Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2014, 11:51
mijnnaamisHD
mijnnaamisHD is offline
Hallo allemaal,

Ik heb aankomend weekend een feestje waar ik XTC ga gebruiken. Ik heb dit al eens eerder gebruikt maar heb toen niet het echte XTC-effect ervaren, ondanks dat de (geteste) pil 240 mg mdma bevatte (heb de pil in kwartjes genomen, met steeds twee uur tussen ieder kwartje in). Ik weet het, veel te veel, gezien mijn lichaamsgewicht van 58 kilo en lengte van 1.68. Ik merkte enkel wat vage effecten, heb heel licht het lovegevoel ervaren maar dit duurde slechts een kwartiertje en bovendien was het niet heel heftig. Wel wat energieker en beetje zweten, maar verder niks speciaals.

Nu is mijn vraag hoe ik de pil de volgende keer het beste kan doseren. Ik heb geteste pillen van 220 mg. Gezien mijn lichaamsgewicht zit ik er weer aan te denken om gewoon met een kwartje te beginnen. Nu lees ik ook regelmatig op internet dat het geen zin heeft om steeds bij te pakken zoals ik de vorige keer wel heb gedaan ('less is more') omdat je dan alleen maar vager wordt en juist meer negatieve effecten gaat ervaren (had ik de vorige keer ook na dat vierde kwartje: vaagheid, hallucinaties, hoofdpijn, gevoel hebben scheel te kijken etc.). Is het daarom verstandig dat ik aankomend weekend bijvoorbeeld maar 2 kwartjes neem en het daarbij hou? Ga ik het dan misschien beter voelen?

Ik slik trouwens geen medicijnen of iets, zit goed in mijn vel, kan alleen wel wat paniekerig zijn als het om drugs gaat (bang dat het fout gaat). Was er de vorige keer ook wel erg mee bezig of ik al wat voelde; ik legde misschien iets teveel de focus op de XTC ipv op het feest zelf. Misschien heb ik hierdoor het effect psychisch onderdrukt, als dat mogelijk is.

Ben benieuwd naar jullie reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2014, 02:10
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik durf bijna zeker te zeggen dat je het niet goed voelde omdat je jezelf zo af aan het vragen was of je het al wel voelde.

Pak gewoon een kwartje, probeer niet steeds daar mee bezig te zijn en ga lekker doordansen. Als je dan na ruim een uur nog niks zou merken kun je nog een kwartje pakken, daarvoor zeker niet doen want dan heb je kans dat ze allebei tegelijk inklappen en dat wil je niet.

Laatst gewijzigd op 18-07-2014 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 12:15
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat prospect zegt
Of je hebt ondertussen/voor het slikken van je pil alcohol gedronken? dat dempt het effect/werking van xtc ook

En als het niet inklapt/je er teveel mee bzig bent, probeer je gedachte eens te verzetten, ga wat te eten zoeken/bel iemand op/denk aan je beste vakantie ooit en probeer je weer even terug op de plek te wanen. Ik had toen ik nog met regelmaat xtc gebruikte ook 'last' van het feit dat het altijd behoorlijk lang duurde voordat het werkte, en dat soort dingen (of thuis vooral, even gaan douchen) werkte altijd als een tiet
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Waarschuwing! Gevaarlijke XTC pillen in de omloop!
Prospect
38 18-12-2016 15:04
Drugs & Alcohol week na xtc daarna nog steeds zon gevoel
Woefzeidekat
14 12-11-2015 19:53
Drugs & Alcohol MDMA poeder/kristallen doseren
LizardKing
3 07-07-2014 23:25
Drugs & Alcohol dxm
confused
43 26-11-2005 20:08
Drugs & Alcohol mdma pilletjes?
boomnbass
18 12-08-2004 13:00
Drugs & Alcohol welke drugs helpen het beste als je je klote voelt?
Verwijderd
128 26-11-2003 12:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.