Oud 16-08-2010, 20:39
Electric DJ
Electric DJ is offline
Oke.

Een tijd geleden, voegde een meisje mij toe op hyves. Ik raakte hiermee aan het krabbelen, hierna msnen en smsen. Ik merkte al snel aan haar dat ze me wel zag zitten. Ik was de eerste jongen die ze echt leuk vindt en verliefd op is/was. Ze was echt weg van me. Ik vond dr toen wel een leuke en aardige meid. In die periode dat wij veel msn-den en smsten. Heb ik met 2 andere meisjes gezoend op feestjes. Hier kwam ze natuurlijkerwijs achter, en werd hier heel boos over. Ondanks haar boosheid vergaf ze mijn daden. Na een half jaar msnen en smsen gingen we maar eens in het echt afspreken.

De eerste keer bios. We waren beide heel zenuwachtig, maar sindsdien ben ik wel erg verliefd op haar. Hierna nog vele malen bios. Het ging steeds een klein stapje vooruit. Handje vasthouden, handje vrijen. Hierna gingen ook bij haar thuis afspreken. Na een lange tijd hebben we uiteindelijk gezoend. Hierna bleven we veel zoenen tijdens het afspreken. Ik wilde graag een relatie met haar en stelde dit voor.
Zij zag dit echter niet zitten en wou liever vrienden blijven. Dat zag ik nou net niet zo zitten. Ik moest dus niks meer met dr te maken hebben. Ik had er natuurlijk wel verdriet van. Een korte tijd later, weekje, kwam ze zeggen dat ze mij niet uit haar leven wilde. Ze zei dat ze heel veel van me houdt. Maar ze wou alleen vrienden blijven. Ik heb me hier dus bij neergelegd en we zijn vrienden geworden. Dit is nou het probleem.

Als we afspreken als vrienden. Zoenen we nog steeds. Gaan we steeds beetje verder. Halfnaakt liggen zoenen, droogneuken. Als excuus zegt ze dat ze dr gevoelens niet in bedwang kan houden.

Waarom wil ze vrienden zijn? Ze heeft toch duidelijk meer gevoelens? Wat moet ik doen!

Groetjes

Jongen uit Noord-Holland 18 jaar
Meisje is 17 jaar

Laatst gewijzigd op 16-08-2010 om 21:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2010, 20:51
Verwijderd
Ik denk dat ze een ander heeft. Je mag alles met haar, maar je mag er niet in. En als ze geen ander heeft, waarom niet gewoon neuken? Vertrouwd ze je niet? Of wil ze die eerste keer voor iemand anders bewaren. Dan ben jij dus niet de ware.

Dumpen die handel.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 21:02
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Commando ik vind je echt gevoelloos. In alle topics waarop je reageerd doe je kill en koud...:]
Maar voor op electric DJ te antwoorden, praat ..... zeg haar hoe jij je voelt en stel haar desnoods voor een keuze...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 21:18
Electric DJ
Electric DJ is offline
@ Commando

moet ik hier op reageren?

@moyra

ik zal dr eens over proberen te praten. en hierna misschien voor een keuze stellen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 21:45
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Je moet je hart volgen ....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 21:46
Electric DJ
Electric DJ is offline
dat doe ik. ik ben gek op haar.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 21:55
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Volgens mij houdt ze je aan een lijntje. Ze wil geen relatie met je, maar wel lekker zoenen en aandacht en alles. Dan zegt ze dat ze 'vrienden wilt blijven' terwijl wat jullie doen toch niet meer onder 'vriendschappelijk' valt. Als je weg wilt gaan, wilt ze dat je terugkomt. Ze is niet verliefd op je, want dan had ze vast wel ingestemd met een relatie, of in ieder geval niet zo gedaan. En wat Commando zegt vind ik zo heel stom nog niet, ze zou best een ander kunnen hebben (en dan geen relatie willen) maar vooral ben jij de ware niet. Meer een flirt waarvan ze lekker aandacht krijgt, zoiets. Ik zou haar voor een keuze stellen: óf ophouden met dit gezeik en gewoon vrienden zijn, óf een relatie, óf helemaal niets. Niet halfslachtig wel aandacht maar geen relatie. 't Een of 't ander, en anders niets.

Waarom ze vrienden wilt zijn? Dat schept geen verplichtingen, vermoed ik. Blijft ze lekker vrij. Ze voelt meer? Neuh, ik denk eerder dat ze je wel leuk vindt en fijn om mee te zoenen, maar absoluut niet serieus.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 22:12
Verwijderd
Dit gaat alleen maar pijn doen als het zo doorgaat. Je kan ervoor kiezen om bevriend te blijven en dan niet zoenen enz. (is ook pijnlijk als je gevoelens voor haar hebt) of om het contact te verbreken. Het is duidelijk dat ze geen relatie wil, dat had ze al gezegd.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 22:13
Verwijderd
Citaat:
In die periode dat wij veel msn-den en smsten. Heb ik met 2 andere meisjes gezoend op feestjes. Hier kwam ze natuurlijkerwijs achter, en werd hier heel boos over. Ondanks haar boosheid vergaf ze mijn daden.


Zij wordt boos omdat jij andere meisjes zoent terwijl jullie nog niet eens gedate hebben? Jij hebt zeker je excuses aangeboden ook? En zij heeft je """vergeven"""? wtf zeg

Het mag wel duidelijk zijn dat ze je aan het lijntje houdt. Jij voelt meer voor haar dan zij voor jou, en zij gebruikt je voor wat fysiek contact, maar niet meer dan dat. Gewoon dumpen en iemand zoeken die jou wel serieus neemt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Zij wordt boos omdat jij andere meisjes zoent terwijl jullie nog niet eens gedate hebben? Jij hebt zeker je excuses aangeboden ook? En zij heeft je """vergeven"""? wtf zeg
Ja viel mij ook al op
was alleen vergeten het in m'n reactie te zetten
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 23:12
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ze zal een keuze moeten maken. Ze houdt je inderdaad aan het lijntje. Misschien niet met kwade bedoelingen, misschien niet bewust. Dat maakt verder niet uit.

In een relatie (ook vriendschap) zijn twee mensen in het spel. Jij wil een relatie en zo niet, dan wil je haar niet zien. Zij wil wel van alles, maar geen relatie.

Eigenlijk is het simpel. Je zegt haar dat ze moet kiezen tussen jou helemaal of jou helemaal niet. Maar niet half.

btw. je laat je ook aan het lijntje houden, dus je kunt het haar onmogelijk kwalijk nemen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
:Het mag wel duidelijk zijn dat ze je aan het lijntje houdt. Jij voelt meer voor haar dan zij voor jou, en zij gebruikt je voor wat fysiek contact, maar niet meer dan dat. Gewoon dumpen en iemand zoeken die jou wel serieus neemt.
Dit probeerde ik ook te zeggen, alleen het was niet echt duidelijk.

Ik denk nog steeds wel dat ze een ander heeft en jou gebruikt voor wat fysiek contact. Immers je mag er niet in, terwijl ze zegt dat ze dol op je is?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Commando ik vind je echt gevoelloos. In alle topics waarop je reageerd doe je kill en koud...:]
Maar voor op electric DJ te antwoorden, praat ..... zeg haar hoe jij je voelt en stel haar desnoods voor een keuze...
Ik ben hard en direct ja, maarja je kent het spreekwoord hè

'Zachte heelmeesters laten stinkende wonden achter.'
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 23:27
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Dit probeerde ik ook te zeggen, alleen het was niet echt duidelijk.

Ik denk nog steeds wel dat ze een ander heeft en jou gebruikt voor wat fysiek contact. Immers je mag er niet in, terwijl ze zegt dat ze dol op je is?
Dat heeft weinig te maken met 'erin mogen'. Je kunt dol op iemand zijn en geen seks willen. Maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 23:53
Electric DJ
Electric DJ is offline
allereerst bedankt voor t reageren.

ten tweede.meteen een wijziging!door mijn verkeerde woordkeuze gaan jullie verkeerde dingen denken! ze heeft t me soort van vergeven.ze probeert t te vergeten.maar steeds als ze die meisjes ziet.moet ze aan dat denken en dat doet r veel pijn.
ten tweede

.ze heeft geen ander komen veel bij elkaar over de vloer. spreek ook vaak de ouders.en die gaan echt niet liegen.

kan t miss ook komen omdat ze enigszin erg onzeker is.zoenen duurde ook allang voor dat t gebeurde?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 00:00
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
maar steeds als ze die meisjes ziet.moet ze aan dat denken en dat doet r veel pijn.
Dat snap ik niet.
1. Je bent niet vreemdgegaan.
2. Het kan dan wel pijn doen - ondanks dat je geen relatie hebt/had met haar - maar dan moet ze je écht leuk vinden. En dan zie ik niet in waarom ze je zo aan het lijntje houdt.

Als ze je écht zo leuk zou vinden dat het ontzettend pijn doet om die meisjes te zien, waarom wilt ze dan geen relatie? Onzeker? En wel zoenen en verder gaan zeker, mag je mij uitleggen waarom ze dat wel durft.

Maar goed, ik kan haar gedachten niet lezen. Als je het wilt weten moet je het aan haar vragen, of ze nu vriendschap wilt (en waarom zoent ze dan?) of een relatie (en zo niet, waarom doet ze dan zo?). Want het lijkt er, in mijn ogen, ontzettend op dat je gewoon een flirt bent. Of ze heeft een heel onaardige karaktertrek en wilt dat jouw aandacht alléén naar haar gaat, en die 'pijn' is jaloersheid (zij kregen ook ooit jouw aandacht!) die voorkomt uit die karaktertrek ipv uit liefde. Maar dat is misschien wel een beetje een heel overdreven/naar idee.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 00:36
Electric DJ
Electric DJ is offline
ja dat snap ik dus ook niet. we hadden geen relatie. dus ik heb in feite niks fout gedaan. als dit haar nog steeds pijn doet moet ze toch echt leuk vinden?

hierdoor twijfel ik zo.

ik zou haar het probleem es voorleggen of ik een flirt ben. en haar de keuze stellen. mij of niks. kijken wat dan gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 09:43
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Citaat:
Ik ben hard en direct ja, maarja je kent het spreekwoord hè

'Zachte heelmeesters laten stinkende wonden achter.'
Als jij het zegt....
En mensen zoals jij laten geen stinkende maar gapende wonden achter
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2010, 13:40
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Hey, je zoent goed, da's in ieder geval zo dan
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Want het lijkt er, in mijn ogen, ontzettend op dat je gewoon een flirt bent. Of ze heeft een heel onaardige karaktertrek en wilt dat jouw aandacht alléén naar haar gaat, en die 'pijn' is jaloersheid (zij kregen ook ooit jouw aandacht!) die voorkomt uit die karaktertrek ipv uit liefde.
Precies, dat is het. Ze is niet zozeer jaloers omdat Electric die meisjes zoent, ze is jaloers op de aandacht die zij krijgen, en zij -op dat moment- niet.

Maargoed, het gaat allang niet meer om de vraag of zij JOU wil. De vraag is nu: wil jij HAAR nog wel, nu blijkt dat ze zo oppervlakkig en egocentrisch bezig is? Het is vast moeilijk, maar je zult toch moeten inzien dat ze niet zo heel geweldig blijkt. Bewaar al die moeite liever voor iemand die wat oprechter van je houdt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 20:13
Pyro Power
Pyro Power is offline
Commando heet ook niet voor niks commando
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 20:48
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Pyro, wat moet dat dan wel niet bij jou zijn? Constant op seksualiteit forum omdat je zo heet bent?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 22:27
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
Jij ben toch haar eerste vriendje?
Het zou heel goed kunnen dat ze gewoon erg onzeker is over de situatie.
misschien schaamt ze zich voor je, misschien dat ze niet durft te zeggen dit is mijn vriendje, tegen al haar vriendinnen.
weet iemand anders dat jullie een sex relatie hebben?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 23:29
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Jij ben toch haar eerste vriendje?
Het zou heel goed kunnen dat ze gewoon erg onzeker is over de situatie.
misschien schaamt ze zich voor je, misschien dat ze niet durft te zeggen dit is mijn vriendje, tegen al haar vriendinnen.
weet iemand anders dat jullie een sex relatie hebben?
Volgens mij is hij haar vriendje niet en volgens mij hebben ze geen sex.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 10:31
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
Citaat:
Volgens mij is hij haar vriendje niet en volgens mij hebben ze geen sex.
kbedoel meer, droogneuken, en iemand waar ze iets mee eeft(geen vriendje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2010, 11:46
probleemmeisje
probleemmeisje is offline
hahaXD wat een maf topic iz dit
ik denk dat ze bang is echt een relatie met iemand te beginnen omdat ze dat nog nooit heeft gehad..
misschien moet je haar meer op haar gemak stellen
Aan de andere kant kun je haar net zo goed dumpen.. volgens mij is ze je niet waard als ze zo doet..
Haha aan mijn antwoord heb je ook niks.
Volg je hart. (da's makkelijk zeggen)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2010, 17:59
strawberry1996
Avatar van strawberry1996
strawberry1996 is offline
misschen wilt ze geen realatie met je omdat ze bang is dat je haar weer heel snel dumpt of omdat ze heel onzeker is over relaties?
en ik denk dat ze je wel leuk vindt, maar niet egt zoveel als jij van har houdt en dat jij al die dingen anders ziet dan zij
en miss dat zew geen sex wil omdat ze onzeker is of ze het wel goed doet en onzeker is over har lichaam?
het zijn maar ideeën hoor
en verder:
volg inderdaad je hart, meestal kom je dan het beste uit, is het niet meteen, dan blijkt de keuze die je hebt gemakt later miss wel de beste keuze is geweest?!
je heb t dus ook niet veel aan mijn advies/ reactie, sorry...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2010, 02:53
Electric DJ
Electric DJ is offline
beste dames en heren. ik heb er eens serieus over gepraat met me vriendin! ja we hebben nou relatie, ze was er gewoon nog onzeker over, eerste keer enz. nu is het eindelijk zo ver. relatie! bedankt voor alle hulp! hier kan een slotje op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.