Oud 11-02-2019, 10:09
dennis99
dennis99 is offline
Hey community,

Ik loop momenteel stage bij een Nederlands bedrijf waar ze werken aan een voetbalmanagergame, denk dat ik hier in de juiste categorie zit (mocht dit niet het geval zijn, gelieve mijn topic te verplaatsen). Het gaat om Club Manager 2019, op dit moment in soft launch en vooralsnog alleen beschikbaar als browsergame.

Mijn taak is op dit moment voornamelijk het verzamelen van feedback voordat de game global gelaunched wordt en ook op Steam, iOs en Android beschikbaar komt. Het spel kan hier gespeeld worden:
https://www.clubmanagergame.com/nl/

Het is (naar mijn mening) wel een beetje een typisch F2P / pay to win spel waardoor testen zonder currencies niet echt makkelijk gaat. Heb gelukkig wel de privileges om mensen die het spel testen te voorzien van in-game currencies (1,000 manager coins, 25,000 manager cash), mocht je hier gebruik van willen maken moet je even je managernaam achter laten in dit topic, dan kan ik regelen dat het wordt toegevoegd aan je testaccount.

Het liefst ontvang ik een paar punten positieve feedback en een paar verbeterpunten. Bijvoorbeeld:

Pros
* Mooie graphics
* Card packs

Cons
* Pay-to-win
* Lange wachttijden

Wordt zeer gewaardeerd! Met waardevolle feedback ben ik bovendien weer dichter bij een goede stagebeoordeling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2019, 10:39
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hey community,

Ik loop momenteel stage bij een Nederlands bedrijf waar ze werken aan een voetbalmanagergame, denk dat ik hier in de juiste categorie zit (mocht dit niet het geval zijn, gelieve mijn topic te verplaatsen). Het gaat om Club Manager 2019, op dit moment in soft launch en vooralsnog alleen beschikbaar als browsergame.

Mijn taak is op dit moment voornamelijk het verzamelen van feedback voordat de game global gelaunched wordt en ook op Steam, iOs en Android beschikbaar komt. Het spel kan hier gespeeld worden:
https://www.clubmanagergame.com/nl/

Het is (naar mijn mening) wel een beetje een typisch F2P / pay to win spel waardoor testen zonder currencies niet echt makkelijk gaat. Heb gelukkig wel de privileges om mensen die het spel testen te voorzien van in-game currencies (1,000 manager coins, 25,000 manager cash), mocht je hier gebruik van willen maken moet je even je managernaam achter laten in dit topic, dan kan ik regelen dat het wordt toegevoegd aan je testaccount.

Het liefst ontvang ik een paar punten positieve feedback en een paar verbeterpunten. Bijvoorbeeld:

Pros
* Mooie graphics
* Card packs

Cons
* Pay-to-win
* Lange wachttijden

Wordt zeer gewaardeerd! Met waardevolle feedback ben ik bovendien weer dichter bij een goede stagebeoordeling
Ik heb even naar het filmpje gekeken en ik vind het leuk dat er muziek bij zit maar ik denk dat het spel nog leuker is als je de wedstrijd zelf zou kunnen spelen.

Als je echt goede feedback wilt moet je wachten op PUDDINGPOWER want hij houdt heel erg van voetbal dus hij helpt je graag verder.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 11:38
dennis99
dennis99 is offline
Dankjewel Lisa. Ik wacht even op Puddingpower ben benieuwd! ;-)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 12:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dankjewel Lisa. Ik wacht even op Puddingpower ben benieuwd! ;-)
Daar ben ik dan
Het moet af en toe nog wel lang laden...
Ik zag tegen FC Tutorial dat ik een 63 had, en FC tutorial 62 had. Wat betekent dat?
In het begin is het af en toe nog al onduidelijk hoe ik wat kan doen

Als er meer dingen volgen, laat ik het weten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 12:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het lukt niet om van te voren mijn opstelling te veranderen...
Ik kan niet zelf kiezen om mijn keepers te veranderen, ze geven alleen maar aan hoe ik kan veranderen op kaarten. kortom: Of ik laat een totaal niet fitte keeper op doel, of ik zet een verdediger op doel.
Het valt me op dat ik qua tactieken precies dezelfde dingen kan doen net als bij OSM. Het staat er ook precies op dezelfde manier. Kan je ook andere dingen bedenken? Of dingen weglaten?
Het is niet duidelijk wat ik kan doen met M-munten
Oefenwedstrijden duren erg lang om een tegenstander te vinden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 11-02-2019 om 13:03.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 13:20
dennis99
dennis99 is offline
Dankjewel dit is al erg waardevol!

Citaat:
Ik zag tegen FC Tutorial dat ik een 63 had, en FC tutorial 62 had. Wat betekent dat?
Dat is de algemene beoordeling van je team (je teamkracht dus op basis van de 11 spelers die spelen.

Citaat:
Het lukt niet om van te voren mijn opstelling te veranderen...
Je hebt een andere manager nodig om een andere opstelling te kunnen selen.

Citaat:
Ik kan niet zelf kiezen om mijn keepers te veranderen, ze geven alleen maar aan hoe ik kan veranderen op kaarten. kortom: Of ik laat een totaal niet fitte keeper op doel, of ik zet een verdediger op doel.
Het lijkt er op dat dit dus nog niet duidelijk genoeg is hoe je spelers kan wisselen, bedankt voor je feedback!

Citaat:
Het valt me op dat ik qua tactieken precies dezelfde dingen kan doen net als bij OSM. Het staat er ook precies op dezelfde manier. Kan je ook andere dingen bedenken? Of dingen weglaten?
Ik ga het doorgeven.

Citaat:
Oefenwedstrijden duren erg lang om een tegenstander te vinden
Hoe lang moet je gemiddeld wachten?

Ik hoor graag meer van je!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 13:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dat is de algemene beoordeling van je team (je teamkracht dus op basis van de 11 spelers die spelen.

Je hebt een andere manager nodig om een andere opstelling te kunnen selen.

Het lijkt er op dat dit dus nog niet duidelijk genoeg is hoe je spelers kan wisselen, bedankt voor je feedback!

Hoe lang moet je gemiddeld wachten?
Dit is nu duidelijk, bedankt!
Ik bedoel een bankzitter naar de first eleven
Graag gedaan
Ik heb het na 5 minuten opgegeven
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 13:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nog een ding: Mij valt het op dat ik maar 5 aanvallers in totaal heb. 3 in de basis, 2 op de bank. Aan verdedigers en middenvelders heb ik echt onderhand van beide ongeveer 10 stuks. Zijn aanvallers echt zo zeldzaam?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 13:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Is het ook mogelijk om op een andere manier dan blessure kaarten je spelers fit te krijgen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 16:27
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Oefenwedstrijden probleem hoef je niet meer door te geven. Ik heb net nog binnen 10 seconden een tegenstander gekregen. Hij doet het nu zoals het hoort😏
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 18:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nog een ding: Hij doet het niet op Internet Explorer, maar wel op google chrome. Kan je ervoor zorgen dat hij ook bij Explorer kan?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 11-02-2019 om 19:03.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2019, 18:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Internet Explorer is oud asf en Microsoft doet er geen ene ruk mee. Logisch dat ze het niet laten werken voor IE.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 11:58
dennis99
dennis99 is offline
Citaat:
Nog een ding: Mij valt het op dat ik maar 5 aanvallers in totaal heb. 3 in de basis, 2 op de bank. Aan verdedigers en middenvelders heb ik echt onderhand van beide ongeveer 10 stuks. Zijn aanvallers echt zo zeldzaam?
Dat moet pure pech geweest zijn! Is random, maar er zitten wel meer verdedigers dan aanvallers in het spel.

Citaat:
Is het ook mogelijk om op een andere manier dan blessure kaarten je spelers fit te krijgen?
Als een speler geblesseerd is, gaat er voor elke wedstrijd dat je speelt 1 blessurepunt vanaf. Je hebt dus niet perse blessurebehandelingskaarten nodig.

Internet Explorer valt inderdaad niet meer te supporten, Microsoft update Internet Explorer zelf ook niet meer sinds 2017. Spel zou goed moeten werken in Chrome, Firefox, Opera en in iets mindere mate in Edge + Safari.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 12:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Helemaal top! Verder, mij valt het op dat ik tot nu geen goede keeper heb gekregen tot nu toe... Alleen maar de 2 beginners van 58 rated. Ik krijg verder alleen 54 rated als het hoogst. Is dat ook puur pech?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 12:06
dennis99
dennis99 is offline
Citaat:
Helemaal top! Verder, mij valt het op dat ik tot nu geen goede keeper heb gekregen tot nu toe... Alleen maar de 2 beginners van 58 rated. Ik krijg verder alleen 54 rated als het hoogst. Is dat ook puur pech?

Ja, een goed idee is de scout gebruiken om een keeper te zoeken. Die komt vaak terug met een keeper met iig een zilveren label qua algemene beoordeling (soms heb je daar ook pech hoor).
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 12:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar via packs is een kleine kans op "goede" keepers?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 13:03
dennis99
dennis99 is offline
Via packs heb je iets minder kans op keepers dan op spelers in andere linies omdat er verhoudingsgewijs minder keepers zijn dan bijvoorbeeld verdedigers / middenvelders en aanvallers!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 23:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nieuw ding: Sinds vanmiddag is er de hele tijd onderhouding bezig. Elk halfuur heb ik wel gecheckt. Het spel zegt echter: Wacht een paar minuten. Gaan er meerdere echt lange onderhoudingen zijn? Misschien kan je een melding versturen naar alle managers wanneer er een grote onderhouding plaatsvindt

Edit: Ook nu weer. Sinds ik thuis ben (half 1) is er alleen maar onderhoud geweest. Is er echt zoveel onderhoud nodig nu al?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 14-02-2019 om 14:33.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2019, 15:13
dennis99
dennis99 is offline
Hey Puddingpower, er is eigenlijk helemaal geen onderhoud in het spel, alleen maandagochtend 2 minuten. Kun je een screenshot tonen van wat je ziet? Dan kan ik het hier doorgeven!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.