Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 18:25
Verwijderd
Veel vrouwen blijven standvastig beweren dat een string lekker zit, wat ik grote onzin vind! Iedereen kent wel de situatie waarbij je je onderbroek of zwembroek uit je billen moet trekken omdat het vervelend aanvoelt als er iets tussen zit. Waarom zouden vrouwen dan opzettelijk een broekje aandoen waarbij het de bedoeling is dat er een vervelend snijdend touwtje in je kont zit? Men gaat mij niet wijsmaken dat zo’n snijdend stukje stof lekker zit, dus elke vrouw die beweert dat een string comfortabel aanvoelt liegt!! Overigens, ik zie bij een strakke broek ook heel duidelijk de string zitten, dus voor het effect dat je zo je ondergoed niet ziet zitten hoef je het ook niet te doen.. Mannen aan de andere kant vinden een string geweldig. Zij geven toe dat ze een vrouw liever in een string zien dan ik een gewone onderbroek; “Leuk, die blote billen!” Dus.. vrouwen doen een string aan om sexy te worden gevonden door mannen met het excuus dat ze zo’n snijdend touwtje een prettig gevoel vinden!! Dames.. waar gaat dat heen?
En om de stringuitvinding nog erger te maken, zijn er nu ook stringinlegkruisjes! Daar ben ik heel snel klaar mee, want: daar waar vaginaal vocht (he, bah) geabsorbeerd zou moeten worden, zou er bij een string slechts en touwtje aanwezig zijn. Hoe gaan we dit oplossen? Wie vertelt me dat??

*EDIT* Dit is een gedeeltelijke quote van een column uit de telegraaf. Ik vind het geweldig dat hier allemaal van die mensen zo overstuur reageren, anders maak je je even druk.. ik leg niemand op of ie wel of niet een string moet dragen, draag ze zelf namelijk ook wel, maar ik vind zeker dat er een kern van waarheid in dit verhaal schuilt.

Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 15:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 18:27
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik vind strings gewoon
dus.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:32
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
gewone onderbroek is mooier hoor
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:33
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Waar maak jij je druk om? Als anderen strings wel prettig vinden zitten zie ik niet in waarom jij ze op zou moeten leggen dat ze niet lekker zitten... Wake-up...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:35
Verwijderd
Rustig maar, ik leg helemaal niks op.
Ik zeg overigens niet dat ik ze zelf nooit draag
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:35
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Pff wat een gezeik. Ik vind het lekker zitten, want ik voel er niets van. En als jij dat niet vindt, draag je ze toch lekker niet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:36
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
SadisticSacredWhore schreef op 15-03-2003 @ 18:35:
Rustig maar, ik leg helemaal niks op.
Ik zeg overigens niet dat ik ze zelf nooit draag
Citaat:
Veel vrouwen blijven standvastig beweren dat een string lekker zit, wat ik grote onzin vind!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:36
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
lekker als je een natte scheet laat, zit het meteen in je broek
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:37
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
waarom draag je ze zelf dan wel als je ze niet lekker vind zitten
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:39
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Strings voel je na een tijdje niet meer zitten.. Net als tampons, maar met dat voorbeeld help ik de mannen ook niet denk ik

En ik vind twee billen mooier dan 4 billen...

En draag ze toch alleen als ik niets anders heb of een strakke broek aanheb... Like.. Boeie...

En Talon; jij wou beweren dat jij ook de hele dag natte scheten loop te laten... BAAAAAAAAAAAAAAH... ik wil jou nooit van me leven meeten
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:41
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 15-03-2003 @ 18:39:
Strings voel je na een tijdje niet meer zitten.. Net als tampons, maar met dat voorbeeld help ik de mannen ook niet denk ik

En ik vind twee billen mooier dan 4 billen...

En draag ze toch alleen als ik niets anders heb of een strakke broek aanheb... Like.. Boeie...

En Talon; jij wou beweren dat jij ook de hele dag natte scheten loop te laten... BAAAAAAAAAAAAAAH... ik wil jou nooit van me leven meeten
hmm... dus alles dat een tijdje zich in het lichaam van een vrouw bevind word op een gegeven moment iets dat natuurlijk aanvoelt en dat ze niet voelt zitten...
daarom zijn wij mannen dus altijd zo snel klaar.. we moeten er weer uit zijn voordat het natuurlijk word..

neehee.. ik laat niet de hele dag natte scheten
gewoon droge
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:44
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-03-2003 @ 18:41:
hmm... dus alles dat een tijdje zich in het lichaam van een vrouw bevind word op een gegeven moment iets dat natuurlijk aanvoelt en dat ze niet voelt zitten...
daarom zijn wij mannen dus altijd zo snel klaar.. we moeten er weer uit zijn voordat het natuurlijk word..
De tering wat een conclusie....
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:46
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 15-03-2003 @ 18:44:
De tering wat een conclusie....
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:47
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
ik snap dat jij dat misschien niet lekker vind zitten, maar je hoeft niet gelijk te doen alsof jij gelijk hebt en de rest maar dom is oid...
dat JIJ een string niet lekker vind zitten is jou mening, als ik een goede string aan heb voel ik m niet eens zitten! dus spreek niet voor iedereen.
plus dat zon stuk stof van een onderboek of zwemgeval heel anders tussen je billen zit dan een string omdat dat nou eenmaal minder stof heeft..

*zoo dat is er ook weer uit*
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:48
Verwijderd
ik heb dat idee nou ook.. dat meisjes strings dragen omdat dat in is, en misschien wel sexy tegenover jongens.. maar ik vind het zo lelijk he.. gadver... kun je toch beter gewoon een onderbroek dragen (en bij een strakke broek een knicker.. die zie je tenminste niet.. een string wel + al dat blubberend vet bij meisjes die beetje steviger zijn (zoals mij) en dat ziet er niet uit!

ohja en bij dunne mense ist ook geen porem want die string is net iets te groot en zie je bij hun schaamstreek zeg maar dat het helemaal dik is, van het schaamhaar.. vind ik ook niets.. en als je dan gewoon een onderbroek aan hebt die is iets breder en hopelijk ook iets strakker, dus ziet er iets beter uit als je je omkleed met gym

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:54
Crimson Death
Crimson Death is offline
Flos tanden, geen konten!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:58
liesemies
Avatar van liesemies
liesemies is offline
ik voel het gewoon niet zitten
dus het zit lekker
meer wil ik er niet over kwijt
__________________
¿cuál es vida? ¿la vida es amor cuál es amor? ¿el amor se está besando qué se está besando? ¡venido
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:59
Verwijderd
ohja en dat je bij een onderbroek een lijntje ziet.. daar geef ik helemaal niets om.. dan zien ze tenminste dat je iets aan hebt.. want ik ken d'r ook en die doen nix aan naar school.. das pas smerig, vooral als je er zo in kijkt omdat het een lage broek is iew...

wat gaan mensen over een aantal jaar lelijk vinden... truien?? broeken, bh's ?dus dan gaat iedereen t-shirts dragen of rokjes of is er dan weer een nieuwe soort bh uitgevonden zonder touwtjes ofzo

dat is toch hetzelfde lijkt me.. vroeger toen strings nog nie bestonden zaten ze toch ook nie te zeuren van bah iew ik zie randjes van een onderbroek wat lelijk..

ohja trouwens terror koe... niet iedereen scheert alles weg..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2003, 19:02
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 18:59:
of is er dan weer een nieuwe soort bh uitgevonden zonder touwtjes ofzo
En dat gaat dan een strap-less bh heten zeker??
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:05
Verwijderd
nee die bedoel ik nie.. ik bedoel van die tiethou dingen.. die zijn al te koop trouwens...

waarom draagt niemand die? stukken mooier dan dat je op je rug al dat vet in je bandjes ziet...

omdat jongens het niet sexy vinden misschien... 't ziet er namelijk niet uit.. net als strings

we moete maar gewoon geen kleren aan.. dan zeurt er ook niemand over (he bah)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:06
noare-deere
noare-deere is offline
Het is een heel verschil of je nu een zwempak/broek tussen je naad hebt of een string!! Een string is een dun lapje stof *draadje mag ook*, met een zwempak veel meer.. vind je t gek dat het nie lekker zit..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:06
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 19:05:
nee die bedoel ik nie.. ik bedoel van die tiethou dingen.. die zijn al te koop trouwens...

waarom draagt niemand die? stukken mooier dan dat je op je rug al dat vet in je bandjes ziet...

omdat jongens het niet sexy vinden misschien... 't ziet er namelijk niet uit.. net als strings

we moete maar gewoon geen kleren aan.. dan zeurt er ook niemand over (he bah)
laat ajb de meerderheid de kleding aanhouden..
ik hoef niet zo nodig een klapband te zien...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:06
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 19:05:
waarom draagt niemand die? stukken mooier dan dat je op je rug al dat vet in je bandjes ziet...
Dan heb je een te kleine maat...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 15-03-2003 @ 19:06:
Dan heb je een te kleine maat...
nee ik nie maar de meerderheid van nederland wel
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:07
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 19:07:
nee ik nie maar de meerderheid van nederland wel
jij hebt flinke prammen?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 15-03-2003 @ 19:07:
jij hebt flinke prammen?
daar hebbe we het niet over
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:09
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 19:07:
nee ik nie maar de meerderheid van nederland wel
Maar dan ligt het niet aan de bh, maar aan de maat... Snappie? En bij welke maat onderbroek je ook aanhebt; je ziet al-tijd randen...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:10
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 19:09:
daar hebbe we het niet over
hm.. nieuw topic?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 15-03-2003 @ 19:09:
Maar dan ligt het niet aan de bh, maar aan de maat... Snappie? En bij welke maat onderbroek je ook aanhebt; je ziet al-tijd randen...
ja snap ik, ligt eraan of je veel vet vel op je rug heb zitten...wat de meeste dus hebben.. bij 2 meisjes uit mijn klas ofzo zie je het niet en bij de rest wel.. maar je kan ook onderbroeke kopen waarvan je de randen niet ziet.. heb ik toevallig ook..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:18
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 19:12:
ja snap ik, ligt eraan of je veel vet vel op je rug heb zitten...wat de meeste dus hebben..
Lees je mijn posts wel? Dat komt door de máát... Al heb je honderd kilo vet op je rug kan je nog een mooie bh vinden die je niet ziet...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 15-03-2003 @ 19:18:
Lees je mijn posts wel? Dat komt door de máát... Al heb je honderd kilo vet op je rug kan je nog een mooie bh vinden die je niet ziet...
ja ik lees je posts... het komt zeker door de maat.. de meeste hebben dus een te kleine MAAT waardoor je dat vet ziet...
en je kan echt geen goeie bh hebben hoor..want jah bij mij zie je dat vet ook wel klein beetje natuurlijk.. maar zodra ik een grotere wijdte neem zit die bh niet lekker,veel te los.. dusja..die pas ik dan niet
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:27
Smin
Smin is offline
Meisjes mogen best trings dragen, ze doen het om sexy te zijn, en wat is daar mis mee? Iedereen houdt toch van aandacht? Als je het er voor over hebt om een touwtje tussen je billen te spannen, heb ik geen last van. Maar kijk dan niet neer op meisjes die daar geen zin in hebben. Als je gewoon een naadloos broekje in de goede maat neemt of een nicker, hoor je er niets van te zien.
__________________
oh, cheer up! It's not as bad as all that
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:33
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 15-03-2003 @ 19:22:
ja ik lees je posts... het komt zeker door de maat.. de meeste hebben dus een te kleine MAAT waardoor je dat vet ziet...
en je kan echt geen goeie bh hebben hoor..want jah bij mij zie je dat vet ook wel klein beetje natuurlijk.. maar zodra ik een grotere wijdte neem zit die bh niet lekker,veel te los.. dusja..die pas ik dan niet
Ja bij mij zie je ze ook een beetje zitten en ik heb geen gram vet op me rug...

En dan nog.. Kheb liever dat ze me bh zien dan dat ik of pijn in me tieten krijg (ja zelfs ik kan last van me borsten krijgen ) of hangende tieten krijg of dat soort ongein...

En mijn billen hebben echt geen ondersteuning nodig.. Dus ik draag strings en jij niet..... Einde der discussie
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 15-03-2003 @ 19:33:
Ja bij mij zie je ze ook een beetje zitten en ik heb geen gram vet op me rug...

En dan nog.. Kheb liever dat ze me bh zien dan dat ik of pijn in me tieten krijg (ja zelfs ik kan last van me borsten krijgen ) of hangende tieten krijg of dat soort ongein...

En mijn billen hebben echt geen ondersteuning nodig.. Dus ik draag strings en jij niet..... Einde der discussie

haha ok..gelukkig
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:37
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
toen ik pas strings droeg vond ik ze niet fijn; het was enorm wennen. Maar nu is een string toch echt fijner (en mooier); je hebt nu juist niet dat gedoe met een onderbroek die verkeerd gaat zitten, een string zit gewoon altijd hetzelfde
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:52
Verwijderd
neen hoor, een string kan ook wel enigzinds 'verkeerd' zitten hoor
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-03-2003, 20:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
SadisticSacredWhore schreef op 15-03-2003 @ 18:25:
Dus.. vrouwen doen een string aan om sexy te worden gevonden door mannen met het excuus dat ze zo’n snijdend touwtje een prettig gevoel vinden!! Dames.. waar gaat dat heen?
Mag ik ff? Toen strings werden uitgevonden waren ze bedoeld om sexy te zijn... Niemand had het toen over het niet zien van de onderbroek onder een strakke broek. Dat kwam er pas later bij.

Maarja. Ik draag zelf nooit strings. En wel om 3 redenen. 1) 't Lijkt me echt voor geen meter zitten. 2) Ik draag (bijna) nooit iets straks. 3) Als ik toch iets aan heb waardoor je het randje van mn onderbroek zou kunnen zien kan me dat echt niet boeien.
Ik vind het trouwens ook niet erg als er een randje van een onderbroek te zien is. Zolang je maar niet het effect van '4 billen' krijgt. Maar dat is perfect te verhelpen met een goed passende onderbroek.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:06
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
strings zijn idd kut hoor Janneke.
het is ook een 'tool' voor breezahsluts om zo 'jongens' te scoren.. net zoals in de wilde natuur... het konijntje huppelt over het grasveld en z'n pluimpje schut ie heen en weer!
ja echt!
__________________
Subba Subba!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:27
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Het blijft wel een 'hot' issue....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:50
Verwijderd
Hee Cesar, bedankt voor je verhelderende uitleg

Dan kun je me misschien ook de oplossing voor de stringinlegkruisjes even geven?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
SadisticSacredWhore schreef op 15-03-2003 @ 18:25:
Mannen aan de andere kant vinden een string geweldig. Zij geven toe dat ze een vrouw liever in een string zien dan ik een gewone onderbroek; “Leuk, die blote billen!” Dus.. vrouwen doen een string aan om sexy te worden gevonden door mannen met het excuus dat ze zo’n snijdend touwtje een prettig gevoel vinden!! Dames.. waar gaat dat heen?
Alle vrouwen voor HEMA tenten!!!

(Je zal toch maar sexy gevonden worden, het is een schande!)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:20
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
jees maak er niet zo drama van.
Ja, ik draag strings,
Ja, ik vind ze wel fijn zitten,
Ja, ik vind onderbroek randen lelijk
Ja, ik vind het fijn als ik er goed of sexy uitzie

Probelemen mee, als jullie een hekel aan strings hebben draag je toch een onderbroek.
En over die inlegkruisjes... ik weet niet wat strings jij kent, maar bij die van mij begint bij het touwtje nog niet op de plaats waar " lichaamssappen" of hoe je het ook maar noemt, opgevangen hoeven te worden
of je hebt nooit een normale string gezien, of je lichaam klopt niet helemaal.

Maar maak er please niet zo'n punt van en laat iedereen dragen wat ie wil ok
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:21
Verwijderd
ik snap het nut van dit topic niet. je draagt strings, je houdt van ze, je haat ze, wat maakt het uit.

Ik vind ze wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
SadisticSacredWhore schreef op 15-03-2003 @ 18:25:
Veel vrouwen blijven standvastig beweren dat een string lekker zit, wat ik grote onzin vind!

dat is jou mening
Citaat:

Iedereen kent wel de situatie waarbij je je onderbroek of zwembroek uit je billen moet trekken omdat het vervelend aanvoelt als er iets tussen zit. Waarom zouden vrouwen dan opzettelijk een broekje aandoen waarbij het de bedoeling is dat er een vervelend snijdend touwtje in je kont zit?
Bij een string zit er minder stof ,dus je hebt geen gevoel van het wil mijn donkere gat in, en snijden is alleen maar als je een te brede band tussen je billen hebt.
Citaat:


Men gaat mij niet wijsmaken dat zo’n snijdend stukje stof lekker zit, dus elke vrouw die beweert dat een string comfortabel aanvoelt liegt!!
ben je in groep 4 blijven hangen?
Citaat:


Overigens, ik zie bij een strakke broek ook heel duidelijk de string zitten, dus voor het effect dat je zo je ondergoed niet ziet zitten hoef je het ook niet te doen..
ik vind het persoonlijk mooier als je een klein driehoekje ziet zitten dan een hele lap stof
Citaat:


Mannen aan de andere kant vinden een string geweldig. Zij geven toe dat ze een vrouw liever in een string zien dan ik een gewone onderbroek; “Leuk, die blote billen!” Dus.. vrouwen doen een string aan om sexy te worden gevonden door mannen met het excuus dat ze zo’n snijdend touwtje een prettig gevoel vinden!!
zoals ik al zei, blijven hangen op kleuterniveau? ik voel mijn strings niet zitten, misschien dat jij een flutstring had.[/B][/QUOTE]
Citaat:


daar waar vaginaal vocht geabsorbeerd zou moeten worden, zou er bij een string slechts en touwtje aanwezig zijn.
yep en daar leg je dus die inlegkruisje op, en viola
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:42
AvA AdoRe
Avatar van AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
Citaat:
terror koe schreef op 15-03-2003 @ 18:38:
Haha, dat je zo'n lang pleidooi kan houden over strings
Maar goed.

"Iedereen kent wel de situatie waarbij je je onderbroek of zwembroek uit je billen moet trekken omdat het vervelend aanvoelt als er iets tussen zit"

Inderdaad, dat heb je niet met strings en daarom rulen strings
ik ben het eens met terror koe, onderbroeken gaan vaker slecht zitten, misschien heb jij gewoon slechte of tegrote strings uitgeprobeert. en ik draag niet alleen strings als ik een strake broek aan doe, ik draag ze bijna altijd, gewoon omdat het minder lastig zit...--> en ik lieg niet
__________________
Stop, Stop haunting me..It should be easy..As easy as when you stopped wanting me

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 21:45.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:44
poesiefox
poesiefox is offline
Maar het schuurt toch tussen je billen, als je wat meer loopt dan 500 meter op een dag. Er is zelfs een aandoening naar de string vernoemd, waarbij de huid ter hoogte van het stuitje helemaal kapot geschuurd en ontstoken is. Echt, vreselijke steenpuisten ontwikkelen sommige vrouwen daar.

En ik vind het niet sexy, ik vind het dellerig. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
het gaat erom wat je gewend bent. zo'n string went heus wel, en vervolgens vind je een gewone onderbroek gewoon niet meer zitten. en ik vind het echt zo lelijk als een meisje een strakke broek aan heeft waar je de onderbroek ziet zitten (vooral als die te groot is waardoor het helemaal opbolt doordat het dubbel zit). maar ik vind het ook lelijk als je de lijn van je string ziet zitten.

ik snap trouwens niet waarom mensen inlegkruisjes gebruiken: het is aangetoond dat de hoeveelheid vaginavocht (uch) juist alleen maar erger hierdoor wordt.

mijn zusje van 11 heeft vandaag dr eerste string gekocht, haha. raar kind
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:35
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Ik vind een string niet vervelend zitten, al draag is meestal liever een onderbroek. Wel is een string die 10 cm boven een broek uitsteekt te vies voor woorden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:38
smilegirl
smilegirl is offline
wat een gezeur over strings.
de 1 vind ze wel fijn de ander niet..
en het hoeven geen touwtjes te zijn...

vind de een b-tje een onzin topic
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 22:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik erger me niet aan strings, hoor.. vind het wel ok zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Leerkrachten en een string?
lies_dm
20 25-06-2010 16:14
Lifestyle Eerste keer string: hoe voelde het?
supergirl#1
3 08-10-2009 15:44
Lifestyle Waarom strings dragen?
sofie3
136 17-09-2004 20:50
Lifestyle String Dragen
Me?Too?
22 07-06-2004 14:22
Seksualiteit Gedragen Strings
johnbiezen
70 04-01-2004 01:26
Lifestyle Strings op je twaalfde of niet!?
Flower_powerrr
86 08-12-2002 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.