Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2015, 13:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik had er net al een hele discussie over met Phoebe, dus vandaar deze topic! Wat vinden jullie van kamperen? Waarom vinden jullie dat? Wat vinden jullie er precies leuk/niet leuk aan? Wat is jouw leukste kamperanekdote? Waar kampeer je het liefst?

Deel hier je kampeeravonturen! /dktopic

Kamperen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2015, 13:39
Verwijderd
Ik vind wildkamperen in de natuur heel fijn. Of op een kleine boerencamping. Met zijn 100en hutjemutje op een veldje, ingebouwd door caravans en vouwwagens, en dan allemaal om 8 uur 's ochtends je handdoek bij het zwembad leggen zodat je daar de hele dag niks kunt doen, dat vind ik niks.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 13:40
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Festivalcamping
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 13:40
Verwijderd
Mijn leukste kampeeranekdote.. Misschien die keer dat we in Finland bij een meertje stonden en het de hele nacht en volgende ochtend keihard regende, en we toen door Finnen die geen woord engels spraken uitgenodigd werden om bij hun gebruik te maken van de douche, die in de superheet gestookte sauna was.. heerlijk gedoucht terwijl zij om 8 uur 's ochtends alweer aan het bier zaten
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 13:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Minicamping in Frankrijk vlak bij Calais in de buurt waar we ergens in de avond aankwamen omdat we een slaapplaats zochten en het al vrij laat was. Stonden 2 caravans en niemand snapte iets anders dan Frans, wat ze ook nog eens vrij onverstaanbaar spraken. Uiteindelijk daar voor een paar Euro een plek voor 2 tenten en een auto gekregen en daar de ochtend een fantastische zonsopgang gezien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 13:55
Verwijderd
Een groot deel van mijn jeugd stonden we elke zomer twee weken op dezelfde minicamping, mijn ouders, mijn zusjes en ik. Heerlijke camping was dat, slagbal, altijd dezelfde mensen die elke zomer weer kwamen, spooktochten, zeskamp <3 En toen ik klaar was met de HAVO, ben ik met drie vriendinnen op kampeervakantie geweest. Nachtzwemmen en jillz drinken enzo <3 En vorig jaar ben ik op survival geweest met mijn klas, en afgelopen zomer ben ik op wildkampeervakantie geweest.
Ik hou wel van kamperen, maar toch prefereer ik een huisje en douche en alles en gewoon bed meer.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 13:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Alleen in de open lucht op een grasveld van een landhuis bij Lochem onder een kraakheldere sterrenhemel tijdens een scoutingkamp terwijl de andere begeleiding en de kinderen in hun tenten sliepen was ook vrij briljant overigens
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik stond een keer op een vrij kleine (net geen mini) camping waar elke ochtend om 8 uur de bakker met zijn kar langs kwam Dat was echt superfijn.

Verder heb ik altijd op campings gekampeerd. Wildkamperen lijkt me echt fantastisch, maar is in Nederland een beetje verboden. Anders is een minicamping of bij een boer in het weiland ook wel prima
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:13
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Verschrikkelijk

Ik vind het super fijn om in de natuur te zijn en ik heb lang op scouting gezeten, maar ik vind het kut om in een tent te slapen. 's-nachts is het altijd koud en s'morgens drijf je de tent uit. Daarnaast heb ik ook altijd een brak gevoel als ik in een tent heb geslapen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben jarenlang met een christelijk jeugdkamp mee geweest, vrijwillig ook nog. Het enige christelijke dat er gedaan werd, was bidden voor en na het eten en op zondag was er een 'dienst'. Ik vond dat echt een heel leuk kamp, maar je werd natuurlijk de ganse dag bezig gehouden, we hadden gewoon douches en wc's (de eerste jaren moesten we in de koeiendouche met z'n allen trouwens, heel bizar), eten werd voor je gemaakt..
De jongerengroep (de laatste groep, leeftijd 15-16) zat in een apart kamp in het bos en dat was iets primitiever, met een houten hutje met wc's, toch wel met riolering en alles. Dat was net geïnstalleerd, het jaar daarvoor moesten ze nog met emmers water de wc doorspoelen. Na je 16e mag je niet meer mee, alleen als leiding.

En nu herinner ik me voornamelijk de teringzooi, de modder, de fucking insecten en spinnen, de muggenbeten, de tekenbeten, de vochtigheid in de tent, dat alles klam en vies voelt en dat slapen op een luchtbed eigenlijk gewoon slapen op de vloer betekent.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind kamperen echt heel kut en ik snap echt niet waarom mensen niet liever in een hotel gaan liggen en dan overdag lekker buiten actief gaan lopen doen als ze dat zo per se willen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Verschrikkelijk

Ik vind het super fijn om in de natuur te zijn en ik heb lang op scouting gezeten, maar ik vind het kut om in een tent te slapen. 's-nachts is het altijd koud en s'morgens drijf je de tent uit. Daarnaast heb ik ook altijd een brak gevoel als ik in een tent heb geslapen
Op fietsvakantie wordt mijn tent altijd het veiligste en fijnste paleis ooit. En je wordt vroeg wakker ja, maar dat vind ik nooit zo erg. Kamperen bij 40 graden is niet zo chill, of je moet echt een fijne katoenen tent hebben.



Dit was echt het fijnste kampeerplekje ooit qua slapen, die laag mos was echt 10cm of zo en sliep zachter dan welk hotelbed dan ook. 's Morgens lekker badderen in het meertje tussen de vogels.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind kamperen echt heel kut en ik snap echt niet waarom mensen niet liever in een hotel gaan liggen en dan overdag lekker buiten actief gaan lopen doen als ze dat zo per se willen
Juist als je overdag de hele dag actief buiten bent, is er niets lekkerder dan je tent neer te knallen op de plek waar je op dat moment bent, een vuurtje te stoken en lekker de tent in te kruipen. Ultieme vrijheid <3
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik loop er niet heel warm voor (te vaak als kind verplicht in een tentje moeten slapen terwijl ik gewoon leuke dingen wilde doen thuis; ouders hadden een zaak aan huis en vonden het een 'goed idee' om +-20 weekenden per jaar op een camping in de buurt te spenderen).

Heb er verder geen grote problemen mee maar zou het niet perse langer dan 10 dagen willen; en ik slaap nooit fantastisch goed op luchtbedden/matjes dus qua 'uitrusten' vind ik het niet optimaal.

Citaat:
's-nachts is het altijd koud en s'morgens drijf je de tent uit.
Zorgen dat je tent onder wat bomen staat, scheelt n boel. Direct zonlicht er op is idd geen topper.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:34
Abby.
Abby. is offline
Ik vind kamperen heel leuk en ik mis het best wel
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:39
Abby.
Abby. is offline
Frankrijk en Tsjechië zijn mijn favoriete kampeerlanden. Daar heb je prachtige boerderij campings waar je kampvuur mag maken en waar prima sanitair en alles is (en zo niet dan boeiend )
Spanje en Portugal vond ik helemaal geen leuke kampeerlanden. Daar waren de boerderijcampings o.h.a. onbegaanbaar, in de middel of nowhere en gerund door hippies die opdringerig waren omdat er eindelijk eens volk was. De gewone campings waren te groot en de kampeerplekken belachelijk klein.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Boerencampings zijn fijn, helemaal als de boer dan 's avonds zijn tijd en veewagen beschikbaar stelt voor een dropping. Buiten Nederland heb ik nog nooit gekampeerd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:48
Verwijderd
Ik vind mensen die als kinderen nooit gekampeerd hebben best zielig. Dat je als volwassene op een gegeven moment besluit dat je liever in een hotel slaapt, oke, maar voor kinderen is het toch gewoon een groot avontuur dat je een keer beleefd moet hebben? Je eigen tentje, 's nachts heel eng naar het toiletgebouw, tot 's avonds laat ergens ronddolen, marsmallows roosteren boven het vuur of de barbecue, de eeuwige geur van citronella.. heerlijk!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2015, 14:50
Verwijderd
Ik haat kamperen en kinderen die hun ouders meenemen 'gezellig' op kamperen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gewoon kamperen met de jeugdgroep, eerste jaar moet de leiding koken en alles regelen, tegen de tijd dat het een vaste traditie is gaat de "leiding" alleen nog mee omdat ze gewoon gezellig zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik haat kamperen en kinderen die hun ouders meenemen 'gezellig' op kamperen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.
Dit
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]


Dit was echt het fijnste kampeerplekje ooit qua slapen, die laag mos was echt 10cm of zo en sliep zachter dan welk hotelbed dan ook. 's Morgens lekker badderen in het meertje tussen de vogels.
Ik wil dat ook!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik haat kamperen en kinderen die hun ouders meenemen 'gezellig' op kamperen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.
Bedoel je dat niet precies andersom?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Gewoon kamperen met de jeugdgroep, eerste jaar moet de leiding koken en alles regelen, tegen de tijd dat het een vaste traditie is gaat de "leiding" alleen nog mee omdat ze gewoon gezellig zijn
Niet iedereen zit bij de scouting he
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ik haat kamperen en kinderen die hun ouders meenemen 'gezellig' op kamperen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.
Ik denk dat de ouders het juist vaak voor de kinderen doen Je maakt toch ook veel makkelijker vriendjes op een camping dan in een vakantiehuis?

Mijn ouders wilden na een paar jaar ook niet meer kamperen, of alleen nog naar campings waar ze ook huisjes/stacaravans hadden, mijn zusje en ik vonden dat wel erg jammer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2015, 15:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Niet iedereen zit bij de scouting he
Ik kwam pas als leiding bij scouting, vind het zo jammer dat ons dorp alleen een niet bij Scouting-Nederland aangesloten (was niet Christelijk genoeg ) padvinderij had waar één bijna bejaarde leiding was
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik vind kamperen heel leuk en ik mis het best wel
Dit ja.

Van mijn geboren zijn tot 15e gingen we elk jaar kamperen. Eerst met een eigen tent, maar toen we met z'n 6-en waren altijd in zo'n vooropgezette 'Canvas' tent. Elk jaar 2/3 weken en dan de helft naar een grote camping waar voor ons heel veel te doen was en mijn ouders even een week in hun hangmat konden liggen en niks doen, en de andere helft naar kleinere campings midden in de natuur met niet zoveel mensen maar heel veel kanoën, wandelen langs kreekjes, soms de bergen in en nog meer kanoën.

Het allermooiste was toen we in het voorseizoen op een camping in de Jura stonden die aan de voet van een krijtrots was, toen ben ik met een vakantievriendinnetje 's ochtends heel vroeg opgestaan en zijn we door het bos langs een kleine waterval omhoog geklommen en eenmaal boven kwam de zon op boven het meer terwijl er een waanzinnig mooi pak mist boven het water hing. En toen we weer beneden waren warme croissantjes uit de campingbakkerij <3 Diezelfde vakantie was er ook zo'n enorme onweers/hagel/regenstorm dat de lucht groen paars en turquoise tegelijk zag. Dat was ook vrij legendarisch <3

En mijn kinderen moeten er later toch ook zeker 1 keer aan geloven. Als ze het dan kut vinden gaan we nooit meer. Maar ik heb zoveel fijne en goeie herinneringen aan kamperen, dat ik t m'n kinderen iig 1 keer wil prberen mee te geven
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:02
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vind mensen die als kinderen nooit gekampeerd hebben best zielig. Dat je als volwassene op een gegeven moment besluit dat je liever in een hotel slaapt, oke, maar voor kinderen is het toch gewoon een groot avontuur dat je een keer beleefd moet hebben? Je eigen tentje, 's nachts heel eng naar het toiletgebouw, tot 's avonds laat ergens ronddolen, marsmallows roosteren boven het vuur of de barbecue, de eeuwige geur van citronella.. heerlijk!
Juh
Ik weet nog wel dat we een keer met een heel groot deel van de familie in Frankrijk gingen kamperen. Toen kwamen een nicht van m'n vader en gezin ook. Net terug van één of ander luxeresort in Spanje. Zoontje zei al na dag 1 op de camping dat ie het nu pas echt een leuke vakantie vond

Laatst gewijzigd op 04-05-2015 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Door dit topic wil ik op vakantie
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Niet iedereen zit bij de scouting he
Ik zit ook niet bij de scouting. Bijbelstudiegroepen, jeugdclubs van de kerk en soms ook sportverenigingen doen dat soort dingen ook.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:09
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik zit ook niet bij de scouting. Bijbelstudiegroepen, jeugdclubs van de kerk en soms ook sportverenigingen doen dat soort dingen ook.
Ooooh nou dan ga ik toch lekker met de bijbelgroep?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je dat niet precies andersom?
Hoe kom je erbij dat ik andersom bedoel?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zit ook niet bij de scouting. Bijbelstudiegroepen, jeugdclubs van de kerk en soms ook sportverenigingen doen dat soort dingen ook.
Bij ons waren er veel kinderen die pas in de brugklas voor het eerst in een tent gingen slapen, op kamp. Die vielen toen echt wel op en dat was wel een beetje sneu. Sommigen passen zich snel aan en hebben de tijd van hun leven, anderen snappen na een week nog niet hoe zich handig kunnen douchen en omkleden in het wasgebouw zonder 5x heen en weer te hoeven of hoe je een gasstelletje aankrijgt. Toegegeven, dat ligt misschien wel meer aan die kinderen dan aan het feit dat ze nooit gekampeerd hebben, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:15
Verwijderd
Oh ik lees nu dat ik kinderen en ouders heb omgedraaid. Maar als ik het andersom zou bedoelen zou er dan niet iets staan van:
Ik hou van kamperen blahblahblah.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mensen die als kinderen nooit gekampeerd hebben best zielig. Dat je als volwassene op een gegeven moment besluit dat je liever in een hotel slaapt, oke, maar voor kinderen is het toch gewoon een groot avontuur dat je een keer beleefd moet hebben? Je eigen tentje, 's nachts heel eng naar het toiletgebouw, tot 's avonds laat ergens ronddolen, marsmallows roosteren boven het vuur of de barbecue, de eeuwige geur van citronella.. heerlijk!
Jullie hadden geen tuin ofzo? Wij mochten in de vakantie gewoon in de tuin in de tent slapen. Goed genoeg. We hebben zoveel fantastische dingen bereikt en zoveel technologische marvels, dan ga je toch niet in een tent compleet leeggegeten worden. Bah.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Jullie hadden geen tuin ofzo? Wij mochten in de vakantie gewoon in de tuin in de tent slapen. Goed genoeg. We hebben zoveel fantastische dingen bereikt en zoveel technologische marvels, dan ga je toch niet in een tent compleet leeggegeten worden. Bah.
Mja, we hadden wel een tuin, maar die is 5x4 meter of zo dus dat was niet heel spannend om te kamperen Ik heb het wel een keer met vriendinnen gedaan om de tent uit te proberen voor een kamp, maar toen had mijn moeder ons buitengesloten met de achterdeur en hebben we 's nachts naar emmers gezocht om in te plassen Best een avontuur. Maar dat is toch heel anders vind ik, al zal het er wel meer op lijken als je echt op een boerderij woont of zo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2015, 15:19
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Bij ons waren er veel kinderen die pas in de brugklas voor het eerst in een tent gingen slapen, op kamp. Die vielen toen echt wel op en dat was wel een beetje sneu. Sommigen passen zich snel aan en hebben de tijd van hun leven, anderen snappen na een week nog niet hoe zich handig kunnen douchen en omkleden in het wasgebouw zonder 5x heen en weer te hoeven of hoe je een gasstelletje aankrijgt. Toegegeven, dat ligt misschien wel meer aan die kinderen dan aan het feit dat ze nooit gekampeerd hebben, maar toch.
Veel scholen gaan helemaal niet meer kamperen. En niet alle kinderen willen per se kamperen, dus er lijkt me niet per definitie iets fout.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:21
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Het is leuk als het mooi weer is. Zodra het gaat regenen is het niet meer leuk.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ooooh nou dan ga ik toch lekker met de bijbelgroep?
Met een gewone vriendengroep valt ook prima te kamperen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:26
Verwijderd
Citaat:
En mijn kinderen moeten er later toch ook zeker 1 keer aan geloven. Als ze het dan kut vinden gaan we nooit meer. Maar ik heb zoveel fijne en goeie herinneringen aan kamperen, dat ik t m'n kinderen iig 1 keer wil prberen mee te geven
Ik vind dit een goede instelling.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:27
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Met een gewone vriendengroep valt ook prima te kamperen
Dat hoef je mij niet te vertellen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het is leuk als het mooi weer is. Zodra het gaat regenen is het niet meer leuk.
Tuurlijk, maar dat geldt toch voor zo'n beetje alle soorten vakantie? Citytrippen in de regen is ook geen feest.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:29
Verwijderd
Mijn herinnering is wakker worden in een tent, omhoog kijken en 50 miljoen insecten zien.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn herinnering is wakker worden in een tent, omhoog kijken en 50 miljoen insecten zien.
Slechte tent?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Slechte tent?
Dat zal vast zo zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook nooit met mijn ouders gekampeerd, wat ik achteraf wel heel jammer vind. Ik heb het eigenlijk van mijn zus geleerd, ook leuk Als kleiner Miekje heb ik wel in een tentje in de achtertuin geslapen, maar dat was het dan ook wel. Één zomer vond ik het zelfs zo leuk, dat ik drie weken achter elkaar in mijn tentje heb gebivakeerd. Ik wilde nog wel langer, maar mijn moeder vond het wel welletjes
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En dan bleef er ook weleens een vriendinnetje slapen En ik heb toen meerdere keren eten gemaakt op het oude gourmetstel voor de tent
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:33
Verwijderd
Ik snap best dat je er wat handigheidjes zijn enzo, maar 'geleerd'?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn zus heeft mij kennis laten maken met het kamperen. Zo goed?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:34
Verwijderd
Ze is nu een Bear Grylls
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Met de klas kamperen
UkBitches
26 08-04-2013 18:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap acties op A2 bij maastricht
phmpruim
83 17-04-2004 19:09
De Kantine kamperen
duifeltje
4 18-07-2003 16:40
Lifestyle Wat is voor jou de ultieme vakantie?
Verwijderd
35 29-04-2003 16:53
Verhalen & Gedichten [columpje] Kamperen
Type
4 01-02-2003 17:46
Liefde & Relatie waarom zijn anita's zo erg??
karinkruiswijk
34 01-04-2002 00:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.