Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2004, 10:59
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Gewoon heel simpel:
Wat is je favouriete club (hoeft natuurlijk niet per se voetbal te zijn)? Ga je vaak kijken? Wat maakt jou favouriete club leuker dan andere clubs? Hoe fanatiek ben je? en hoe is het gekomen dat deze club je favouriete is?

Ik ga nu CD'tjes kopen maar als ik terug kom reageer ik ook even.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 11:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Mijn club is FC Groningen maar dat hoef ik jullie niet te vertellen eigenlijk.
Ben al supporter zolang als ik me kan herinneren, als klein jongetje met m'n vader en oom mee naar het stadion, staand langs de langezijde.
Ik was toen denk ik een jaar of 7/8 ofzo.
Later ging ik met vrienden heen, dat was zo'n 6jaar geleden, toen kocht ik ook mijn eerste seizoenskaart, en vanaf m'n 15de ging ik naar uitwedstrijden waar ik zoveel mogelijk als kan heen ga.
Laatste jaar de wedstrijden doordeweeks niet kunnen zien vanwege werk maar alle wedstrijden in het weekend was ik er.
Hoe fanatiek ik ben: Ik zing, schreeuw juich zoveel als mijn stembanden toelaten eigenlijk.
Wat mijn club leuker maakt dan andere clubs? Groningen is voor mij gewoon de nummer 1 club, ik draag de club een warm hart toe ik zou me niet voorkunnen stellen een jaar geen wedstrijd te kunnen zien.
En het is allemaal de schuld van m'n vader en oom die mij dus meenamen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:09
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
PSV... kweet niet hoe 't komt, altijd al zo geweest zover als ik me kan herinneren. Waarschijnlijk komt het doordat m'n broer vroeger altijd voor ajax was en ik dan natuurlijk niet voor dezelfde club kon zijn

Mja, ik volg de resultaten en de wedstrijden natuurlijk. Maar ik ga slechts een paar keer per seizoen kijken, omdat ik redelijk ver weg woon. Dus om toch wat voetbal te kunnen zien heb ik een seizoenskaart van mvv..
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:13
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ajax is mijn club. Komt omdat ik in Amsterdam woon. Ik ben ook wel is in de Arena geweest.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 05-08-2004 @ 12:13 :
Ajax is mijn club. Komt omdat ik in Amsterdam woon. Ik ben ook wel is in de Arena geweest.
Een echte fan
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:33
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Als klein ventje met papa naar het Diekman, hoe mooi was dat!
De lucht van bier, sigaretten en braadworst... Aan komen lopen en dan werd je kaartje afgescheurd (gewoon met de hand, geen gekke machines), dan liep je de betonnen trap op en als je bovenaan stond kon je het hele stadion overzien, dan zocht je je plaats op. Mits je natuurlijk in p,pp,q of o zat, dan mocht je gaan staan waar je wilde. Die oranje/bruine sintelbaan belemmerde het zicht en ook de hekken voor het vak waren niet bevordelijk voor het uitzicht. In de rust dan ging je het stadion weer uit om een hapje te halen, dan kwamen de jongens van P langs stormen, want die zaten achter de tegenstander aan of andersom natuurlijk....Kan me nog een wedstrijd heugen in de dichte mist. Vitesse voor de AC en Westerveld pakte de eerste pingel van Twente, via het scorebord werden we op de hoogte gehouden omdat we er niets van konden zien...Twente - Ahrhus, machtig mooi het werd 0-0 en dat was genoeg, massaal het veld op...Opendagen, achter spelers aan en de hele dag in de weer zijn voor het Diekman een rondleiding dat was wat, want twente had zelfs een bad, achteraf ziet het er niet uit, maar toen prachtig...Twente - Feyenoord 5-1 in 94 ook donders mooi, europees halen met hans - ich bin ein tukker - meyer, aan de van deinselaan het home en later de noodtrubine van vak-u pfff wat een tijden...

Later naar het Arke Stadion, qua sfeer totaal anders maar toch een goede sfeer, 2x nu van ajax gewonnen thuis in het Arke Stadion en nog een paar zeges op Feyenoord en PSV...
De Streaker die 2 maal op het veld kwam en naar verluid nog steeds dronken is van zijn jaarlang gratis zuipen...Het bereiken van de finale door thuis van NAC te winnen....Nu 2 maal een finale mee gemaakt, wat fantastisch...In 2001 dronken van geluk achter het stadion staan, de helden ontvangen om vervolgens de stad maar eens in te gaan 2 fantastische avonden in de binnenstad...En hoe tegenstrijdig een jaar later 'failliet' zijn, echt een club waar altijd wat gebeurd maar waar het altijd gezellig is, veel humor op het vak en veel plezier! Maar ook zijn mannetje staat als het 'mis' gaat.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:43
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Ik ben voor de Nooit opgeven altijd doorgaan Aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning Combinatie.
Simpelweg omdat ik in de buurt van Breda ben opgegroeid: tot mijn 17de heb ik daar gewoond en vooral tijdens mijn middelbare schooltijd ging ik er regelmatig heen. Toen ik in Enschede ging wonen ging ik wel (bijna) elk jaar naar de wedstrijd Twente - NAC, maar ik ben nooit zo fanatiek geweest dat ik mijn leven omgooi om erheen te gaan. Ik volg altijd de resultaten, lees een paar keer per week De Rat, weet altijd tegen wie ze moeten spelen en wanneer, maar ik kom zelden in het stadion.
Shame on me
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:53
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Feyenoord omdat ik in Rotjeknor ben geboren. Kijk er verder niet naar om, maar een andere club support ik niet.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:53
Verwijderd
ik heb niet echt een club die ik fel supporter. hooguit ajax. ik ben deels echt zo n meeloper die ook voor ajax is omdat iedereen dat is. aan de andere kant heb ik al me hele leven n voorkeur voor ajax. ga af ent oe naar wedstrijden, niet zo vaak, moet namelijk zelf ook altijd zondag voetballen. erger me dan wel altijd aan de slechte support (niet dat ik nou zoveel sfeer in t stadion breng, maartoch).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 12:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Yeah REM en RHCP zijn van mij!

Mijn favouriete club is Feyenoord. Supporter kun je mij niet noemen. Fanatiek al helemala niet. Sterker nog, ik heb nog nooit een wedstrijd van ze gezien. Ik kan het dan ook hoogstens m´n favouriete club noemen i.p.v. ´mijn´ cluppie. Feyenoord is ook nog niet lang m´n favouriete club. Sinds ze PSV uitschakelden in de UEFA-Cup is het mijn favouriete club. Emerton was m´n favouriete speler en ik vind het dan ook jammer dat hij weg is. Maar goed ik ben pas sinds het begin van EK2000 het voetbal echt intensief gaan volgen. Ik ben ook maar naar een paar wedstrijden gaan kijken. Namelijk PSV-Perugia, NEC-Roda JC en FC Volendam-De Graaschap. Ik ben van plan om binnekort een keer naar Feyenoord te gaan, maar de reden dat ik er nog nooit heen gegaan ben is dat ik helemaal niemand ken die enigzins geinteresseerd is in Feyenoord. Maar ik ben dus meer een liefhebber van het hele wereldje in plaats van een specifieke club. Ik heb dan ook helemala geen hekel aan Ajax of zo. (Maxwell en De Ridder )
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 12:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
Ajax
waar je mee opgroeit he

(maarja of ik nou een echte fan ben? ik ben nog nooit in t stadion geweest of een ajax-wedstrijd bezocht. Wel geabonneeerd op de nieuwsbrief hoor )
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 13:04
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Feyenoord is mijn ploeg. Ik was al op mijn vierde fan ofzo en toen ik op mijn zesde naar het stadion ging met mijn vader was ik helemaal verkocht. Het was Twente - Feyenoord en ik kan me nog wel herrineren dat Taument aan zijn haren werd getrokken door de keeper van Twente. Ik ben sindsdien nog een keer of 12 naar Feyenoord gegaan. Ik zou graag wat vaker gaan, maar op de een of andere manier komt het daar de laatste tijd niet van.

Feyenoord dat is niet gewoon je favoriete ploeg, dat is een gevoel dat door hart en nieren gaat. Als ze winnen ben je een paar dagen helemaal blij als ze verliezen helemaal kapot. Het is meer dan een voetbalclub. Ik voel me dan ook al snel verbonden met andere feyenoorders.

Alhoewel ik Feyenoord veel te weinig in het echt zie volg ik wel alles wat ze doen. Ik had natuurlijk altijd felle discussies met de vuile ajaxieden op mijn school. Den Haag is wat dat betreft nogal verdeelt en er zijn veel gloryrunners die van favoriete ploeg veranderen als het beter gaat met de een of met de andere.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 13:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Den Haag heeft zelf ook een club.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 13:22
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ben NAC-supporter en noem mijn club nog steeds NAC geen NAC Breda, alhoewel ik de gemeente Breda erg dankbaar ben.

Ik ben NAC fan omdat het de club bij mij uit de buurt is,de supporters en de manier van voetballen en de gehele uitstraling van rumoerige volksclub hebben toch een bepaalde aantrekkingskracht op mij voor mij heeft NAC een inhoud die veel andere clubs niet hebben met name in de supporterswereld.
In de vorm van prestaties zou je geen NAC-supporter hoeven te zijn degradatie,middenmoot vrijwel geen succes in de amstelcup.
Ik heb twee hoogtepunten met NAC beleefd promotie naar de eredivisie (dat was echt lachen "Nooit meer SBS" ) en de vierde plek in de competitie. In Newcastle ben ik niet geweest vanwege m'n werk, daar baal ik nog steeds van..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 13:24
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-08-2004 @ 14:12 :
Den Haag heeft zelf ook een club.
Weet ik, maar daar ben ik niet fan van, want ik ben al fan van Feyenoord, bovendien zijn er maar een beperkt aantal mensen in Den Haag fan van Ado, (eigenlijk zou het nog steeds FC moeten zijn) mede omdat je als vader niet zo snel je kind ermee naartoe neemt. Omdat ze altijd wel dingen beginnen te roepen als: "Kanker Kezman je moeder is een hoer" en strijkers in hun eigen vak gooien en er meer dan eens relletjes ontstaan. Bovendien heeft Den Haag een hoog Gloryrunners gehalte en zijn ze geen fan van Ado omdat het jarenlang slecht met ze is gegaan. Nu opeens staan er weer een hoop meer fans op
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 13:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 05-08-2004 @ 13:04 :
Yeah REM en RHCP zijn van mij!

goeie keus
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 13:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 05-08-2004 @ 12:33 :
Als klein ventje met papa naar het Diekman, hoe mooi was dat!
De lucht van bier, sigaretten en braadworst... Aan komen lopen en dan werd je kaartje afgescheurd (gewoon met de hand, geen gekke machines), dan liep je de betonnen trap op en als je bovenaan stond kon je het hele stadion overzien, dan zocht je je plaats op. Mits je natuurlijk in p,pp,q of o zat, dan mocht je gaan staan waar je wilde. Die oranje/bruine sintelbaan belemmerde het zicht en ook de hekken voor het vak waren niet bevordelijk voor het uitzicht. In de rust dan ging je het stadion weer uit om een hapje te halen, dan kwamen de jongens van P langs stormen, want die zaten achter de tegenstander aan of andersom natuurlijk....Kan me nog een wedstrijd heugen in de dichte mist. Vitesse voor de AC en Westerveld pakte de eerste pingel van Twente, via het scorebord werden we op de hoogte gehouden omdat we er niets van konden zien...Twente - Ahrhus, machtig mooi het werd 0-0 en dat was genoeg, massaal het veld op...Opendagen, achter spelers aan en de hele dag in de weer zijn voor het Diekman een rondleiding dat was wat, want twente had zelfs een bad, achteraf ziet het er niet uit, maar toen prachtig...Twente - Feyenoord 5-1 in 94 ook donders mooi, europees halen met hans - ich bin ein tukker - meyer, aan de van deinselaan het home en later de noodtrubine van vak-u pfff wat een tijden...

Later naar het Arke Stadion, qua sfeer totaal anders maar toch een goede sfeer, 2x nu van ajax gewonnen thuis in het Arke Stadion en nog een paar zeges op Feyenoord en PSV...
De Streaker die 2 maal op het veld kwam en naar verluid nog steeds dronken is van zijn jaarlang gratis zuipen...Het bereiken van de finale door thuis van NAC te winnen....Nu 2 maal een finale mee gemaakt, wat fantastisch...In 2001 dronken van geluk achter het stadion staan, de helden ontvangen om vervolgens de stad maar eens in te gaan 2 fantastische avonden in de binnenstad...En hoe tegenstrijdig een jaar later 'failliet' zijn, echt een club waar altijd wat gebeurd maar waar het altijd gezellig is, veel humor op het vak en veel plezier! Maar ook zijn mannetje staat als het 'mis' gaat.
*zucht* De mooiste club van Nederland
en het word hopelijk allemaal nog mooier, stadionuitbreiding tot een capaciteit van 27.000, uit de financiele problemen, weer meedoen in de (sub)top, John en Zomer in Nederlands elftal, Niemeyer in de Mannschaft
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 14:57
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Ajax. Waarom? Ja, ik kom uit Amsterdam dus daar zal het wel van gekomen zijn. En door familie.
Ben wel aardig fanatiek. Probeer zo vaak mogelijk naar thuiswedstrijden te gaan, alleen heb ik het vaak druk met school op zondagen dus dat is kut. Heb daarom nu enkel clubcard, maar als ik van school ben is het 1e wat ik doe een seizoenskaart kopen .
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-08-2004, 16:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat is je favouriete club (hoeft natuurlijk niet per se voetbal te zijn)?
MVV

Ga je vaak kijken?
Ja, elke thuiswedstrijd en een hele enkele uitwedstrijd (Fortuna, VVV, oefenwedstrijden in Maastricht), misschien nu ik in Tilburg ga studeren dat ik wat meer uitwedstrijden kan bezoeken (Top, Eindhoven, Helmond etc.) maar dat zie ik nog wel...

Wat maakt jou favouriete club leuker dan andere clubs?
Tja... wat is nog leuk aan MVV. Er gebeurt altijd wel wat haha, maja meer negatief dan positief. Maar vroeger (in mijn eerste jaren toen ik ze supporterde) was het gewoon een heel goede club. En het is nog altijd wel gezellig op de tribune en het hoort bij een hele gezellige stad, die altijd "mijn stadje" zal blijven.

Hoe fanatiek ben je?
Mja, wat is fanatiek. Ik zit in het vak naast de harde kern en zing wel eens mee en als het spannend is en ze voetballen naar onze tribune toe ga ik altijd wat "lager" op de tribune staan om ze beter aan te moedigen.

En hoe is het gekomen dat deze club je favouriete is?
Gewoon, er waren een aantal jongens al eerder in mijn klas fan. Ik keek toen alleen maar naar voetbal op TV, maar vooral om te weten wat MVV gemaakt had. Echter, toen ik de eerste keer in het stadion was, vond ik het zo leuk dat ik steeds vaker ben gegaan. Eigenlijk ben ik vanaf die eerste keer fan geworden. Ik ben fan sinds mijn 8e of zo in de tijd met Meijer en Visser en zo, toen ik 10 was hadden ze nog bijna Europees Voetbal haalden en heel leuk voetbal lieten zien. En ja, toen is het steeds minder geworden. Maar ondanks al die perikelen denk ik: eens supporter, altijd supporter. Ik blijf ze steunen!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 16:26
ythguaN
Avatar van ythguaN
ythguaN is offline
Ajax
Ben in Amsterdam geboren, mijn familie komt er vandaan, bovendien was Ajax toen ik me voor voetbal begon te interesseren op zijn top (94-95). Ik ga elk seizoen 2x naar een wedstrijd ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 16:54
hardhitter
hardhitter is offline
Dat lijkt me duidelijk... De Admirals.

het leven van een american football fan is easy, er is namelijk maar een professionele club. (dat is eigenlijk zeer )
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 05-08-2004 @ 14:24 :
Weet ik, maar daar ben ik niet fan van, want ik ben al fan van Feyenoord, bovendien zijn er maar een beperkt aantal mensen in Den Haag fan van Ado, (eigenlijk zou het nog steeds FC moeten zijn) mede omdat je als vader niet zo snel je kind ermee naartoe neemt. Omdat ze altijd wel dingen beginnen te roepen als: "Kanker Kezman je moeder is een hoer" en strijkers in hun eigen vak gooien en er meer dan eens relletjes ontstaan. Bovendien heeft Den Haag een hoog Gloryrunners gehalte en zijn ze geen fan van Ado omdat het jarenlang slecht met ze is gegaan. Nu opeens staan er weer een hoop meer fans op
In het stuk van dat een vader (of wie dan ook) een klein kind niet meeneemt om die redenen vind ik idd heel erg logisch.

Maar dat er nu opeens meer mensen heen gaan is natuurlijk logisch, als Feyenoord degradeerd zitten er ook geen 45.000 meer elke wedstrijd. Dat heeft elke club.

_____________

Buiten Groningen om heb ik trouwens ook nog een zwak voor Werder Bremen sinds een jaar of 3.
Ben er een paar keer geweest nu en dat is me erg goed bevallen.
Groningen en Bremen zijn vriendenclubs
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:37
number9
number9 is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 05-08-2004 @ 14:24 :
Weet ik, maar daar ben ik niet fan van, want ik ben al fan van Feyenoord, bovendien zijn er maar een beperkt aantal mensen in Den Haag fan van Ado, (eigenlijk zou het nog steeds FC moeten zijn) mede omdat je als vader niet zo snel je kind ermee naartoe neemt. Omdat ze altijd wel dingen beginnen te roepen als: "Kanker Kezman je moeder is een hoer" en strijkers in hun eigen vak gooien en er meer dan eens relletjes ontstaan. Bovendien heeft Den Haag een hoog Gloryrunners gehalte en zijn ze geen fan van Ado omdat het jarenlang slecht met ze is gegaan. Nu opeens staan er weer een hoop meer fans op
Spreek je uit eigen ervaring ofzo?

*Altijd achter ADO blijven staan*
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:45
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-08-2004 @ 19:27 :
als Feyenoord degradeerd zitten er ook geen 45.000 meer elke wedstrijd. [/SIZE]
Nu niet gaan overdrijven, heh.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
number9 schreef op 05-08-2004 @ 19:37 :
Spreek je uit eigen ervaring ofzo?

*Altijd achter ADO blijven staan*
En ik maar denken dat jij 1 van de joden was.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 18:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 05-08-2004 @ 19:45 :
Nu niet gaan overdrijven, heh.
Doe ik ook niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 01:16
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Feyenoord is mijn club,is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven,komt ook omdat ik in rotterdam geboren ben en tot m'n 12e gewoont heb,en omdat de rest van de famillie me er al van kinds af aan mee aangestoken had.ik bezoek iedere wedstrijd die ze thuisspelen en ik vind het de mooiste club die er bestaat,ook al is er af en toe veel gerommel en erger ik me aan sommige dingen bij de club blijf ik altijd achter ze staan.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 05:17
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Ik ben voor Ajax, want die zijn kampioen... en ik ben altijd voor de kampioen. Ik ben reuze fanatiek, kheb ze 1x in het echt gezien geloof ik, toen ze toevallig in mn dorp waren.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 07:11
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
MVV...

Laatste jaar niet aanwezig vanwege andere verplichtingen.

Wedstrijden tegen r#da/f#rtuna ed. zorg ik dat ik wel daar ben

Zeer fanatiek, mits het vereist is.

En om nou te zeggen dat mijn club mooier is dan een andere...JA!

Maar dat gevoel heeft iedere "echte" supporter voor zijn/haar eigen club wel.
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 08:20
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
PSV

Ik had vanaf mijn 8e een seizoenskaart samen met vriendjes op de jongerenrang, vanaf mijn 15e had ik een seizoenskaart voor harde kern van PSV waar ik nu nog steeds zit.

Ik ga naar alle grote uitwedstrijden(ajax,feyenoord,nac,twente,utrecht) en ben ook regelmatig naar buitenlandse uitwedstrijden geweest(het laatst Newcastle United)


PSV'er in HART en NIEREN!
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 09:00
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Ghost schreef op 06-08-2004 @ 06:17 :
Ik ben voor Ajax, want die zijn kampioen... en ik ben altijd voor de kampioen. Ik ben reuze fanatiek, kheb ze 1x in het echt gezien geloof ik, toen ze toevallig in mn dorp waren.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 09:02
Verwijderd
Ajax;

ga er al vanaf mn 8e heen (toen nog elke 2 weken naar de Meer), mijn pa is voor Feyenoord, altijd geweest, dus die was/is er niet al te blij mee majah sinds vorig seizoen een seizoenskaart, daarvoor zeker 50% vd wedstrijden bezocht op clubcard.

hoe fanatiek: ik ga geen feyenoorders inelkaar stampen maar ben wel schor na elke wedstrijd en sta er in goede en slechte tijden altijd bovendien zal je me nooit 2 minuten voor tijd weggaan om een hamburger te bemachtigen of om voor de file weg te zijn...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 11:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Supermach moet zeker nog afrijden?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:24
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
N.E.C.,

Ik woon in een dorp vlak naast Nijmegen, dusjah dan is de link snel gelegd. Ik heb seizoenskaarten ga laatste tijd regelmatig trainingen kijken.Ook werk ik mee aan een fansite.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 06-08-2004 @ 13:24 :
N.E.C.,

Ik woon in een dorp vlak naast Nijmegen, dusjah dan is de link snel gelegd. Ik heb seizoenskaarten ga laatste tijd regelmatig trainingen kijken.Ook werk ik mee aan een fansite.
Post eens een link?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:34
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 13:28 :
Post eens een link?
www.NECfan.nl

Laat me even weten wat je ervan vindt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2004, 12:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 06-08-2004 @ 13:34 :
www.NECfan.nl
Die kende ik al
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:36
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 13:35 :
Die kende ik al
Tja... Maar wat vindt je ervan?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:40
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 06-08-2004 @ 13:36 :
Tja... Maar wat vindt je ervan?
Wel goeie site alleen kan ik de foto's niet vinden?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:40
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-08-2004 @ 19:27 :
In het stuk van dat een vader (of wie dan ook) een klein kind niet meeneemt om die redenen vind ik idd heel erg logisch.

Maar dat er nu opeens meer mensen heen gaan is natuurlijk logisch, als Feyenoord degradeerd zitten er ook geen 45.000 meer elke wedstrijd. Dat heeft elke club.
Mijn punt is niet dat het niet logisch is, maar dat er een hoop neppe fans op af komen nu het goed met ze gaat die voorheen voor een andere club waren. Bij Feyenoord zal er misschien iets minder publiek zitten, maar het gloryrun-gehalte blijft dan toch lager.

Citaat:
*Altijd achter ADO blijven staan*
Dat moet je hebben als club, niet de vele meelopers die er nu opeens wel voo uitkomen voor Ado te zijn. (trouwens moet je ze als echte fan niet FC noemen ) Wel kut dat het stadion op zo'n oord wordt neergepleurd, ik ben dan niet voor Ado maar ik heb wel medelijden voor de fans. Heb je van dat initiatief van die Voorburgers gehoord? Die wilde het stadion er ook niet hebben omdat ze bang waren dat doorreizende ado fans hun buurt kort en klein zouden slaan . Allemaal petities gehouden om te zorgen dat ze er niet langskomen. Voorburgers blijven toch voorburgers.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 06-08-2004 @ 13:40 :
Mijn punt is niet dat het niet logisch is, maar dat er een hoop neppe fans op af komen nu het goed met ze gaat die voorheen voor een andere club waren. Bij Feyenoord zal er misschien iets minder publiek zitten, maar het gloryrun-gehalte blijft dan toch lager.
Dat is iets wat je dus niet kan zeggen, jullie zeggen dat jullie het trouwste publiek zijn dat er is maar tegen Groningen zitten er ook maar 30.000 mensen.
Je gaat mij niet vertellen dat als jullie GG zouden spelen dat die er dan nog zitten.
Dat bij ADO nu meer mensen zitten is logisch daar kan je niet omheen.
Dat er gasten op de tribune zitten die eerst bij andere clubs zaten weet ik maar die zaten er ook al voor de promotie.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:58
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 13:45 :
Dat is iets wat je dus niet kan zeggen, jullie zeggen dat jullie het trouwste publiek zijn dat er is maar tegen Groningen zitten er ook maar 30.000 mensen.
Je gaat mij niet vertellen dat als jullie GG zouden spelen dat die er dan nog zitten.
Dat bij ADO nu meer mensen zitten is logisch daar kan je niet omheen.
Dat er gasten op de tribune zitten die eerst bij andere clubs zaten weet ik maar die zaten er ook al voor de promotie.
Ja natuurlijk zijn er veel nepsupporters, ookl bij feyenoord. We hebben de 80'er jaren gehad en toen was het idd een stuk rustiger op de tribune. Maar dat maakt het nog niet minder irritant. Waar ik me aan erger is het feit dat ook mensen die eerst voor een andere club waren opeens fan worden van een club waarmee het goed gaat. Je bent voor de ene club of voor de andere, maar van switchen zou geen sprake moeten zijn (behalve hele kleine kinderen, die nog geen idee hebben voor wie ze zijn).
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 06-08-2004 @ 18:58 :
Ja natuurlijk zijn er veel nepsupporters, ookl bij feyenoord. We hebben de 80'er jaren gehad en toen was het idd een stuk rustiger op de tribune. Maar dat maakt het nog niet minder irritant. Waar ik me aan erger is het feit dat ook mensen die eerst voor een andere club waren opeens fan worden van een club waarmee het goed gaat. Je bent voor de ene club of voor de andere, maar van switchen zou geen sprake moeten zijn (behalve hele kleine kinderen, die nog geen idee hebben voor wie ze zijn).
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 19:03
Verwijderd
Feyenoord, mijn familie was vroeger een schippersfamilie dus dan is de link wel gelegd met scheepswerf Feyenoord. Ooit hoop ik daarvoor te gaan werken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 21:40
Verwijderd
toch alleen maar voetbalclub dus

NAC is mijn cluppie, da was wel te raaie.....
ben een fanatiekeling, sta altijd achter me cluppie, doe nooit negatief...ga naar alle thuiswedstrijden en laatste jaren ook naar de meeste uitwedstrijden ( combi wasda??? )
Ga naar NAC sinds me 6 de ofzo..ging altijd met me "grote neven " mee. sinds me 12de seizoenkaart en nou nog steeds dus...
als mensen aan nac komen (supporters spelers etc.) kom ik aan hun... laat me medesupporters nie in mekaar slaan....
wij zijn een leukere club dan anderen omda we geen jostiband zijn die denken dat een beetje trommelen en jelelelelelelelel bleren hun club supporteren is..

We're NAC, and we're proud of it
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-08-2004 @ 12:45 :
Supermach moet zeker nog afrijden?
uhuh...

nee maar heb daar enorme hekel aan van die idioten die de laatste 5 minuten laten gaan om maar uit de file te zijn...ga dan niet
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 22:50
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Als er 1 club successupporters heeft dan is het Ajax wel zeg.
Na het seizoen 2002/2003 waarin Ajax het goed deed in de CL is dit aantal echt toegenomen. Echt van die vage mensen in het stadion, je kent het wel.

Ik ga uit principe ook niet meer naar het Amsterdam Tournament of de Johan Cruyff schaal. Dagjesmensen ten top.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 22:52
Verwijderd
Mijn cluppie is Feyenoord. Ben geen fanatiek supporter, maar zo eentje die de wedstrijden wel op de buis ziet, een keertje naar het stadion gaat, paar spulletjes heeft en dat is dan genoeg Het moet niet te gek worden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 11:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-08-2004 @ 22:40 :
toch alleen maar voetbalclub dus

NAC is mijn cluppie, da was wel te raaie.....
ben een fanatiekeling, sta altijd achter me cluppie, doe nooit negatief...ga naar alle thuiswedstrijden en laatste jaren ook naar de meeste uitwedstrijden ( combi wasda??? )
Ga naar NAC sinds me 6 de ofzo..ging altijd met me "grote neven " mee. sinds me 12de seizoenkaart en nou nog steeds dus...
als mensen aan nac komen (supporters spelers etc.) kom ik aan hun... laat me medesupporters nie in mekaar slaan....
wij zijn een leukere club dan anderen omda we geen jostiband zijn die denken dat een beetje trommelen en jelelelelelelelel bleren hun club supporteren is..

We're NAC, and we're proud of it
daarom zijn jullie altijd zo stil
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 19:27
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-08-2004 @ 12:32 :
daarom zijn jullie altijd zo stil
Als Twente supporters hebben we onze naam niet echt mee qua trommelen en zingen en klappen, maar na Twente-NAC heeft heel Nederland kunnen zien dat er toch echt wel een zuid europees sfeertje hing, zowel van Twentse als van NAC'se kant...
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd v Nistelrooij 130.000€ per week
Skyrise
52 04-02-2004 12:47
Vrije tijd laatste speelronde (voetbal uiteraard)
knijtert!
42 02-06-2003 11:24
Vrije tijd Sfeer ranglijst voetbal in NL
EmilioFCG
108 20-02-2003 19:20
Vrije tijd Competitieschema Ere-Divisie en Eerste Divisie bekend
Mr.Oizo
2 06-07-2002 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.