef op 02-06-2004 @ 22:56 :
haha jah hoor dat is niet zo moeilijk gewoon me vriend beetjeuh saai voor een saop vind je nie?
aaaaah.. jammer, daat gaat m'n soap Weetje zeker dat je niet een keer bent vreemdgegaan ofzo? dat die ander misschien ook nog de vader kan zijn? dat zou t weer wat spannender maken

nee, just kiddin', heb je al weer een test gedaan?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:40
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
Citaat:
Blondt schreef op 03-06-2004 @ 14:44 :
aaaaah.. jammer, daat gaat m'n soap Weetje zeker dat je niet een keer bent vreemdgegaan ofzo? dat die ander misschien ook nog de vader kan zijn? dat zou t weer wat spannender maken

nee, just kiddin', heb je al weer een test gedaan?
haha wet ik zeker en sorry mijn uitslag was negatief!!!!!
ik moet als ik niet ongesteld word nog volgende week er 1 doen maar daar denk ik nog niet aan hoor!
x
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:22
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
lekker betrouwbaar, dus de test geven nu al 2 x niet en 1x wel aan!

heb je het al met je vriend drover gehad,
ik zou echt naar de dokter gaan, ik zou echt geen week in spanning kunnen zitten (je weet ook niet wanneer je zwanger bent geworden mischien in het straks al telaat en MOET je het kind houden)
als je dat al zeker weet dat je het kind houd, is dr geen probleem, maar dan kan je dr wel niet meer over nadenkne omdat je het kind echt zeker moet houden!!en als je het niet wilt heb je en probleem!!
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:27
love_girl_4-eva
love_girl_4-eva is offline
Citaat:
BizZz schreef op 03-06-2004 @ 18:22 :
lekker betrouwbaar, dus de test geven nu al 2 x niet en 1x wel aan!

heb je het al met je vriend drover gehad,
ik zou echt naar de dokter gaan, ik zou echt geen week in spanning kunnen zitten (je weet ook niet wanneer je zwanger bent geworden mischien in het straks al telaat en MOET je het kind houden)
als je dat al zeker weet dat je het kind houd, is dr geen probleem, maar dan kan je dr wel niet meer over nadenkne omdat je het kind echt zeker moet houden!!en als je het niet wilt heb je en probleem!!
ja weet het en ik heb het er nog niet me vriend over gehad en ik heb gehoord dat me doktor over anderhalve week op vakntie gaat en er een vrouwlijke invaller is dus daar wacht ik dan liever op
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:39
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
jezus, yvonnekewhatver, je moet echt ophouden met je gelul over ´te lichte pillen´ dat gaat echt nergens over.
en sarah doet volgens mij geneeskunde dus die weet heus wel waar ze het over heeft
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic # 13!
Daantje_0705
499 30-12-2005 10:36
Lichaam & Gezondheid zwanger en de pil
Verwijderd
3 18-05-2005 19:10
Lichaam & Gezondheid zwanger?
vosje16
9 30-03-2005 19:43
Seksualiteit morning-afterpil en ongesteld worden..
groovy
2 04-02-2004 15:58
Lichaam & Gezondheid zwanger en toch gewoon ongesteld???
D-sire
7 30-07-2002 19:00
Lichaam & Gezondheid Een vraag over de pil en ongesteld zijn!
Missy_shy
4 28-04-2002 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.