Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2007, 21:23
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Wat zijn de dingen die jullie altijd doen als jullie samen zijn? Hebben jullie eigen gebaren of een eigen taaltje? Enlighten me.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2007, 21:23
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
TS begint: Wij praten vaak nogal op een belachelijke toon en gaan samen reclameraden.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:26
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
toch geen babystemmetjes he
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:35
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
We praten soms voor de grap op een manier naar elkaar zoals je naar b.v. naar een baby zou praten.

Verder kan ik zo niets bedenken...
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:46
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
hopppaaaa tering
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:47
Verwijderd
We vertalen altijd nederlandse spreekwoorden heel letterlijk naar het engels "Are you leading me around the garden?", "are you stabbing the dragon with me?!" Als één van ons niest, antwoord de ander met "Ja goed, met jou?" bij flauwe grappen gillen we "Aaaaaahahaha you are sooooooo funny".. We geven elkaar opdrachtjes "Voor het stoplicht op groen staat moet jij je shirt achterstevoren hebben!" en zooooveel dingen.

Volgens mij is het alleen allemaal helemaal niet zo interessant om te weten voor anderen?

Oh en wat ook HEEL typisch is.. is dat als we samen gaan douchen dat meestal betekend dat ik er al onder sta.. hij erbij komt en de douche inpikt, haren en lichaam wast en zegt "Nou, ik ben klaar" en er weer onderuit gaat en ik dan pas weer verder kan douchen. Hmpf!!! :')

Laatst gewijzigd op 02-12-2007 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:51
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
hopppaaaa tering




.. het moest
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:53
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:


.. het moest
oohhh gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:00
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Om dan toch maar eff ontopic te reageren:

We houden elkaar bijna ALTIJD voor de gek op 1 of andere veel te flauwe manier:

"Wil je wat drinken?"
Ja lekker!
"krijg je toch niet!"

En de laatste tijd lijkt het een hobby om zo'n vreemd mogelijke (niet serieuze) troetelnaampjes voor elkaar te verzinnen zoals:

Wafelgezicht
Tupeltje
Bananenvoetje
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 23:09
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
als ik dit lees ben ik blij dat ik geen stelletje ben!
ik zou doodgaan van het lachen
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 08:57
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
als ik dit lees ben ik blij dat ik geen stelletje ben!
ik zou doodgaan van het lachen
Geweldig toch! Een beetje lol in je leven

OT: Tja, kan me niet echt iets herinneren wat typisch iets voor ons was, eigenlijk. Helaasch.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:11
Verwijderd
Typisch voor mijn vriend:
"Hoe wil je je koffie?"
- "In een kopje."
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:16
Verwijderd
Oef, ik heb eigenlijk geen idee.. Mja, als er eentje niest, dan zegt ie er gelijk achteraan 'dank je wel'. (als in; gezondheid - dank je wel).
En hij zegt vaak; 'Ooh, ja lekker, iets te drinken', of 'Zei je nou dat je even iets te drinken ging halen?', neem dat wel een beetje over..

en we willen bijna elke zaterdag de stad in, maar na het eten en douchen liggen we even op bed en dan hebben we nooooit meer zin, maar dat is niet een typisch stelletjes-ding.
Verder kan ik me niet echt veel bedenken Behalve de dingen dat je aan een blik of een half woord genoeg hebt, en dat we vaak zin hebben om iets te drinken / te eten, maar dat we beiden te lui zijn om op te staan en het te gaan halen..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
We geven elkaar opdrachtjes "Voor het stoplicht op groen staat moet jij je shirt achterstevoren hebben!" en zooooveel dingen.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het enige wat ik nu kan bedenken is dat wij op zondag na het ontbijt altijd weer terug ons bed in gaan en vervolgens nog een paar uur blijven liggen Bij mijn vriend thuis is het de gewoonte om op zondagochtend rond tien uur met het hele gezin gezamelijk te ontbijten. Zijn moeder roept dan altijd 'komen jullie eten' waarop m'n vriend altijd 'ja' zegt maar dan wel nog een half uur oid blijft liggen. Als we dan gaan ontbijten zijn zijn ouders allang klaar en als we dan gegeten hebben gaan we weer terug naar bed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het alleen allemaal helemaal niet zo interessant om te weten voor anderen?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 11:46
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Wij neuken veel, vind ik wel typisch.
En van de meeste dingen die ik hier lees word ik kotsmisselijk.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 12:52
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
toch geen babystemmetjes he
Nee, dingen als: kan me lekker toch niks schelen, ik kan veel beter ... dan jij, etc.
En ik vind dit echt grappig om te lezen!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2007, 15:43
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 15:56
Verwijderd
Hmm, we hebben een soort 'wedstrijd' waarbij we proberen de ander te choqueren, maar het wordt steeds moeilijker om iets te vinden wat de ander echt choqueert, erg leuk als het dan toch lukt
Verder heb ik echt geen idee, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 17:55
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Nederlanse liedjes zingen als we onderweg zijn. Vanmorgen zongen we een liedje van Marco Borsato: Neeeee, je hoeft niet naar huis vannacht!'
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 18:16
Verwijderd
Citaat:
En van de meeste dingen die ik hier lees word ik kotsmisselijk.
Stel je niet zo aan zeg.

Tof voor je dat jij alleen maar forumverantwoord cool doet met je vriendin, maar doe niet alsof andermans "inside" dingetjes zo vreselijk walgelijk zijn. Het schept een band en je hebt er lol om en verder weet iedereen dat inside jokes uitleggen nooit grappig is of werkt..

Ik vind het echt sneu als mensen dat soort dingen niet kunnen hebben, echt.. loosen up.

Laatst gewijzigd op 03-12-2007 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 18:21
Verwijderd
Ghe, het doel van de meeste opdrachtjes is elkaar compleet voor lul te zetten voor andere mensen... Helaas is hij beter in het geven van de opdrachten dan ik, waardoor ik veel vaker voor lul sta
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Stel je niet zo aan zeg.

Tof voor je dat jij alleen maar forumverantwoord cool doet met je vriendin, maar doe niet alsof andermans "inside" dingetjes zo vreselijk walgelijk zijn. Het schept een band en je hebt er lol om en verder weet iedereen dat inside jokes uitleggen nooit grappig is of werkt..

Ik vind het echt sneu als mensen dat soort dingen niet kunnen hebben, echt.. loosen up.
Ik vond dat ook altijd leuk. Vergelijkbaar met wat je met goede vrienden hebt, maar dan net nog een graadje erger. Maar ja, om in zo'n topic dingen over je ex te gaan zeggen vind ik wél een beetje kansloos, zelfs al doe je een deel van die dingen nog omdat je elkaar nog spreekt
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 20:47
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Mijn ex en ik likten altijd aan elkanders gezicht. Gewoon met een dikke tong, zwiep, van onder tot boven. Mijn kotgenootje deed het enkele weken terug tijdens het uitgaan bij me en ik schrok er helemaal niet van
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2007, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Maar ja, om in zo'n topic dingen over je ex te gaan zeggen vind ik wél een beetje kansloos.
Citaat:
Mijn ex en ik likten altijd aan elkanders gezicht.
Haha, geweldig dat dan precies onder elkaar staat
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 12:38
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Stel je niet zo aan zeg.

Tof voor je dat jij alleen maar forumverantwoord cool doet met je vriendin, maar doe niet alsof andermans "inside" dingetjes zo vreselijk walgelijk zijn. Het schept een band en je hebt er lol om en verder weet iedereen dat inside jokes uitleggen nooit grappig is of werkt..

Ik vind het echt sneu als mensen dat soort dingen niet kunnen hebben, echt.. loosen up.
Ik denk echt dat als mensen dingen doen die hier beschreven staan in mijn buurt, dat ik dan de neiging moet onderdrukken om te gaan slaan.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:33
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Mijn virendin en ik hebben allebei een Hema-plushe hondje (ik voor haar gekocht en visa-versa). Die dienen als plaats-vervangend knuffel-object. Als we elkaar niet zien en MSN'en/bellen gebruiken we knuffels om te knuffelen bij gebrek aan de ander. Ze heten trouwens allebei gewoon 'Hond'
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:48
Verwijderd
schattig!!!

(sorry ik kan niet ontopic zijn aan gebrek van vriendje)
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 15:25
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
We gaan elke vrijdagavond iets drinken om te vieren dat het weekend is. Elke vrijdag ook dezelfde kroeg. Nu na een half jaar weten ze eindelijk wat we elke keer willen drinken..
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:25
Shock Value<3
Avatar van Shock Value<3
Shock Value<3 is offline
Bijnamen geven die nergens op slaan
__________________
Rauw Dauw
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ik denk echt dat als mensen dingen doen die hier beschreven staan in mijn buurt, dat ik dan de neiging moet onderdrukken om te gaan slaan.
Oei, je hebt gelijk. Als mensen die bij mij in de buurt staan na het ontbijt weer terug naar bed gaan zou ik me ook niet kunnen beheersen! Ver-schrik-ke-lijk altijd als mensen dat doen, echt gadverdamme. Oooh en laatst die keer he, moest zo een gast niezen zei hij meteen "dankjewel" erachteraan.. nooouuu, toen moesten ze me echt tegenhouden hoor!






Je bent vast een enorm gezellig persoon, als je je aan zulke onbenullige dingen al loopt te ergeren :')
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 19:29
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Dat verschilt per moment...
De ene keer kan de 1 de ander ineens beetpakken, op bed gooien en niet meer stoppen totdat het spel gespeeld is, de andere keer kunnen we uren in elkaars armen liggen en bedenken hoe we het meest gevoelige kusje ooit kunnen geven...
Verder lekker dom lullen over domme spreekwoorden en gezegdes en eigen variaties daarop maken. Ook zijn we goed in lekker over andere mensen om ons heen dom lullen over niks=) Heeerlijk!
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 20:10
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Hey, kom je hier vaker? Wil je wat van me drinken?

en variaties als: Hey, kom je hier vaker? Zal ik je anders even volblaffen met mijn warme liefdessappen? etc
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 20:24
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Oei, je hebt gelijk. Als mensen die bij mij in de buurt staan na het ontbijt weer terug naar bed gaan zou ik me ook niet kunnen beheersen! Ver-schrik-ke-lijk altijd als mensen dat doen, echt gadverdamme. Oooh en laatst die keer he, moest zo een gast niezen zei hij meteen "dankjewel" erachteraan.. nooouuu, toen moesten ze me echt tegenhouden hoor!






Je bent vast een enorm gezellig persoon, als je je aan zulke onbenullige dingen al loopt te ergeren :')

Ehm, nee. Maar als mensen elkaar bijnamen gaan geven, tegen elkaar praten met babystemmetjes (weet niet of dat genoemd is) of de hele tijd inside-jokes maken en daar dan om gaan lachen terwijl niemand weet wat de grap is, zou ik dat niet waarderen.
Gelukkig ken ik zulke mensen niet.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Hey, kom je hier vaker? Wil je wat van me drinken?
hehe, mijn vriend vraagt me ook regelmatig: "hela, komde gij hie dikkes?" vlaamse variant
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-12-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ehm, nee. Maar als mensen elkaar bijnamen gaan geven, tegen elkaar praten met babystemmetjes (weet niet of dat genoemd is) of de hele tijd inside-jokes maken en daar dan om gaan lachen terwijl niemand weet wat de grap is, zou ik dat niet waarderen.
Gelukkig ken ik zulke mensen niet.
De opmerking over babystemmetjes was niet serieus.. en voor mij persoonlijk (ik denk de meesten?) zijn dingen die typisch voor ons als stelletje zijn, dingen die we doen als we met zn tweetjes zijn. Ik neem aan dat jij jouw typische ding, namelijk neuken, ook niet middenin een winkelstraat doet?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:24
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
De opmerking over babystemmetjes was niet serieus.. en voor mij persoonlijk (ik denk de meesten?) zijn dingen die typisch voor ons als stelletje zijn, dingen die we doen als we met zn tweetjes zijn. Ik neem aan dat jij jouw typische ding, namelijk neuken, ook niet middenin een winkelstraat doet?
Hangt van mijn bui af. En ach, ik weet van mensen dat ze ook zo walgelijk doen als ze niet met z'n tweeën zijn. Vandaar. Maar goed, we gaan lekker offtopic en ik verziek deze thread, dus ik zal men mond maar weer houden
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:25
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Hangt van mijn bui af. En ach, ik weet van mensen dat ze ook zo walgelijk doen als ze niet met z'n tweeën zijn. Vandaar. Maar goed, we gaan lekker offtopic en ik verziek deze thread, dus ik zal men mond maar weer houden
Nou nee, je bewijst gewoon weer eens dat je gewoon een clueless pubertje bent met een grote waffel.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:37
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik vind de bovengenoemde dingen eigenlijk wat puberaler .
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:46
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
we hebben een eeuwige discussie over bami/nasi
we hebben nepruzies die nergens over gaan totdat we helemaal dubbel liggen (ja ik hou van acteren)
zeggen altijd dat we gaan slapen als we in bed liggen..wat dus toch niet gebeurt.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 02:33
Verwijderd
wij praten in nerdtaal, kunnen er enorm van genieten extreem lange bestellingen bij starbucks te plaatsen en ook de hele middag in de starbucks te spenderen en we zijn into harcore gangbangs met dwergen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 06:44
Verwijderd
In de supermarkt gaan ruzieen. Dan zien we iemand ruzieen of neehee roepen, en dan gaan we samen door ja-nee-en. Oh en soms fake ik nog wel eens een huilbui om te kijken of mn acteerkunsten echt geloofwaardig zijn :')

Of als ie me doodkietelt heel hard auw auw auw auw roepen, dan stopt ie, en dan moet ik lachen. En dan gaat t weer door want iik had natuurlijk niet echt au.

Maar daar prikt ie nu doorheen

Tig keer weltrusten zeggen, waarna uiteindelijk de een zich weer omdraait en zachtjes in de ander loopt te poke'en om te kijken offie wakker is, is niet 't geval, en dan hebben we weer politieke discussies,k eten crackertjes en fruitsappies, zingen kleuterliedjes, en uiteindelijk., rond n uur of vier, "moeten" we van onszelf gaan slapen ivm vroeg opstaan voor werk (6uur). En dan komt t verhaal nog n keerx

Wedstrijdjes wie-als-eerst-bij-het-.....-is krijgt een massage vanavond, daarna discussieren wie er toch wel als eerste was en uiteindelijk een gedeelde plaats enb beide n massage.

En bloot muggen vangen. Ik woon aan een gracht en hij slaapt hier behoorlijk vaak, en we worden GEK van de muggen, waardoor het er bijna elke nacht op uitdraait dat hij in zn blootje op een stoel staat om muggen dood te slaan en ik dubbel lig van het lachen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 08:37
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
hehe, mijn vriend vraagt me ook regelmatig: "hela, komde gij hie dikkes?" vlaamse variant
Is dat Brabants ofzo? Limburgs?
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 10:17
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
even doen alsof het nog aan is, aangezien het ook niet helemaal uit is.

Eindeloze welles-nietes discussies over wie er het liefst is "jij bent helemaal niet lief! echtwel, ik ben heeel lief! enz." Ook nederlandse zinnetjes naar gebrekkig engels vertalen ( a la "I always get my sin" *briljant boekje overigens*) Eigenlijk waren we gewoon heel vervelend samen, maar dat was dan weer hilarisch.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Is dat Brabants ofzo? Limburgs?
Er staat bij "vlaamse variant", overheen gelezen misschien?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 13:53
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Is dit het juiste topic om te zeggen dat ik soms het idee heb dat een relatie draait om iemand vinden waar je samen vervelend mee kunt doen?
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Is dit het juiste topic om te zeggen dat ik soms het idee heb dat een relatie draait om iemand vinden waar je samen vervelend mee kunt doen?
Haha, die indruk kreeg ik ook al.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Er staat bij "vlaamse variant", overheen gelezen misschien?
In Vlaanderen heb je ook een Brabant en Limburg, hè
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 14:46
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
In Vlaanderen heb je ook een Brabant en Limburg, hè
Idd, ik bedoelde dus vlaams Brabants of vlaams Limburgs
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Studeren Enquete voor Communicatie Project
Aliss
1 12-09-2009 11:27
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'TMF en MTV moeten zelf censureren'
Love & Peace
214 15-11-2005 22:47
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.