Oud 07-04-2002, 14:26
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Wat heb je vannacht gedroomd en wat denk je dat het betekent?

Ik droomde vannacht dat ik een tijger moest ophalen en die een tijdje in de schuur moest verzorgen. Ik had die tijger liggend op een aanhangwagentje aan mijn fiets. Eerst was ik bang voor hem, maar ik durfde hem al vrij snel te aaien en dat vond hij ook fijn. Toen ik met hem thuis kwam veranderde hij ineens in een man met een tijgervacht en snorharen. Hij was best aardig tegen mij, al weet ik niet meer wat hij zei. Ik heb zoiets al eens eerder gedroomd, maar toen ging het over een paard dat in een man veranderde met een zwarte vacht en hoeven. Hij beweerde dat hij een part time paard was. Pas toen ik wakker werd snapte ik de woordspeling.
Volgens mij betekend het dat ik iets onder ogen moet zien waar ik bang voor ben omdat het best mee valt.
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2002, 15:20
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
ik heb gedroomd dat mijn 8.1 voor engels (die ik echt heb) door mijn engelse lerares verandert werd in een 7.9. en ik was helemaal over men toerenen moest heel hard huilen.... vaaaag.

en dat k ergens vandaan kwam (weet nie echt meer waar) en dat ik naar huis wilde maar de trams en metro's reden niet meer.. dus ging ik rennen naast de fiets van een vriendin samen met een meisje van school dat ik nauwelijks ken..

kan het nog vager??

en oja, veel was bruin.
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:39
Verwijderd
Ehehehehe... moet dit?

Nou ja, ik droomde dus dat ik Lord of the Rings nog eens ging kijken, maar dat alles anders was - allemaal kennissen en vrienden van me liepen er rond, de echte personages waren nergens te vinden en het verhaal al helemaal niet.

Toen was ik er zelf opeens ook, en een een of andere elf op mountainbike nam me mee om een zwaard te halen om een soort eind-baas te vermoorden. Toen kwamen er evil elfjes aan en moest ik me verstoppen in een soort gat in de grond... Ertussendoor kwam iets over een hopeloze liefde, een stel dat bij elkaar moest zijn in een volgend leven, daarom moest alles nu goed gaan...
Had het zwaard, ging terug, trap af, in een soort museum/onderzoekscentrum/stad (ja, heel vreemd, het veranderde steeds), er waren een heleboel mensen. Toen bleek dus dat die eindbaas in de buurt was, iedereen moest weg. Iedereen was in paniek en rende weg, er was brand, mijn vrienden waren kwijt en ik stond daar met een paar vage elfjes... Zwaard ook kwijt...
Toen was er iets met Angel (van Buffy ja ), die liep daar ook rond en vermoorde de eindbaas...

...Zo droom ik dus altijd, er zit absoluut geen logica achter, personen overal vandaan (tv series, boeken, school, willekeurige voorbijgangers) wandelen rond, echt alles word gemixt...

Was trouwens wel een coole droom XD
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:40
Verwijderd
Wat het betekend... niks, behalve dat ik misschien een obsessie voor bepaalde series en films heb
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 16:04
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Ok ik heb echt heel vaag gedroomd.

Ik droomde dat een docent bij mij op school waar ik heel erg bang voor ben (het is een giga pedofiel) aan het janken was en dat mijn Wiskunde leraar dat op z'n geweten had. Ik moest van hem naar m'n wiskunde leraar toe om dat tegen hem te zeggen ofzo. Toen kon ik hem nergens vinden, ging ik naar een andere docent en toen kwam m'n wiskunde leraar daar binnen en toen zei ik het tegen hem en toen lachte hij heel schuldig. en toen werd ik wakker. rrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 17:40
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Ik rende heel hard voor iets weg, maar ik kwam vast te zitten in een soort web, de draadjes ervan waren heel dun, maar toch heel sterk. Alles was grijs, en om dat web heen zat een heleboel mist. Ik zat dus vast en ik raakte in paniek, omdat ik een hekel heb aan spinnen. Toen deed ik mijn ogen dicht en rolde ik me op, op de grond. En toen werd ik heel bang, ik kon niet meer ademen en mijn hart bonkte heel hard. Er stond iemand boven me, die me alleen maar aankeek en niets deed om me te helpen. Zo ging het een hele tijd door, maar toen bukte diegene en pakte me vast bij m'n schouders en me tegen de grond drukte.
En toen werd ik wakker .

Love
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 18:10
miep
Avatar van miep
miep is offline
ik was gezellig in nederland en woonde daar, was nooit verhuisd was gezellig met m'n vriendinnen..... mooie droom, die droom heb ik al miljoenen keer gedroomd, en het is altijd weer klote als ik wakker word.
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 18:19
light fighter
light fighter is offline
ik heb gedroomd dat ik roeide en gewoon beter was dan alle jongens en naar het wk en de olmpysche spelen mocht. echt vaag want in het echt kan ik goed roeien maar niet hard wel een gave droom trouwnes
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:55
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik denk dat het beter is om daar maar niets over te vertellen...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:53
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
over een jongeman, ik kon zijn gezicht niet zien , die werd gefolterd e nik kon niet dichterbij komen, en later in zijn cel huilde hij maar ik kon em helemaal niet troosten en toen kwam er iemand binnen en die heeft ee nhele tijd me mij staan lachen, heel lang, ik herkende zijn ogen wel denkik, maar ik kon ze ni thuisbrengen en toen maakte hij me dood en werd ik wakker
ik droom ni zo graag, ik heb liever da'k ze niet onthoud
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle het waardeer jezelf topic :(
grandmommy
163 03-03-2006 14:54
De Kantine het grote *geloof jij in De kantine* topic
Verwijderd
37 07-01-2005 23:07
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Seksualiteit vreemdgaan-dromen.....
evanescence
18 23-08-2004 21:39
Levensbeschouwing & Filosofie De Draak vs God [Openbaring van vragen]
Kazanka
73 07-10-2003 12:44
ARTistiek Achter de Werkelijkheid
Inemine
33 09-06-2002 21:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.