Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 12:23
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Wat verwachten jullie er van?
Ik vrees nu toch echt dat Ajax genoegen zal moeten nemen met de 2de plaats
Wel dat het kampioenschap eindelijk weer ns laatste wedstrijd beslist gaat worden... Vorig jaar was het oowk al laat beslist... Het gaat de goeie kant op

Ik zit donderdag in de Arena en het zal vast een groot feest worden... Met het afscheid van Richard

Ik hoop dat tot op de laatste minuut onduidelijk zal zijn wie eerste word... Al zal dat niet erg goed zijn voor mn hart
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 12:46
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ajax verliest met 0-6 en Feyenoord wint met 13-0 en zo worden ze nog 2e.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 12:53
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
ik help het je hopen
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:02
Verwijderd
PSV wordt onterecht kampioen, ze winnen te vaak met geluk en hun veldspel is niet om aan te zien met constant de lange haal naar voren. En Van Bommel is echt een smerige mof met z'n Schwalbes en matennaaierij.
Feyenoord wordt terecht derde, van de top 3 hebben ze de minste selectie en ze spelen soms echt slecht voetbal.
Ajax wordt onterecht tweede, Ajax is het gehele seizoen constant geweest en speelde regelmatig gewoon goed ondanks het zware CL-programma. Misschien dat Groningen nog wat leuks doet donderdag, en Heerenveen zich laat afslachten.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 14:48
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Wa gaan weer zielig doen over PSV...... Nee, Ajax won dik verdiend van Twente-thuis wilden je zeggen? PSV is het beste elftal van Nederland, en wordt dus kampioen, heel simpel. NAC, Roda en RKC gaan waarschijnlijk uefa-cup halen.. Al hoop ik NEC..
__________________
Tis moeilijk bescheiden te blijven.. Wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in 1 ogenblik!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 15:47
walter
Avatar van walter
walter is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 26-05-2003 @ 15:48:
Wa gaan weer zielig doen over PSV...... Nee, Ajax won dik verdiend van Twente-thuis wilden je zeggen? PSV is het beste elftal van Nederland, en wordt dus kampioen, heel simpel.
ajax won inderdaad dik verdiend van twente, ik weet niet naar welke wedstrijd jij het gekeken

psv is echt verschrikkelijk
als je beweert dat psv het beste elftal is van nederland, waarom zijn ze dan niet minstens in de kwartfinale van de CL terecht gekomen? en als ze het volgend jaar weer niet halen, schaamje eens te meer
psv is een schande
altijd penalty's
nooit verdiend
en van bommel en kezman zijn het ergste met die schwalbes
schwalbes moeten verboden worden voor leven
en eindhoven ook..
alstublieft
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:14
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Die wedstrijd van PSV was niet goed vond ik (en ik zag het van zeer dichtbij), hopelijk wordt disndag Ajax - Heerneveen ene leuke pot (als ik weer dichtbij zit )
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:17
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 26-05-2003 @ 15:48:
Wa gaan weer zielig doen over PSV......
Is niet de bedoeling nee, dat gebeurdhier al

Citaat:
Nee, Ajax won dik verdiend van Twente-thuis wilden je zeggen?
uhm, jah eigenlijk wel... Zou niet weten wrom dat niet het geval is
Citaat:
PSV is het beste elftal van Nederland,
niet te veel fantaseren je moeder verschoont al vaak genoeg
Citaat:
en wordt dus kampioen, heel simpel.
waarschijnlijk worden ze kampioen jah. Dat wil niet zeggen dat ze het beste team hebben vriendelijke vriend.
Citaat:
NAC, Roda en RKC gaan waarschijnlijk uefa-cup halen.. Al hoop ik NEC..
Dat hoop ik ook... eigenlijk AZ... Maar dat ken niet meer
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
PSV haalt wel op zijn minst een puntje in Groningen. Ajax wint van Heerenveen, dus staat voor mij de kampioen vast.
Wat UEFA Cup betreft: In dat ander topic zei ik: 4. NAC, 5. NEC en 6. Roda. Maar toen ging ik er van uit dat NEC wel ff van Zwolle won, das niet gebeurd en daarom denk ik dat Roda 5e eindigt. Motten wel nog tegen Feyenoord, maar das al eigenlijk "uitgespeeld" en speelt bijna zeker UEFA Cup. Roda zal het in de Kuip moeilijk krijgen, maar moet wel nog punten halen en Feyenoord niet. Daarom zou ik het niet gek vinden als Feyenoord donderdag niet zou winnen. NAC heeft denk ik het op de laatste speeldag van de ploegen die voor UEFA Cup voetbal gaan het gemakkelijkst. Die worden vierde want ze winnen denk ik wel van RBC. Ja, NEC en RKC... NEC wordt toch 6e denk ik omdat RKC de laatste weken in een dip zit kunnen ze daarvan wel profiteren.
Onderin ook spannend. Vitesse en Excelsior zijn de enige ploegen die tegen een club spelen die al uitgespeeld is. Al heeft Vitesse het thuisvoordeel. Ze zullen er voor gaan en ik denk dat ze wel winnen van Willem II, ook omdat Willem II het nooit echt goed doet in de Gelredome. Vitesse dus veilig. En ik HOOP zo dat De Graafschap wint! Dat zou dus automatisch betekenen dat Zwolle nacompetitie moet gaan spelen, das ook wel realistisch voor Zwolle. Maja dan is het voor De Graafschap nog w8en op het resultaat van Excelsior in Alkmaar. Zie liever Excelsior rechtstreeks degraderen, maja dan mot AZ niet spelen zoals gister tegen NAC...

De spanning is te snijden. Eerst ff wat studeren op Hemelvaartsdag en dan hup de radio aan! Liefst buiten, lekker in mijn 8ertuin!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:33
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 26-05-2003 @ 15:02:

Feyenoord wordt terecht derde, van de top 3 hebben ze de minste selectie en ze spelen soms echt slecht voetbal.

ik vind dit zo'n op merking dat nergens op slaat,wij hebben toch echt de meest scorende spits van hooijdonk kan dan wel minder doelpunten hebben gemaakt als Kezman maar als je dan kijkt hoelang van hooijdonk uitgeschakeld was.
jullie hebben niet een scorende spits zlatan en vd vaart zlatan af en toe een leuke actie maar verder???ik moet het nog maar zien.
vd vaart is eigenlijk middenvelder.
dan hebben wij 2 echte buitenspelers die een man kunnen passeren op techniek,Kalou en Van persie dus.
Maxwell en vd meyde,ook maxwell is middenvelder of zelfs back.
vd meyde kan alleen maar iemand voorbij op zijn snelheid ik vind dat echt zo'n net niet voetballer,wel heeft hij een mooie voorzet.
pienaar is technisch gezien beter als Buffel maar Buffel heeft snelheid en scorend vermogen,hoeveel heeft peinaar gescoord,5?
op zijn positie is dat toch te weinig.
achterin zijn bij ajax Trabelsi en Chivu echte toppers,Feyenoord heeft denk ik wel de zwakste verdediging op,maar ook dat is hopelijk volgend seizoen afgelopen,Feyenoord heeft gewoon veel pech gehad met de blesures van Van Hooijdonk en ook veel andere spelers hadden vaak blesures kijk maar naar de 2e seizoens helft waar feyenoord niet 1x verloor.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:34
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Psv kampioen
Ajax voorr. champions league
Feyenoord UEFA
Roda Jc UEFA
NEC UEFA
FC Utreg UEFA
Excelsior degradeerd
De Graafschap en Zwolle nacomp.
Graafschap mag niet degraderen. Z'ón mooie club, de trots van de Achterhoek, dé echte Superboeren. Die moeten er gewoon inblijven. Nacomp. moet Zwolle inkomen want dan moeten ze tegen Heracles Almelo en daar wil ik bij zijn
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:41
Verwijderd
Ajacieden hier hebben beetje last van het Calimero-syndroom, huh?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:45
EmilioFCG2
Avatar van EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Ik hoop alleen dat FCGrunn gelijk speelt

zal dat spannend worden op de tribune
__________________
| !!FCG!! | gelukkig getrouw is met sterre | nachtploeg | Selien is lief |
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 22:25
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 26-05-2003 @ 21:33:
ik vind dit zo'n op merking dat nergens op slaat,wij hebben toch echt de meest scorende spits van hooijdonk kan dan wel minder doelpunten hebben gemaakt als Kezman maar als je dan kijkt hoelang van hooijdonk uitgeschakeld was.
jullie hebben niet een scorende spits zlatan en vd vaart zlatan af en toe een leuke actie maar verder???ik moet het nog maar zien.
vd vaart is eigenlijk middenvelder.
Van hooidonk heeft het goed gedaan, blijft een voetballer zonder techniek. Kezman wil ik het liever niet over hebben, ik vind het een grote kneus maar zelfs ik kan niet ontkennen dat hij erg goed is, al heeft hij wel altijd schijtmazzel bij zn schoten.
Wat maakt het nou uit dat van der Vaart eigenlijk een middenvelder is? Dan is hij inzetbaar op verschillende plaatsten en dat maakt een team toch alleen maar beter? Zlatan ben ik niet bepaald een fan van.
Maar je heb mij nooit horen zeggen dat ajax beste spitsen heeft. Enige zwakke plek van Ajax is de spitsen positie.

Citaat:
dan hebben wij 2 echte buitenspelers die een man kunnen passeren op techniek,Kalou en Van persie dus. Maxwell en vd meyde,ook maxwell is middenvelder of zelfs back.
vd meyde kan alleen maar iemand voorbij op zijn snelheid ik vind dat echt zo'n net niet voetballer,wel heeft hij een mooie voorzet.
pienaar is technisch gezien beter als Buffel maar Buffel heeft snelheid en scorend vermogen,hoeveel heeft peinaar gescoord,5?
op zijn positie is dat toch te weinig.
Kalou vind ik nou echt totaal geen goede voetballer. Hij kloot maar wat aan en kan als hij een gelukje heeft een speler van Zwolle passeren, maar meer ook niet. Van Persie is wel goed.
Maxwell is ook inzetbaar op meerdere plaatsen... wederom slechts een + punt... Van der Meyde dat is een voetballer van momenten, geen geweldige voetballer, maar meestal speelt hij wel goed. Hij kan wel iemand passeren, hij wil alleen te vaak een passeer beweging maken terwijl hij hem ook daarvoor al kan passen. Buffel is de enige echte hele goede speler. Maar bij Ajax hebben we achter de spitsen en op middenveld genoeg betere, van der Vaart, Litmanen, Pienaar, witche (die helaas weg moet ) wat heeft feyenoord daar lopen? uhm Bosveld, jah echt heewl goed hoor
Dan heeft Ajax ook nog bikkel als verdedigende middenvelder, galasek.
Erg nuttige voetballer, vaak iets wat te grof, maar als verdedigende middenvelder mag dat. Wat zegt scorend vermogen van 1 speler nou? met 11 kezmans in het vel schiet je ook niet erg op hoowr. Het is ook altijd wel handig iemand in de ploeg te hebben die de bal in de ploeg houd.

Citaat:
achterin zijn bij ajax Trabelsi en Chivu echte toppers,Feyenoord heeft denk ik wel de zwakste verdediging op,maar ook dat is hopelijk volgend seizoen afgelopen,Feyenoord heeft gewoon veel pech gehad met de blesures van Van Hooijdonk en ook veel andere spelers hadden vaak blesures kijk maar naar de 2e seizoens helft waar feyenoord niet 1x verloor.
Gelukkig heeft Ajax geen last gehad van blesures . Riep niet iedereen steeds dat Ajax het toch niet zou redden zonder van der Vaart en zonder Chivu als hij geschorst was? Ajax is niet afhankelijk van 1 speler. Van Hooidonk is er niet en het het loopt compeet niet bij Feyenoord.
Had Ajax niet een paar weken dat er 11spelers gebleseerd waren?

Zo slecht is doelsaldo van Ajax BTW ook niet...
Ajax heeft dus duidelijk een beter elftal als feyenoord.

En aangezien in eigenlijk vind dat Feyenoord dit jaar beter is als PSV hoef ik het maar niet over die club te hebben.
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 22:40
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
uhm middenveldno,Bosvelt(altijd 100% inzet en beter als Galasek)Acúna,Song.
voor de rest wou ik ff kwijt dat als je vorig jaar in de uefa cup hebt gezien hoe Kalou tegen inter speelde en andere wedstrijden dat dat niet iemand met gerommel en gekloot is.
btw Feyenoord heeft meerdere blesures gehad natuurlijk,Van Haaren,Leonardo,Smolarek,Song,Gyan,Ono om er maar een aantal te noemen.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 23:24
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Wat denken jullie, gooien PSV en Groningen het op een akkoordje?
Ze hebben beide een punt nodig in de laatste wedstrijd: PSV voor het kampioenschap, Groningen om de nacompetitie te ontlopen.
Gunnen ze dit elkaar en zullen ze gelijk spelen? Zou niet erg sportief zijn tegenover de andere clubs... Maar ik denk niet dat Erwin Koeman en Arjen Robben het op hun geweten willen hebben dat Groningen misschien de nacompetitie inmoet...
En Groningen gunt PSV natuurlijk het kampioenschap wel.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 07:33
EmilioFCG2
Avatar van EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Ik zie niet echt wat Erwin Koeman hier mee te maken heeft??
Als Robben zou scoren zou ik idd wel behoorlijk balen jah.
Maar aan de ene kant hoop ik er wel op op een akkoordje want dan weet je gewoon als speler en trainer dat je het haalt aan de andere kant krijg je dan een hele saaie wedstrijd denk ik en zou ik liever een leuke wedstrijd zien met veel doelpogingen.
Maar zoals de seizoensopeningswedstrijd van vorig jaar zou het mooist zijn natuurlijk (2-2)
__________________
| !!FCG!! | gelukkig getrouw is met sterre | nachtploeg | Selien is lief |
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 07:41
Thomas
Thomas is offline
PSV wordt kampioen, Ajax tweede en Feyenoord derde.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-05-2003, 10:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik hoop niet dat clubs elkaar gaan matsen, bijvoorbeeld dat AZ, Excelsior kan laten winnen. Az uitgespeeld en excelsior kan bij winst degradatie ontlopen. Zelfde geldt tussen psv en groningen, beide hebben aan puntje genoeg. Als club vind ik dat je aan je sprotieve plicht moet voldoen en dus voor de winst gaan.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:41
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 26-05-2003 @ 23:40:
uhm middenveldno,Bosvelt(altijd 100% inzet en beter als Galasek)Acúna,Song.
voor de rest wou ik ff kwijt dat als je vorig jaar in de uefa cup hebt gezien hoe Kalou tegen inter speelde en andere wedstrijden dat dat niet iemand met gerommel en gekloot is.
btw Feyenoord heeft meerdere blesures gehad natuurlijk,Van Haaren,Leonardo,Smolarek,Song,Gyan,Ono om er maar een aantal te noemen.
Galasek is vind ik beter... maarja dat is mijn mening... ook niet 100% objectief
Ik weet eerlijk gezegt niet meer hoe hij toen speelde... Maar het gaat om dit jaar en dit jaar heeft hij niet veel laten zien.
Ik weet niet wie er meer blessures heeft gehad... boeit ook helemaal niet het gaat erom dat Feyenoord niet de enige was met die pech...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:44
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 27-05-2003 @ 00:24:
Wat denken jullie, gooien PSV en Groningen het op een akkoordje?
Ze hebben beide een punt nodig in de laatste wedstrijd: PSV voor het kampioenschap, Groningen om de nacompetitie te ontlopen.
Gunnen ze dit elkaar en zullen ze gelijk spelen? Zou niet erg sportief zijn tegenover de andere clubs... Maar ik denk niet dat Erwin Koeman en Arjen Robben het op hun geweten willen hebben dat Groningen misschien de nacompetitie inmoet...
En Groningen gunt PSV natuurlijk het kampioenschap wel.
Ik geloof niet zo gauw in die stomme theorien... Sommige mensen maken er een sport van om ergens iets achter te zoeken...
Denk dat de spelers niet erg zitten te wachten op een akkoordje en verwacht niet dat kezman drom maar ff niet zal proberen te scoren...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:54
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
de kampioen is de beste van Nederland... logies.

Verder snap ik neit dat mensen nog twijfelen aan het kampioenschap van PSV. PSV zou moeten verliezen en ajaks moet dan met 6-0 winnen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:03
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 27-05-2003 @ 13:41:
Galasek is vind ik beter... maarja dat is mijn mening... ook niet 100% objectief
Ik weet eerlijk gezegt niet meer hoe hij toen speelde... Maar het gaat om dit jaar en dit jaar heeft hij niet veel laten zien.
Ik weet niet wie er meer blessures heeft gehad... boeit ook helemaal niet het gaat erom dat Feyenoord niet de enige was met die pech...
gelijk heb je maar als feyenoord in de 2e seizoens helft niet 1x verliest zegt dat ook wel iets vind ik.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:07
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 27-05-2003 @ 14:03:
gelijk heb je maar als feyenoord in de 2e seizoens helft niet 1x verliest zegt dat ook wel iets vind ik.
Zeg oowk niet dat Feyenoord slecht was dit Jaar...
Alleen dat ik Ajax duidelijk de beste vind
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:07
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Citaat:
walter schreef op 26-05-2003 @ 16:47:
ajax won inderdaad dik verdiend van twente, ik weet niet naar welke wedstrijd jij het gekeken

psv is echt verschrikkelijk
als je beweert dat psv het beste elftal is van nederland, waarom zijn ze dan niet minstens in de kwartfinale van de CL terecht gekomen? en als ze het volgend jaar weer niet halen, schaamje eens te meer
psv is een schande
altijd penalty's
nooit verdiend
en van bommel en kezman zijn het ergste met die schwalbes
schwalbes moeten verboden worden voor leven
en eindhoven ook..
alstublieft
Voel ik hier een beetje jaloezie ten opzichte van PSV??
ok, PSV heeft gefaald in de CL, al jaren redden ze het daar niet in, ene jaar pech, andere jaar gewoon niet goed genoeg. Maar ook Feyenoord heeft dit jaar niks gepresteerd en Ajax liet de laatste jaren Europees ook niks zien.
Altijd penaltys??? Volgens vi.nl heeft Kezman dit jaar 4 penals gescoord, en verder geen enkele PSV'er, Van Hooijdonk scoorde er 6 en bij Ajax hadden Chivu er 4 en Galasek 1 gescoord.

Ik zie Bommel weinig schwalbes maken, speelt wel vaak op en over het randje, soms zelfs heel gemeen, en ok, hij zeurt teveel als ie zelf een tik krijgt, maar is geen schwalbekoning.
En Kezman laat zich wel eens makkelijk vallen, maar Van Hooijdonk kan het ook en wat te denken van de schwalbe van Kalou tegen PSV... en ook Zlatan laat zich wel eens vallen, bovendien heeft hij de handjes veel te los en wil er nog wel eens een elleboogje in het rond vliegen...

PSV heeft dit jaar gewoon de meeste punten gepakt en is daarom terecht kampioen, Juve en Milan speelden ook niet het beste voetbal van de CL, maar ze staan wel in de finale, dus geen enkele supporter van deze clubs maakt zich druk om het vertoonde spel. Reslutaat is het belangrijkste, dan pas mooi voetbal...
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2003, 13:10
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 27-05-2003 @ 13:54:
de kampioen is de beste van Nederland... logies.
bull shit...
Telt Chamions Leage, Knvb beker, Johan Cruijf schaal, europeze supercup en Uefa cup ineens niet meer mee dan?

Citaat:
Verder snap ik neit dat mensen nog twijfelen aan het kampioenschap van PSV. PSV zou moeten verliezen en ajaks moet dan met 6-0 winnen. [/B]
Tja, ik twijvel er niet aan, ik hoop alleen zow dat het niet gebeurd... niet erg realistische maar hoop doet leven

BTW het is Ajax...en dient ten alle tijden met hoofdletter A te worden geschreven
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:34
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Kez schreef op 27-05-2003 @ 14:07:
Voel ik hier een beetje jaloezie ten opzichte van PSV??
ok, PSV heeft gefaald in de CL, al jaren redden ze het daar niet in, ene jaar pech, andere jaar gewoon niet goed genoeg. Maar ook Feyenoord heeft dit jaar niks gepresteerd en Ajax liet de laatste jaren Europees ook niks zien.
Altijd penaltys??? Volgens vi.nl heeft Kezman dit jaar 4 penals gescoord, en verder geen enkele PSV'er, Van Hooijdonk scoorde er 6 en bij Ajax hadden Chivu er 4 en Galasek 1 gescoord.
Jaloezie ten opzichten van wat? ik zou niet weten waarop... Al zou ik wel heel fijn gevonden hebben als Ajax de competitie zou winnen... heeeewl mischien ben ik daar een beetje jaloerz op... Maar met het vertoonde spel zou ik me schamen om hem te winnen.
Het verschil tussen PSV en Feyenoord in de CL is dat PSV kansloos was en geen 1x goed heeft gespeeld, en dat Feyenoord een goed kans had om door te gaan en af en toe redelijk goed speelde (volgens mij maar 1 of 2 wedstrijden niet).
Ajax heeft laatste jaren idd. niets laten zien, maar nu wel weer, en PSV heeft nog nooit iets laten zien in de Champions Leage... Niet roepen dat ik jaloers ben want Ajax heeft hem gewonnen, finale gehaald en kwartfinale. Dan heb ik het nog niet eens over Europa cup I en II gehad de wereld beker.
Dat van die penaltys bemoei ik me niet mee want daar was ik het oowk niet echt heewl erg mee eens, behalve dat de penaltys wel ns onterecht waren. Maar dat heeft elke club wel ns, alleen als Ajax het heeft dan lullen ze er over 2 Jaar nog steeds over (jah het Machlas incident word nog steeds vaak geroepen).

Citaat:
Ik zie Bommel weinig schwalbes maken, speelt wel vaak op en over het randje, soms zelfs heel gemeen, en ok, hij zeurt teveel als ie zelf een tik krijgt, maar is geen schwalbekoning.
En Kezman laat zich wel eens makkelijk vallen, maar Van Hooijdonk kan het ook en wat te denken van de schwalbe van Kalou tegen PSV... en ook Zlatan laat zich wel eens vallen, bovendien heeft hij de handjes veel te los en wil er nog wel eens een elleboogje in het rond vliegen...
van Bommel is een goede voetballer... Maar niet het type voetballer waar ik van houw en daarbij is hij laatste tijd ook nog ns niet in vorm. (drom snap ik niet wrom hij in NL elftal staat maar dat is een geheel andere discussie). Hij zeurt idd veel te veel en vind ut wel kewl dat je dat toegeeft
Zlatan is idd. een stoute jongen met zn elleboogjes, maar echt heewl vaak laat hij zich niet vallen towch? (die naar mijn mening niet goed genoeg is voor Ajax basis plaats, maar wie dan? ook een andere discussie )

Citaat:
PSV heeft dit jaar gewoon de meeste punten gepakt en is daarom terecht kampioen,
mwa, ben het er niet helemaal mee eens, maar in praktijk heb je gelijk, helaas.
Citaat:
Juve en Milan speelden ook niet het beste voetbal van de CL, maar ze staan wel in de finale, dus geen enkele supporter van deze clubs maakt zich druk om het vertoonde spel.
Nu heb je het oowk wel over italiaanse clubs, en natuurlijk mopperen de supporters niet want die zijn blij met de finale, dat wil niet zeggen dat ze tevreden zijn over het spel. Ik vond trouwens dat AC Milan tot Ajax goed speelde, alleen tegen inter waren ze heewl slecht.
Juve heeft ook gewoon steeds goed gespeeld, mischien niet alles maar toch wel redelijk verdient.

Citaat:
Reslutaat is het belangrijkste, dan pas mooi voetbal...
dit roep je ook alleen maar wanneer het jou uitkomt...
Als PSV bagger speelt durf ik te wedden dat jij aan het schelden bent thuis. Ik wil als dat met Ajax het geval is tenminste ...
Zou een leuke competitie worden als alle clubs er zo over zouden denken...
Ik ben het er dus niet mee eens, resultaat haal je dan ook nog ns makkelijker met goed voetbal.
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 14:35
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 27-05-2003 @ 14:34:
Jaloezie ten opzichten van wat? ik zou niet weten waarop... Al zou ik wel heel fijn gevonden hebben als Ajax de competitie zou winnen... heeeewl mischien ben ik daar een beetje jaloerz op... Maar met het vertoonde spel zou ik me schamen om hem te winnen.
Het verschil tussen PSV en Feyenoord in de CL is dat PSV kansloos was en geen 1x goed heeft gespeeld, en dat Feyenoord een goed kans had om door te gaan en af en toe redelijk goed speelde (volgens mij maar 1 of 2 wedstrijden niet).


PSV pakt 4 punten tegen Auxerre, verliest een keer van Dortmund waar een gelijkspel er ook in had gezeten, speelt gelijk tegen Dortmund, en speelt de laatste wedstrijdgelijk tegen Arsenal, maar doordat Auxerre de laatste wedstrijd van Dortmund won waren ze uitgeschakeld voor de UEFAcup. Feyenoord haalde een punt minder als PSV en was ook voor de laatste speelronde al laatste. Dus kansloos was PSV niet en zeker niet in vergelijking met Feyenoord...Maar ik geef toe, de CL is wel elk jaar weer een frustratie, elk jaar is het net niet, of net niet de 2e ronde of net niet UEFAcup...

Ajax heeft laatste jaren idd. niets laten zien, maar nu wel weer, en PSV heeft nog nooit iets laten zien in de Champions Leage... Niet roepen dat ik jaloers ben want Ajax heeft hem gewonnen, finale gehaald en kwartfinale. Dan heb ik het nog niet eens over Europa cup I en II gehad de wereld beker.

PSV heeft ook een EC1 en een UEFAcup, maarr Ajax heeft idd meer historie.


Dat van die penaltys bemoei ik me niet mee want daar was ik het oowk niet echt heewl erg mee eens, behalve dat de penaltys wel ns onterecht waren. Maar dat heeft elke club wel ns, alleen als Ajax het heeft dan lullen ze er over 2 Jaar nog steeds over (jah het Machlas incident word nog steeds vaak geroepen).


van Bommel is een goede voetballer... Maar niet het type voetballer waar ik van houw en daarbij is hij laatste tijd ook nog ns niet in vorm. (drom snap ik niet wrom hij in NL elftal staat maar dat is een geheel andere discussie). Hij zeurt idd veel te veel en vind ut wel kewl dat je dat toegeeft


Hij is op dat zeuren na een voetballer die we in NL tekort komen, behalve dat ie gewoon een goeie voetballer is, heeft ie ook nog eens de Duitse winnaarsmentaliteit. Altijd ervoor gaan, op het randje spelen, als het moet een signaal afgeven en je tegenstander een flinke schop geven. Zulke voetballers moet je er altijd 1 of 2 van in je team hebben.


Zlatan is idd. een stoute jongen met zn elleboogjes, maar echt heewl vaak laat hij zich niet vallen towch? (die naar mijn mening niet goed genoeg is voor Ajax basis plaats, maar wie dan? ook een andere discussie )


Meen me te herinneren dat ie in het begin ook nogal vaak op de grond lag te jammeren, maar dat weet ik niet zeker...
(en indd, een spits bij ajax moet toch minstens 20/25 goals maken )

mwa, ben het er niet helemaal mee eens, maar in praktijk heb je gelijk, helaas.

Nu heb je het oowk wel over italiaanse clubs, en natuurlijk mopperen de supporters niet want die zijn blij met de finale, dat wil niet zeggen dat ze tevreden zijn over het spel. Ik vond trouwens dat AC Milan tot Ajax goed speelde, alleen tegen inter waren ze heewl slecht.
Juve heeft ook gewoon steeds goed gespeeld, mischien niet alles maar toch wel redelijk verdient.

dit roep je ook alleen maar wanneer het jou uitkomt...
Als PSV bagger speelt durf ik te wedden dat jij aan het schelden bent thuis. Ik wil als dat met Ajax het geval is tenminste ...
Zou een leuke competitie worden als alle clubs er zo over zouden denken...
Ik ben het er dus niet mee eens, resultaat haal je dan ook nog ns makkelijker met goed voetbal.
dat je resultaat makkelijker haalt met goed voetbal ben ik met je eens, moet je nagaan wat voor resultaat PSV kan halen als het eens goed gaat voetballen
En tuurlijk baal ik als PSV belabberd heeft gespeeld, maar ik baal meer als ze super gespeeld hebben en dan lullig verloren hebben. Dan heb ik liever dat mijn cluppie gewoon wint
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 14:46
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 27-05-2003 @ 13:54:
de kampioen is de beste van Nederland... logies.

Verder snap ik neit dat mensen nog twijfelen aan het kampioenschap van PSV. PSV zou moeten verliezen en ajaks moet dan met 6-0 winnen.
Nee 3-0 verlies voor PSV en 4-0 winst voor Ajax is precies goed........ nog steeds nier erg geloofwaardig..... maarja 't kan......
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 16:01
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Goed, ik zal het nóg een keer uitleggen dan, voor de slechte verliezers alhier.

Ik heb het niet over Twente-Ajax trouwens, maar Ajax-Twente, eerder dit jaar, maar dat terzijde. Wat een gezanik steeds over 1/4 finale CL.. Hoorde ik iemand vorig jaar toen Ajax eruit vloog tegen Kopenhagen, maar ajax kampioen werd? NEEN. Toen moest iedereen meeroepen hoe goed ajax wel niet was (wat totaal niet zo was, ook toen was PSV in feite de beste). Niemand hoorde ik toen ajax tegen Laussane spots, Hapoel Haife en Mallorca het onderspit dolf. Ook niemand hoor ik over het feit dat ajax geluk had in Valencia, en dat Ajax geluk had dat in de laatste wedstrijd van de eerste poule Sonny Andersson 1 meter voor het doel overschoot. Was die bal erin gegaan, dan was die hele 2e ronde er niet eens geweest!
PSV is een paar keer goed weggekomen. Denk aan Heerenveen-uit, aan Roda-uit. Maar ook pech gehad. Roda-thuis, twente-uit en Feyenoord-thuis. De nummer 2 werd 2x weggespeeld door de Eindhovenaren. Namelijk ajax. In Eindhoven kwamen ze niet eens tot een schot op doel!
PSV heeft met afstand de beste keeper en verdediging. Ga maar na, het aantal tegentreffers! Bovendien gaf PSV in een periode na de wintertop (de serie Heerenveen-uit, RKC-uit, Vitesse-uit, enz enz) bijna geen kans weg! Het middenveld met Van Bommel en Vogel loopt over van kwaliteit en degelijkheid. Met Robben en Rommedahl heeft PSV speler die ook kunnen scoren (rommedahl meeste assists!) Kezman is de beste spits in NL, en Bruggink en Vennegoor voldoen ook. Dat het er niet elke wedstrijd helemaal uitkomt doet daar niets aan af. PSV hééft nu eenmaal het beste elftal, en wel al 4 jaar achter elkaar! Dat het er Europees niet altijd uitkomt doet daar niets aan af. Dat Ajax een paar keer zwijnt is iets anders, maar maakt ze niet beter dan de club waarvan ze al 10 jaar voor de competitie niet meer van gewonnen hebben.
Dat er in Ajax meer rek nog zit dan in dat van PSV, dat is iets heel anders, maar de titel gaat dit jaar volkomen verdient, naar eindhoven!!
__________________
Tis moeilijk bescheiden te blijven.. Wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in 1 ogenblik!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 16:03
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef op 27-05-2003 @ 17:01:
Goed, ik zal het nóg een keer uitleggen dan, voor de slechte verliezers alhier.

Ik heb het niet over Twente-Ajax trouwens, maar Ajax-Twente, eerder dit jaar, maar dat terzijde. Wat een gezanik steeds over 1/4 finale CL.. Hoorde ik iemand vorig jaar toen Ajax eruit vloog tegen Kopenhagen, maar ajax kampioen werd? NEEN. Toen moest iedereen meeroepen hoe goed ajax wel niet was (wat totaal niet zo was, ook toen was PSV in feite de beste). Niemand hoorde ik toen ajax tegen Laussane spots, Hapoel Haife en Mallorca het onderspit dolf. Ook niemand hoor ik over het feit dat ajax geluk had in Valencia, en dat Ajax geluk had dat in de laatste wedstrijd van de eerste poule Sonny Andersson 1 meter voor het doel overschoot. Was die bal erin gegaan, dan was die hele 2e ronde er niet eens geweest!
PSV is een paar keer goed weggekomen. Denk aan Heerenveen-uit, aan Roda-uit. Maar ook pech gehad. Roda-thuis, twente-uit en Feyenoord-thuis. De nummer 2 werd 2x weggespeeld door de Eindhovenaren. Namelijk ajax. In Eindhoven kwamen ze niet eens tot een schot op doel!
PSV heeft met afstand de beste keeper en verdediging. Ga maar na, het aantal tegentreffers! Bovendien gaf PSV in een periode na de wintertop (de serie Heerenveen-uit, RKC-uit, Vitesse-uit, enz enz) bijna geen kans weg! Het middenveld met Van Bommel en Vogel loopt over van kwaliteit en degelijkheid. Met Robben en Rommedahl heeft PSV speler die ook kunnen scoren (rommedahl meeste assists!) Kezman is de beste spits in NL, en Bruggink en Vennegoor voldoen ook. Dat het er niet elke wedstrijd helemaal uitkomt doet daar niets aan af. PSV hééft nu eenmaal het beste elftal, en wel al 4 jaar achter elkaar! Dat het er Europees niet altijd uitkomt doet daar niets aan af. Dat Ajax een paar keer zwijnt is iets anders, maar maakt ze niet beter dan de club waarvan ze al 10 jaar voor de competitie niet meer van gewonnen hebben.
Dat er in Ajax meer rek nog zit dan in dat van PSV, dat is iets heel anders, maar de titel gaat dit jaar volkomen verdient, naar eindhoven!!
Ik weet niet of je geprobeerd hebt hier een objectief stukje van te maken......... Tis je niet gelukt iig.
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 16:13
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Ik ben anders niet voor PSV, hoor Ik ben geheel onpartijdig als het om de top 3 gaat.. Denk eerder dat jij meer moeite hebt met objectief lezen..
__________________
Tis moeilijk bescheiden te blijven.. Wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in 1 ogenblik!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 16:20
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Nee daar heb ik geen moeite mee, maar om nu nog steeds uitspraken te doen over slechte prestaties uit vorige seizoenen..... en met 'als' te praten.... dat vind ik niet zo geslaagd.
En oke, PSV is gewoon terecht kampioen dit jaar.
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 16:35
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
PSV pakt 4 punten tegen Auxerre, verliest een keer van Dortmund waar een gelijkspel er ook in had gezeten, speelt gelijk tegen Dortmund, en speelt de laatste wedstrijdgelijk tegen Arsenal, maar doordat Auxerre de laatste wedstrijd van Dortmund won waren ze uitgeschakeld voor de UEFAcup. Feyenoord haalde een punt minder als PSV en was ook voor de laatste speelronde al laatste. Dus kansloos was PSV niet en zeker niet in vergelijking met Feyenoord...Maar ik geef toe, de CL is wel elk jaar weer een frustratie, elk jaar is het net niet, of net niet de 2e ronde of net niet UEFAcup...
Maar PSV speelde slecht in de CL... Zelfs tegen Arsenal C lukten het allemaal niej... Feyenoord speelde nog wel een paar wedstrijden goed

Citaat:
Hij is op dat zeuren na een voetballer die we in NL tekort komen, behalve dat ie gewoon een goeie voetballer is, heeft ie ook nog eens de Duitse winnaarsmentaliteit. Altijd ervoor gaan, op het randje spelen, als het moet een signaal afgeven en je tegenstander een flinke schop geven. Zulke voetballers moet je er altijd 1 of 2 van in je team hebben.
In het Nederlandse elftal heeft hij nog geen enkele x die mentaliteit laten zien... Bij Europeze duels ook niet...
Is dit zo een goede slechte voetballer en slechte goede voetballer? Maar hij is nog jong

Citaat:
Meen me te herinneren dat ie in het begin ook nogal vaak op de grond lag te jammeren, maar dat weet ik niet zeker...
(en indd, een spits bij ajax moet toch minstens 20/25 goals maken )
Jij kijkt dus oowk Barend en van Dorp


Citaat:
dat je resultaat makkelijker haalt met goed voetbal ben ik met je eens, moet je nagaan wat voor resultaat PSV kan halen als het eens goed gaat voetballen
En tuurlijk baal ik als PSV belabberd heeft gespeeld, maar ik baal meer als ze super gespeeld hebben en dan lullig verloren hebben. Dan heb ik liever dat mijn cluppie gewoon wint
Ligt mischien aan mij hoor...
Maar ik hou heel erg van mooi voetbal...
Als Ajax blijft winnen zonder mooi voetbal...
Ben ik wel blij. Maar ik ben toch bang dat mn gevoel voor Ajax lichtelijk zal afnemen. Niet als het een paar jaar is... Maar als het blijvend is he. Want dat betekend ook nog ns dat je in Europa geen rol van betekis meer zou kunnen spelen want dan moet je goed voetballen.
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:08
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Maar PSV speelde slecht in de CL... Zelfs tegen Arsenal C lukten het allemaal niej... Feyenoord speelde nog wel een paar wedstrijden goed
de 1-1 tegen Dortmund was best een aardige wedstrijd, 3-0 tegen Auxerre was gewoon verdiend(weliswaar met een rode kaart, maar toch voor Auxerre maar toch...) en ook de 4-0 nederlaag tegen Arsenal vond ik ze niet slecht spelen, verdedigend was het niet goed, komt door de snelle fout van Vogel, loop je achter de feiten aan en moet je risicos nemen, maar ondanks dat hebben ze toen helemaal niet slecht gevoetbald, zelf ook kansen genoeg gehad, alleen Arsenal liet even zien wat het verschil is tussen top en niet-top, kansen verzilveren. Elk foutje werd afgestraft. Van Feyenoord kan ik me weinig meer herinneren eerlijk gezegd, daar zie ik alleen de resultaten.

In het Nederlandse elftal heeft hij nog geen enkele x die mentaliteit laten zien... Bij Europeze duels ook niet...
Is dit zo een goede slechte voetballer en slechte goede voetballer? Maar hij is nog jong
Klopt, in Oranje is hij nog wat flets, ook daar moet hij durven, maar hij kan het niveau zeker aan en gaat nog van waarde zijn voor Oranje.


Jij kijkt dus oowk Barend en van Dorp

Ik had het ergens gehoord en ben het er helemaal mee eens
Maar misschien komt het nog, het 1e seizoen voetbalde hij slecht en scoorde hij niet, dit seizoen speelde hij al stukken beter, liet ie zien dat ie echt wel kan ballen, dus misschien volgend jaar wel goals...

Ligt mischien aan mij hoor...
Maar ik hou heel erg van mooi voetbal...
Als Ajax blijft winnen zonder mooi voetbal...
Ben ik wel blij. Maar ik ben toch bang dat mn gevoel voor Ajax lichtelijk zal afnemen. Niet als het een paar jaar is... Maar als het blijvend is he. Want dat betekend ook nog ns dat je in Europa geen rol van betekis meer zou kunnen spelen want dan moet je goed voetballen.


Ik zie dat anders, ik vind dat je eerst de organisatie moet hebben staan voor je aan mooi voetbal kunt gaan denken. Dit jaar heeft PSV heel zakelijk gevoetbald, geen spetterende wedstrijden, wel de punten. De defensie is nationaal gezien super! Van hieruit kun je gaan bouwen aan een ploeg die voetbalt. Met Robben die steeds meer laat zien op links en een echte topper is/wordt, rechts met Park, waar meer voetbal in zit dan Rommedahl(ook al heeft Rommedahl de meeste assists...PSV voetbalde beter laatste weken zonder hem) en een goeie voetballende man achter Kezman moet mooi voetbal volgend jaar zeker mogelijk zijn.
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:58
Verwijderd
[QUOTE]Zaagmanz schreef op 26-05-2003 @ 21:33:

Ik vind dit zo'n op merking dat nergens op slaat,wij hebben toch echt de meest scorende spits van hooijdonk kan dan wel minder doelpunten hebben gemaakt als Kezman maar als je dan kijkt hoelang van hooijdonk uitgeschakeld was.
jullie hebben niet een scorende spits zlatan en vd vaart zlatan af en toe een leuke actie maar verder???ik moet het nog maar zien.
vd vaart is eigenlijk middenvelder.


Zlatan is een jong talent, Van Hooijdonk een routinier van 33. Ajax heeft de toekomst, Feyenoord het verleden. En dan nog zonder een echt goede spits veel scoren zegt iets over de kwaliteit van het elftal.

dan hebben wij 2 echte buitenspelers die een man kunnen passeren op techniek,Kalou en Van persie dus.
Maxwell en vd meyde,ook maxwell is middenvelder of zelfs back.
vd meyde kan alleen maar iemand voorbij op zijn snelheid ik vind dat echt zo'n net niet voetballer,wel heeft hij een mooie voorzet.
pienaar is technisch gezien beter als Buffel maar Buffel heeft snelheid en scorend vermogen,hoeveel heeft peinaar gescoord,5?
op zijn positie is dat toch te weinig.


Kalou is een wisselvallige speler, echt een net-nietspeler. Soms heeft ie een mooie actie, maar vaker is ie gewoon matig. Van Persie is zeker een goede speler, Van der Meyde kan niet aan hem tippen. Pienaar vind ik technisch stukken beter, hij staat vrijwel altijd goed en heeft gevaarlijke steekpasses. Bovendien speelt Pienaar lang niet altijd mid-mid.

achterin zijn bij ajax Trabelsi en Chivu echte toppers,Feyenoord heeft denk ik wel de zwakste verdediging op,maar ook dat is hopelijk volgend seizoen afgelopen,Feyenoord heeft gewoon veel pech gehad met de blesures van Van Hooijdonk en ook veel andere spelers hadden vaak blesures kijk maar naar de 2e seizoens helft waar feyenoord niet 1x verloor.

De Feyenoordverdediging bestaat uit twee bejaarden, een gemaakte linksback en een goede rechtsback. Hoeveel buitenlanders spelen er volgend seizoen in Feyenoord 1?
Over blessures: Litmanen, Van der Vaart en Galasek zijn op cruciale momenten geblesseerd geraakt maar ondanks dat stonden er altijd goede vervangers klaar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2003, 00:52
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
de grote vraag is....ontsnapt groningen aan nacompetitie.....en wordt ajax nog kampioen.....mijn enige twee wensen
__________________
Voetbalonline number one
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 14:23
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Rust. De tussenstanden:

Groningen - PSV 0-0
Ajax - Heerenveen 1-0
(PSV is op dit moment dus virtueel kampioen)

RBC - NAC (nog geen rust) 0-1
RKC - NEC 0-0
Feyenoord - Roda JC 2-0
(op dit moment is NAC dus virtueel vierde, Roda vijfde en NEC 6e)

FC Utrecht - FC Twente 0-1
(geen boeiende wedstrijd, omdat er geen belangen zijn)

Vitesse - Willem II 0-0
AZ - Excelsior 2-0
FC Zwolle - De Graafschap 2-0
(op dit moment zijn Groningen en Zwolle veilig, spelen Vitesse en Excelsior nacompetitie en is de Graafschap gedegradeerd )
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 15:31
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Heb net Groningen - Psv gezien op Canal. Wat een ermbarmelijke westrijd. Best wel beschamend als je zo kampioen wilt worden door het op een akkoordje wilt gooien.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 16:04
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Bizar dat iemand begint over het aantal buitenlanders bij Feyenoord terwijl ik toch hoorde dat bij de wedstrijd Ajax-Ac Milaan maar 1 nederlander in het veld stond en dat was Van der Vaart.
De opleving van Ajax in Europa is maar van korte duur,Zlatan is niet de spits waar ze in Amsterdam op zaten te wachten,Van der Meyde komt geen lantaarnpaal voorbij(en maar selecteren voor Oranje)Sneyder denkt na 1 goede wedstrijd al dat hij een superster is(en mag ook gelijk in Oranje)Chivu en Van Der Vaart zijn 2 klasse spelers dat is een feit,ook Nigel de Jong is af en toe van grote klasse en de rest is matig.

Dan PSV,speelt al 4 jaar met hetzelfde elftal word dan kampioen en wij moeten daar trots op zijn,nee dus,internationaal zijn het een stelletje stumperds in Eindhoven,ook superspits Mateja Kezman komt in europa geen keeper voorbij,ja daar presteerd Zlatan van Ajax weer beter.
En dan Lothar van Bommel,PSV-Excelsior stand 4-0,van Bommel duikt weer eens nar de grond en maar zeuren en janken bij de scheids tegen feyenoord zaagt hij Ono doormidden en internationaal kan hij niks,in Oranje hoort hij niet het is gewoon een kutvoetballer en ik hoop dat hij oprot naar het buitenland,Bayern Munchen zou een goede club voor hem zijn

Feyenoord is niet alleen Pierre van Hooydank,Thomas Buffel en Robin Van Persie maken ook belangrijke goelas en iedereen onderschat de rol van Paull Bosvelt,het team is op leeftijd dat geef ik toe,de talenten komen er niet echt door op Van Persie na dan

Maar laten we eerlijk zijn de grootste suprise komt toch uit Nijmegen,NEC via een 5e plek Europa in,jaren een degradatiekandidaat en nu Europa in met beperkte middelen,deze ploeg had ook club van het jaar moeten worden in plaats van dat poenerige PSV,eh Johan Neeskens trainer van het jaar in plaats van die jankenede Koeman over dat zijn clubje zo benadeeld word nadat ze zelf de KNVB aan het manipuleren waren met valse getuigenissen.

Volgend seizoen,Ajax vliegt er in de voorronde CL al uit ,PSV in de 1e ronde,Feyenoord wordt kampioen en komt ver in de Uefa Cup
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 16:15
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Stond Seedorf ook niet in het veld bij Ajax - Ac Milan?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Gothic Queen schreef op 01-06-2003 @ 17:04:
Bizar dat iemand begint over het aantal buitenlanders bij Feyenoord terwijl ik toch hoorde dat bij de wedstrijd Ajax-Ac Milaan maar 1 nederlander in het veld stond en dat was Van der Vaart.

klopt dat er soms te weinig Nederlanders in de basis staan bij Ajax. Maar de laatste wedstrijden valt het nog mee. Tegen Zwolle geloof ik 5. Inderdaar niet veel, maar als je kijkt naar sommige wedstrijden in het begin dan is het nog veel.
Citaat:
De opleving van Ajax in Europa is maar van korte duur,Zlatan is niet de spits waar ze in Amsterdam op zaten te wachten,Van der Meyde komt geen lantaarnpaal voorbij(en maar selecteren voor Oranje)
daarom 11 assists en 11 goals....
Citaat:
Sneyder denkt na 1 goede wedstrijd al dat hij een superster is(en mag ook gelijk in Oranje)Chivu en Van Der Vaart zijn 2 klasse spelers dat is een feit,ook Nigel de Jong is af en toe van grote klasse en de rest is matig.
Maxwell, Galasek, Pienaar (om maar wat namen te noemen) zijn ook zeker niet slecht.
Plus dat Ajax met het hele team samen sterk is.

Citaat:
Feyenoord is niet alleen Pierre van Hooydank,Thomas Buffel en Robin Van Persie maken ook belangrijke goelas en iedereen onderschat de rol van Paull Bosvelt,het team is op leeftijd dat geef ik toe,de talenten komen er niet echt door op Van Persie na dan
Feyenoord haalt het bij lange na niet in vergelijking met Ajax en PSV. Wedstrijden worden de laatste tijd in Rotterdam zeer gelukkig (jaja, niet het legioen maar de scheidsrechter speelt voor 12e man meestal) gewonnen.

Citaat:
Volgend seizoen,Ajax vliegt er in de voorronde CL al uit ,PSV in de 1e ronde,Feyenoord wordt kampioen en komt ver in de Uefa Cup

Feyenoord wordt volgend jaar 3e met een straatlenge achter op Ajax en PSV. Zeker als v/ Hooijdonk straks ook nog eens weg gaat. En in Europa gok ik dat Ajax het weer het best doet. Waarschijnlijk geen spelers weg, plus iedereen een jaar ouder/beter.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 11:24
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 01-06-2003 @ 17:04:
Bizar dat iemand begint over het aantal buitenlanders bij Feyenoord terwijl ik toch hoorde dat bij de wedstrijd Ajax-Ac Milaan maar 1 nederlander in het veld stond en dat was Van der Vaart.
De opleving van Ajax in Europa is maar van korte duur,Zlatan is niet de spits waar ze in Amsterdam op zaten te wachten,Van der Meyde komt geen lantaarnpaal voorbij(en maar selecteren voor Oranje)Sneyder denkt na 1 goede wedstrijd al dat hij een superster is(en mag ook gelijk in Oranje)Chivu en Van Der Vaart zijn 2 klasse spelers dat is een feit,ook Nigel de Jong is af en toe van grote klasse en de rest is matig.

Dan PSV,speelt al 4 jaar met hetzelfde elftal word dan kampioen en wij moeten daar trots op zijn,nee dus,internationaal zijn het een stelletje stumperds in Eindhoven,ook superspits Mateja Kezman komt in europa geen keeper voorbij,ja daar presteerd Zlatan van Ajax weer beter.
En dan Lothar van Bommel,PSV-Excelsior stand 4-0,van Bommel duikt weer eens nar de grond en maar zeuren en janken bij de scheids tegen feyenoord zaagt hij Ono doormidden en internationaal kan hij niks,in Oranje hoort hij niet het is gewoon een kutvoetballer en ik hoop dat hij oprot naar het buitenland,Bayern Munchen zou een goede club voor hem zijn

Feyenoord is niet alleen Pierre van Hooydank,Thomas Buffel en Robin Van Persie maken ook belangrijke goelas en iedereen onderschat de rol van Paull Bosvelt,het team is op leeftijd dat geef ik toe,de talenten komen er niet echt door op Van Persie na dan

Maar laten we eerlijk zijn de grootste suprise komt toch uit Nijmegen,NEC via een 5e plek Europa in,jaren een degradatiekandidaat en nu Europa in met beperkte middelen,deze ploeg had ook club van het jaar moeten worden in plaats van dat poenerige PSV,eh Johan Neeskens trainer van het jaar in plaats van die jankenede Koeman over dat zijn clubje zo benadeeld word nadat ze zelf de KNVB aan het manipuleren waren met valse getuigenissen.

Volgend seizoen,Ajax vliegt er in de voorronde CL al uit ,PSV in de 1e ronde,Feyenoord wordt kampioen en komt ver in de Uefa Cup
Ik krijg bijna een hartaanvalvan je omvangrijke argumentatie!!
__________________
Tis moeilijk bescheiden te blijven.. Wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in 1 ogenblik!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.